Das een heel levens verhaal. Heb geen ervaring er mee, maar kan me voorstellen dat het erg ingrijpend is.quote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef richardgie het volgende:
Ik ben Richard Gie....
Woonachtig in Hoogland,een dorp tussen Amersfoort en Bunschoten-Spakenburg.Ik ben in dit Topic terecht gekomen doordat ik zat te zoeken naar mensen die ervaring hadden of kennis hadden van het leven zonder maag.Mijn maag is half Juni weggehaald,vandaar.Toen ik leven zonder maag in typte kwam ik bijdat Topic terecht.Hier zat ook "ondeugend"die ook iemand kende die zoiets mee gemaakt had.Zij zat ook bij dit motor topic dus even door geklikt en zo hier terecht gekomen.Nu weet je ook meteen waarom ik voorlopig niet kan rijden,alleen al vanwege de pijn,maar volgend jaar weer nieuwe kansen en zal ik zeker de toer competitie bij mijn motorclub weer gaan winnen.Verder ben ik geboren in Utrecht en heb een groot deel van mijn leven in Nieuwegein gewoond,redelijk centraal gelegen en dus makkelijk overal naar toe te rijden.Vervolgens besloten dat het "stadse"leven niets voor mij is en verhuist naar dit dorp,waar ik al 12 jaar met veel plezier woon.
![]()
Arie en silvesterquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:45 schreef worldpimber het volgende:
Maar ik heb me rot gelachen om het caberet op NL2, iets met Sylvester en nog wat![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:51 schreef bwt het volgende:
[..]
Arie en silvester
wel humor ja, heb ook zitten kijken
ik moet ff pissen
Dan kom je bij mij uit de buurt.quote:Op maandag 12 september 2005 23:12 schreef richardgie het volgende:
[quote]Op maandag 12 september 2005 21:56 schreef bwt het volgende:
Ik ben Richard Gie....
Woonachtig in Hoogland,een dorp tussen Amersfoort en Bunschoten-Spakenburg.Ik ben in dit Topic terecht gekomen doordat ik zat te zoeken naar mensen die ervaring hadden of kennis hadden van het leven zonder maag.Mijn maag is half Juni weggehaald,vandaar.Toen ik leven zonder maag in typte kwam ik bijdat Topic terecht.Hier zat ook "ondeugend"die ook iemand kende die zoiets mee gemaakt had.Zij zat ook bij dit motor topic dus even door geklikt en zo hier terecht gekomen.Nu weet je ook meteen waarom ik voorlopig niet kan rijden,alleen al vanwege de pijn,maar volgend jaar weer nieuwe kansen en zal ik zeker de toer competitie bij mijn motorclub weer gaan winnen.Verder ben ik geboren in Utrecht en heb een groot deel van mijn leven in Nieuwegein gewoond,redelijk centraal gelegen en dus makkelijk overal naar toe te rijden.Vervolgens besloten dat het "stadse"leven niets voor mij is en verhuist naar dit dorp,waar ik al 12 jaar met veel plezier woon.
![]()
heb je piccie's gemaakt ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:43 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Haastige spoed is zelden goed![]()
Slecht begin van de dag, onderuit gegaan met de brommer
Zit nu wel al op m'n stage en had de trein nog gehaald, later meer
quote:Op maandag 12 september 2005 22:25 schreef bwt het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/104084/21
hier kan je het vinden
Neeh, meer over het hoe en waaromquote:
Fijn he, zoveel koppel!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh, meer over het hoe en waarom
Het waarom is wel duidelijk, ik ben een gevaar op de weg als ik 2 wielen onder me heb![]()
![]()
Het hoe komt nu...Ik was dus al brak opgestaan, slecht geslapen. Waarom weet ik niet
Kranten gaan lopen, ontbijten en toen kwam ik erachter dat het relatief laat was dus snel op de brommer richting station gestapt. Was niet echt aan het opletten vanwege haast. Wil van fietspad naar de weg crossen maar een stoeprandje ertussen in vond van niet
(stoeprand was hoger dan fietspad)
Band stond niet schuin genoeg om op het stoeprandje te springen dus begon ie langs het stoeprandje te schuiven maar het momentum vond dat ik toch echt naar links moest. Dat betekende dat onze wegen van de brommer en van mij zich daar moesten scheiden alwaar ik dus op het wegdek smakte en mijn brommer op het fietspadGat in m'n broek, bloedplek op m'n knie en bloeduitstorting op m'n elleboog
Snel weer opgestapt want brommer lekte benzine uit de tankdop. Was al dicht bij het station dus nog ff verder gereden en onderweg kreeg ik door dat er geen lucht meeri n mijn voorband zatAls ik straks terugkom mag ik dus lopend terug naar huis of Youssef kijkt straks even wat er aan de hand is, heb er niet meer naar omgekeken. Brommer op slot en naar de trein gerend
Tot zover mijn brommerverhaal
HAHADAHDquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:56 schreef hicham het volgende:
Als ik straks terugkom mag ik dus lopend terug naar huis of Youssef kijkt straks even wat er aan de hand is, heb er niet meer naar omgekeken.
is zou vanavond wel even olie verversenquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh, meer over het hoe en waarom
Het waarom is wel duidelijk, ik ben een gevaar op de weg als ik 2 wielen onder me heb![]()
![]()
Het hoe komt nu...Ik was dus al brak opgestaan, slecht geslapen. Waarom weet ik niet
Kranten gaan lopen, ontbijten en toen kwam ik erachter dat het relatief laat was dus snel op de brommer richting station gestapt. Was niet echt aan het opletten vanwege haast. Wil van fietspad naar de weg crossen maar een stoeprandje ertussen in vond van niet
(stoeprand was hoger dan fietspad)
Band stond niet schuin genoeg om op het stoeprandje te springen dus begon ie langs het stoeprandje te schuiven maar het momentum vond dat ik toch echt naar links moest. Dat betekende dat onze wegen van de brommer en van mij zich daar moesten scheiden alwaar ik dus op het wegdek smakte en mijn brommer op het fietspadGat in m'n broek, bloedplek op m'n knie en bloeduitstorting op m'n elleboog
Snel weer opgestapt want brommer lekte benzine uit de tankdop. Was al dicht bij het station dus nog ff verder gereden en onderweg kreeg ik door dat er geen lucht meeri n mijn voorband zatAls ik straks terugkom mag ik dus lopend terug naar huis of Youssef kijkt straks even wat er aan de hand is, heb er niet meer naar omgekeken. Brommer op slot en naar de trein gerend
Tot zover mijn brommerverhaal
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
HAHADAHD![]()
![]()
:
![]()
::D D:_O-
![]()
![]()
![]()
das een goeie, en nog onbetaald zeker ook
Olie, brommer, 2-takt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is zou vanavond wel even olie verversenal is het maar 1 druppel die er bij kan
![]()
Lekker naief jong ben je ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:35 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Broederliefde is onbetaalbaar
Liet je wel merken ja afgelopen zaterdag voor je broederquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:35 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Broederliefde is onbetaalbaar
Als iemand zegt dat je een kerel in z'n kont moet stampe doe je dat toch ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lekker naief jong ben je ook.
Hij weigert de vaat zelfs te doen en nu denk je dat ie aan die brommer gaat beunen?![]()
Je verlegd nu zelf het onderwerp naar sex he?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat je een kerel in z'n kont moet stampe doe je dat toch ook nietNee, want dan ben je homo
Met de vaat precies hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |