quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:07 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Ben net terug, en goed sjacherijnig van het kutweer hiero![]()
Alleen nog wat onsharp mask in het lightness kanaal.quote:
boeiehhquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen nog wat onsharp mask in het lightness kanaal.![]()
Ach, na 4 jaar slechts 2,6 kilometer naar school fietsen wist ik het welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef Patrick281 het volgende:
Al na 2 kilometer was ik compleet doorweekt.![]()
Zo maar even wat kranten in mijn soppie schoenen doen.![]()
Dan is'ie near perfect.quote:
Leen me je Fox even uit dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:02 schreef worldpimber het volgende:
Ach, na 4 jaar slechts 2,6 kilometer naar school fietsen wist ik het wel [afbeelding] Vaker wind tegen/regen dan 'lekker fietsen'.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:11 schreef Patrick281 het volgende:
Leen me je Fox even uit dan. [afbeelding]
Waaaah, plaatje van Pepijn's habitatquote:Rodamoto is nog niet binnen, net wel even piccie van de velgen gemaakt.![]()
Olie wordt toch rondgepompt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
He Hicham, zag ik het goed, heb jij zo een olie thermometer in je olievuldopgat zittenZoja, hoe bevalt dat en werkt het ? Zit ie wel een beetje in de buurt van de juiste plek? (ik had ooit zelf iets op mijn auto gebouwd, ptc op mijn oliepeilstok, dat werkte ook , maar kreeg later van monteur (en autocorueur) te horen dat je de olie moet meten of vlak bij je filter, of vlak bij de olie pomp, de carter temperatuur schijnt veeeeel later pas op 80 graden te komen en kan ook veel verder oplopen blijkbaar......
INFO please
Heb de naven eruit geknipt, en Haan heeft er velgen en dikke RVS spaken aan gezet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:23 schreef worldpimber het volgende:
Waaaah, plaatje van Pepijn's habitat [afbeelding]
Maar dikke pimb [afbeelding]Wat is nou origineel en wat heb je laten doen? Die velgrand is toch gewoon helemaal nieuw of alleen bewerkt?
![]()
Een torenhoog laden/lossen platform wat in het water drijft.quote:Zie trouwens niet wat links moet zijn
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rodamoto is nog niet binnen, net wel even piccie van de velgen gemaakt.![]()
[afbeelding]
Ja dat zag je goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef TR_Roadkill het volgende:
He Hicham, zag ik het goed, heb jij zo een olie thermometer in je olievuldopgat zittenZoja, hoe bevalt dat en werkt het ? Zit ie wel een beetje in de buurt van de juiste plek? (ik had ooit zelf iets op mijn auto gebouwd, ptc op mijn oliepeilstok, dat werkte ook , maar kreeg later van monteur (en autocorueur) te horen dat je de olie moet meten of vlak bij je filter, of vlak bij de olie pomp, de carter temperatuur schijnt veeeeel later pas op 80 graden te komen en kan ook veel verder oplopen blijkbaar......
INFO please
Die waren al lang en breed naar huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Wat vonden je collega's ervan dat je ineens twee velgen op je bureau had staan?
Zoiets, maar dan op het water?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een torenhoog laden/lossen platform wat in het water drijft.
Ik herken ook nog dat stukje van meer millimeters voor dezelfde prijs willen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
Damn, ik sta echt op het punt een pepijn actie uit te voerenBen op zoek naar ebay spullen en wil tailrisers gaan kopen. Nu weet ik dat er veel banditrijders tailrisers van 30 mm hebben, maar ik zie nu dat er ook verkopers zijn die tailrisers voor 50 mm hebben. Heb echt zoiets van, hoe hoger hoe beter. Als ik het doe, doe ik het liever meteen goed
Oh ja, het pepijn gedeelte hieraan is dus gewoon kopen, en we zien tegen de tijd dat het geld van m'n rekening af is en de spullen binnen zijn wel of het goed is
Klopt, ik zie nu ook dat Louis die dingen heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik herken ook nog dat stukje van meer millimeters voor dezelfde prijs willen.
En inderdaad .. iets doen met onbekende gevolgen.. uit enthousiasme en omdat het gewoon moet van jezelf.![]()
![]()
Volgens mij heeft Louis die dingen ookzag ze gisteren in de catalogus die ik doorbladerde.
Maar die kunnen we tenminste als wederpartij voor de rechter slepen als jij r.i.p bent door een geklapte tailriser.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
Klopt, ik zie nu ook dat Louis die dingen heeft
Maar daar zijn ze 3x duurder dan op Ebay
Had ik al gezegd dat ik me steppies hoger wil zetten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
Oh ja, het pepijn gedeelte hieraan is dus gewoon kopen, en we zien tegen de tijd dat het geld van m'n rekening af is en de spullen binnen zijn wel of het goed is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:31 schreef Patrick281 het volgende:
Een torenhoog laden/lossen platform wat in het water drijft.
Ralf zal het wel precies weten.
Ligt er tijdelijk in onderhoud.![]()
Ik zag van de week op de fiets (dan zie je nog'es wat) een gigantische containerboot voorbijvaren.
Die dingen zijn groter dan je voorstellingsvermogen van zo'n ding.![]()
Of een stuk nerveuzer.... De geometrie van een motor is meestal niet zomaar bedacht door de bedenkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
[
Die tailriser zullen trouwens een stuk sportiever sturen veroorzaken door een verbeterde balhoofdhoek.
Je kent je fiets niet meer terug.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat wist je vast al lang.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |