quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:23 schreef hicham het volgende:
Die liggen nog te slapen ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zeg ik, Gammaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ga je effe slapen, is er weer een nieuw topic
Tja, het is toch niet zo'n kunst om een OP te copy-pasten en het juiste topicnummer in te typen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:23 schreef hicham het volgende:
Restecp E.r.w.i.nom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Tja, het is toch niet zo'n kunst om een OP te copy-pasten en het juiste topicnummer in te typen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben jij geen helmjosti dan??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Tja, het is toch niet zo'n kunst om een OP te copy-pasten en het juiste topicnummer in te typen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar kan jij over meepraten he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:31 schreef stinkie het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb al een goede OP gemaakt, meer kun je vandaag echt niet van me verwachten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef hicham het volgende:
Ho! Stop! Niet allemaal tegelijk posten jongens, dit gaat veel te snel!!!
moet je ook niet gaan slapenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Zo dat gaat hard hieroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ga je effe slapen, is er weer een nieuw topicJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben dan echt niet vriendelijk als ze mij uit bed bellen voor onzinquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
Nee, daar werd ik vanochtend nog eens op gewezen door een of ander zielig type, die vond dat ie geen contact met kon krijgen (tijd van de email, half 5 vanochtend)
die opmerking sloeg wel aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef hicham het volgende:
Ja hoor, komen ze nu ineens posten terwijl ik net wat te doen krijgom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was mijn opmerking over motorrijkwaliteiten van vrouwen zo erg?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OP-foto moet idd geupdate worden, maar tot nog toe geen tijd / zin voor gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat moest er nog bijkomen, gelukkig was het geen telefoontje maar een email, en doorgaans belt mijn laptop me daar niet voor uit bedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben dan echt niet vriendelijk als ze mij uit bed bellen voor onzinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn in ieder geval echte bikkel foto's.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:04 schreef Herr.Flick het volgende:
Hier een paar winterplaatjes die geschikt zijn...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vergis ik mij nou ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
*kuch*
* Herr.Flick wil nog steeds een keer met de Ural naar het treffen toe....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zijn in ieder geval echte bikkel foto's.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen rij ik niet op een olifant.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop