abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30451625

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

• BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC Deel 304] Nu zal ik wel moeten!!
    Fok Motorclub [SC Deel 305] Husqvarna SMR630 SUPERMOTARD!
    Fok Motorclub [SC Deel 306] Ondeugd heeft jeuk....... ;(
    Fok Motorclub [SC Deel 307] Fipo!
    Fok Motorclub [SC Deel 308] HONDA topic, ja goed gelezen

• pi_30451643
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef hicham het volgende:
    Ik weet het, ik weet het Ging mij meer om hoe Lars het leuk wist te verwoorden

Hoezo weet jij eigenlijk zo veel over fotografie? Je hebt het er wel vaker over maar waarom je die kennis hebt weet ik niet. Of ben het alweer vergeten als je het een keer eerder hebt gemeld LOI cursusje?
    Ik weet het ook, maar opmerkingen in dit vakgebied slaan bij mij als een tang op een varken.
    Levend, dus koosjer toch?

Can't help it, sorry daarvoor.

Hoe ik aan mijn kennis kom Voornamelijk autodidact door visie opgebouwd.

Het is een lang verhaal, dus hou je vast als je er echt doorheen wil komen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_30451724
    Alweer een Kawa topic?

En Mercy is iets te snel weggegaan. Ik was nog even aan het afwachten of ik 'em zou gaan openen, maar jij bent me voor Wel schandalig, die laat Raus de auto wassen en gaat zelf motorrijden

Ik ga ook maar eens de boel hier netjes maken, de was draaien en plantjes water geven. Als er tijd overblijft dan misschien nog motorrijden

en verder Vrouw geeft kat kookwasje

i

-edit: nog een reactie gemist in de tussentijd zie ik. Was jij soms ook al aan het wachten op het nieuwe topic om je reactie kwijt te kunnen?
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef Patrick281 het volgende:

[..]
    <<knip verhaaltje>>
    Leuk verhaaltje Wat een levenservaringen Zul je wel heel oud voor moeten zijn om dat allemaal mee te kunnen maken
    pi_30451781
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
    Alweer een Kawa topic?
    Variant op een Honda topic.
    quote:
    Leuk verhaaltje Wat een levenservaringen Zul je wel heel oud voor moeten zijn om dat allemaal mee te kunnen maken
    Er zijn er hier nog een paar die ouder zijn dan ik hoor.

Maar er staat je nog een hoop te wachten dus.

Hicham zegt leuk: tnx.
    Er zat nog een laatste regel bij overigens na een edit.

[ Bericht 21% gewijzigd door Patrick281 op 10-09-2005 13:43:47 ]
    pi_30451895
    Die spoiler met willekeurige smileys

Vanavond ga ik dat wel lezen, eindelijk leesvoer in ed MC Post ik ook meteen een relevant piccie voor dit kawatopicje Misschien kan ik de foto zelfs op me werk al ff maken, straks even kijken.
    pi_30452034
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 13:43 schreef worldpimber het volgende:
    Die spoiler met willekeurige smileys
    Ja, vond ik ook geinig die smileys in al dat wit.
    quote:
    Vanavond ga ik dat wel lezen, eindelijk leesvoer in ed MC Post ik ook meteen een relevant piccie voor dit kawatopicje Misschien kan ik de foto zelfs op me werk al ff maken, straks even kijken.
    Ben benieuwd, ik ga even .
      zaterdag 10 september 2005 @ 14:10:04 #7
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_30452572
    tvp
    ben de heledag weg, dus niet een heel topic vol gooien vandaag,,,, kee??
    &lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
    &lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
      zaterdag 10 september 2005 @ 14:10:20 #8
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_30452579
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
    Can't help it, sorry daarvoor.
    Maakt niet uit.

En wat hebben we hiervan geleerd jongens en meisjes? Wil je het een avond gezellig houden met Pepijn begin dan vooral niet over de volgende onderwerpen: fotografie & koppel.

Gaandeweg zal dit lijstje nog aangevuld worden.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_30453333
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef hollander172 het volgende:
    Gaandeweg zal dit lijstje nog aangevuld worden.
    Olie
    pi_30453463
    pi_30453527
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 14:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Nog ergens naar vragen Ben er nu toch hierzo @ work
    pi_30454469
    Niet teveel vragen he
    pi_30455909
    pi_30456639
    pi_30456788
    quote:
    Alweer een Kawa topic?

En Mercy is iets te snel weggegaan. Ik was nog even aan het afwachten of ik 'em zou gaan openen, maar jij bent me voor Wel schandalig, die laat Raus de auto wassen en gaat zelf motorrijden
    ja

en ik doe het nóóit meer
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_30457146
    Was ie zo vies dan?

of zo vies

pi_30457478
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef hicham het volgende:
    Was ie zo vies dan?

of zo vies

[afbeelding]
    Het leek behoorlijk op de eerste foto. Onze auto is ook donkerblauw (nu weer wel dan). Ik heb zelfs de auto van binnen helemaal gestofzuigd en gewassen en daarna de buitenkant. Maar ik was al een hele tijd bezig, dus ik heb niet op de buitenkant ook nog uren staan boenen. Het resultaat was niet al te best, dus ik dacht dat ik het met (wax) poetsen dan nog wel tot een super blinkende wagen zou kunnen brengen. Helaas. Het valt nog wel mee, maar binnenkort haal ik 'm nog wel door de wasstraat.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
      zaterdag 10 september 2005 @ 17:25:36 #18
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_30457579
    ik had helemaal niet gezien dat ik de laatste post had

heerlijk gereden ben ff langs Arie Molenaar geweest en daar hebben ze voor de zekerheid mijn schijf gecontroleerd en mijn vermoeden was juist hij is krom

ik heb gelijk maar 1 nieuwebesteld en een nieuwe voorband volgende week zaterdag monteren ze dat er even op voor mij geen vieze handjes dus

toen even naar Louis in Utrecht geweest voor een klokje en an passant 2 meiden op een ZXR400 mee op sleeptouw genomen die kwamen bij mij uit de buurt vandaan en wisten niet meer hoe ze op de snelweg moesten komen en toen lekker binnendoor via IJsselstein en Schoonhoven naar de A27 en bij Almkerk binnendoor naar huis gereden.

was heerlijk weer
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_30457670
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 17:21 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Het leek behoorlijk op de eerste foto. Onze auto is ook donkerblauw (nu weer wel dan). Ik heb zelfs de auto van binnen helemaal gestofzuigd en gewassen en daarna de buitenkant. Maar ik was al een hele tijd bezig, dus ik heb niet op de buitenkant ook nog uren staan boenen. Het resultaat was niet al te best, dus ik dacht dat ik het met (wax) poetsen dan nog wel tot een super blinkende wagen zou kunnen brengen. Helaas. Het valt nog wel mee, maar binnenkort haal ik 'm nog wel door de wasstraat.
    Ik ken dat gevoel, dat je achteraf merkt dat je er veel te lang mee bezig bent geweest terwijl het resultaat er niet naar is Maar ach, het is een koekblik dus bij voorbaat al fout

Potverdikkie, post Mercy er nog even gauw tussendoor
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
    ik heb gelijk maar 1 nieuwebesteld en een nieuwe voorband volgende week zaterdag monteren ze dat er even op voor mij geen vieze handjes dus
    Nieuwe remschijf origineel en dus geen braking
    Of begrijp ik je nu niet helemaal goed
    quote:
    toen even naar Louis in Utrecht geweest voor een klokje
    Motozoom bedoel je
    Wat voor een klokje, een digitale of net zo een ding als die van mij?
      zaterdag 10 september 2005 @ 17:32:44 #20
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_30457774
    Zo, anders dolden we die gasten ff zeg hee Wordt het gestaakt bij 5-2 ivm onweer

Naja was weer leuk, morgen de KLX in elkaar meppen en dan HOPEN da het over 2 a 3 weken gebeurd is met dat gezeik

Voor nu eten maken voor de hard werkende vrouw en mijn kleren drogen, ga voor het eerst sinds tijden weer eens fietsen en alleen maar regen
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
    pi_30457966
    Dan komt diezelfde regen zeker deze kant op?

Ik was net klaar met de was ophangen en het zonnetje maakte ineens plaats voor wolken

Ja dus Denk dat het tegen de tijd dat het hier gaat regenen de was wel droog is

Geestelijk vader Tik Tak overleden
      zaterdag 10 september 2005 @ 17:43:53 #22
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_30458144
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef hicham het volgende:
    Dan komt diezelfde regen zeker deze kant op?

Ik was net klaar met de was ophangen en het zonnetje maakte ineens plaats voor wolken

[afbeelding]

Ja dus Denk dat het tegen de tijd dat het hier gaat regenen de was wel droog is

Geestelijk vader Tik Tak overleden
    Ben bang voor je dat heen daarheen gaat ja

Gisteren avond hier ook, het ging echt LOS. Niet normaal meer onweer, stortbuien die meer dan een uur aan hielden enz enz.
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
    pi_30458224
    Dat kwam hier dus in de ochtend aan, toen ik mijn krantjes moest lopen Alhoewel het ergste toen wel over was gelukkig Aan wat voor voetbal doe je eigenlijk, zit je op een clubje of is het gewoon vrienden onderling oid
    pi_30458947
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef hicham het volgende:

Nieuwe remschijf origineel en dus geen braking
    Of begrijp ik je nu niet helemaal goed
    What about de wave schijven ja? Weg pimp gehalte En als je voor origineel ging heb je dan niet ook nog eens gezocht voor 2de hands?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')