quote:Op woensdag 14 september 2005 09:09 schreef worldpimber het volgende:
Veghel 6, Veghel 7
en Veghel 8
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef hicham het volgende:
Initiatief klinkt wel leuk, maar waarom nou weer in Belgie?![]()
Kan niet nu al toezeggen, weet niet waar ik zondag benDenk dat ik dan mijn slaap moet inhalen tenzij ik zaterdag uitslaap. Heb zaterdag echter ook al iets geplanned staan waardoor ik waarschijnlijk niet kan uitslapen
Mocht het heel mooi weer worden dan ga ik denk ik wel als jullie ook gaan [afbeelding]
Ehhh, Gilze - als in Gilze-Rijen. Das zeker wel NL - tussen tilburg en breda in.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef hicham het volgende:
Initiatief klinkt wel leuk, maar waarom nou weer in Belgie?![]()
Kan niet nu al toezeggen, weet niet waar ik zondag benDenk dat ik dan mijn slaap moet inhalen tenzij ik zaterdag uitslaap. Heb zaterdag echter ook al iets geplanned staan waardoor ik waarschijnlijk niet kan uitslapen
Mocht het heel mooi weer worden dan ga ik denk ik wel als jullie ook gaan [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet ik dat positief of negatief opvatten
D'ohquote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Ehhh, Gilze - als in Gilze-Rijen. Das zeker wel NL - tussen tilburg en breda in.
Ik zal niet mee gaan - heb de avond/nacht/ochtend een Game avondje.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zat weer eens te slapen
![]()
![]()
Kan nu even niet kijkenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie zijn er niet bijgeweest, maar ik post toch een filmpje over biljarten.![]()
![]()
Stuntshowtje.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie zijn er niet bijgeweest, maar ik post toch een filmpje over biljarten.![]()
![]()
Stuntshowtje.
quote:
Nee hoor, ik heb even helemáál geen zin in je.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:18 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij hebben ze alles opgespaard om dat nu over me uit te storten.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb even helemáál geen zin in je.
Hmmm, ik heb wel eens een show gezien van oud wereldkampioen biljarten Raymond Keulemans.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:10 schreef hicham het volgende:Vraag me af wat meer tijd heeft gekost, die trucjes leren of steeds alles opnieuw op moeten stellen als het mislukt voor de camera
![]()
Ah, vandaar het complimentje vorige week. Hij was je gewoon mentaal aan het voorbereiden op het werk van deze weekquote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik begin een beetje ziek te worden van alle orders, de chef stort nu weer A4'tje na A4'tje in mijn bakje.![]()
![]()
We zitten dus in hetzelfde schuitje............quote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik begin een beetje ziek te worden van alle orders, de chef stort nu weer A4'tje na A4'tje in mijn bakje.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:34 schreef hicham het volgende:
Ah, vandaar het complimentje vorige week. Hij was je gewoon mentaal aan het voorbereiden op het werk van deze week
En dan blijkt dat je oude camera alleen maar op de verkeerde witbalans instelling stond.quote:
dat heb ik ook weleens gezien wat die gast kon doen was echt schitterendquote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb wel eens een show gezien van oud wereldkampioen biljarten Raymond Keulemans.
Die scoorde bijna 100% voor een live publiek met echt de meest onmogelijke dingen.
En dat voor een Belg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe de groetjes aan Youssefquote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het heeft hier letterlijk geknald.![]()
Ik moest maar ergens anders solliciteren zei hij nog.![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:30 schreef hicham het volgende:
http://www.nestle.nl/blue/2_2_nieuw/KitKat_Line_Dancing.wmvgrappige reclame
Volgens mij deed Mercy hem ook een keer na maar toen kende ik de reclame nog niet dus ik had echt zo iets van WTF
![]()
quote:
Ja, jij bent oud genoeg om dat gezien te kunnen hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat heb ik ook weleens gezien wat die gast kon doen was echt schitterend![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 14:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, jij bent oud genoeg om dat gezien te kunnen hebben.![]()
![]()
Geen probleem, als je binnenkort maar compensatieposts maaktquote:Op woensdag 14 september 2005 13:59 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik lurk vandaag een beetje mee als dat ok is met uwer![]()
Jij en uit woede knallen?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Ik heb mijn krediet ook wel even verspeeld, ben gisteren heel boos geworden.![]()
![]()
Het heeft hier letterlijk geknald.![]()
Ik moest maar ergens anders solliciteren zei hij nog.![]()
![]()
quote:
Ik ben een kamper.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:13 schreef worldpimber het volgende:
Jij en uit woede knallen?Was daar nog een rede voor
?
Wil echt eens weten hoe je je buiten FokMC gedraagt... want wij kennen je heel anders volgens mij
Als ik een Mille heb doe ik dat ook.quote:
quote:Het is de bedoeling dat elke deelnemer de route beschrijving koopt voor 5 Euro en na een bak koffie alleen of met een zelfsamengestelde groep de route gaat rijden.
nopquote:Op woensdag 14 september 2005 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
Weten jullie waar ik het over heb?![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 15:17 schreef worldpimber het volgende:
Of willen jullie met een kleinere groep rijden Martie:
[..]
zondag kan ik nietquote:Op woensdag 14 september 2005 15:30 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, als het mooi weer is mij best.![]()
denk ik![]()
quote:pics
zaterdag kan ik nietquote:Op woensdag 14 september 2005 15:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zondag kan ik nietzaterdag wel
Wat een jankerd, niet?quote:I 'love' Motorrijders
Als automobilist valt mij op dat binnen mijn gezichtsveld vrijwel alle motorrijders één of meerdere zwaar aan te rekenen verkeersovertredingen maken: ze rijden altijd (ver) boven de toegestane snelheid, kruisen al links en rechts inhalend doorgetrokken strepen en verdringingsvakken, houden niet voldoende afstand en bovendien sturen ze bij die hoge snelheden met één hand, met de andere wuivend naar tegemoetkomende motorrijders.
Ook als een file weer snelheid begint te ontwikkelen, wringen ze zich tussen de rijen door naar voren. Bij verkeerslichten negeren ze voorsorteervakken en rijden ze tussen stilstaand verkeer door tot ze vóór de stopstreep staan in plaats van erachter. Ze laten tijdens het wachten de motor nog even nutteloos extra brullen en trekken bij groen licht overdreven snel op en bij meer dan één houden ze nog even een wedstrijdje. Het daarbij voeren van gevarenknipperlicht plaatst een motorrijder toch niet buiten het verkeersreglement?
Als ik mij in mijn auto zou gedragen als de bovengeschetste “normale” motorrijder, dan zou ik binnen een week mijn rijbewijs, mijn geld en mijn auto kwijt zijn. Voor mij totaal onbegrijpelijk dat dit gedrag niet wordt aangepakt en staat voor mij met stip bovenaan de lijst van ergenissen in het verkeer.
Mijdrecht, J.W. Leguit
Euj, die beurt ken ikquote:Op woensdag 14 september 2005 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorbeeldje:
[afbeelding]
jammer dat ie aut geresized wordt, op origineel formaat kijk ik zo bij de overburen in de huiskamer![]()
Geef 'm een ijsje, houdt ie de rest van de dag z'n kop dichtquote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Van de Telegroaf website:
[..]
Wat een jankerd, niet?
De echtequote:
Vignettering.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorbeeldje:
[afbeelding]
jammer dat ie aut geresized wordt, op origineel formaat kijk ik zo bij de overburen in de huiskamer![]()
Telegraaf zegt genoegquote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Wat een jankerd, niet?
wattequote:
met dank aan Ploquote:Leuke filemap.![]()
Ganz geilquote:Op woensdag 14 september 2005 15:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voorbeeldje:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wat een jankerd, niet?
Valt me sowieso op dat er veel GTI-sjonnies rijden in de dorpen waar we de toerritjes weleens hebben gehad. Maar geeft ze eens ongelijk, in Amsterdam rijden er genoeg rond maar dan rij je toch alleen maar van stoplicht naar stoplichtquote:Op woensdag 14 september 2005 16:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Telegraaf zegt genoeg![]()
Kom anders is in Dordt fietsen, kan je lachen met de GTI sjonniesDus alle automobilisten rijden ook zo.... snaak bedoel
![]()
Kun je filmpjes maken tot je geheugen vol is? Dat is coolquote:Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
net ff kort filmpje geschoten van 40 sec (13,7 MB), valt niet tegen
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef hicham het volgende:
Morgen even uitzoeken of het een marokkaan was of dat een bedrijf hem heeft meegenomen.![]()
yepquote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef hicham het volgende:
Kun je filmpjes maken tot je geheugen vol is? Dat is cool![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:43 schreef worldpimber het volgende:
Ganz geil, of is het een ouder echtpaar?
Foto termilogie.quote:
Watte.quote:met dank aan Plo
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:43 schreef worldpimber het volgende:
Ganz geil, of is het een ouder echtpaar?
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef Makster het volgende:
Pepijn HELD![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet vast wel waarom![]()
Please Google gebruiken voor woorden die je niet kent.quote:
ik dacht dat jij dat als fotografiefanaat best ff wilde toelichtenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
Please Google gebruiken voor woorden die je niet kent.![]()
![]()
doe je ook niet, wil best wat leren om (nog) mooiere foto's te kunnen makenquote:Maar wil je plezier niet ontnemen, over 1 foto kan ik geen compleet waardeoordeel vellen.![]()
Later.![]()
Oh, ja dat kon ook nogquote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
Please Google gebruiken voor woorden die je niet kent.![]()
ik moet echt 10 keer kijken om te zien wat je nou bedoeltquote:Vignettering
De donkere zwarte hoeken op je foto, alsof je door een koker kijkt. Je ziet het vaak als de zonnekap verkeerd gebruikt is (of een verkeerde zonnekap gebruikt is), of bij een erg slecht objectief. Fisheye-objectieven laten een cirkel zien met daaromheen zwarte hoeken. Het wordt, afgezien bij de fisheye, zelden getolereerd in een foto. Tenzij je het expres doet, zoals Dirk Anschütz. Hij gebruikt het vaak in zijn, soms grappige, soms saaie, foto's. Je moet wel oppassen dat het geen truucje gaat worden.
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik moet echt 10 keer kijken om te zien wat je nou bedoelt![]()
quote:Digipics35714th August 2002, 08:45
Hallo,
Vignetering is randonscherpte en dat is een vervorming, zoals het woord al omschrijft een mindere schepte aan de randen van het beeld. Het scherpste deel zit altijd in het midden
En naar mate de kwaliteit van de lens is er meer of minder randonscherpte. De oplossing is diafragmeren. Dat is de reden dat je op point and shoot camera’s, en nu spreek ik niet van digitale camera’s bijvoorbeeld een zoombereik kan vinden van 3 of 4 maal maar waarbij de tele stand het wel moet doen met een opening van 8 of 11. Als de kwaliteit van de lenzen gebruikt in een objectief toeneemt word de bruikbare lensopening ook groter.
Groetjes van Digipics
Nee, want teveel uitleg kan kwaad bloed zetten.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik dacht dat jij dat als fotografiefanaat best ff wilde toelichten![]()
Heeft meer met de camera te maken.quote:doe je ook niet, wil best wat leren om (nog) mooiere foto's te kunnen maken
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:25 schreef worldpimber het volgende:Ik heb de onderste optie van google gecheckt
Maar dan zie ik het ook niet, geen kokers en lullen in het beeld voor mijn ongetraind oogquote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is een fokking noob dus.
Dit zijn andere lensfouten.![]()
OPM is right.![]()
witte muur (met alleen natuurlijk licht):quote:Op woensdag 14 september 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
Maak eens een foto van een witte muur of gewoon 2 witte A4'tjes naast elkaar
en nu in fokking n00B taalquote:wel helemaal uitgedekt in de groothoekstand.
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Ben vervolgens rustig naar huis getuft, moest zo'n 15 kilometer afleggen naar huis en heb dat gedaan via het fietspad met een snelheid van 20-35 km/u![]()
Ik raakte het asfalt wel bijna aan, maar dat was alleen mijn kniequote:Op woensdag 14 september 2005 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
dacht dat je op je plaat was gegaan maar gelukkig
Dat kan toch niet goed gaan zou je zeggen?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
Deze is nog mooier dan die van vanmiddag![]()
![]()
![]()
ik denk dat ie geoefend heeftquote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat kan toch niet goed gaan zou je zeggen?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
Deze is nog mooier dan die van vanmiddag![]()
![]()
![]()
Ik kan ook met 1 bil naast het zadel knieënquote:
Kei en kei gaafquote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Stuntshowtje.
Stop je vinger dan in je keel terwijl je naar het plafond kijktquote:Op woensdag 14 september 2005 21:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik kan ook met 1 bil naast het zadel knieën![]()
Vanavond geoefend, ging best goed Alleen jammer dat het asfalt 's avonds wat kouder is, is wel merkbaar als je redelijk plat gaat![]()
Ikke niet snappenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Stop je vinger dan in je keel terwijl je naar het plafond kijkt![]()
![]()
Leuk user-iconquote:
Ik snap het plafond gedeelte nog steeds nietquote:Op woensdag 14 september 2005 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuk user-icon![]()
Zie wat ik onder die aap foto had geplaatst en probeer datgeen wat ik heb gezegd eens
heb je het druk ?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde er al wat over zeggen, maar dit keer had ik zelf het topic aangeklikt![]()
Kots op jezelf, dat je daarbij stikt is een positieve bijkomstigheid.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik snap het plafond gedeelte nog steeds niet![]()
Zou die nou echt gestikt zijn?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:40 schreef worldpimber het volgende:
Kots op jezelf, dat je daarbij stikt is een positieve bijkomstigheid.
Db monsterquote:Op woensdag 14 september 2005 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij komt natuurlijk niet eens in de buurt van dat decibel monster van RB![]()
Shit.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Zou even knieën op een rotonde.. toen opeens de motor begon te hobbelen. Ik dacht, zal wel een steentje tussen de groeven zitten van redelijk formaat, aangezien ik net even was te pissen ergens en ik zooi zag liggen. Goed, na 100 meter hem aan de kant gezet, en daar zat me toch een dikke schroef in mijn achterband![]()
Ben vervolgens rustig naar huis getuft, moest zo'n 15 kilometer afleggen naar huis en heb dat gedaan via het fietspad met een snelheid van 20-35 km/u![]()
Is een serie van, hij gaat vreselijk op zijn muil.quote:
Actiepicsquote:Op woensdag 14 september 2005 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
snapshot functie is supercool2 mogelijkheden; knop ingedrukt houden en hij blijft net zolang foto's achter elkaar maken in de te kiezen interval
of 1 keer indrukken en dan maakt ie afhankelijk van de ingestelde kwaliteit (bij de hoogste) 9 pics achter elkaar
superfunctie voor actiepiczz
![]()
Mooie picsquote:Op woensdag 14 september 2005 21:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kots op jezelf, dat je daarbij stikt is een positieve bijkomstigheid.
Phatzak voor de liefhebbersWel leerzaam, moet wel wat veranderen aan de houding vind ik
Nee, vrouwen snappen dat idd niet.quote:
Nee, vrouwen snappen dat idd niet.quote:
Alles wat je voor het eerst doet is trial and error. It djust never stops.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:42 schreef worldpimber het volgende:
Zeg hej, Pepijn ... schijnt dat je in je eerste levensjaren aan een soort van trial & error doet, maar ik weet zeker dat die niet zo veel geld kosten als bij jou nu![]()
Had je nou niet vooraf geïnformeerd of krijg je die wielen vanzelf passend
Nice pics indeed.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:43 schreef hicham het volgende:
Je mag wel wat minder rechtop zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |