Ik weet het ook, maar opmerkingen in dit vakgebied slaan bij mij als een tang op een varken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:56 schreef hicham het volgende:
Ik weet het, ik weet hetGing mij meer om hoe Lars het leuk wist te verwoorden
Hoezo weet jij eigenlijk zo veel over fotografie? Je hebt het er wel vaker over maar waarom je die kennis hebt weet ik niet. Of ben het alweer vergeten als je het een keer eerder hebt gemeldLOI cursusje?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk verhaaltjequote:
Variant op een Honda topic.quote:
Er zijn er hier nog een paar die ouder zijn dan ik hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
Leuk verhaaltjeWat een levenservaringen
Zul je wel heel oud voor moeten zijn om dat allemaal mee te kunnen maken
![]()
Ja, vond ik ook geinig die smileys in al dat wit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:43 schreef worldpimber het volgende:Die spoiler met willekeurige smileys
![]()
Ben benieuwd, ik ga evenquote:Vanavond ga ik dat wel lezen, eindelijk leesvoer in ed MCPost ik ook meteen een relevant piccie voor dit kawatopicje
![]()
![]()
Misschien kan ik de foto zelfs op me werk al ff maken, straks even kijken.
Maakt niet uit.quote:
Oliequote:Op zaterdag 10 september 2005 14:10 schreef hollander172 het volgende:
Gaandeweg zal dit lijstje nog aangevuld worden.![]()
jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
Alweer een Kawa topic?
En Mercy is iets te snel weggegaan. Ik was nog even aan het afwachten of ik 'em zou gaan openen, maar jij bent me voorWel schandalig, die laat Raus de auto wassen en gaat zelf motorrijden
Het leek behoorlijk op de eerste foto. Onze auto is ook donkerblauw (nu weer wel dan).quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef hicham het volgende:
Was ie zo vies dan?
of zo vies
[afbeelding]
Ik ken dat gevoel, dat je achteraf merkt dat je er veel te lang mee bezig bent geweest terwijl het resultaat er niet naar isquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het leek behoorlijk op de eerste foto. Onze auto is ook donkerblauw (nu weer wel dan).Ik heb zelfs de auto van binnen helemaal gestofzuigd en gewassen en daarna de buitenkant. Maar ik was al een hele tijd bezig, dus ik heb niet op de buitenkant ook nog uren staan boenen. Het resultaat was niet al te best, dus ik dacht dat ik het met (wax) poetsen dan nog wel tot een super blinkende wagen zou kunnen brengen.
Helaas. Het valt nog wel mee, maar binnenkort haal ik 'm nog wel door de wasstraat.
![]()
Nieuwe remschijf origineel en dus geen brakingquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb gelijk maar 1 nieuwebesteld en een nieuwe voorbandvolgende week zaterdag monteren ze dat er even op voor mij
geen vieze handjes dus
![]()
Motozoom bedoel jequote:toen even naar Louis in Utrecht geweest voor een klokje![]()
Ben bang voor je dat heen daarheen gaat jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef hicham het volgende:
Dan komt diezelfde regen zeker deze kant op?
Ik was net klaar met de was ophangen en het zonnetje maakte ineens plaats voor wolken
[afbeelding]
Ja dusDenk dat het tegen de tijd dat het hier gaat regenen de was wel droog is
Geestelijk vader Tik Tak overleden
What about de wave schijven ja?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef hicham het volgende:
Nieuwe remschijf origineel en dus geen braking![]()
Of begrijp ik je nu niet helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |