quote:Op woensdag 14 september 2005 09:09 schreef worldpimber het volgende:
Veghel 6, Veghel 7
en Veghel 8
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef hicham het volgende:
Initiatief klinkt wel leuk, maar waarom nou weer in Belgie?![]()
Kan niet nu al toezeggen, weet niet waar ik zondag benDenk dat ik dan mijn slaap moet inhalen tenzij ik zaterdag uitslaap. Heb zaterdag echter ook al iets geplanned staan waardoor ik waarschijnlijk niet kan uitslapen
Mocht het heel mooi weer worden dan ga ik denk ik wel als jullie ook gaan [afbeelding]
Ehhh, Gilze - als in Gilze-Rijen. Das zeker wel NL - tussen tilburg en breda in.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef hicham het volgende:
Initiatief klinkt wel leuk, maar waarom nou weer in Belgie?![]()
Kan niet nu al toezeggen, weet niet waar ik zondag benDenk dat ik dan mijn slaap moet inhalen tenzij ik zaterdag uitslaap. Heb zaterdag echter ook al iets geplanned staan waardoor ik waarschijnlijk niet kan uitslapen
Mocht het heel mooi weer worden dan ga ik denk ik wel als jullie ook gaan [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Moet ik dat positief of negatief opvatten
D'ohquote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Ehhh, Gilze - als in Gilze-Rijen. Das zeker wel NL - tussen tilburg en breda in.
Ik zal niet mee gaan - heb de avond/nacht/ochtend een Game avondje.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zat weer eens te slapen
![]()
![]()
Kan nu even niet kijkenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie zijn er niet bijgeweest, maar ik post toch een filmpje over biljarten.![]()
![]()
Stuntshowtje.
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:32 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie zijn er niet bijgeweest, maar ik post toch een filmpje over biljarten.![]()
![]()
Stuntshowtje.
quote:
Nee hoor, ik heb even helemáál geen zin in je.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:18 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij hebben ze alles opgespaard om dat nu over me uit te storten.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb even helemáál geen zin in je.
Hmmm, ik heb wel eens een show gezien van oud wereldkampioen biljarten Raymond Keulemans.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:10 schreef hicham het volgende:Vraag me af wat meer tijd heeft gekost, die trucjes leren of steeds alles opnieuw op moeten stellen als het mislukt voor de camera
![]()
Ah, vandaar het complimentje vorige week. Hij was je gewoon mentaal aan het voorbereiden op het werk van deze weekquote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik begin een beetje ziek te worden van alle orders, de chef stort nu weer A4'tje na A4'tje in mijn bakje.![]()
![]()
We zitten dus in hetzelfde schuitje............quote:Op woensdag 14 september 2005 12:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik begin een beetje ziek te worden van alle orders, de chef stort nu weer A4'tje na A4'tje in mijn bakje.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |