Over de maanden die komen gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:08 schreef bwt het volgende:
Ahhhhhhhhhhh
wat jammer nou
Wat voor onderwerp had je in gedachten?
Zal hem bewaren voor topivc 400 ofquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:21 schreef bwt het volgende:
Hijs wel erg leuk om rond sinterklaas nog eens te gaan gebruiken
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:23 schreef bwt het volgende:
maare, ik ga plat
morgen weer vroeg er uit
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik les erop en ik vind het schijtapparaten...
Of gewoon een bikkel op zijn normale fiets, pekelfietsen zijn voor mietjesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:15 schreef RB het volgende:
[..]
Over de maanden die komen gaan![]()
[afbeelding]
Bikkels en pekelfietsen![]()
Nog niet echt duidelijk waarom je dat vindquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef dribbel79 het volgende:
Ik les erop en ik vind het schijtapparaten...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Hoeveel leden hebben we hier niet gehad die het naar zeggen zelfs de rijinstructeur partij konden geven qua sturen op dijkjes, en de eerst meet na enkele bochten achteruit het zicht verdwenen waren.
Ruby is ook object georienteerd, nog 'extremer' dan Java zelfs. In Ruby wordt echt alles als object gezien, zelfs een getal. Dus dan is ' + ' een methode die hoort bij een integer. Volgens mij is dat bij Java niet zo toch? En het is zelfs mogelijk ' + ' te overriden met een andere methodequote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:54 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens zelf te reageren hier zie ik al wel
Ruby ken ik inderdaad wel, is toch ook object georienteerd?
Zelf niet mee gewerkt, we zitten nu veel in Java te rommelen![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoeveel leden hebben we hier niet gehad die het naar zeggen zelfs de rijinstructeur partij konden geven qua sturen op dijkjes, en de eerst meet na enkele bochten achteruit het zicht verdwenen waren.
Is bij java niet zo, al kan het wel, je hebt int, als primitief datatype en Integer als object. Bij C++ kun je trouwens wel operatoren overriden en daar nieuwe functies aan hangen, ook wel leuk, word + ineens - of zoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:15 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Ruby is ook object georienteerd, nog 'extremer' dan Java zelfs. In Ruby wordt echt alles als object gezien, zelfs een getal. Dus dan is ' + ' een methode die hoort bij een integer. Volgens mij is dat bij Java niet zo toch? En het is zelfs mogelijk ' + ' te overriden met een andere methode
Alhoewel ik niet weet of jij overriden en dergelijke al hebt gehad dus misschien praat ik alweer te veel
[..]Wie wie wie [afbeelding]
Had je trouwens nog een route voorgereden voor a.s. zondag OPM?
Maasvlakte next?quote:Motorenverbod dreigt in Antwerps havengebied
Omdat deelgemeente Verrebroek al jaren te lijden heeft van racende motorrijders heeft Beveren een voorstel ingediend bij de Afdeling Maritieme Toegang, de wegbeheerder van de haven, om het gebied volledig motorvrij te maken. Vooral tijdens de weekends lokken de lange en brede havenwegen nogal wat rijders die alles hun karretje willen halen. Verbodsborden, politiecontroles en ribbelstrips halen weinig uit. Een verbod in het hele gebied lijkt voor Beveren de enige oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:01 schreef hicham het volgende:
Het volgende verhaal moet even in een spoiler tag omdat er een brommer in voorkomt
Op HI word je gedwongen verschillende talen echt te leren, ik kan nu proggen in oa: Java, C++, Delphi, VB, ASP, PHP, C++ met MFC(microsoft foundation classes, dan leer je hoe windows echt werk qua onderliggende message handling, erg vaag overigensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:48 schreef hicham het volgende:
Ik begreep inderdaad al dat er in Java onderscheid is in een int als primitief datatype en een Integer als ObjectDat bestaat bij Ruby dus niet
C++ heb ik een keer heel eventjes gehad maar daarna nooit meer naar omgekeken
Ik heb een slechte mentaliteit wat dat betreft, als ik het niet nodig heb dan neem ik er ook zo min mogelijk van op
Slechts het minimale om de studiepuntjes binnen te halen, desnoods met hulp van medestudenten
Leuk zo een pekelfiets, alleen van het verkeerde genre he![]()
Was dat je eerste fiets of is dat speciaal als pekelfiets gekocht? En doet ie 't wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |