je bent uiteraard van harte welkom hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]^ 6 jij heb altijd verjaardagen
grote familie?
Wat doe je eigenlijk al die tijdIk heb niet eens aan je vakantie gedacht, maar zit je nu niet met deze mooie dagen lekker te toeren
? Beekbergen
![]()
Martie ... verkapte uitnodiging om 100 km snelweg te rijden om wat picca's te schieten??Of het nu wel of geen uitnodiging is, de verleiding is groot
En het weer zit ook al zo lekker mee, maar weet niet of ik vandaag nog op de motor stap om een rondje te gummen
Allemaal watjes die voetballers.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
de fotograaf heeft vanmiddag zijn teen stukgeschopt tijdens het voetballen en is er dus niet
![]()
but
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:25 schreef Patrick281 het volgende:
Ben alleen slechts een amateur en ook niet semi professioneel.![]()
![]()
zullen mijn collegae dan wel van genoten hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom beantwoord je mijn mailtjes en attachements niet meer die ik naar je werk stuur?
Had vandaag een hele smerige.![]()
quote:OPM schreef in het vorige topic
dan kan ik weer niet 2 weken vrij en als ze willen meeten is me moeder jarig
Nu begrijp ik ook waarom hij altijd die feestsmiley " <:o) " op MSN doetquote:Youssef schreef in het vorige topic:
^ 6 jij heb altijd verjaardagen grote familie?
I give a fuck, nu kunnen wij niet ervaren hoe leuk het was omdat je geen pics kunt postenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
de fotograaf heeft vanmiddag zijn teen stukgeschopt tijdens het voetballen en is er dus niet
![]()
but
[afbeelding]
Wat een mooi gevormde voet rechtsonderin beeldquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img28.imageshack.us/img28/8986/p1010866web1aw.th.jpg]afbeelding][/URL]
watteHquote:
Zie je m'n sig nu pas of kreeg je ook spontaan een stijve toen je die voet op de foto zag?quote:lol @ hicham
Federer op tv bij Pattyquote:
Heb je dat er al lang staan dan? En welke voet? Op welke foto?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Zie je m'n sig nu pas of kreeg je ook spontaan een stijve toen je die voet op de foto zag?
Had Google nodig om uit te zoeken wie Federer is, ligt dat aan mij of aan Patty?quote:
Al een tijdjequote:[..]
Heb je dat er al lang staan dan? En welke voet? Op welke foto?![]()
![]()
De tennisser?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Federer op tv bij Patty
Is een weergave van een rijtestquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef hicham het volgende:
Hey, die artikelen die je post zijn niet compleet pepperoni?
quote:Wat een mooi gevormde voet rechtsonderin beeld![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Zeldzaam he, zo een positief bericht over m'n broewtje![]()
Posten, mailen, wat jij makkelijk vindtquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is een weergave van een rijtestniet zomaar een copie van de hele reportage inderdaad.
![]()
Maar als je nieuwsgierig bent in het ontdekken van je eigen motorik, dan wil ik hem wel helemaal sturen hoor.![]()
Ik zie hetquote:[..]
Het gaat trouwens om de remklauw, die zit een beetje boven/achteraan.
Je kan zien dat de schijf er helemaal tegenaan zit, en het wiel moet nog zeker 8 mm naar rechts.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Morgen ga ik een proefritje maken zonder remklauwachter en motorrem zijn voldoende bij een anticiperende remstijl.
![]()
Kwestie van nietjes erin knalleuh en klaar is kees pepijn tochquote:Moet het zadel ook nog afnieten
Zijn al die dingen nog wel 'objectief' te bekijken. Als in: sommige mankementen die je ziet zijn misschien juist veroorzaakt / zien er anders uit door je oververhitte motorquote:, nu weer veel te lang met de Fiero bezig geweest.
Eerste keer was ik 50 minuten onderweg heen en terug en de accu uitbouwen.
De tweede keer ging ik terug om nog wat pics te maken van verkeerde zaken die ik gezien heb.![]()
Boven de V-snaar hing de bedrading niet op een klem, maar lang onder de klem bijna bovenop de snaar.
Dat zal er met rijden echt wel opzwiepen en slijten.![]()
Zijn ze gewoon vergeten, ze hebben ook een nieuwe medewerker, maar ja dat is speculeren.
Heb gelijk 5 literkoelvloeistof erin gemikt, lijkt wel zo in het blok te stromen.
![]()
Het einde is nog niet in zicht, misschien morgen mocht de snaar al binnen zijn.
40 minuten daarna was ik weer terug in het donker.![]()
Maar het belangrijkste: de snaar lag nog op de dynamo!!!!!!!!!
Hij lijkt mij wat verdroogt op het punt waar hij geknapt is.![]()
Kan nooit een nieuwe geweest zijn.![]()
Morgen ff meenemen naar onze aandrijfexpert.![]()
Zo even kijken of de pics gelukt zijn, want de battery was ineens leeg @lokatie.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De tennisser?![]()
Moet nodig weer eens aan het gokken, schiet er helemaal bij in.![]()
quote:
Oh die.. zie je wel, ik mis veel te veel zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een mooi gevormde voet rechtsonderin beeld![]()
![]()
![]()
Eerst zelf jou afzeiken en dan vervolgens..........quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik heb van alles geregeld en de hele auto in de bling bling gezet en daarvoor nog drie overvolle tassen boodschappen gehaald incl. koude melk, vla etc. Kom ik om 21.00 thuis staat alles nog zo in de keuken
Hicham![]()
Je zal het waarschijnlijk gemist hebben maar ik kijk niet naar sport, ik gok er alleen op.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Heb de finale gezien tegen Agassy (of hoe je dat ook schrijft).
Sjongejongequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik heb van alles geregeld en de hele auto in de bling bling gezet en daarvoor nog drie overvolle tassen boodschappen gehaald incl. koude melk, vla etc. Kom ik om 21.00 thuis staat alles nog zo in de keuken
Hicham![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eerst zelf jou afzeiken en dan vervolgens..........
Niet om het voor hiesj op te nemen maar dergelijke boodschappen zet je toch meteen even weg?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:46 schreef hicham het volgende:
[..]
SjongejongeZie Lars z'n post
Je doet een keer wat en dan haal je het in je botte kop om mij te bashen
Heb geen eens zin om te beginnen over je![]()
Dus ik hou het bij 1 smiley: [afbeelding]
Stond dat op het pak: koude melk?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef worldpimber het volgende:Ik heb van alles geregeld en de hele auto in de bling bling gezet en daarvoor nog drie overvolle tassen boodschappen gehaald incl. koude melk, vla etc.
Damn, jullie moeten toch eens praten over de rollenverdeling als samenwonend mannenpaar.quote:Kom ik om 21.00 thuis staat alles nog zo in de keuken
Mailenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
Spider vind me wel aardig.
Aanvraag tot verandering topictitel.![]()
Mèn wat kan ik slijmen.
Nee, alleen een "aan deze zijde" openen melkpak..quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stond dat op het pak: koude melk?![]()
[..]
Damn, jullie moeten toch eens praten over de rollenverdeling als samenwonend mannenpaar.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom beantwoord je mijn mailtjes en attachements niet meer die ik naar je werk stuur?
Melk kan je ook warm drinken.......quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:52 schreef worldpimber het volgende:
Op zich geen probleem, ware het niet dat ik niets te drinken had toen ik thuiskwam [afbeelding]
ik heb er 5 gemaaktquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef hicham het volgende:
I give a fuck, nu kunnen wij niet ervaren hoe leuk het was omdat je geen pics kunt posten
Lag genoeg in de ijskast meneer Ik-vind-het-te-moeilijk-om-mijn-beker-af-te-spoelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, alleen een "aan deze zijde" openen melkpak..
Op zich geen probleem, ware het niet dat ik niets te drinken had toen ik thuiskwam [afbeelding]
Ik woon met een kind samen, zat een shitload aan snoep / lekkers in de boodschappentassen. Zelfs Nick zou hem niet kunnen overtreffenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, jullie moeten toch eens praten over de rollenverdeling als samenwonend mannenpaar.![]()
Adrenalinekick?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er 5 gemaaktwarvan 2 bewogen alsof ik parkingson heb
![]()
Maar er is wel verdomt weinig ruimte.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef hicham het volgende:
Ik zie hetmaar dat was geen reactie waard
![]()
quote:Saai maar ongetwijfeld kostenbesparend![]()
Klopt, maar 9:10 vond ik het wel genoeg geweest voor vanaaf.quote:Kwestie van nietjes erin knalleuh en klaar is kees pepijn toch
FS heeft het straktrekken al gedaan van het zadel dus voor jou blijft er niet veel over
Ze kunnen aan een verongelukt vliegtuig toch ook nog van alles zien?quote:Zijn al die dingen nog wel 'objectief' te bekijken. Als in: sommige mankementen die je ziet zijn misschien juist veroorzaakt / zien er anders uit door je oververhitte motorWas toch oorlog onder je motorkap?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Ik wil nog even melden dat toen ik nog op m'n stage was Youssef het lek in m'n brommerbandje heeft gedicht met behulp van een prop. Kon ik vanuit de trein meteen op de brommer naar huis stappen [afbeelding]
de 1e natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik woon met een kind samen, zat een shitload aan snoep / lekkers in de boodschappentassen. Zelfs Nick zou hem niet kunnen overtreffen
[..]
Adrenalinekick?Of een tekort aan nicotine?
Mja, bij OPM was het meer pesten, want hij had tijdens de laatste werkdag gemeld dat alle mail doorgestuurd werd naar een collega.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vergeet ook heel vaak te reageren
is niet bewust maar ik check het vaak even tussendoor ergens en later vergeet ik het gewoon
![]()
zal mijn leven beteren![]()
Dat heet kunst.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb er 5 gemaaktwarvan 2 bewogen alsof ik parkingson heb
![]()
En hij is nu helemaal verbrand, want hij krult 3 slagen in de rondte over de breedte als ik hem rond wil leggen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef hollander172 het volgende:
Pep, over het algemeen "brand" een riem door.(tenzij er zwakke punten inzitten natuurlijk)
Heb zelf al heel wat "gebroken" riemen gezien en helaas gehad.........Elke keer hetzelfde probleem, riem wordt oud, gaat uitlubberen, "pakt" niet goed meer op de rollen, staat dus stil tegen een draaiende rol en knapt..........
Wil niet zeggen dat dat bij jou is gebeurd maar als je het dan toch wil verklaren dan is dit ook een optie.
Dat weet de hele Fok!MC onderhandquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Smijt het liever zomaar weg aan de leuke dingen.![]()
![]()
Lees eens wat sneller bij, ik kom terug op diequote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
Mja, bij OPM was het meer pesten, want hij had tijdens de laatste werkdag gemeld dat alle mail doorgestuurd werd naar een collega.![]()
op de klapjap heb ik geen mail account geinstalleerd, en mijn andere conputer komt soms weken niet aanquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, bij OPM was het meer pesten, want hij had tijdens de laatste werkdag gemeld dat alle mail doorgestuurd werd naar een collega.![]()
Maar jij bent inderdaad raar, stuur vragen, mailtje op mailtje nog over die wielen en kreeg nooit iets terug.
Ach, het was toch allemaal goed opgelost, was ook voornamelijk ter kennisgeving.![]()
[..]
Dat heet kunst.![]()
[..]
En hij is nu helemaal verbrand, want hij krult 3 slagen in de rondte over de breedte als ik hem rond wil leggen.![]()
Maar klinkt heel overtuigend. Klerelijers hadden over de mail mijn vraag bevestigd dat de riem vervangen zou worden. Waren ze zelf in eerste instantie niet mee gekomen.![]()
T'is dus niet gedaan, dat is wel duidelijk denk ik.![]()
Ik had net de tweede remmenreiniger moeten meenemen, de 3 poelies zaten helemaal onder de olie. Had het alvast kunnen uitwasemen. De riem heb ik wel onder de remmenreiniger gehouden, en daarna nog een liefdevol sopje.![]()
![]()
Nog even checken hoeveel koelvloeistof in het systeem zit, gooide zo 5 liter in een oneindige put.![]()
Was het eerste waar ik aan dacht, beetje jammer allemaal.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
En hij is nu helemaal verbrand, want hij krult 3 slagen in de rondte over de breedte als ik hem rond wil leggen.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef hicham het volgende:
Lees eens wat sneller bij, ik kom terug op diesmiley
![]()
pitten
![]()
accu van laptop is toch al bijna leeg dus ik moet wel stoppen met internetten
en stiekem is het toch later geworden dan geplanned, wilde* eigenlijk 22:00 al in bed liggen
en de afwas moet nog gedaan worden, hihi![]()
*(c) Herr.Flick
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef hicham het volgende:
Als is niet iedereen het eens over de term 'leuke dingen'
is heel lekker asfalt daarquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef worldpimber het volgende:
Dat wegdek van de parkinsonfoto's ziet er goed uit Martie
Zag er gezellig uit daarzo, ging het gesprek nog over gewicht of wat?![]()
Vrachtwagensquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is heel lekker asfalt daaralleen doordeweeks wel veel vrachtwagens
als je echt ongestoord wilt knallen moet je in het weekend gaan
![]()
Je hebt toch een wachtwoord + inlog van grande tête?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb ook nog ongeveer 15 filmpjes maar geen idee waar ik die online moet zetten dus even geduld tot Raus haar webspace opengesteld is![]()
zoals jij het nu zegt klinkt het als drugsquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh??? Raus aan de PHP?
Leren is leukals je er zelf voor kiest
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mag ik ze daar neerknallen ?![]()
nette opvoeding gehad hequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]Waarom vragen jullie dat telkens netjes
?
![]()
Ik strooi hier en daar wachtwoorden neer en toch telkens vragenGewoon uploaden
Heb net 25mb zipfile verwijderd dus er is weer wat ruimte. 100 mb is wel wat weinig zo te zien
OPM moet oppassen, anders: he is he mine.quote:
En toen was er de uitvinding die webmail heet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
op de klapjap heb ik geen mail account geinstalleerd, en mijn andere conputer komt soms weken niet aan![]()
Ik weet nog niet hoe het werkt, is allemaal erg krap aan die kant van het blok.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:14 schreef hollander172 het volgende:
Was het eerste waar ik aan dacht, beetje jammer allemaal.Kon ie ook niet gespannen worden cq is ie nooit aangespannen?
Ik schenk net een mok thee in, en heb na 10 uur nog 2 koffie op met 4 cakejes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben ik net bijgelezen en dan word er ineens geslapen
![]()
Krijg je wel genoeg vitamientjes binnen jongen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Ik wil nog even melden dat toen ik nog op m'n stage was Youssef het lek in m'n brommerbandje heeft gedicht met behulp van een prop. Kon ik vanuit de trein meteen op de brommer naar huis stappen [afbeelding]
Hier dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ze moeten pillen slikken als aanvulling op de dagelijkse junk.![]()
En dan wel van het Kruidvat, niet van de plaatselijke Marokkaan die gouden bergen belooft.
Die ga je dan wel zien van de pillen die hij heeft, kan ook mooi zijn daar niet van.![]()
Btw, where the hell is Makster.![]()
![]()
![]()
[.......]quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef Makster het volgende:
Avond![]()
Wat een dag weer, heb totaal weer 5 uur file gereden en veel gesponst op mijn werk. Heb nog niet bijgelezen en ga dat ook niet doen. Dus mocht ik iets belangrijks gemist hebben, gaarne ff herhalen samenvatten
Gesponst?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef Makster het volgende:
Avond![]()
Wat een dag weer, heb totaal weer 5 uur file gereden en veel gesponst op mijn werk. Heb nog niet bijgelezen en ga dat ook niet doen. Dus mocht ik iets belangrijks gemist hebben, gaarne ff herhalen samenvatten
Is het wat duidelijker na het lezen van dit topicquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef yup het volgende:
Vraagje:
Stuurdemper. Waar dient het precies voor ?
Zodat tijdens optrekken je stuur niet uit je handen geslagen word?
Als je wheelie maakt en het ding land neer, dat de stuur niet uit je handen geramd word?
Bij hard optrekken kan je stuur heen en weer gaan slaan, een stuurdemper voorkomt dit. Zelfde geldt voor als je hard over een hobbel raced en je een tank slapper kan krijgen, stuurdemper voorkomt dit. Neer komen met een wheely zal niet veel uitmaken, tenzij je een wheely maakt met 140 km per uurquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef yup het volgende:
Vraagje:
Stuurdemper. Waar dient het precies voor ?
Zodat tijdens optrekken je stuur niet uit je handen geslagen word?
Als je wheelie maakt en het ding land neer, dat de stuur niet uit je handen geramd word?
Dat die dingen instelbaar zijn weet ik dan weer wel
Sponsen, VEEEEEL informatie absorberen en er vervolgens niks mee doenquote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Bij hard optrekken kan je stuur heen en weer gaan slaan, een stuurdemper voorkomt dit. Zelfde geldt voor als je hard over een hobbel raced en je een tank slapper kan krijgen, stuurdemper voorkomt dit. Neer komen met een wheely zal niet veel uitmaken, tenzij je een wheely maakt met 140 km per uur
Dempert zorg ook voor minder nerveus stuur gedrag in bochten volgens mij, maar ook dit weer gerelateerd aan bobbels in de weg enzo
[..]
Sponsen, VEEEEEL informatie absorberen en er vervolgens niks mee doen
Adios compadres
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
OPM moet oppassen, anders: he is he mine.![]()
Stuur ik morgen een mail naar zijn werk: hee hoe gaat het, nog steeds een klote sfeer daar op je werk met die zieke collega's en die domme baas?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben nu bijgelezen en begrijp dat jullie inderdaad wat weinig vitamines binnen krijgen. Best wel veel gevecht om wat melk.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ze is nu net bij bladzijde 14 bij haar cursus PHP
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik lees hier dingen over foto's, moet ik ze zelf gaan opzoeken op MF ofzo?
Wordt dat tegenwoordig niet meer hier gepost
[..]
Niet zomaar 'wat melk', melk is het waardevolste vloeibaar goed op deze aardkloot
Inkoppertjes mogen wegblijven![]()
Jij & Raus zijn toch van FOK?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus leek het mij niet nodig om ze hier te posten omdat er toch niemand van FOK bij was![]()
Jij benne slimme jongenquote:ik heb 3 filmpjes van gisteren op jullie FTP gezet alleen kan ik die vanaf hier niet posten omdat ik de namen niet weetkan jij er zo bij ? en ze eventueel posten ?
![]()
Jullie waren er toch bijquote:Op woensdag 14 september 2005 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
en echt trots op de kwaliteit ben ik niet,dus leek het mij niet nodig om ze hier te posten omdat er toch niemand van FOK bij was
![]()
quote:ik heb 3 filmpjes van gisteren op jullie FTP gezet alleen kan ik die vanaf hier niet posten omdat ik de namen niet weetkan jij er zo bij ? en ze eventueel posten ?
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij & Raus zijn toch van FOK?![]()
[..]
Jij benne slimme jongen
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Heb ze nog niet bekeken, ga ik zo even doen![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tnx
alleen werken ze nietkomt volgens mij doordat er spaties in de naam zit
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jullie waren er toch bij![]()
[..]![]()
Zie je ze dan ook niet staan? Tis mijn ftp trouwens
Zijn dit ze
Veghel 6
, Veghel 7
en Veghel 8
Beter geen spaties gebruiken in die namen
![]()
Ik zie OPM een meet daarzo opperen![]()
![]()
Nog ff zitten rellen vanochtend op het werk, omdat hicham niet kon lopen vanwege de lekke bandedit: zie dat ik weer ongeoorloofd veel smilies heb weten te gebruiken
Hey broertjequote:Op woensdag 14 september 2005 09:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ging al bijna slaan omdat hicham na al mijn moeite opeens tussendoor had gepost
![]()
Helaas was ik al bezig de namen te wijzigen![]()
![]()
edit: en dan maakte die ook nog dezelde opmerking
quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 september 2005 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
" wat brult jouw motor " was gisteren een opmerking van een dame die achter mij reed![]()
hij komt natuurlijk niet eens in de buurt van dat decibel monster van RB![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:09 schreef worldpimber het volgende:
Veghel 6, Veghel 7
en Veghel 8
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef hicham het volgende:
Initiatief klinkt wel leuk, maar waarom nou weer in Belgie?![]()
Kan niet nu al toezeggen, weet niet waar ik zondag benDenk dat ik dan mijn slaap moet inhalen tenzij ik zaterdag uitslaap. Heb zaterdag echter ook al iets geplanned staan waardoor ik waarschijnlijk niet kan uitslapen
Mocht het heel mooi weer worden dan ga ik denk ik wel als jullie ook gaan [afbeelding]
Ehhh, Gilze - als in Gilze-Rijen. Das zeker wel NL - tussen tilburg en breda in.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef hicham het volgende:
Initiatief klinkt wel leuk, maar waarom nou weer in Belgie?![]()
Kan niet nu al toezeggen, weet niet waar ik zondag benDenk dat ik dan mijn slaap moet inhalen tenzij ik zaterdag uitslaap. Heb zaterdag echter ook al iets geplanned staan waardoor ik waarschijnlijk niet kan uitslapen
Mocht het heel mooi weer worden dan ga ik denk ik wel als jullie ook gaan [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet ik dat positief of negatief opvatten
D'ohquote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Ehhh, Gilze - als in Gilze-Rijen. Das zeker wel NL - tussen tilburg en breda in.
Ik zal niet mee gaan - heb de avond/nacht/ochtend een Game avondje.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zat weer eens te slapen
![]()
![]()
Kan nu even niet kijkenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie zijn er niet bijgeweest, maar ik post toch een filmpje over biljarten.![]()
![]()
Stuntshowtje.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie zijn er niet bijgeweest, maar ik post toch een filmpje over biljarten.![]()
![]()
Stuntshowtje.
quote:
Nee hoor, ik heb even helemáál geen zin in je.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:18 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij hebben ze alles opgespaard om dat nu over me uit te storten.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb even helemáál geen zin in je.
Hmmm, ik heb wel eens een show gezien van oud wereldkampioen biljarten Raymond Keulemans.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:10 schreef hicham het volgende:Vraag me af wat meer tijd heeft gekost, die trucjes leren of steeds alles opnieuw op moeten stellen als het mislukt voor de camera
![]()
Ah, vandaar het complimentje vorige week. Hij was je gewoon mentaal aan het voorbereiden op het werk van deze weekquote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik begin een beetje ziek te worden van alle orders, de chef stort nu weer A4'tje na A4'tje in mijn bakje.![]()
![]()
We zitten dus in hetzelfde schuitje............quote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik begin een beetje ziek te worden van alle orders, de chef stort nu weer A4'tje na A4'tje in mijn bakje.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Ah, vandaar het complimentje vorige week. Hij was je gewoon mentaal aan het voorbereiden op het werk van deze week
En dan blijkt dat je oude camera alleen maar op de verkeerde witbalans instelling stond.quote:
dat heb ik ook weleens gezien wat die gast kon doen was echt schitterendquote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb wel eens een show gezien van oud wereldkampioen biljarten Raymond Keulemans.
Die scoorde bijna 100% voor een live publiek met echt de meest onmogelijke dingen.
En dat voor een Belg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe de groetjes aan Youssefquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het heeft hier letterlijk geknald.![]()
Ik moest maar ergens anders solliciteren zei hij nog.![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:30 schreef hicham het volgende:
http://www.nestle.nl/blue/2_2_nieuw/KitKat_Line_Dancing.wmvgrappige reclame
Volgens mij deed Mercy hem ook een keer na maar toen kende ik de reclame nog niet dus ik had echt zo iets van WTF
![]()
quote:
Ja, jij bent oud genoeg om dat gezien te kunnen hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat heb ik ook weleens gezien wat die gast kon doen was echt schitterend![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, jij bent oud genoeg om dat gezien te kunnen hebben.![]()
![]()
Geen probleem, als je binnenkort maar compensatieposts maaktquote:Op woensdag 14 september 2005 13:59 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik lurk vandaag een beetje mee als dat ok is met uwer![]()
Jij en uit woede knallen?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ik heb mijn krediet ook wel even verspeeld, ben gisteren heel boos geworden.![]()
![]()
Het heeft hier letterlijk geknald.![]()
Ik moest maar ergens anders solliciteren zei hij nog.![]()
![]()
quote:
Ik ben een kamper.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:13 schreef worldpimber het volgende:
Jij en uit woede knallen?Was daar nog een rede voor
?
Wil echt eens weten hoe je je buiten FokMC gedraagt... want wij kennen je heel anders volgens mij
Als ik een Mille heb doe ik dat ook.quote:
quote:Het is de bedoeling dat elke deelnemer de route beschrijving koopt voor 5 Euro en na een bak koffie alleen of met een zelfsamengestelde groep de route gaat rijden.
nopquote:Op woensdag 14 september 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
Weten jullie waar ik het over heb?![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:17 schreef worldpimber het volgende:
Of willen jullie met een kleinere groep rijden Martie:
[..]
zondag kan ik nietquote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, als het mooi weer is mij best.![]()
denk ik![]()
quote:pics
zaterdag kan ik nietquote:Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zondag kan ik nietzaterdag wel
Wat een jankerd, niet?quote:I 'love' Motorrijders
Als automobilist valt mij op dat binnen mijn gezichtsveld vrijwel alle motorrijders één of meerdere zwaar aan te rekenen verkeersovertredingen maken: ze rijden altijd (ver) boven de toegestane snelheid, kruisen al links en rechts inhalend doorgetrokken strepen en verdringingsvakken, houden niet voldoende afstand en bovendien sturen ze bij die hoge snelheden met één hand, met de andere wuivend naar tegemoetkomende motorrijders.
Ook als een file weer snelheid begint te ontwikkelen, wringen ze zich tussen de rijen door naar voren. Bij verkeerslichten negeren ze voorsorteervakken en rijden ze tussen stilstaand verkeer door tot ze vóór de stopstreep staan in plaats van erachter. Ze laten tijdens het wachten de motor nog even nutteloos extra brullen en trekken bij groen licht overdreven snel op en bij meer dan één houden ze nog even een wedstrijdje. Het daarbij voeren van gevarenknipperlicht plaatst een motorrijder toch niet buiten het verkeersreglement?
Als ik mij in mijn auto zou gedragen als de bovengeschetste “normale” motorrijder, dan zou ik binnen een week mijn rijbewijs, mijn geld en mijn auto kwijt zijn. Voor mij totaal onbegrijpelijk dat dit gedrag niet wordt aangepakt en staat voor mij met stip bovenaan de lijst van ergenissen in het verkeer.
Mijdrecht, J.W. Leguit
Euj, die beurt ken ikquote:Op woensdag 14 september 2005 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorbeeldje:
[afbeelding]
jammer dat ie aut geresized wordt, op origineel formaat kijk ik zo bij de overburen in de huiskamer![]()
Geef 'm een ijsje, houdt ie de rest van de dag z'n kop dichtquote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Van de Telegroaf website:
[..]
Wat een jankerd, niet?
De echtequote:
Vignettering.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorbeeldje:
[afbeelding]
jammer dat ie aut geresized wordt, op origineel formaat kijk ik zo bij de overburen in de huiskamer![]()
Telegraaf zegt genoegquote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Wat een jankerd, niet?
wattequote:
met dank aan Ploquote:Leuke filemap.![]()
Ganz geilquote:Op woensdag 14 september 2005 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorbeeldje:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wat een jankerd, niet?
Valt me sowieso op dat er veel GTI-sjonnies rijden in de dorpen waar we de toerritjes weleens hebben gehad. Maar geeft ze eens ongelijk, in Amsterdam rijden er genoeg rond maar dan rij je toch alleen maar van stoplicht naar stoplichtquote:Op woensdag 14 september 2005 16:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Telegraaf zegt genoeg![]()
Kom anders is in Dordt fietsen, kan je lachen met de GTI sjonniesDus alle automobilisten rijden ook zo.... snaak bedoel
![]()
Kun je filmpjes maken tot je geheugen vol is? Dat is coolquote:Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
net ff kort filmpje geschoten van 40 sec (13,7 MB), valt niet tegen
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef hicham het volgende:
Morgen even uitzoeken of het een marokkaan was of dat een bedrijf hem heeft meegenomen.![]()
yepquote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef hicham het volgende:
Kun je filmpjes maken tot je geheugen vol is? Dat is cool![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:43 schreef worldpimber het volgende:
Ganz geil, of is het een ouder echtpaar?
Foto termilogie.quote:
Watte.quote:met dank aan Plo
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:43 schreef worldpimber het volgende:
Ganz geil, of is het een ouder echtpaar?
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef Makster het volgende:
Pepijn HELD![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet vast wel waarom![]()
Please Google gebruiken voor woorden die je niet kent.quote:
ik dacht dat jij dat als fotografiefanaat best ff wilde toelichtenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
Please Google gebruiken voor woorden die je niet kent.![]()
![]()
doe je ook niet, wil best wat leren om (nog) mooiere foto's te kunnen makenquote:Maar wil je plezier niet ontnemen, over 1 foto kan ik geen compleet waardeoordeel vellen.![]()
Later.![]()
Oh, ja dat kon ook nogquote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
Please Google gebruiken voor woorden die je niet kent.![]()
ik moet echt 10 keer kijken om te zien wat je nou bedoeltquote:Vignettering
De donkere zwarte hoeken op je foto, alsof je door een koker kijkt. Je ziet het vaak als de zonnekap verkeerd gebruikt is (of een verkeerde zonnekap gebruikt is), of bij een erg slecht objectief. Fisheye-objectieven laten een cirkel zien met daaromheen zwarte hoeken. Het wordt, afgezien bij de fisheye, zelden getolereerd in een foto. Tenzij je het expres doet, zoals Dirk Anschütz. Hij gebruikt het vaak in zijn, soms grappige, soms saaie, foto's. Je moet wel oppassen dat het geen truucje gaat worden.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik moet echt 10 keer kijken om te zien wat je nou bedoelt![]()
quote:Digipics35714th August 2002, 08:45
Hallo,
Vignetering is randonscherpte en dat is een vervorming, zoals het woord al omschrijft een mindere schepte aan de randen van het beeld. Het scherpste deel zit altijd in het midden
En naar mate de kwaliteit van de lens is er meer of minder randonscherpte. De oplossing is diafragmeren. Dat is de reden dat je op point and shoot camera’s, en nu spreek ik niet van digitale camera’s bijvoorbeeld een zoombereik kan vinden van 3 of 4 maal maar waarbij de tele stand het wel moet doen met een opening van 8 of 11. Als de kwaliteit van de lenzen gebruikt in een objectief toeneemt word de bruikbare lensopening ook groter.
Groetjes van Digipics
Nee, want teveel uitleg kan kwaad bloed zetten.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik dacht dat jij dat als fotografiefanaat best ff wilde toelichten![]()
Heeft meer met de camera te maken.quote:doe je ook niet, wil best wat leren om (nog) mooiere foto's te kunnen maken
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:25 schreef worldpimber het volgende:Ik heb de onderste optie van google gecheckt
Maar dan zie ik het ook niet, geen kokers en lullen in het beeld voor mijn ongetraind oogquote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is een fokking noob dus.
Dit zijn andere lensfouten.![]()
OPM is right.![]()
witte muur (met alleen natuurlijk licht):quote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
Maak eens een foto van een witte muur of gewoon 2 witte A4'tjes naast elkaar
en nu in fokking n00B taalquote:wel helemaal uitgedekt in de groothoekstand.
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Ben vervolgens rustig naar huis getuft, moest zo'n 15 kilometer afleggen naar huis en heb dat gedaan via het fietspad met een snelheid van 20-35 km/u![]()
Ik raakte het asfalt wel bijna aan, maar dat was alleen mijn kniequote:Op woensdag 14 september 2005 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
dacht dat je op je plaat was gegaan maar gelukkig
Dat kan toch niet goed gaan zou je zeggen?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
Deze is nog mooier dan die van vanmiddag![]()
![]()
![]()
ik denk dat ie geoefend heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat kan toch niet goed gaan zou je zeggen?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
Deze is nog mooier dan die van vanmiddag![]()
![]()
![]()
Ik kan ook met 1 bil naast het zadel knieënquote:
Kei en kei gaafquote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Stuntshowtje.
Stop je vinger dan in je keel terwijl je naar het plafond kijktquote:Op woensdag 14 september 2005 21:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik kan ook met 1 bil naast het zadel knieën![]()
Vanavond geoefend, ging best goed Alleen jammer dat het asfalt 's avonds wat kouder is, is wel merkbaar als je redelijk plat gaat![]()
Ikke niet snappenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stop je vinger dan in je keel terwijl je naar het plafond kijkt![]()
![]()
Leuk user-iconquote:
Ik snap het plafond gedeelte nog steeds nietquote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuk user-icon![]()
Zie wat ik onder die aap foto had geplaatst en probeer datgeen wat ik heb gezegd eens
heb je het druk ?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde er al wat over zeggen, maar dit keer had ik zelf het topic aangeklikt![]()
Kots op jezelf, dat je daarbij stikt is een positieve bijkomstigheid.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik snap het plafond gedeelte nog steeds niet![]()
Zou die nou echt gestikt zijn?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:40 schreef worldpimber het volgende:
Kots op jezelf, dat je daarbij stikt is een positieve bijkomstigheid.
Db monsterquote:Op woensdag 14 september 2005 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij komt natuurlijk niet eens in de buurt van dat decibel monster van RB![]()
Shit.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Zou even knieën op een rotonde.. toen opeens de motor begon te hobbelen. Ik dacht, zal wel een steentje tussen de groeven zitten van redelijk formaat, aangezien ik net even was te pissen ergens en ik zooi zag liggen. Goed, na 100 meter hem aan de kant gezet, en daar zat me toch een dikke schroef in mijn achterband![]()
Ben vervolgens rustig naar huis getuft, moest zo'n 15 kilometer afleggen naar huis en heb dat gedaan via het fietspad met een snelheid van 20-35 km/u![]()
Is een serie van, hij gaat vreselijk op zijn muil.quote:
Actiepicsquote:Op woensdag 14 september 2005 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
snapshot functie is supercool2 mogelijkheden; knop ingedrukt houden en hij blijft net zolang foto's achter elkaar maken in de te kiezen interval
of 1 keer indrukken en dan maakt ie afhankelijk van de ingestelde kwaliteit (bij de hoogste) 9 pics achter elkaar
superfunctie voor actiepiczz
![]()
Mooie picsquote:Op woensdag 14 september 2005 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kots op jezelf, dat je daarbij stikt is een positieve bijkomstigheid.
Phatzak voor de liefhebbersWel leerzaam, moet wel wat veranderen aan de houding vind ik
Nee, vrouwen snappen dat idd niet.quote:
Nee, vrouwen snappen dat idd niet.quote:
Alles wat je voor het eerst doet is trial and error. It djust never stops.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:42 schreef worldpimber het volgende:
Zeg hej, Pepijn ... schijnt dat je in je eerste levensjaren aan een soort van trial & error doet, maar ik weet zeker dat die niet zo veel geld kosten als bij jou nu![]()
Had je nou niet vooraf geïnformeerd of krijg je die wielen vanzelf passend
Nice pics indeed.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:43 schreef hicham het volgende:
Je mag wel wat minder rechtop zitten
Heb je de buurman er weer bijgehad met een stuk pijp van een meterquote:Op woensdag 14 september 2005 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
Met deze dop ging ik mijn remklauw niet lossen. Wanneer dit gebeurt is mag Joost wezen.
Draaide lekker dol op die bout net.![]()
[[url=http://img305.imageshack.us/img305/1336/p1010873web6xm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat van die armen weet ik niet, zal wel aan de zithouding liggen. Enige wat ik weet is dat je ze moet ontspannenquote:Op woensdag 14 september 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
En met gestrekte armen rijden lijkt me niet zo gezond voor de feedback.![]()
Lijkt ook wel alsof je een beetje naar achteren zit op je zadel.![]()
En inderdaad iets meer actief met de bocht mee bewegen.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, vrouwen snappen dat idd niet.![]()
![]()
[..]
Nee, vrouwen snappen dat idd niet.![]()
Oeps.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
<<knip>>
na 200 keer editten staan ze er eindelijk hoor
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:59 schreef RB het volgende:
Heb je de buurman er weer bijgehad met een stuk pijp van een meter![]()
Aan je tempo ligt het niet weten we welquote:Op woensdag 14 september 2005 23:04 schreef worldpimber het volgende:
Dat van die armen weet ik niet, zal wel aan de zithouding liggen. Enige wat ik weet is dat je ze moet ontspannenEn nu je het zegt... echt actief was ik niet nee
Maar heb eigenlijk meer dat vooral me hoofd wat meer waterpas met de bocht mee moet
Ja, die dat laatste filmpjequote:Op woensdag 14 september 2005 23:05 schreef hicham het volgende:
Ik zie wel veel flaporen langskomen![]()
dat filmpje dat ze met z'n drie-en langs de cam komen
Ik zei het toch, jij bent hier de homoquote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel mooi staan bij Rietje, en van OPM hoorde ik dat ik het ook doe.
Automatisch blijkbaar.![]()
![]()
Was laatst een dopsleutelset bij de Lidl volgens mij van 3/4 euro nogwat. Vergeten te halenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
Dit is een dopsleutelset van 16 eurode nummer 8 draaide op de zijkappen al dol.
Ik zocht eigenlijk zo'n setje als ik vroeger voor 9,95 oude guldens had gekocht.![]()
![]()
Karwei is een afkortingquote:Op woensdag 14 september 2005 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
Met deze dop ging ik mijn remklauw niet lossen. Wanneer dit gebeurt is mag Joost wezen.
Draaide lekker dol op die bout net.![]()
[[url=http://img305.imageshack.us/img305/1336/p1010873web6xm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wow, daar gaan er een paar stevig over de "verkeerde" weghelft.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
Allemaal filpjes
na 200 keer editten staan ze er eindelijk hoor
Like... who cares?quote:Op donderdag 15 september 2005 00:55 schreef bwt het volgende:
[..]
Wow, daar gaan er een paar stevig over de "verkeerde" weghelft.
quote:Op woensdag 14 september 2005 22:31 schreef hicham het volgende:
Actiepics![]()
Hoe groot is het kleinste interval ongeveer waarmee die pics gemaakt kunnen worden?
Als dat 1 seconde is schiet 't ook niet op natuurlijk
![]()
De brievenrubriek van de Metro is voor deze man zo ongeveer hetzelfde als de Fok!MC voor onsquote:Brievenrubriek zinkt tot een bedenkelijk niveau
Als vaste lezer van de brievenrubriek van Metro moet mij dringend van het hart dat ik mij ernstig zorgen maak om het dalend niveau van de inzendingen alhier (...) << insert lang verhaaltje hier met voorbeelden en argumenten>> (...) Is het werkelijk zo slecht met de brievenrubriek dat de redactie hier een interessant vervolgonderwerp inziet?
Typfouten voorbehouden, heb even blind overgetyptquote:N ieuwe school voor lastige Dordtse kinderen
Dordrecht krijgt een school voor lastige kinderen. Vanaf 1 januari opent zmok-school (zeer moeilijk opvoedbare kinderen) de Horizon Parkschool namelijk haar deueren aan de Hugo van Gijnweg. Het gaat om kinderen die vaak grote problemen hebben en in het gewone onderwijs hun meesters en jhuffen tot wanhoop drijven. "Vaak hebben deze leerlingen adhd of zijn ze verwaarloosd door hun opvoeders." zegt directeur van de nieuwe school Peter van Zwaag. "ook zijn ze vaak gepest door andere kinderen en reageren zij dit af op anderen."
(...)
Hey je begint vaker te komenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:48 schreef richardgie het volgende:
[quote]Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb wel eens een show gezien van oud wereldkampioen biljarten Raymond Keulemans.
Die scoorde bijna 100% voor een live publiek met echt de meest onmogelijke dingen.
En dat voor een Belg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bakje kwijt maken?![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 08:24 schreef bwt het volgende:
Zo,..... Gaat er ngo een beetje geport worden vandaag?
NEE.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:24 schreef bwt het volgende:
Hoi Hichamquote:Op donderdag 15 september 2005 08:51 schreef hicham het volgende:
[..]
hoi berry
[..]
hoi martiewakker worden
Ahhhhhh, please???????????quote:
Slaapquote:Op donderdag 15 september 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat duurt nog wel even hoor
hier weten ze al dat ze voor 10 uur mij lekker met rust moeten laten
![]()
ik hou niet van porrenquote:Op donderdag 15 september 2005 08:24 schreef bwt het volgende:
hoi BWTquote:Op donderdag 15 september 2005 09:00 schreef bwt het volgende:
[..]
Ahhhhhh, please???????????
[..]
Slaaplekker dan zou ik zeggen
Veel DOA's in de wachtrij vandaag?quote:
Nope, meestal worden meets on the fly geregeldquote:Op donderdag 15 september 2005 09:01 schreef dribbel79 het volgende:
Ik denk me binnenkort bij de motorclub te kunnen scharen met een FZR 600...staan er nog leuke tochtjes op het program??
Lees jij ook eerst uitgebreid alle fora bij alvorens te 'beginnen'?quote:Op donderdag 15 september 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat duurt nog wel even hoor
hier weten ze al dat ze voor 10 uur mij lekker met rust moeten laten
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:04 schreef hicham het volgende:
Nope, meestal worden meets on the fly geregeldMisschien aanstaande zondag zaterdag een ritje als het goed weer wordt, maar denk dat dat iets te snel is voor jou?
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Lees jij ook eerst uitgebreid alle fora bij alvorens te 'beginnen'?![]()
![]()
quote:
om je vervolgens te realiseren dat er nieuwe reacties zijn en dan begint het bijlees proces opnieuwquote:Op donderdag 15 september 2005 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja en na de koffie pauze dan ga ik er echt voor zitten om een begin te maken met werken
![]()
![]()
quote:
Idem, zie boven.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik hou niet van porren![]()
![]()
Dat is het vervelende, je weet het maar nooit......quote:Op donderdag 15 september 2005 09:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Veel DOA's in de wachtrij vandaag?
quote:
Klinkt zwaar, krijg je wel gevarengeld?quote:Op donderdag 15 september 2005 09:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gisteren echt gekkenhuis, engineers die zich er zelf mee gaan bemoeien, verkeerde nummers doorkrijgen, gesjoemel met werkorders, allemaal leveringen die er nog bovenop kwamen, koerier zoek, bonnen dubbel geprint of helemaal niet etc. etc.![]()
Had toch al gezegd dat ik zaterdag waarschijnlijk niet kan, vanavond weet ik het zekerquote:Op donderdag 15 september 2005 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch ga ik za dan zelf wel ff met iemand wat vids/pics maken op die bekende brug
plateau vlak naast die bocht is een mooie locatie daarvoor
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik hoop dat ik vandaag een Telefoontje krijg van Arie Molenaar met de mededeling dan mijn remschijf en bandje binnen zijn, en dat ik die a.s zaterdag kan komen laten monteren.![]()
![]()
Wie is er zo gek dat ie met jou mee gaat dan?quote:Op donderdag 15 september 2005 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch ga ik za dan zelf wel ff met iemand wat vids/pics maken op die bekende brug
plateau vlak naast die bocht is een mooie locatie daarvoor
Nee...........quote:Op donderdag 15 september 2005 09:39 schreef hicham het volgende:
Klinkt zwaar, krijg je wel gevarengeld?
Als je zo een bord in Turkije of ander knaak land qua verkeer tegenkomt krijg je een hartverzakking hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Klinkt zwaar, krijg je wel gevarengeld?
[..]
Had toch al gezegd dat ik zaterdag waarschijnlijk niet kan, vanavond weet ik het zeker
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
KickeH als je zo'n bord tegenkomt![]()
En nog een leerzaam stukkie tekst
Editted omdat ik niet weer een dubbelpost wil doen
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 september 2005 09:57 schreef omegaproject het volgende:
Woei ... geslaagd voor mijn A examen
Nu heel snel naar een motor kijken (heb er al een gevonden, staat bij een kennis in de garage) Yamaha SECA II (Diversion) 600 '95
zoiets dus:
[afbeelding]
Ff van Google getrokken... ziet er (bijna) exact zo uit.
Wat gaf ie op als 'reden' ??quote:Op donderdag 15 september 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
Vanochtend een aanvaring met een auto gehad.
Hij kwam van links, ik reed op een voorrangsweg.
Eerst stopte hij netjes en langzaam bij de stopstreep.
Toen ik vlabij was reed hij ineens de weg op, maar nog steeds niet erg snel.
Op het moment dat er nog maar 2 meter tussenzat trok hij ineens vol op.![]()
Ik gooide mijn stuur naar links en klapte vol op de zijkant achter de deur.
De auto reed eerst 200 meter door, ik lag op het asfalt maar keek direct naar hem om het kenteken te lezen.
Mijn schouder doet zeer, de beide handen hebben schaafplekken, mijn knie en onderbeen doet zeer.![]()
Verder zal mijn linkerhand nog wel stijver worden, schrijven gaat wat rot en diverse pezen klemmen wat.![]()
Bij de fiets was het stuur verbogen, maar direct terug te buigen.
Alleen een handvat moet ik even nakijken, zit omhoog. Zal wel met het boutje te lossen zijn.
En wat schaafplekken op mijn nieuwe spijkerbroek.
Heb die man maar verder naar zijn werk gestuurd.![]()
Weet wel die auto te herkennen mocht er echt wat zijn verder.![]()
Belachelijk ... van de weg halen, rijbewijs innemen en niet terug geven voor hij opnieuw een examen heeft afgelegd. Ik vind zowiezo dat ze automobilisten (en motorrijders eigenlijk ook) vaker moeten 'herkeuren', sommige mensen zijn gewoonweg rijdende tijdbommen. Vroeg of laat maken die ongelukken door: niet te kijken bij rijbaan wisselen, 80 rijden op de snelwegquote:Op donderdag 15 september 2005 10:06 schreef Patrick281 het volgende:
Zie de laatste edit.
Hij was een beetje de weg kwijt, het was net over half 8.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:57 schreef omegaproject het volgende:
Nu heel snel naar een motor kijken (heb er al een gevonden, staat bij een kennis in de garage) Yamaha SECA II (Diversion) 600 '95
zoiets dus:
[afbeelding]
Oh je bent zeker een Turk, vandaar die BMW?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:01 schreef yup het volgende:
[..]
Als je zo een bord in Turkije of ander knaak land qua verkeer tegenkomt krijg je een hartverzakking hoor.
Heb jij weerquote:Op donderdag 15 september 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
Bij de fiets was het stuur verbogen, maar direct terug te buigen.
Alleen een handvat moet ik even nakijken, zit omhoog. Zal wel met het boutje te lossen zijn.
Mja, zit al vanaf aankoop goed vastquote:Op donderdag 15 september 2005 10:14 schreef hicham het volgende:
Heb jij weer
Maar dat stuur bedoel je dat ie ten opzichte van het voorwiel niet meer recht stond en dat je dan ff het voorwiel tussen je benen klemt om het weer goed te zetten? Een stuur dat zo makkelijk te buigen is op de manier dat jij het zegt lijkt me niet echt prettig namelijk
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:57 schreef omegaproject het volgende:
zoiets dus:
[afbeelding]
Klopt,ben niet zo heel handig met computers en het randgebeuren.Zit maar wat op die knoppen te rammelen.Gaat soms goed,ook vaak niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey je begint vaker te komen, dat quoten gaat je alleen nog niet helemaal goed af
Dacht eerst dat je een kloontje washoewel dat nog steeds zou kunnen
Man, hoe krijg je het voor elkaar zeg.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
Mja, het was ook een beetje raar rijgedrag achteraf.
2 keer stoppen en ineens vol gas het kruispunt over.
Ik denk nu dat hij al een beetje het overzicht kwijt was.![]()
Daarvoor dacht ik dat hij voor mij stopte.
Maar die dik 40 jarige goedgeklede Spanjaard in een dikke A4 heeft mij gewoon nooit gezien.![]()
Inderdaad een gevaar op de weg.
Was ik nog zo goed bezig met verkeer van links die geen voorrang had.![]()
![]()
Misschien dat mijn reactie er nog wel voor zorgde dat ik in ieder geval niet onder het voorwiel kwam.![]()
als je iemand quote mag je die haakjes en zo gewoon laten staan hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 10:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Klopt,ben niet zo heel handig met computers en het randgebeuren.Zit maar wat op die knoppen te rammelen.Gaat soms goed,ook vaak niet.![]()
Je bent niet de eerste die op goed geluk wat berichten post en dan hoopt dat ze er wel echt komen te staanquote:Op donderdag 15 september 2005 10:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Klopt,ben niet zo heel handig met computers en het randgebeuren.Zit maar wat op die knoppen te rammelen.Gaat soms goed,ook vaak niet.![]()
Kwam dit linkje tegen op Google, maar daar heb je niks aanquote:Op donderdag 15 september 2005 10:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
weet iemand hier toevallig waar ik een overzicht van smartegelden kan vinden ?![]()
ik bedoel wat tegenwoordig gangbaar is![]()
Heb toch wat verder terug in de tijd wel gepost hiero hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 10:22 schreef hicham het volgende:
[..]
You tell us
Weet niet meer dan dat je net je A hebt
Ik wil niet zeiken heur, maar als je spijkerbroek beschadigd is en je schaafplekken hebt op je handen, wat draag jij dan gewoonlijk op de motor??quote:Op donderdag 15 september 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
-verhaal-
Net alsof loctite niet bestaat, lekker professioneel.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
Bmw en Kawasaki hebben toch meer gemeen dan sommige denken![]()
klikkerdeklik
Was op de gewone trapfietsquote:Op donderdag 15 september 2005 10:51 schreef dribbel79 het volgende:
Ik wil niet zeiken heur, maar als je spijkerbroek beschadigd is en je schaafplekken hebt op je handen, wat draag jij dan gewoonlijk op de motor??
een topic van mij?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die op goed geluk wat berichten post en dan hoopt dat ze er wel echt komen te staanZijn er nog een hele hoop op http://www.motor-forum.nl te vinden
(Is het wel een goed idee dat linkje te posten, straks verdwijnt richardgie daarheen en hebben we weer een potentiele nieuwe Fok!MC'er weggejaagd
)
Zag nog wel een leuk topic van je http://forum.fok.nl/topic/740281
Was dat figuurlijk of is er echt wat goed mis gegaan
V twinquote:Op donderdag 15 september 2005 11:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
een topic van mij?![]()
Zal ik wel perongeluk opgestart hebben,want waar gaat het eigenlijk over?
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb toch wat verder terug in de tijd wel gepost hiero hoor
Maareh, zal me maar even voorstellen dan.
Ik woon en studeer in Eindhoven (Fontys Bedrijfskundige Informatica) en werk in Roermond (RIAGG). Ik ben dus gistermiddag na 18 lesuren in 1x geslaagd voor mijn A stempeltje. Ik ben van plan om een dezer dagen een Yamaha SECA II te kopen en die te gebruiken voor woon-werk/school verkeer.
Laurens
Dat linkje wat ik gaf (blauwe tekstquote:Op donderdag 15 september 2005 11:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
een topic van mij?![]()
Zal ik wel perongeluk opgestart hebben,want waar gaat het eigenlijk over?
Ofwel kun je HIEROP klikken om het met eigen ogen te zienquote:Ik ga dus NOOIT meer op een V-Twin rijden.Vandag een komplete gebitsrenovatie gehad.
O ja,ik weet alweer waar je het over hebt,werd alleen maar gereageerd door mensen die niet eens weten wat een V-Twin is(denk ik),laat staan hoe zo'n ding trilt.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
V twinen tanden enzo.
@Pep, kut voor je, zelfs op de fiets ben je nog gevaarlijk.Hou het wel even in de gaten he? Gaat pas na een paar uurtjes zeer doen.
Wel telnr. enzo genoteerd?
![]()
Het is begonnen, werkhouding is ook tegengesteld hoe ik nu moet zitten: het uitschrijven wat werkorders met een pleister over de hele palm van mijn schrijfhand en een schouder aan die kant die zeer doet, nek naar beneden inplaats van recht enzo.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef hollander172 het volgende:
@Pep, kut voor je, zelfs op de fiets ben je nog gevaarlijk.Hou het wel even in de gaten he? Gaat pas na een paar uurtjes zeer doen.
Wel telnr. enzo genoteerd?
![]()
Ah, ik dacht al dat dat de essentie van je topic wasquote:Op donderdag 15 september 2005 11:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
O ja,ik weet alweer waar je het over hebt,werd alleen maar gereageerd door mensen die niet eens weten wat een V-Twin is(denk ik),laat staan hoe zo'n ding trilt.
Pepijn @ work -->quote:Op donderdag 15 september 2005 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is begonnen, werkhouding is ook tegengesteld hoe ik nu moet zitten: het uitschrijven wat werkorders met een pleister over de hele palm van mijn schrijfhand en een schouder aan die kant die zeer doet, nek naar beneden inplaats van recht enzo.![]()
Maar ik relativeer het werk nu ook even en probeer tussendoor wat te rusten anders zou ik nu niet posten, en ondertussen als een jaknikker af en toe naar het plafond kijken.![]()
Had je die beemer van Pep moeten zien bij motorxtra, dat kreng moesten ze met spanbanden vastzetten op de testbank.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
O ja,ik weet alweer waar je het over hebt,werd alleen maar gereageerd door mensen die niet eens weten wat een V-Twin is(denk ik),laat staan hoe zo'n ding trilt.
Ghehe, OK dan, nutt'n said...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was op de gewone trapfietsal noem ik mijn motor ook wel eens fiets.
![]()
![]()
Het is dan wel een motortopic, maar we hebben al meer dan 30 meetings gehad , bbq en andere housemeetings dus slowchatten over van alles en nog wat.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:37 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ghehe, OK dan, nutt'n said...![]()
Wie?Die beemer of Pep?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Had je die beemer van Pep moeten zien bij motorxtra, dat kreng moesten ze met spanbanden vastzetten op de testbank.![]()
Het boxerblok trekt sterk naar links bij vol gas, en naar rechts bij gas los.quote:
Ik zat al af te tellen............quote:Op donderdag 15 september 2005 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het boxerblok trekt sterk naar links bij vol gas, en naar rechts bij gas los.
En dan dat koppel vanaf 2.400 Rpm gekoppeld aan +100 krukas pk's.![]()
Is ook een mooi filmpje van met vlammen uit de open Lasers.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:06 schreef hollander172 het volgende:
Ik zat al af te tellen............![]()
Zou ik persoonlijk nooit doen, maar goed...heb wel es van dichtbij gezien hoe iemand er aan toe was na een fikse schuiver, dus was al snel genezen...quote:Op donderdag 15 september 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op de motor zit/zat ie ook in spijkerbroek.
die Beemer was geen V twin hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 11:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Had je die beemer van Pep moeten zien bij motorxtra, dat kreng moesten ze met spanbanden vastzetten op de testbank.![]()
Hij heeft wel een Lidl helm.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:21 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Zou ik persoonlijk nooit doen, maar goed...heb wel es van dichtbij gezien hoe iemand er aan toe was na een fikse schuiver, dus was al snel genezen...
Duh maar het is wel een twin............quote:Op donderdag 15 september 2005 12:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die Beemer was geen V twin hooris Boxer
![]()
Ik ben ook een twin............quote:Op donderdag 15 september 2005 12:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Duh maar het is wel een twin............![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 12:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Duh maar het is wel een twin............![]()
Al vaak tegen gekomen zulke (te) mooie situatie's....quote:Op donderdag 15 september 2005 09:39 schreef hicham het volgende:
[..]
KickeH als je zo'n bord tegenkomt![]()
Tel even 4 motorongelukken in 12 jaar, waarvan 1 schuiver over 100 meter asfalt.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:21 schreef dribbel79 het volgende:
Zou ik persoonlijk nooit doen, maar goed...heb wel es van dichtbij gezien hoe iemand er aan toe was na een fikse schuiver, dus was al snel genezen...
Laten maken geen optiequote:Op donderdag 15 september 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tel even 4 motorongelukken in 12 jaar, waarvan 1 schuiver over 100 meter asfalt.
Alleen een gat in mijn broek. D'as geluk hebben wel.![]()
En ik zoek al 2 jaar een goede motorbroek, maar die ik wil is steeds niet meer te krijgen.![]()
![]()
Wat doet die V-Max daar op de foto?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:29 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Al vaak tegen gekomen zulke (te) mooie situatie's....
[afbeelding]
Vorig jaar in espanol!
Minder chocowafels etenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tel even 4 motorongelukken in 12 jaar, waarvan 1 schuiver over 100 meter asfalt.
Alleen een gat in mijn broek. D'as geluk hebben wel.![]()
En ik zoek al 2 jaar een goede motorbroek, maar die ik wil is steeds niet meer te krijgen.![]()
![]()
Het ging om het trillen/schudden/bonken etc.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar wel een met een totaal ander motor karakter dan een V twin
![]()
Mooi he...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat doet die V-Max daar op de foto?
quote:[..]
Minder chocowafels eten![]()
Heb je meer keus ipv alleen in het XXXXXL assortiment te kijken
Dat was de mijne ja, deze was van '00, een carbon kleurige.Daarvoor heb ik 6 jaar een '94 er vmax gehad.quote:
For a spezial prize.quote:
You can do anything, but do not touch his V-max.quote:
Hmmm, overheen gelezen.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Minder chocowafels eten![]()
Heb je meer keus ipv alleen in het XXL assortiment te kijken
Vandaar die BMW dus, je bent echt een ouwe lulquote:Op donderdag 15 september 2005 12:50 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat was de mijne ja, deze was van '00, een carbon kleurige.Daarvoor heb ik 6 jaar een '94 er vmax gehad.
[afbeelding]
En mét mooie stuurdemper...
[afbeelding]
Beltegoedquote:Op donderdag 15 september 2005 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
Vodafone verlaagd de pre paid belvoorwaarden: 60 halen, 3 betalen.
![]()
Dus een uur bellen is steeds maar 3 minuten betalen.
Dat had ik zaterdagavond moeten hebben toen ik de pechdienst probeerde te bereiken en 3 keer moest opwaarderen met 10 euro.![]()
![]()
#quote:Op donderdag 15 september 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
[..]
#Vandaar die BMW dus, je bent echt een ouwe lul
Zal wel een flinke overstap zijn geweest van die V-Max naar je huidige Bie Em Dabbeljoe
#Waar zit trouwens de tankdop van zo'n V-Max?
quote:Op donderdag 15 september 2005 09:56 schreef bwt het volgende:
Wie is er zo gek dat ie met jou mee gaat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |