Hoe gaat het eigenlijk met jouw rijbewijs ? het is wel stil aan die kantquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !
Nu wordt het pas echt leuk...... tenminste als je niet in snijdende kou of watervallen gaat lessen.
Hmm, das vreemd, in principe zijn die 2 forum schermpjes ook gewoon browsers....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:kan al de hele dag niet op i-net
gelukkig wel via TR's app op MF en Fok
Misschien omdat ik jou hd gewezen op het productquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
Ik heb nog iets veel beters en coolers klaar liggen om te monteren, maar weet nog niet wanneer ik dat ga doen en of ik er wel ruimte voor heb op de motor. En ik vertel totdat ik dat ding nog niet heb gemonteerd er ook niks over, jullie merken het wel een keer op een meet![]()
En worldpimber mag niks vertellen want die weet wel waar ik het over heb
quote:
wat moeten jullie beide nou met een routerolquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef worldpimber het volgende:
Hooiiiii![]()
![]()
![]()
Ik zie nieuwe icons
[..]
Misschien omdat ik jou hd gewezen op het productIk ga het ook bestellen [afbeelding]
Kapsoneslijerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:37 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Gadverdamme!
Ik heb geen visum voor 020, ik krijg spontaan steenpuisten als ik dat accent hoor en de topictitel alleen deed me al bijna resoluut m'n lunch uitkotsen.
Sjeem on joe, hiesjam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat moeten jullie beide nou met een routerol1 is toch genoeg
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raus, iemand heeft je hulp nodig
-edit.. zie dat je woordvoerder al heeft gereageerd
[ Bericht 8% gewijzigd door worldpimber op 21-10-2005 15:30:17 ]
ik jouw geval denk ik dat het een stickerhouder isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:15 schreef hicham het volgende:
Daar ben ik weer, pauze afgelopen![]()
@Mercy![]()
Nice try, maar tis geen routerol
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]Zag zo een ding nog wel bij iemand zitten, lijkt me wel retehandig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raus, iemand heeft je hulp nodig [afbeelding]
-edit.. zie dat je woordvoerder al heeft gereageerd![]()
Newbies zullen zich wel afvragen waarom al die icons naar links afwijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:37 schreef hicham het volgende:
Heb ook maar een nieuw icon genomen, Fok!MC in een nieuw jasje
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]Zag zo een ding nog wel bij iemand zitten, lijkt me wel retehandig...
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raus, iemand heeft je hulp nodig [afbeelding]
-edit.. zie dat je woordvoerder al heeft gereageerd
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Routerolllen is voor goldwingmensen man, koop een tanktas, kanje nog wat meenemen ook!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat moeten jullie beide nou met een routerol1 is toch genoeg
![]()
ja dat is ook heel stoerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Newbies zullen zich wel afvragen waarom al die icons naar links afwijken
"Is dat stoer ofzo?"
CHINEESquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Routerolllen is voor goldwingmensen man, koop een tanktas, kanje nog wat meenemen ook!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:37 schreef worldpimber het volgende:
Voor Roderick is dit toch (al dan niet tijdelijk) wel een mooi plaatje
[afbeelding]
Wat is dan die andere foto die we niet mochten zien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat kan idd (voorlopig) prima....
zelfs mijn velgen vallen heel erg mee op die foto![]()
HICHAM!!!!!!!![]()
quote:
mogen jullie op zich wel zien hoor... maar dat was helemaal voor er iets aan schoongemaakt was (door mij dan)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat is dan die andere foto die we niet mochten zien?![]()
Er is altijd baas boven baasquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
FokMC lijstje wordt al lekker lang![]()
[..]Vakantie
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]Vakantie
![]()
quote:
Neeeeeeej mijn racehoudingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Routerolllen is voor goldwingmensen man, koop een tanktas, kanje nog wat meenemen ook!
die kan ook wel ja.... in mijn herinnering was ie minder mooiquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:02 schreef hicham het volgende:
Roderick, deze is toch ook wel goed?
[afbeelding]
Ik vind hem wel geschikt voor de OPWas vergeten dat ik die pic nog in m'n mailbox had
Maar wel maar één die de benen netjes binnen boord houdt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nu hebben we wel 4 mensen met een rode avatar
Ik zal ff de bus pakken, tot over een uurtje
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar wel maar één die de benen netjes binnen boord houdt.![]()
Als je ze buitenboord doet kan je ze tenminste nog soepenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar wel maar één die de benen netjes binnen boord houdt.![]()
het achterwiel is los van de grondquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als je ze buitenboord doet kan je ze tenminste nog soepen
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder paaltje en mét minderwaardigheidscomplex nu
Stoppie midden in de bochtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het achterwiel is los van de grond![]()
moet je wel een kaartje ervoor hebben waar alle bosweggetjes ed opstaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:52 schreef stinkie het volgende:
Een routerol hoort hierbij
[afbeelding]
niet bij die krengen die jullie rijden
Haai!quote:
Dat ken ik niet hoor.quote:Visumgrappen zijn al gereserveerd voor Friesland keej?![]()
Ben net terug, en goed sjacherijnig van het kutweer hieroquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]Vakantie
![]()
Ja, dat ding hoort dan weer hierbijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:52 schreef stinkie het volgende:
Een routerol hoort hierbij
[afbeelding]
niet bij die krengen die jullie rijden
Oh ja, dat zat ook nog achter het paaltjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
het achterwiel is los van de grond![]()
wel mooi gemaakt
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:07 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Ben net terug, en goed sjacherijnig van het kutweer hiero![]()
ik heb ook zo mijn twijfels gezien het weer, als ik ga word het denk ik met de autoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Stoppie midden in de bocht![]()
Hey stinkie, wat ga je nou morgen doen. Of weet je nog niks?Ik denk sowieso dat het niks wordt met dit weer, plus dat ik morgen nog ff wat poepzooi moet regelen en het gebruikelijke slaap-inhalen
Maar als je post wat je gaat doen kan ik heel misschien nog kijken of ik ook kom
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:07 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Ben net terug, en goed sjacherijnig van het kutweer hiero![]()
Alleen nog wat onsharp mask in het lightness kanaal.quote:
boeiehhquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen nog wat onsharp mask in het lightness kanaal.![]()
Ach, na 4 jaar slechts 2,6 kilometer naar school fietsen wist ik het welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef Patrick281 het volgende:
Al na 2 kilometer was ik compleet doorweekt.![]()
Zo maar even wat kranten in mijn soppie schoenen doen.![]()
Dan is'ie near perfect.quote:
Leen me je Fox even uit dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:02 schreef worldpimber het volgende:
Ach, na 4 jaar slechts 2,6 kilometer naar school fietsen wist ik het wel [afbeelding] Vaker wind tegen/regen dan 'lekker fietsen'.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:11 schreef Patrick281 het volgende:
Leen me je Fox even uit dan. [afbeelding]
Waaaah, plaatje van Pepijn's habitatquote:Rodamoto is nog niet binnen, net wel even piccie van de velgen gemaakt.![]()
Olie wordt toch rondgepompt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
He Hicham, zag ik het goed, heb jij zo een olie thermometer in je olievuldopgat zittenZoja, hoe bevalt dat en werkt het ? Zit ie wel een beetje in de buurt van de juiste plek? (ik had ooit zelf iets op mijn auto gebouwd, ptc op mijn oliepeilstok, dat werkte ook , maar kreeg later van monteur (en autocorueur) te horen dat je de olie moet meten of vlak bij je filter, of vlak bij de olie pomp, de carter temperatuur schijnt veeeeel later pas op 80 graden te komen en kan ook veel verder oplopen blijkbaar......
INFO please
Heb de naven eruit geknipt, en Haan heeft er velgen en dikke RVS spaken aan gezet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:23 schreef worldpimber het volgende:
Waaaah, plaatje van Pepijn's habitat [afbeelding]
Maar dikke pimb [afbeelding]Wat is nou origineel en wat heb je laten doen? Die velgrand is toch gewoon helemaal nieuw of alleen bewerkt?
![]()
Een torenhoog laden/lossen platform wat in het water drijft.quote:Zie trouwens niet wat links moet zijn
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rodamoto is nog niet binnen, net wel even piccie van de velgen gemaakt.![]()
[afbeelding]
Ja dat zag je goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
He Hicham, zag ik het goed, heb jij zo een olie thermometer in je olievuldopgat zittenZoja, hoe bevalt dat en werkt het ? Zit ie wel een beetje in de buurt van de juiste plek? (ik had ooit zelf iets op mijn auto gebouwd, ptc op mijn oliepeilstok, dat werkte ook , maar kreeg later van monteur (en autocorueur) te horen dat je de olie moet meten of vlak bij je filter, of vlak bij de olie pomp, de carter temperatuur schijnt veeeeel later pas op 80 graden te komen en kan ook veel verder oplopen blijkbaar......
INFO please
Die waren al lang en breed naar huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Wat vonden je collega's ervan dat je ineens twee velgen op je bureau had staan?
Zoiets, maar dan op het water?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een torenhoog laden/lossen platform wat in het water drijft.
Ik herken ook nog dat stukje van meer millimeters voor dezelfde prijs willen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
Damn, ik sta echt op het punt een pepijn actie uit te voerenBen op zoek naar ebay spullen en wil tailrisers gaan kopen. Nu weet ik dat er veel banditrijders tailrisers van 30 mm hebben, maar ik zie nu dat er ook verkopers zijn die tailrisers voor 50 mm hebben. Heb echt zoiets van, hoe hoger hoe beter. Als ik het doe, doe ik het liever meteen goed
Oh ja, het pepijn gedeelte hieraan is dus gewoon kopen, en we zien tegen de tijd dat het geld van m'n rekening af is en de spullen binnen zijn wel of het goed is
Klopt, ik zie nu ook dat Louis die dingen heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik herken ook nog dat stukje van meer millimeters voor dezelfde prijs willen.
En inderdaad .. iets doen met onbekende gevolgen.. uit enthousiasme en omdat het gewoon moet van jezelf.![]()
![]()
Volgens mij heeft Louis die dingen ookzag ze gisteren in de catalogus die ik doorbladerde.
Maar die kunnen we tenminste als wederpartij voor de rechter slepen als jij r.i.p bent door een geklapte tailriser.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
Klopt, ik zie nu ook dat Louis die dingen heeft
Maar daar zijn ze 3x duurder dan op Ebay
Had ik al gezegd dat ik me steppies hoger wil zetten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
Oh ja, het pepijn gedeelte hieraan is dus gewoon kopen, en we zien tegen de tijd dat het geld van m'n rekening af is en de spullen binnen zijn wel of het goed is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ralf zal het wel precies weten.
Ligt er tijdelijk in onderhoud.![]()
Ik zag van de week op de fiets (dan zie je nog'es wat) een gigantische containerboot voorbijvaren.
Die dingen zijn groter dan je voorstellingsvermogen van zo'n ding.![]()
Of een stuk nerveuzer.... De geometrie van een motor is meestal niet zomaar bedacht door de bedenkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
[
Die tailriser zullen trouwens een stuk sportiever sturen veroorzaken door een verbeterde balhoofdhoek.
Je kent je fiets niet meer terug.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat wist je vast al lang.![]()
Bij een R1100S zit de voeler onder in het blok,inplaats van de olie aftap plug.Olie bijvullen doe je aan de bovenkant.De meter geeft dan dus de olie temperatuur aan en niet de omgevingstemperatuur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit
Wat vonden je collega's ervan dat je ineens twee velgen op je bureau had staan?
[..]
Ja dat zag je goedIk weet niet of het werkt, heb het nooit nagemeten of het wel klopt
Maar hij zit dus gewoon in de plaats van de olievuldop. Dat betekent dus dat ie niet direct de olietemperatuur meet maar de lucht die daar tussenin ergens zit, het stokje wat aan de temperatuur zit is ook maar heel kort
Maar dan weet je iig dat als de olietemperatuurmeter iets van 70 graden is, dat de olietemperatuur wel op z'n minste 80 graden is. Liever op zo een manier weten dat ik kan knallen, dan dat ik 20 km rustig aan doe en dan hopen dat ie warm genoeg is
Op de koude dagen komt mijn temperatuurmeter niet eens boven de 60 graden op de snelweg, zelfs als ik helemaal naar Gorinchem rijd ofzo. Terwijl ik altijd dacht dat de olie wel warm genoeg was tegen de tijd dat ik zo een afstand heb afgelegd (toen ik nog geen temp meter had)
En Rebbel nou ????quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
even een poginkje
[afbeelding]
Hahahha, is net of Fulcrum wegvlucht van het geheelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
even een poginkje
[afbeelding]
He'd betterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hahahha, is net of Fulcrum wegvlucht van het geheel
Begint erop te lijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
even een poginkje
[afbeelding]
Hij is idd de enige die de andere kant op rijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hij heeft al een Hyperpro achterveer van een Bandit 1200.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
Of een stuk nerveuzer.... De geometrie van een motor is meestal niet zomaar bedacht door de bedenkeral kan ik me voorstellen dat een bandit niet ontworpen is als mega stuur fiets
dus kan het ongetwijfeld beter, maar pas idd wel op, je kent je fiets waarschijnlijk niet meer terug.
Wie heeft er een R1100S?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef richardgie het volgende:
Bij een R1100S zit de voeler onder in het blok,inplaats van de olie aftap plug.Olie bijvullen doe je aan de bovenkant.De meter geeft dan dus de olie temperatuur aan en niet de omgevingstemperatuur.
Dan rijden Fulcrum en Rebbel tenminste nog dezelfde kant uit......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb van de rest geen mooie fotoja, of je moet deze erin willen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hij is idd de enige die de andere kant op rijd![]()
zou het dan toch te maken hebben met z'n rugzakkie![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]logisch, best druk geheel zo
Ik blijf mild omdat Pepijn meeleest, maar als banner zou ik hem iig niet leuk vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Begint erop te lijken![]()
Alleen beetje jammer van het contrastverschil van de omgeving (bocht en Mac terrein). Is het voor de FokMC Herfst banner? Misschien is het ook wel leuk om de foto van de motoren in het midden te zetten, en iedereen er in een vierkant hokje omheen oid![]()
Oh dat is hetzelfde idee als de huidige banner.. naja zie maar![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dan rijden Fulcrum en Rebbel tenminste nog dezelfde kant uit......
Wauw hey, die andere velgen waren in beginsel dus deze?? Ik vind die andere er en kwalitatief heel goed uit zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb de naven eruit geknipt, en Haan heeft er velgen en dikke RVS spaken aan gezet.
Van 18 en 21 inch chromen velgen naar 2 keer 17 inch, en een stuk breder.![]()
[afbeelding]
Voor was de bandenmaatmaat maximaal 90 breed, past nu makkelijk 120 op.
Achter maximaal 120 breed, past nu makkelijk 160 op. (komt 150 op, dat is meer dan breed zat)
[..]
Ralf zal het wel precies weten.
Ligt er tijdelijk in onderhoud.![]()
Ik zag van de week op de fiets (dan zie je nog'es wat) een gigantische containerboot voorbijvaren.
Die dingen zijn groter dan je voorstellingsvermogen van zo'n ding.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:28 schreef worldpimber het volgende:
Ik blijf mild omdat Pepijn meeleest,
Maar op Ebay wordt je altijd op het laatste moment overboden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Klopt, ik zie nu ook dat Louis die dingen heeft
Maar daar zijn ze 3x duurder dan op Ebay
quote:
Ik weet het ja, heb er al over gelezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:18 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Of een stuk nerveuzer.... De geometrie van een motor is meestal niet zomaar bedacht door de bedenkeral kan ik me voorstellen dat een bandit niet ontworpen is als mega stuur fiets
dus kan het ongetwijfeld beter, maar pas idd wel op, je kent je fiets waarschijnlijk niet meer terug.
Dit is een ding die ik later erbij heb gekocht, hoort dus niet standaard bij de banditquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij een R1100S zit de voeler onder in het blok,inplaats van de olie aftap plug.Olie bijvullen doe je aan de bovenkant.De meter geeft dan dus de olie temperatuur aan en niet de omgevingstemperatuur.
Alles op z'n tijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij heeft al een Hyperpro achterveer van een Bandit 1200.![]()
Maar beter besteld hij gelijk progressieve veren voor in de voorvork.![]()
Tnx, tnx, tnx.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef Rausdouwer het volgende:
Wauw hey, die andere velgen waren in beginsel dus deze?? Ik vind die andere er en kwalitatief heel goed uit zien.En ook heel blitz.
![]()
Zijn echt niet duur, kan je ook doen als je voorvork lekt ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |