wat een meeting was datquote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben ook een keer een meet gehad met op hol geslagen paarden.![]()
Bij mijn vorige motor kon ik er zelfs stationair helemaal niets aan doen.![]()
![]()
Heb zelfs een keer de berm opgezocht om een paardentrailer weg te laten komen.![]()
Onthou even 1 ding, we hebben een reputatie op te houden van "mensen wegjagen".quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen, ik kom eventjes volgen wat er hier allemaal besproken wordt.
Begin je weerquote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Onthou even 1 ding, we hebben een reputatie op te houden van "mensen wegjagen".![]()
Zijn er maar weinig die blijven hangen dus neem alles met een flinke korrel bak zout.
Paarden op de openbare wegquote:Op donderdag 22 september 2005 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat een meeting was datelk paard/schaap/koe/whatever sloeg op hol als we langsreden met die snerpende SM's
maar ondanks dat we allemaal rustig aan deden en met de koppelingen ingeknepen passeerden begonnen die bitches toch nog te schelden op die knollensommige mensen snappen er niks van, net als bij veel fietsers...
Geen problemen mee hoor, ik zal niet aanwezig zijn bij de "meet" maar mischien wel in de buurt rondhangen; "De kat uit de boom kijken" (m.a.w. "stalken"quote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Onthou even 1 ding, we hebben een reputatie op te houden van "mensen wegjagen".![]()
Zijn er maar weinig die blijven hangen dus neem alles met een flinke korrel bak zout.
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:47 schreef yup het volgende:
[..]
Paarden op de openbare weg
VERBIEDEN DIE KLOTE BEESTEN
Helemaal die FUCKING LOSERS OP DIE PAARDEN DIE DENKEN dat de weg van hun is. OPDONDEREN MET JE TERING PAARD VAN DE WEG.
Een paard is NIET GESCHIKT aan het verkeer deel te nemen.
Als ik echt zo een sukkel zie die dom kijkt naar mij dan gaan er een paar tandjes terug + wielspin + motorgeluid waar die paard de tering van schrikt. Teringbeesten opbokken d'rmee
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, nadat iedereen erlangs was en ik als laatste was en zag dat ze begonnen te schelden op de motoren - niet op de knollen- heb ik mijn 400 even laten janken zoals in het filmpje
![]()
![]()
bitches on horses
dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 september 2005 12:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat een meeting was datelk paard/schaap/koe/whatever sloeg op hol als we langsreden met die snerpende SM's
maar ondanks dat we allemaal rustig aan deden en met de koppelingen ingeknepen passeerden begonnen die bitches toch nog te schelden op die knollensommige mensen snappen er niks van, net als bij veel fietsers...
tijdens meets heb ik alleen maar gezien ( en gehoord ) dat IEDEREEN rekening houd met die knollenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]Idd, dat soort mensen hoeven geen medelijden te krijgen ja, maar verder doe ik net zoals hicham altijd netjes het gas los of koppeling in als ik weer lang ouwe fragiele mensjes moet of diertjes of fietsjes
Alleen alle fietsers in Amsterdam kunnen de kanker krijgen![]()
![]()
![]()
GRRR paarden moeten verboden worden. Vervoer die tering beesten maar in een aanhangwagen ofzo maar niet op de weg. Kan je helemaal lachen als je met je motor ompleurt doordat je over paardeschijt heen bent geredenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]denk aan je hart
is het wel verstandig om te gaan motorrijden??
trouwens, nadat iedereen erlangs was en ik als laatste was en zag dat ze begonnen te schelden op de motoren - niet op de knollen- heb ik mijn 400 even laten janken zoals in het filmpje
![]()
![]()
bitches on horses
Hoe vaak ik het al niet heb gezien, dijkje, stront, bocht en schuif ! ! !quote:Op donderdag 22 september 2005 13:20 schreef yup het volgende:
[..]
Je zou maar eens over die paardenstront rijden in een bocht ofzo
Wat moet jij nou weer?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin je weer [afbeelding]
Was even bang een inhoudelijke post van jouw hand tegen te komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:25 schreef Free-Spirit het volgende:
@ pep zie mail
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:25 schreef Free-Spirit het volgende:
@ pep zie mail
en iedereen maar denken datquote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en iedereen maar denken datiedereen hier wegjaagt
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en iedereen maar denken datiedereen hier wegjaagt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |