ik had hem via MSN ook al verteld dat het schande was dat ie dat niet eens voor zijn broer over heeftquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:35 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Broederliefde is onbetaalbaar
en toch met een paar druppels extra gaat ie vast beter rijdenquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Olie, brommer, 2-takt?Ik tank brommix, dus nergens een oliereservoirtje
Wel mijn fout, want ik zei in mijn verhaal dat er benzine lekte dus ik vergeef het je
Hij hoeft niks te beunen, alleen brommer ophalen en checken waarom die lek is. Prop erin rammen kan ik zelf zodat ik nog ff met dat bandje kranten kan lopen. Als het extremer is ff langs de brommerboer voor een nieuwe bandquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lekker naief jong ben je ook.
Hij weigert de vaat zelfs te doen en nu denk je dat ie aan die brommer gaat beunen?![]()
En een bougie d'rin die blauwe vonkjes geeft?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en toch met een paar druppels extra gaat ie vast beter rijden
Met het verkeerde been uit bed stappen, haast en niet oplettenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:10 schreef bwt het volgende:
Oook een goedemorgen allemaal.
Hicham - wat heb je nu dan weer gedaan gozert. onderuit gaan op een stoeprand????? Hoe krijg je het voorelkaar.
quote:Loop jenu de heledag rond met een gescheurde broek met bloedvlekken?
Je vergeet een smileyquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:26 schreef bwt het volgende:
Bink
Teveel olie in de mengsmering, en hij loopt te arm qua benzine dus vast.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
en toch met een paar druppels extra gaat ie vast beter rijden
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Teveel olie in de mengsmering, en hij loopt te arm qua benzine dus vast.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:23 schreef Patrick281 het volgende:
Hij heeft er al mee gereden, anders zou ik zeggen eerst de cylinder en carb schonen.![]()
Maar ik d8 dat dit een lokkertje was om op olieverhalen te reageren.![]()
Waar kom jij dan ongeveer vandaan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan kom je bij mij uit de buurt.![]()
Ik hoop dat je het niet vervelend vind maar leven zonder maag?Hoe gaat dat in zijn werk?
Hoeveel uur had jij niet gepost ook alweer? Of zullen we het bij dagen houdenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Otja, dan is het vrij simpel![]()
bedankt voor de info en shop ik wel ergens anders
en ik heb een zaak in A'dam gevonden waar ze die Sandisk MC Pro verkopen voor 54 euro 512 MB
quote:
Misschien aanstaande zondag als het goed weer is?quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wordt er nog een keer gemiet hier [afbeelding]
Welke is dat precies, Sony ... ? Wil wel ff de specs kunne checke natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:anyway
deze cam besteld, morgen of overmorgen ophalen
[afbeelding]
gister ff langs speciaalzaak geweest waar ze hem in de aanbieding hadden maar precies nog 1 exemplaarwel een hoop goede uitleg over gehad maar een demo dus, ik wil in principe geen demo
maar toch gevraagd naar de prijs: alleen als je er een MC bij neemt van 50 euro (128 MB) dan krijg je 25 euro korting
ik: dus op het apparaat zelf niet, als ik hem los koopnee.
tja, dan is het vrij simpel![]()
bedankt voor de info en shop ik wel ergens anders
en ik heb een zaak in A'dam gevonden waar ze die Sandisk MC Pro verkopen voor 54 euro 512 MB
Je overschat de Fok!MCquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
dus is het ook een beetje zinloos om zomaar wat te posten![]()
Vianen........quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Waar kom jij dan ongeveer vandaan?
![]()
En het leven zonder maag gaat tot op heden vrij goed,alleen een beetje opletten met eten,i.v.m ongewenste remsporen,en als ik weer ga rijden ,niet m'n overall aantrekken,maar m'n "gewone"motorpak.En 9 Oktober de afsluitrit van de motorclub,met eten bij de Chinees,dus dan moet wat mij betreft alles weer in orde zijn.Ik weet alleen niet hoe de Heren medici daar over denken,maar dat vraag ik na afloop wel.
Station Sloterdijk, ingang aan de achterkant. De ingang die je zou nemen als je van onze kant komt van huis, dus niet de hoofdingangquote:
dan kan ik weer nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:43 schreef hicham het volgende:
Misschien aanstaande zondag als het goed weer is?
het is de DSC-W15, specs zijn hier te vinden.quote:Welke is dat precies, Sony ... ? Wil wel ff de specs kunne checke natuurlijk
tja, zondag B-day gevierd en gister ook druk geweest hequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:26 schreef worldpimber het volgende:
Hoeveel uur had jij niet gepost ook alweer? Of zullen we het bij dagen houden??
Henk Boomquote:![]()
Woher?? Zo te zien moeten we die cam eens gaan testen zodra je die heb
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:34 schreef richardgie het volgende:
Bedoel je Vianen bij Nieuwegein?Daar heb ik ooit eens geprobeerd een Ducati te kopen bij Johan van der Wal.Niet door gegaan omdat de wortels die bij mij begonnen te groeien,langer waren dan die van de gemiddelde boom.Toen maar een ZXR bij Molenaar in Ijselstein gekocht.Hier heel lang en met veel plezier op gereden.Deze laatse ingeruild bij van Harten in Amersfoort voor een BMW R 1100 S.En wat wil je exact weten over leven zonder maag?Technisch weet ik alleen maar dat ze je slokdarm en dunne darm aan elkaar knutselen,waardoor er weer een enigzins normale doorgang ontstaat.Pijn doet het allemaal niet bij normaal gebruik,alleen bij schokken zoals bijvoorbeeld op een motor is het even gillen van de pijn.Maar het herstel verloopt verder goed en snel,en moet allemaal weer goed komen,alleen een beetje rust gunnen,en opletten wat je eet.Mocht je meer willen weten,vragen staat vrij.
Damn, je moeder ook al vlak na jou jarig.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan kan ik weer niet2 weken vrij en als ze willen meeten is me moeder jarig
[..]
het is de DSC-W15, specs zijn hier te vinden.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan kan ik weer niet2 weken vrij en als ze willen meeten is me moeder jarig
[..]
het is de DSC-W15, specs zijn hier te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |