Ik weet niet hoe het zit in Friesland, maar in de rest van Nederland gebruiken ze een nummering bij de afritten van snelwegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja nee die plek is makkelijk te vinden voor een Fries..![]()
Ja maar het nummer van die afrit wordt niet vermeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit in Friesland, maar in de rest van Nederland gebruiken ze een nummering bij de afritten van snelwegenHet mooie is dat die nummering de af/oprit in overeenstemming is met de af/oprit ervoor precies 1 hoger of lager is. Dus dan kan je het makkelijk vinden
Ja, daarom postte ik hem juist. Omdat het een mooi toerruitje isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer dat het een toerruitje is incl dikke lip bovenaan dus want verder is het idd een mooi ruitje, omdat het een zwarte is waar je toch doorheen kunt kijkenzo een zwarte waar je niks doorheen ziet vind ik ook niks
maar zo een ruitje in de vorm van dubbel bubbel zie ik ook wel zitten op mijn 7
Ja, precies dat punt waar ze vaker staan. Ik had me verslapen en was een beetje laat + koude motor. Dus ik deed snel schakelen en beetje vlot rijden..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:59 schreef yup het volgende:
[..]
Daar was ik gepakt met 96 km/u volgens mij... Terwijl je er 50 mag(was aan het inhale)
Je bedoelt bij die metrostation toch, bij de einde van de Jan van Galen straatOf bedoel je ergens anders
Die van mij ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Mijn motor gaat gewoon door weer en wind, geen gezeik,daar is ie tenslotte ook voor
gekocht/gemaakt.
Volgens mij had ik dat al goedgemaakt op de Veluwequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:33 schreef bwt het volgende:
joes mag toch al niet meer voorop rijden sinds dat hij een verkeerde route nam en 2 man kwijt raakte
![]()
Voor de meeters opgeletquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar het nummer van die afrit wordt niet vermeld![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:15 schreef worldpimber het volgende:
daarna weer direct volgas richting werkLekker nuttig dat laseren
![]()
Dat is een bekend flits / laser punt, altijd ver vooruit kijken op die wegquote:Vorig keer had ik hetzelfde bij dat stuk tussen Lelylaan en Osdorp waar je 70 mag. Het is een lang stuk rechtdoor dus meestal tik ik daar wel de 160 aan, 1 keer bleef ik achter een busje hangen en guess whatze zaten te laseren
We vergeven het jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:19 schreef richardgie het volgende:
Gelukkig er heeft al iemand een nieuw topic gemaakt.Ik was de laatste in de vorige en had dus een nieuwe moeten opstarten.Alleen ik weet dus niet hoe dat moet.
Het enige wat je hoeft te doen is de tekst kopieren dat op de pagina achter het linkje staat,quote:[afbeelding] Wie maakt de topics?
Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
misschien dat je er achterkomt als je met de andere groep mee rijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
We kunnen wat mij betreft heel goed door een deur hoor!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
We kunnen wat mij betreft heel goed door een deur hoor!
Wordt er eentje wakker ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wtf dat is bijna bij Den Bosch man
Op commando?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:29 schreef Maikuuul het volgende:
Doen jullie ook slippen toevallig ?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Daar ging mijn enthousiasme![]()
Dat is mij iets te ver.. volgende keer beter![]()
is slechts 202 KM manquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Daar ging mijn enthousiasme![]()
Dat is mij iets te ver.. volgende keer beter![]()
Gewoon, je denkt : ik heb het sjieke geluid nodig van een slip. Toevallig is er een stoplicht dat op rood staat en niemand rijd achter jequote:
Met de motor is dat een eitje hoor, doe ik alleen als ik weet dat ik m'n bandje binnenkort ga vervangenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon, je denkt : ik heb het sjieke geluid nodig van een slip. Toevallig is er een stoplicht dat op rood staat en niemand rijd achter je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |