Twijfelde daar zelf ook al aan maar ben natuurlijk geen kenner wat dat betreft.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:28 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
@Lars.
Nog ff over je huisje.
Ik zie overal asbest. Onder het dakbeschot, waarschijnlijk ook op het dak, op de schuurtjes/garages (die golfplaten)
Mocht je in de toekomst willen werken aan je dak of zo, moet je zo ongeveer een professional inhuren om het te komen doen onder asbestcondities. Nu weet ik niet hoe ze daar in België zijn maar....
Verder ziet het huisje er wel leuk uit (niet mijn keus) en ligt het lekker vrij.
Veel grond en sleutelruimte in de buurt maar ik denk dat je de eerste jaren wel wat te doen hebt aan aanpassingen om het naar je zin te maken.
Verder veel succes!
Heb hem zelfs gequote maar kan er niks over jouw toekomstige aanwezigheid uit halen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:31 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Nee, lees de laatste post @ 303 maar eens.
Klopt, boeit ze weinig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:34 schreef hollander172 het volgende:
In Belgie zijn ze daar niet zo moeilijk in helaas, er is geen expliciete regelgeving op het verwerken/verwijderen/vervoeren van dat soort spul.........
quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:42 schreef Herr.Flick het volgende:
Mogguh...
Zo meteen naar een crematie,man is 37 geworden en gestorven aan kanker.Hij laat 3 kindertjes achter...
Wijs ze dan even op deze link: Asbestquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
De OP.![]()
[..]
Klopt, boeit ze weinig.
Ik krijg nog wel eens modellen van onze dochteronderneming binnen om na te maken.![]()
En vorig jaar stuurden ze zelfs eens een keer platen op waar wij ringen uit moesten stanzen.
Bleek ook asbest te zijn.![]()
Vinden ze daar heel normaal.![]()
Voor dat huis moest ZX wel wat bijlezen.![]()
![]()
That's life...quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is heel triest.
Een collega is gisteren bij een kennis "op bezoek" geweest die ook horizontaal ligt.
Was een vaag trainingsmaatje van hem. Vorige week neergeschoten.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:51 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
That's life...
Vanmiddag ga ik lekker een stukje rijden met m'n buurmeiske,kan ze ook eens kennis maken met motor rijden, en ben ik na de plechtigheid er ff uit.
Weer bijgekomen van het klussen?quote:
Ja ik leef wel weer, wel best vermoeiend zo een dag, ben ook de jongste niet meerquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weer bijgekomen van het klussen?
Heeft Peppie eigenlijk zelf ook nog iets gedaan anders dan jouw werkzweet op de foto zetten?
Ik zie hem er al bij staan als een soort ambtenaar die op belerende toon aanwijzingen geeft.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja ik leef wel weer, wel best vermoeiend zo een dag, ben ook de jongste niet meer![]()
![]()
Pep heeft voornamelijk nuttige aanwijzingen gegeven en gezorgd voor een spoorloze telefoon![]()
Hapje, drankje je kent hetwel. En natuurlijk het eeuwige respect voor het oplossen van een Braking probleem![]()
Ja toevallig gisteren ff door zitten kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zie hem er al bij staan als een soort ambtenaar die op belerende toon aanwijzingen geeft.
Hier al gekeken?
En bij een bepaald imbusje gaf je even de moed opquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:55 schreef Makster het volgende:
Ja ik leef wel weer, wel best vermoeiend zo een dag, ben ook de jongste niet meer![]()
![]()
Pep heeft voornamelijk nuttige aanwijzingen gegeven en gezorgd voor een spoorloze telefoon![]()
Hapje, drankje je kent hetwel. En natuurlijk het eeuwige respect voor het oplossen van een Braking probleem![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:07 schreef Makster het volgende:
Vandaag toch het bouwkundig rapport van het Belgie stulpje
Ow dan was dat pepovitchquote:
Net een heel verhaal gepost staat het er nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En bij een bepaald imbusje gaf je even de moed open het leek het einde sleutelproject.
Dus daar kon ik nog even bijspringen.
De KLX reed goed vanochtend, lijkt wel een compleet andere motor.
Dat lagere vind ik dan wel jammer, maar de handling is beter door de andere balhoofdhoek.![]()
De rem heeft niet echt meer bite dan ervoor, maar dat zal wel meer met de remblokken te maken hebben.![]()
Mail trouwens alvast even je adresgegevens, dan kan ik misschien die OKR nog op de post doen vandaag.Moet zo even naar beneden lopen of ze deze hebben.
Ik liet je er even zelf uitkomen.quote:
Ik heb 2 nieuwe , de juiste asmaat, maar de buitenmaat is 54.4 inplaats van 55.1.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:48 schreef Makster het volgende:
Die keerringen zouen relaxed zijn mocht je die hebben, ik mail je ff !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |