quote:niks zegt:
En wederom nomineer ik je tot grootste infantiele kutkneus van het hele universem...... hahahahaNiet weten wat Deil is, terwijl je er naast woont, LOL
M¤®©Y zegt:
rot op Debiel
Sommige mensen denken gewoon wat trager dan anderenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en rugridder kwam ook weer eens langsheeft ie 3 dagen over nagedacht
![]()
Oh, jullie hebben een stapje hoger gedaan via Word.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Frontpage heb ik ook wel eens gebruikt, maar dat is weer te makkelijk he.Zo saai.
Ik heb wel eens een half jaartje met een Honda CB250 Nighthawkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Van Friesland naar Nederland rijden is erg ver op een GS500.Ik kan het weten. Snelweg rijden was met de GS niet mijn meest favoriete hobby.
![]()
quote:
Jullie lijken ook allemaal zo op elkaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuke bestandsnaam, homerzondertshirtmetarmenindelucht.gif
Dacht even dat OPM was die poste met je groene schuin-door-de-bocht motor icon
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef worldpimber het volgende:
Moet me wel weer inhouden hoor, voor die MSN log
Tja, ik wil niet zeggen dat Word en dan FTP-en zo geniaal is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben een stapje hoger gedaan via Word.![]()
![]()
[..]
Ik heb wel eens een half jaartje met een Honda CB250 Nighthawkmoeten rijden tijdens een aanvechting van het in de soep lopen van de RGV250.
![]()
Op de snelweg deed ik de passagierstepjes uitklappen, en zette daar mijn voeten op.
Perfecte zithouding.![]()
kom eens eventje op msnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef worldpimber het volgende:
Moet me wel weer inhouden hoor, voor die MSN log
Sommigen hebben gewoon een enorme aantrekkingskracht op schapen koeien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Geilen jullie nou zo op jezelf met je eigen foto als avatar.
Of komt het omdat ik geen mooie pic van mezelf heb?![]()
Volgens mij leg ik hier weer een mooi neer ......... >>
Heb ik ook wel eens overwogen als ik weer eens veel snelwegkilometers moet afleggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op de snelweg deed ik de passagierstepjes uitklappen, en zette daar mijn voeten op.
Perfecte zithouding.![]()
met 2 meets dit jaar heb je ook niet echt veel foto materiaal heHquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij leg ik hier weer een mooi neer ......... >>
quote:
Ja ik vind je ook mooi in een leren pak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Sommigen hebben gewoon een enorme aantrekkingskracht op schapen koeien.![]()
En ik ben gewoon gek op mijn leren pak.![]()
Ja, en motormaatjes die niet weten hoe je foto's bij een avondmeet moet maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
met 2 meets dit jaar heb je ook niet echt veel foto materiaal heH
Jij dan, met je avatar met een foto van je vriendin eropquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ze heeft wel grote uiers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:37 schreef hicham het volgende:
Jij dan, met je avatar met een foto van je vriendin erop![]()
Daar heb je het altijd over, daarom ook mijn opmerkingquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |