je bent uiteraard van harte welkom hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]^ 6 jij heb altijd verjaardagen
grote familie?
Wat doe je eigenlijk al die tijdIk heb niet eens aan je vakantie gedacht, maar zit je nu niet met deze mooie dagen lekker te toeren
? Beekbergen
![]()
Martie ... verkapte uitnodiging om 100 km snelweg te rijden om wat picca's te schieten??Of het nu wel of geen uitnodiging is, de verleiding is groot
En het weer zit ook al zo lekker mee, maar weet niet of ik vandaag nog op de motor stap om een rondje te gummen
Allemaal watjes die voetballers.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
de fotograaf heeft vanmiddag zijn teen stukgeschopt tijdens het voetballen en is er dus niet
![]()
but
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:25 schreef Patrick281 het volgende:
Ben alleen slechts een amateur en ook niet semi professioneel.![]()
![]()
zullen mijn collegae dan wel van genoten hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom beantwoord je mijn mailtjes en attachements niet meer die ik naar je werk stuur?
Had vandaag een hele smerige.![]()
quote:OPM schreef in het vorige topic
dan kan ik weer niet 2 weken vrij en als ze willen meeten is me moeder jarig
Nu begrijp ik ook waarom hij altijd die feestsmiley " <:o) " op MSN doetquote:Youssef schreef in het vorige topic:
^ 6 jij heb altijd verjaardagen grote familie?
I give a fuck, nu kunnen wij niet ervaren hoe leuk het was omdat je geen pics kunt postenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
de fotograaf heeft vanmiddag zijn teen stukgeschopt tijdens het voetballen en is er dus niet
![]()
but
[afbeelding]
Wat een mooi gevormde voet rechtsonderin beeldquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img28.imageshack.us/img28/8986/p1010866web1aw.th.jpg]afbeelding][/URL]
watteHquote:
Zie je m'n sig nu pas of kreeg je ook spontaan een stijve toen je die voet op de foto zag?quote:lol @ hicham
Federer op tv bij Pattyquote:
Heb je dat er al lang staan dan? En welke voet? Op welke foto?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Zie je m'n sig nu pas of kreeg je ook spontaan een stijve toen je die voet op de foto zag?
Had Google nodig om uit te zoeken wie Federer is, ligt dat aan mij of aan Patty?quote:
Al een tijdjequote:[..]
Heb je dat er al lang staan dan? En welke voet? Op welke foto?![]()
![]()
De tennisser?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Federer op tv bij Patty
Is een weergave van een rijtestquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef hicham het volgende:
Hey, die artikelen die je post zijn niet compleet pepperoni?
quote:Wat een mooi gevormde voet rechtsonderin beeld![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Zeldzaam he, zo een positief bericht over m'n broewtje![]()
Posten, mailen, wat jij makkelijk vindtquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is een weergave van een rijtestniet zomaar een copie van de hele reportage inderdaad.
![]()
Maar als je nieuwsgierig bent in het ontdekken van je eigen motorik, dan wil ik hem wel helemaal sturen hoor.![]()
Ik zie hetquote:[..]
Het gaat trouwens om de remklauw, die zit een beetje boven/achteraan.
Je kan zien dat de schijf er helemaal tegenaan zit, en het wiel moet nog zeker 8 mm naar rechts.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Morgen ga ik een proefritje maken zonder remklauwachter en motorrem zijn voldoende bij een anticiperende remstijl.
![]()
Kwestie van nietjes erin knalleuh en klaar is kees pepijn tochquote:Moet het zadel ook nog afnieten
Zijn al die dingen nog wel 'objectief' te bekijken. Als in: sommige mankementen die je ziet zijn misschien juist veroorzaakt / zien er anders uit door je oververhitte motorquote:, nu weer veel te lang met de Fiero bezig geweest.
Eerste keer was ik 50 minuten onderweg heen en terug en de accu uitbouwen.
De tweede keer ging ik terug om nog wat pics te maken van verkeerde zaken die ik gezien heb.![]()
Boven de V-snaar hing de bedrading niet op een klem, maar lang onder de klem bijna bovenop de snaar.
Dat zal er met rijden echt wel opzwiepen en slijten.![]()
Zijn ze gewoon vergeten, ze hebben ook een nieuwe medewerker, maar ja dat is speculeren.
Heb gelijk 5 literkoelvloeistof erin gemikt, lijkt wel zo in het blok te stromen.
![]()
Het einde is nog niet in zicht, misschien morgen mocht de snaar al binnen zijn.
40 minuten daarna was ik weer terug in het donker.![]()
Maar het belangrijkste: de snaar lag nog op de dynamo!!!!!!!!!
Hij lijkt mij wat verdroogt op het punt waar hij geknapt is.![]()
Kan nooit een nieuwe geweest zijn.![]()
Morgen ff meenemen naar onze aandrijfexpert.![]()
Zo even kijken of de pics gelukt zijn, want de battery was ineens leeg @lokatie.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De tennisser?![]()
Moet nodig weer eens aan het gokken, schiet er helemaal bij in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |