quote:
Dat zeg ik, Gammaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ga je effe slapen, is er weer een nieuw topic
Tja, het is toch niet zo'n kunst om een OP te copy-pasten en het juiste topicnummer in te typen?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Tja, het is toch niet zo'n kunst om een OP te copy-pasten en het juiste topicnummer in te typen?![]()
![]()
Ben jij geen helmjosti dan??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Tja, het is toch niet zo'n kunst om een OP te copy-pasten en het juiste topicnummer in te typen?![]()
Ik heb al een goede OP gemaakt, meer kun je vandaag echt niet van me verwachten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef hicham het volgende:
Ho! Stop! Niet allemaal tegelijk posten jongens, dit gaat veel te snel!!!
moet je ook niet gaan slapenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Zo dat gaat hard hieroGa je effe slapen, is er weer een nieuw topic
ik ben dan echt niet vriendelijk als ze mij uit bed bellen voor onzinquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
Nee, daar werd ik vanochtend nog eens op gewezen door een of ander zielig type, die vond dat ie geen contact met kon krijgen (tijd van de email, half 5 vanochtend)
die opmerking sloeg wel aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, komen ze nu ineens posten terwijl ik net wat te doen krijg![]()
Was mijn opmerking over motorrijkwaliteiten van vrouwen zo erg?
OP-foto moet idd geupdate worden, maar tot nog toe geen tijd / zin voor gehad![]()
Dat moest er nog bijkomen, gelukkig was het geen telefoontje maar een email, en doorgaans belt mijn laptop me daar niet voor uit bedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben dan echt niet vriendelijk als ze mij uit bed bellen voor onzin![]()
Zijn in ieder geval echte bikkel foto's.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Hier een paar winterplaatjes die geschikt zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vergis ik mij nou ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
*kuch*
* Herr.Flick wil nog steeds een keer met de Ural naar het treffen toe....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zijn in ieder geval echte bikkel foto's.![]()
![]()
Alleen rij ik niet op een olifant.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |