abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30576802
Ik wil ook weer filmpjes maken
pi_30578827
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorbeeldje:
[afbeelding]
jammer dat ie aut geresized wordt, op origineel formaat kijk ik zo bij de overburen in de huiskamer
Ganz geil , of is het een ouder echtpaar?
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Van de Telegroaf website:
Wat een jankerd, niet?
Sorry hoor, maar ik kan hem geen ongelijk geven. Er zijn iig véél motorrijders die de regels aan hun laars lappen, oftewel.. die een beetje dezelfde instelling hebben als ik Zat ook weleens te twijfelen om een popcorn en chips topic te openen op MF met de titel iets in de zin van waarom de overheid motoren nog toestaat

En ja, ik zou ze geen ongelijk geven.
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:39 schreef Makster het volgende:

[..]

Telegraaf zegt genoeg

Kom anders is in Dordt fietsen, kan je lachen met de GTI sjonnies Dus alle automobilisten rijden ook zo.... snaak bedoel
Valt me sowieso op dat er veel GTI-sjonnies rijden in de dorpen waar we de toerritjes weleens hebben gehad. Maar geeft ze eens ongelijk, in Amsterdam rijden er genoeg rond maar dan rij je toch alleen maar van stoplicht naar stoplicht
pi_30578979
Gedverderrie Gaat lekker hier bij mij

Ben in anderhalve week gedegradeerd van motor tot benenwagen Vorige week maandag + dinsdag met de motor naar stage. Daarna met de brommer naar het station en dan met trein naar stage (motor over snelweg = saai + benzine en vierkante banden ). Vandaag met de fiets naar het station omdat mijn brommerband lek was, en net van station terug naar huis met de benenwagen omdat mijn fiets er niet meer stond

Morgen even uitzoeken of het een marokkaan was of dat een bedrijf hem heeft meegenomen. Kwam er bij terugkomst achter dat er een reuzachtig geel bord aan een lantaarnpaal vast zat met daarop "(brom) fietsen niet aan het straatmeubilair vastmaken" en nog een hele rampetamp aan tekst Niet zomaar een lantaarnpaal, nee de lantaarnpaal waar dus mijn fiets aan vast stond

Telefoonnummer gebeld dat op dat bord stond maar die eikels werken maar tot 16:30 dus ik was te laat Ik had dat bord heel niet gezien, alsof ik daarop let als ik een trein probeer te halen Ik voel me progressietechnisch gezien achtergesteld aan pepijn, die heeft nog rollerskates ergens in een donker hoekje va nz'n huis liggen

Straks even mijn brommervelg ophalen waar een nieuw bandje op is gelegd en dan kan ik morgen weer brommeren en dan ook gelijk uitzoeken waar die fiets is gebleven Denk dat ik voortaan maar 4:30 opsta. Als ik snel genoeg ben met m'n krantenwijkje ben ik tenminste zo rond 8:00 op stage en kan ik 16:30 weer weg. Ben ik zo rond 17:30 thuis en eventueel nog wat tijd over om dingen te regelen in winkels / zaken die 18:00 sluiten. Kan nu dus steeds niet, poepzooi
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

net ff kort filmpje geschoten van 40 sec (13,7 MB), valt niet tegen
Kun je filmpjes maken tot je geheugen vol is? Dat is cool

i
  woensdag 14 september 2005 @ 18:54:41 #154
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_30579154
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef hicham het volgende:

Morgen even uitzoeken of het een marokkaan was of dat een bedrijf hem heeft meegenomen.

i

Geloof dat dat de wouten zijn geweest die mogen tegenwoordig legaal fietsen stelen als die verkeerd gestald staan Zal dan wel een marokkaanse wout zijn geweest schat ik zo in
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  woensdag 14 september 2005 @ 18:59:43 #155
17596 Makster
pi_30579311
Pepijn HELD

Je weet vast wel waarom
pi_30579448
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef hicham het volgende:
Kun je filmpjes maken tot je geheugen vol is? Dat is cool

i
yep nadat we het erover hadden gehad heb ik het meteen uitgeprobeerd

snapshot functie is supercool 2 mogelijkheden; knop ingedrukt houden en hij blijft net zolang foto's achter elkaar maken in de te kiezen interval of 1 keer indrukken en dan maakt ie afhankelijk van de ingestelde kwaliteit (bij de hoogste) 9 pics achter elkaar superfunctie voor actiepiczz

[ Bericht 29% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 14-09-2005 19:10:22 ]
pi_30579509
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:43 schreef worldpimber het volgende:
allebei niet
  woensdag 14 september 2005 @ 19:09:07 #158
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30579615
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
watte
Foto termilogie.
quote:
met dank aan Plo
Watte.
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:43 schreef worldpimber het volgende:
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef Makster het volgende:
Pepijn HELD

Je weet vast wel waarom

De accu is trouwens aan het opladen sinds gisteren 21:00 kwam thuis met nog 2 van die 4 lampjes brandende dat hij nog niet vol is.
Is dat dan halfvol of halfleeg?

De aandrijfriem is nog niet binnen, ben wel direct uit mijn werk naar de auto gefietst en heb de 3 poelies flink in de remmenreiniger gezet.
Zat een hoop olie'an in tegenstelling tot de peilstok die compleet droog is.

Straks even het "nieuwe" achterwiel opmeten en dan de naven maar ontspaken en opsturen naar Haan wheels ofzo.

i Huishouden, en geen reet zin.
pi_30579684
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
Foto termilogie.
zover was ik al wasda
  woensdag 14 september 2005 @ 19:14:57 #160
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30579818
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zover was ik al wasda
Please Google gebruiken voor woorden die je niet kent.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vignetering&meta=

Of met 2 keer een t http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vignettering&meta=
Zo schrijf ik het namelijk ook.

Vooral rechtsboven en midden rechtsboven heeft er last van.
Is ook lastig met de zon, maar het is duidelijk aanwezig.

Verder is je witbalans niet goed in het plaatje, kan ook door de ongelukkige compositie komen.
Resolutie is 1, maar er is technisch aan een camera meer nodig voor een goed beeld.
Maar wil je plezier niet ontnemen, over 1 foto kan ik geen compleet waardeoordeel vellen.

Later.

[ Bericht 12% gewijzigd door Patrick281 op 14-09-2005 19:25:24 ]
pi_30580021
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

zover was ik al wasda
Ik gebruik er altijd vandale voor. Maar dit keer word ik er nix wijzer van Soms gebruik ik het ook om woorden mee te controleren
pi_30580067
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:

ik dacht dat jij dat als fotografiefanaat best ff wilde toelichten

quote:
Maar wil je plezier niet ontnemen, over 1 foto kan ik geen compleet waardeoordeel vellen.

Later.
doe je ook niet, wil best wat leren om (nog) mooiere foto's te kunnen maken
pi_30580087
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
Oh, ja dat kon ook nog

Maar eigenlijk dacht ik meteen aan een vignet die je in Zweden oid nodig heb dus besteedde er verder geen aandacht aan
pi_30580144
quote:
Vignettering

De donkere zwarte hoeken op je foto, alsof je door een koker kijkt. Je ziet het vaak als de zonnekap verkeerd gebruikt is (of een verkeerde zonnekap gebruikt is), of bij een erg slecht objectief. Fisheye-objectieven laten een cirkel zien met daaromheen zwarte hoeken. Het wordt, afgezien bij de fisheye, zelden getolereerd in een foto. Tenzij je het expres doet, zoals Dirk Anschütz. Hij gebruikt het vaak in zijn, soms grappige, soms saaie, foto's. Je moet wel oppassen dat het geen truucje gaat worden.
ik moet echt 10 keer kijken om te zien wat je nou bedoelt en dan zie ik het dus nog niet

missch komt het omdat ik vanuit mijn zolderraam schoot, het regende iets dus ik bleef binnen zeg maar...heb hier nog wel een andere pic van mijn kamer, waar het licht duidelijk beter is...
pi_30580181
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik moet echt 10 keer kijken om te zien wat je nou bedoelt
quote:
Digipics35714th August 2002, 08:45
Hallo,

Vignetering is randonscherpte en dat is een vervorming, zoals het woord al omschrijft een mindere schepte aan de randen van het beeld. Het scherpste deel zit altijd in het midden
En naar mate de kwaliteit van de lens is er meer of minder randonscherpte. De oplossing is diafragmeren. Dat is de reden dat je op point and shoot camera’s, en nu spreek ik niet van digitale camera’s bijvoorbeeld een zoombereik kan vinden van 3 of 4 maal maar waarbij de tele stand het wel moet doen met een opening van 8 of 11. Als de kwaliteit van de lenzen gebruikt in een objectief toeneemt word de bruikbare lensopening ook groter.

Groetjes van Digipics
Ik heb de onderste optie van google gecheckt
pi_30580257
Fucking KNMI, veranderd telkens

Maar nu weer gelukkig 0 millimeter voor zaterdag en zondag voorspeld en voor morgen wolkjes met zonnetjes ipv wolkjes met regen. Dus dan mag het
pi_30580296
ah, al iets duidelijker ja missch komt het door een tril-hand...als je iets trilt voor het schieten komt er een handje in beeld die dat aangeeft (er zijn er die dat handje voortdurend zouden zien )
  woensdag 14 september 2005 @ 19:29:08 #168
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30580323
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik dacht dat jij dat als fotografiefanaat best ff wilde toelichten
Nee, want teveel uitleg kan kwaad bloed zetten.
quote:
doe je ook niet, wil best wat leren om (nog) mooiere foto's te kunnen maken
Heeft meer met de camera te maken.

Maak eens een foto van een witte muur of gewoon 2 witte A4'tjes naast elkaar, wel helemaal uitgedekt in de groothoekstand.
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:25 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb de onderste optie van google gecheckt
Dat is een fokking noob dus.
Dit zijn andere lensfouten.

OPM is right.
  woensdag 14 september 2005 @ 19:30:39 #169
17596 Makster
pi_30580388
Gaat die homo fiero garage nou nog actief iets voor je fixen of laten ze je alles zelf doen Zeer slechte zaak hoor hee

FF pottie voetbal uit den dijen knallen, altijd goed. Zeker met de wetenschap dat ik morgen met windkracht 7 met de Clipper Stad Amsterdam (5 master zeilschip waar Alexander en kornuiten tijdens SAIL op vertoefden) open zee op ga om mijn klanten te verwennen

i Later
pi_30580403
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is een fokking noob dus.
Dit zijn andere lensfouten.

OPM is right.
Maar dan zie ik het ook niet, geen kokers en lullen in het beeld voor mijn ongetraind oog
pi_30580446
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:30 schreef Makster het volgende:

[...]om mijn klanten te verwennen
! Too much info

Magoed, pijpze en laterz i
pi_30580568
quote:
Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
Maak eens een foto van een witte muur of gewoon 2 witte A4'tjes naast elkaar
witte muur (met alleen natuurlijk licht):
quote:
wel helemaal uitgedekt in de groothoekstand.
en nu in fokking n00B taal

edit: nu zie ik het wel overigens...wat kan ik daar aan doen
pi_30582496

Zou even knieën op een rotonde.. toen opeens de motor begon te hobbelen. Ik dacht, zal wel een steentje tussen de groeven zitten van redelijk formaat, aangezien ik net even was te pissen ergens en ik zooi zag liggen. Goed, na 100 meter hem aan de kant gezet, en daar zat me toch een dikke schroef in mijn achterband

Ben vervolgens rustig naar huis getuft, moest zo'n 15 kilometer afleggen naar huis en heb dat gedaan via het fietspad met een snelheid van 20-35 km/u
pi_30582599
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]

Ben vervolgens rustig naar huis getuft, moest zo'n 15 kilometer afleggen naar huis en heb dat gedaan via het fietspad met een snelheid van 20-35 km/u
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar

dacht dat je op je plaat was gegaan maar gelukkig
  woensdag 14 september 2005 @ 20:58:22 #175
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30583385

Deze is nog mooier dan die van vanmiddag
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')