wat een meeting was datquote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben ook een keer een meet gehad met op hol geslagen paarden.![]()
Bij mijn vorige motor kon ik er zelfs stationair helemaal niets aan doen.![]()
![]()
Heb zelfs een keer de berm opgezocht om een paardentrailer weg te laten komen.![]()
Onthou even 1 ding, we hebben een reputatie op te houden van "mensen wegjagen".quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen, ik kom eventjes volgen wat er hier allemaal besproken wordt.
Begin je weerquote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Onthou even 1 ding, we hebben een reputatie op te houden van "mensen wegjagen".![]()
Zijn er maar weinig die blijven hangen dus neem alles met een flinke korrel bak zout.
Paarden op de openbare wegquote:Op donderdag 22 september 2005 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat een meeting was datelk paard/schaap/koe/whatever sloeg op hol als we langsreden met die snerpende SM's
maar ondanks dat we allemaal rustig aan deden en met de koppelingen ingeknepen passeerden begonnen die bitches toch nog te schelden op die knollensommige mensen snappen er niks van, net als bij veel fietsers...
Geen problemen mee hoor, ik zal niet aanwezig zijn bij de "meet" maar mischien wel in de buurt rondhangen; "De kat uit de boom kijken" (m.a.w. "stalken"quote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Onthou even 1 ding, we hebben een reputatie op te houden van "mensen wegjagen".![]()
Zijn er maar weinig die blijven hangen dus neem alles met een flinke korrel bak zout.
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:47 schreef yup het volgende:
[..]
Paarden op de openbare weg
VERBIEDEN DIE KLOTE BEESTEN
Helemaal die FUCKING LOSERS OP DIE PAARDEN DIE DENKEN dat de weg van hun is. OPDONDEREN MET JE TERING PAARD VAN DE WEG.
Een paard is NIET GESCHIKT aan het verkeer deel te nemen.
Als ik echt zo een sukkel zie die dom kijkt naar mij dan gaan er een paar tandjes terug + wielspin + motorgeluid waar die paard de tering van schrikt. Teringbeesten opbokken d'rmee
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, nadat iedereen erlangs was en ik als laatste was en zag dat ze begonnen te schelden op de motoren - niet op de knollen- heb ik mijn 400 even laten janken zoals in het filmpje
![]()
![]()
bitches on horses
dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 september 2005 12:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat een meeting was datelk paard/schaap/koe/whatever sloeg op hol als we langsreden met die snerpende SM's
maar ondanks dat we allemaal rustig aan deden en met de koppelingen ingeknepen passeerden begonnen die bitches toch nog te schelden op die knollensommige mensen snappen er niks van, net als bij veel fietsers...
tijdens meets heb ik alleen maar gezien ( en gehoord ) dat IEDEREEN rekening houd met die knollenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]Idd, dat soort mensen hoeven geen medelijden te krijgen ja, maar verder doe ik net zoals hicham altijd netjes het gas los of koppeling in als ik weer lang ouwe fragiele mensjes moet of diertjes of fietsjes
Alleen alle fietsers in Amsterdam kunnen de kanker krijgen![]()
![]()
![]()
GRRR paarden moeten verboden worden. Vervoer die tering beesten maar in een aanhangwagen ofzo maar niet op de weg. Kan je helemaal lachen als je met je motor ompleurt doordat je over paardeschijt heen bent geredenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]denk aan je hart
is het wel verstandig om te gaan motorrijden??
trouwens, nadat iedereen erlangs was en ik als laatste was en zag dat ze begonnen te schelden op de motoren - niet op de knollen- heb ik mijn 400 even laten janken zoals in het filmpje
![]()
![]()
bitches on horses
Hoe vaak ik het al niet heb gezien, dijkje, stront, bocht en schuif ! ! !quote:Op donderdag 22 september 2005 13:20 schreef yup het volgende:
[..]
Je zou maar eens over die paardenstront rijden in een bocht ofzo
Wat moet jij nou weer?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin je weer [afbeelding]
Was even bang een inhoudelijke post van jouw hand tegen te komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:25 schreef Free-Spirit het volgende:
@ pep zie mail
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:25 schreef Free-Spirit het volgende:
@ pep zie mail
en iedereen maar denken datquote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en iedereen maar denken datiedereen hier wegjaagt
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en iedereen maar denken datiedereen hier wegjaagt
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef yup het volgende:
Is het te doen in de winter rijden ? Ja ik denk wel dat ik hem ongeveer in de winter krijg haal (motor rijbewijs)
Naja zolang het boven de vriespunt is, is het wel te doen toch
Zolang het droog is kan je heerlijk rijden, met ech gHummen moet je voorzichtig doen natuurlijk. Maar het zal zeker ontspannen zijn, we hebben zelfs in de regen gemeetquote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef yup het volgende:
Is het te doen in de winter rijden ? Ja ik denk wel dat ik hem ongeveer in de winter krijg haal (motor rijbewijs)
daar hebben ze Thermokleding voor uitgevondenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef yup het volgende:
Jawel, mits ie niet duur is (geef namelijk letterlijk mijn laatste centen uit aan motor deze week)quote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Fulcrum
ben jij geintresseert in een Werkplaatshandboek voor jouw GS500![]()
en dan geen digitale of een kopie maar een echte originele uitvoering![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja en het is de (Engelse) Hayness? En ziet hij er nog een beetje goed uit?
En wat moet het kosten uiteraard![]()
Zal nu even naar docent, straks terug![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt, moet eigenlijk staan wegjaagde.![]()
![]()
misschien omdat we graag willen motorrijden ?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zolang het droog is kan je heerlijk rijden, met ech gHummen moet je voorzichtig doen natuurlijk. Maar het zal zeker ontspannen zijn, we hebben zelfs in de regen gemeet![]()
destijds
(waarom in hemelsnaam vraag ik me nou af
, kan iemand dat uitleggen?
)
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien omdat we graag willen motorrijden ?
ja, daar is ie weer, met z'n buuv die knollie hobbeltquote:in Fok Motorclub [SC Deel 315] We blijven Nazomeren!! schreven veel mensen iets over die verrekte knollies.
Met toepasselijke signaturequote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef bwt het volgende:
[..]
ja, daar is ie weer, met z'n buuv die knollie hobbelt
Vergeet niet dat paarden beesten zijn die erg makkelijk schrikken. Als ze ophol slaan kun je als berijder niet erg veel meer doen dan hopen dat ze weer stil gaan staan.
please niet zo veel gas geven als je er voorbij gaat.
disclaimer: dat was weer het verhaaltje van bwt
Menig avondtuurtje gehad in de winter.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef yup het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn Berry maar je hebt paarden die niet verkeersmak zijn en paarden die wel verkeersmak zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef bwt het volgende:
[..]
ja, daar is ie weer, met z'n buuv die knollie hobbelt
Vergeet niet dat paarden beesten zijn die erg makkelijk schrikken. Als ze ophol slaan kun je als berijder niet erg veel meer doen dan hopen dat ze weer stil gaan staan.
please niet zo veel gas geven als je er voorbij gaat.
disclaimer: dat was weer het verhaaltje van bwt
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Met toepasselijke signature
Ben jij een gegadigde voor de meet van zondag? (lekdijk, zo rond 11 uur afspreken)
ok, doet dat, ben benieuwdquote:Op donderdag 22 september 2005 14:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het is een engelse Haynes [afbeelding] en hij is spiksplinternieuw
1x gebruikt
![]()
Kosten moet ik even aan Raus vragen want die heeft hem betaald![]()
Je zal blij verrast zijn hoe goed dat gaat sturen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
BT45 bandjes zijn binnen btw. Ze zien er prachtig uit![]()
Nu moeten ze nog gemonteerd worden, en remolie etc vervangen![]()
Ik heb er nu al zin inquote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Menig avondtuurtje gehad in de winter.![]()
Denk dat er wat spetters op de grond liggen, blijken opgedroogde regendruppels te zijn bij de eertvolgende bocht. Allemaal kleine harde knopjes zonder grip.![]()
Moet je van s'ochtend 9 tot s'avonds 21:00 werken, kom je na werktijd compleet verrot buiten bij je motor is de hele wereld wit, tot wel 30 centimeter. En het was helemaal niet voorspeld.![]()
Was leuk terugrijden die 25 kilometer.![]()
Rij je op de snelweg voegt iedereen ineens veel sneller in dan gebruikelijk en blijft er een hele rijstrook ongebruikt. Affijn, geef gas en rij de vrij baan op, glibber ineens alle kant op, en al wiegend voeg ik snel rechts in tussen de rij auto's.![]()
![]()
Onderweg naar huis kom ik ineens in een sneeuwstormpje terecht, nog 500 meter naar huis, ga linksaf en zie opeens een berg sneeuw liggen en kom de hele wijk niet eens meer in.
Probeer op een stoep te komen, maar ik glij er weer af.![]()
Rij helemaal om en probeer de wijk de andere kant in te komen. Zelfde verhaal.![]()
Na 1.5 uur lukte het einde om zonder onderuit te gaan ergens een halfhoog stoepje te pakken en de motor in de tuin te zetten.![]()
Terwijl ik achter een collega aan rijdt op weg naar zijn huis om wat te helpen met computerproblemen valt er wat natte sneeuw, wat langzamerhand verandert in dan weer hagel, dan weer dikke sneeuw.
We rijden een woonwijk in, een voor mij onbekend gebied.
Hij rijdt met de auto voor, en na een paar S-bochten verlies ik het contact met de auto..
(snap niet waarom hij niet in de binnenspiegel kijkten het tempo matigt)
Nog een S-bocht in aantocht, en ik zie ook niets meer door de sneeuw op mijn helm, en ik besluit een parkeervak flauw schuin in te rijden.
Blijken de parkeervakken in die nieuwbouwwijk op een verhoging te liggen, soort van stoepje, en ik ga direct hard onderuit.Ik had dus beter die bocht kunnen nemen.
![]()
Was een geleende motor van een collega.![]()
Motorrijden in de winter is leuk ja.![]()
![]()
meer dan er uitzien doen ze ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ok, doet dat, ben benieuwd![]()
BT45 bandjes zijn binnen btw. Ze zien er prachtig uit![]()
Nu moeten ze nog gemonteerd worden, en remolie etc vervangen![]()
Ik hoop het.. of bedoel je dat ironisch?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zal blij verrast zijn hoe goed dat gaat sturen.![]()
quote:
Nieuwe bandjes zijn altijd beterquote:Op donderdag 22 september 2005 15:52 schreef stinkie het volgende:
meer dan er uitzien doen ze ook niet
Ik verwacht er wel wat van.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik hoop het.. of bedoel je dat ironisch?![]()
Ben erg benieuwd wat het verschil is kwa grip![]()
Mooi. Bandjes zitten er inmiddels onderquote:Op donderdag 22 september 2005 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nieuwe bandjes zijn altijd beteren een GS-500 is nog wat lichter dan een GSX-F.
![]()
[..]
Ik verwacht er wel wat van.![]()
Zeker inverband met je oudere meuk en 2 merkencombi's voor en achter.
We zien je zondag wel arriveren!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mooi. Bandjes zitten er inmiddels onder![]()
Moet alleen nog even nagaan of de achterband er recht inzit, en dan moet de remolie nog vervangen worden en dan kan ik eindelijk weer rijden![]()
Zondag? Dat zit ik met mijn luie reet op de bank! 2 A1GP races, Formule 1 Race en MotoGP/250cc/125cc races!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef hicham het volgende:
[..]
We zien je zondag wel arriveren!
Doe je dat zelf dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mooi. Bandjes zitten er inmiddels onder![]()
Moet alleen nog even nagaan of de achterband er recht inzit, en dan moet de remolie nog vervangen worden en dan kan ik eindelijk weer rijden![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zondag? Dat zit ik met mijn luie reet op de bank! 2 A1GP races, Formule 1 Race en MotoGP/250cc/125cc races!![]()
Mijn pa is monteurquote:Op donderdag 22 september 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Doe je dat zelf dan.![]()
Heb ik ergens iets gemist?![]()
Buikje?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Buikje creeeren dus.
![]()
Maar de videoband of DVD recorder is natuurlijk nog niet doorgedrongen in jullie area.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarre opnemen is saai, dan vind ik er niks meer aan om terug te kijken
aan jou hebben we watquote:Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zondag? Dat zit ik met mijn luie reet op de bank! 2 A1GP races, Formule 1 Race en MotoGP/250cc/125cc races!![]()
Hij heeft er geen zin anquote:Op donderdag 22 september 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
aan jou hebben we wat![]()
iedere meet waar je bij kon zijn heb je gemist
![]()
met stom ^^ we willen die vette KD's irl zienquote:Op donderdag 22 september 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
hij is bang dat ie voor schut gaat voor de hele MCquote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met stom ^^ we willen die vette KD's irl zien
Ah, weten wie we moeten bedanken als je een boom aan het knuffelen bent.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, weten wie we moeten bedanken als je een boom aan het knuffelen bent.![]()
![]()
Maarrr i-de-aal.![]()
Zouden mijn wielen er ook al lang weer inzitten.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij is bang dat ie voor schut gaat voor de hele MC![]()
![]()
Martie .. OPM ??quote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef omegaproject het volgende:
Waar is die dijk van jullie ergens?![]()
Ik zeg ook wielen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij heb nou toch alle zooi in huis om bandjes zelf erom te leggen ?
![]()
antwoord dan esquote:
Echt ideaal ja. Inmiddels de remsystemen voor en achter ontlucht en voorzien van nieuwe remoliequote:Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, weten wie we moeten bedanken als je een boom aan het knuffelen bent.![]()
![]()
Maarrr i-de-aal.![]()
Zouden mijn wielen er ook al lang weer inzitten.
![]()
![]()
Weekveel, alles buiten Amsterdam...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
antwoord dan es![]()
ergens bij vianen derop toch
laatste keer die meet gemist
en anders sowieso bij gorinchem beginnen
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:21 schreef stinkie het volgende:
Ik haat Goldwings. Ik haat ze. Ik haat ze.
Rijd daar verdomme zo'n uitgebouwde brommer tussen de file door, wat niet past natuurlijk, want het enige verschil met een auto zijn die 2 ontbrekende wielen, op z'n gemak een file tussen de file creeerend
De Lekdijk loopt langs de Lekquote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef omegaproject het volgende:
Waar is die dijk van jullie ergens?![]()
Adem in, adem uitquote:
Moeilijke keuze is dat heHquote:Op donderdag 22 september 2005 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
(had innitieel nog het plan een nummertje te trekken en dan snel naar huis te gaan, want ik moet ook nog een box voor de digitale televisie op het postkantoor inleveren wegens het nieuwere model die gisteren ineens spontaan bezorgt werd.. de oude moet ik nog afkoppelen en is ingebouwd enzo .. had ik het maar gedaan..)
Bwhehehe, destijds wou je nog een andere auto voor in de plaats nemenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef yup het volgende:
Hey wie had zo een vieze Fiero eigenlijk?
[TK] BMW E30 318i
Opbokken met die Amerikaanse troep, hier heb ik een degelijke Duitse tank voor hem te koop.![]()
Ik moet ff checken hoe mijn planning gaat lopen komende week (maandag in het speciaal)quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Met toepasselijke signature
Ben jij een gegadigde voor de meet van zondag? (lekdijk, zo rond 11 uur afspreken)
Als ik niet overgestapt was tot het motorfapdomquote:Op donderdag 22 september 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Adem in, adem uitDe motor is bedoelt om te ontspannen dus je had die Goldwing gewoon plat moeten drukken en met een wheely de file uit knallen
![]()
![]()
[..]
Moeilijke keuze is dat heHEen nummer trekken en vertrekken voor andere zaken, of een nummer trekken en afwachten. Naarmate de tijd verstrijkt zit je echt van: "Ik had nu allang even wat anders kunnen doen en nog op tijd terug zijn voor mijn nummertje
"
Moeilijke keuzes in het dagelijkse leven
[..]
Bwhehehe, destijds wou je nog een andere auto voor in de plaats nemen![]()
We horen het nog welquote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik moet ff checken hoe mijn planning gaat lopen komende week (maandag in het speciaal)
Mocht er niets fout gaan dan wil ik wel mee tuffen en een tank leeg rijden.
zondag om 10.00 bij N'geinquote:Op donderdag 22 september 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
http://media.putfile.com/Bike-Stunt43
[..]
We horen het nog wel
Zo mag ik het graag horenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:45 schreef yup het volgende:
[..]
Maar nu ik tot het motorfapdomben bekeerd moet ik wel beginnen met sparen voor een motortje
Wat mij betreft goed, ik kan zaterdag wel uitslapen dus zondag kan ik er weer vroeg uitquote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag om 10.00 bij N'gein?? of we dan naar het Oosten of Westen gaan maakt wmb weinig uit
Bij Arnhem,en daar gaat ie Neder-rijn heten.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:55 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
[..]
De Lekdijk loopt langs de LekMaar ik denk dat we als afspreekpunt de parkeerplaats onderaan de afrit van de A2 langs Nieuwegein nemen. En dan kunnen we Lekdijk richting het Westen (Rotterdam) nemen of Oosten. Alleen ik weet niet waar we dan ergens eindigen
Dan zijn er minimaal 2 die dan bijna thuis zijn en een x aantal die iets verder moeten rijdenquote:
Oh eh volgende keer misschien?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Nou kan ze pannekoeken maken en fietsen tegelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus heeft een nieuwe fiets [afbeelding]
Waarom moet dat nou weer zo vroeg?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag om 10.00 bij N'gein?? of we dan naar het Oosten of Westen gaan maakt wmb weinig uit
Hoezo ben jij geen ochtendmens, je gaat altijd relatief vroeg naar bedquote:Op donderdag 22 september 2005 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou weer zo vroeg?![]()
IK BEN GEEN OCHTENDMENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo vroeg rijden voelt voor mij als schaatsen op een plas olie.![]()
quote:
Leuk slot stuurslotquote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef yup het volgende:
Hey wie had zo een vieze Fiero eigenlijk?
[TK] BMW E30 318i
Opbokken met die Amerikaanse troep, hier heb ik een degelijke Duitse tank voor hem te koop.![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
http://media.putfile.com/Bike-Stunt43
Relatief vroeg naar bed?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoezo ben jij geen ochtendmens, je gaat altijd relatief vroeg naar bedBovendien moet de hond toch ook in de ochtend uitgelaten worden?
We spreken zo vroeg af omdat niet iedereen de hele dag beschikbaar is
ik
![]()
Dit soort opmerkingen geven aan op welke trede van de sociale FokMC ladder je staatquote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef hollander172 het volgende:
Dit soort tijden zijn voor mij wel een reden om niet op te komen dagen.![]()
Ik ga er nog 1 keertje serieus op in.................quote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen geven aan op welke trede van de sociale FokMC ladder je staat
Tnxquote:Op donderdag 22 september 2005 22:27 schreef hollander172 het volgende:
Ik ga er nog 1 keertje serieus op in.................
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou kan ze pannekoeken maken en fietsen tegelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |