Ik moet ff checken hoe mijn planning gaat lopen komende week (maandag in het speciaal)quote:Op donderdag 22 september 2005 14:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Met toepasselijke signature
Ben jij een gegadigde voor de meet van zondag? (lekdijk, zo rond 11 uur afspreken)
Als ik niet overgestapt was tot het motorfapdomquote:Op donderdag 22 september 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Adem in, adem uitDe motor is bedoelt om te ontspannen dus je had die Goldwing gewoon plat moeten drukken en met een wheely de file uit knallen
![]()
![]()
[..]
Moeilijke keuze is dat heHEen nummer trekken en vertrekken voor andere zaken, of een nummer trekken en afwachten. Naarmate de tijd verstrijkt zit je echt van: "Ik had nu allang even wat anders kunnen doen en nog op tijd terug zijn voor mijn nummertje
"
Moeilijke keuzes in het dagelijkse leven
[..]
Bwhehehe, destijds wou je nog een andere auto voor in de plaats nemen![]()
We horen het nog welquote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik moet ff checken hoe mijn planning gaat lopen komende week (maandag in het speciaal)
Mocht er niets fout gaan dan wil ik wel mee tuffen en een tank leeg rijden.
zondag om 10.00 bij N'geinquote:Op donderdag 22 september 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
http://media.putfile.com/Bike-Stunt43
[..]
We horen het nog wel
Zo mag ik het graag horenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:45 schreef yup het volgende:
[..]
Maar nu ik tot het motorfapdomben bekeerd moet ik wel beginnen met sparen voor een motortje
Wat mij betreft goed, ik kan zaterdag wel uitslapen dus zondag kan ik er weer vroeg uitquote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag om 10.00 bij N'gein?? of we dan naar het Oosten of Westen gaan maakt wmb weinig uit
Bij Arnhem,en daar gaat ie Neder-rijn heten.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:55 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
[..]
De Lekdijk loopt langs de LekMaar ik denk dat we als afspreekpunt de parkeerplaats onderaan de afrit van de A2 langs Nieuwegein nemen. En dan kunnen we Lekdijk richting het Westen (Rotterdam) nemen of Oosten. Alleen ik weet niet waar we dan ergens eindigen
Dan zijn er minimaal 2 die dan bijna thuis zijn en een x aantal die iets verder moeten rijdenquote:
Oh eh volgende keer misschien?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
aan jou hebben we wat![]()
iedere meet waar je bij kon zijn heb je gemist
![]()
Nou kan ze pannekoeken maken en fietsen tegelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus heeft een nieuwe fiets [afbeelding]
Waarom moet dat nou weer zo vroeg?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zondag om 10.00 bij N'gein?? of we dan naar het Oosten of Westen gaan maakt wmb weinig uit
Hoezo ben jij geen ochtendmens, je gaat altijd relatief vroeg naar bedquote:Op donderdag 22 september 2005 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom moet dat nou weer zo vroeg?![]()
IK BEN GEEN OCHTENDMENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo vroeg rijden voelt voor mij als schaatsen op een plas olie.![]()
quote:
Leuk slot stuurslotquote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef yup het volgende:
Hey wie had zo een vieze Fiero eigenlijk?
[TK] BMW E30 318i
Opbokken met die Amerikaanse troep, hier heb ik een degelijke Duitse tank voor hem te koop.![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:56 schreef hicham het volgende:
http://media.putfile.com/Bike-Stunt43
Relatief vroeg naar bed?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoezo ben jij geen ochtendmens, je gaat altijd relatief vroeg naar bedBovendien moet de hond toch ook in de ochtend uitgelaten worden?
We spreken zo vroeg af omdat niet iedereen de hele dag beschikbaar is
ik
![]()
Dit soort opmerkingen geven aan op welke trede van de sociale FokMC ladder je staatquote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef hollander172 het volgende:
Dit soort tijden zijn voor mij wel een reden om niet op te komen dagen.![]()
Ik ga er nog 1 keertje serieus op in.................quote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen geven aan op welke trede van de sociale FokMC ladder je staat
Tnxquote:Op donderdag 22 september 2005 22:27 schreef hollander172 het volgende:
Ik ga er nog 1 keertje serieus op in.................
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou kan ze pannekoeken maken en fietsen tegelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |