quote:
Je had een paar mm meer speling met die C achterbrug, maar het waren geen hele grote waarden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:50 schreef Makster het volgende:
Nu weet ik het ook niet meer hoe het precies zatJe zou best eens gelijk kunnen hebben
dan zou het wel moeten passen, tenzij de naaf o.i.d. te breed is, of er andere dingen zoals de remschijf in de weg gaan zitten. Ik zag inderdaad ook een ander soort GSX-F velgen die gewoon erg lelijk waren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:53 schreef hollander172 het volgende:
Eerste het beste linkje dat ik kan vinden rept over 150 achter en 120 voor dus...........(2000 model)
Model 1993 heeft zelfs 110 voor en 140 achter.......... Uit het plaatje kan ik het modeljaar niet halen helaas.
Ik wilde de eer aan jullie SM mongolen laten aangezien ik op dit moment in de minderheid ben.quote:
Ik bedoel meer dat het 150 velg is met een 160 band eropquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
dan zou het wel moeten passen, tenzij de naaf o.i.d. te breed is, of er andere dingen zoals de remschijf in de weg gaan zitten. Ik zag inderdaad ook GSX-F velgen die gewoon erg lelijk waren.
Maar ja zie je weer dat brede banden eigenlijk zwaar onzin zijn, volgens mij wordt de breedte alleen maar door een design bureau bepaalt conform aan de markvraag.
Op M-f zit een dwaze Belg die zelfs een 190 band erop geplet heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:04 schreef hollander172 het volgende:
Ik bedoel meer dat het 150 velg is met een 160 band eropdaar lijkt het althans op maar of dat mogelijk is?
Licht eens toe.quote:Belang van de breedte van de band kan ik me niet over uitlaten, voor zowel smalle als brede banden valt iets te zeggenmaar dat is voornamelijk afhankelijk van de manier van gebruik.
Nou ja, ze sturen van zichzelf al licht, soort van overstuur, dus dan maken ze dat onbedoeld weer ietsje zwaarder.quote:Denk dat een SM nou niet echt gebaat is bij brede banden, haalt hoogstens de poserfactor wat omhoog.![]()
Het zou best wel kunnen hoor, ik weet het echt ff niet meer. Volgens mij heb je gelijk idd. Cyborg ging eerst met een 160 aan de haal met een R brug en dat werkte voor geen meter. Nog afgezien van de kettingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
Je had een paar mm meer speling met die C achterbrug, maar het waren geen hele grote waarden.
Ook in een R achterbrug kon een 160 band, maar niet alle merken.
Sowiezo vind je ketting een supersportachterbandje wel lekker om in te happen.![]()
[..]
dan zou het wel moeten passen, tenzij de naaf o.i.d. te breed is, of er andere dingen zoals de remschijf in de weg gaan zitten. Ik zag inderdaad ook een ander soort GSX-F velgen die gewoon erg lelijk waren.
Maar ja zie je weer dat brede banden eigenlijk zwaar onzin zijn, volgens mij wordt de breedte alleen maar door een design bureau bepaalt conform aan de markvraag.
Rustig vriend, anders laat ik je hond op je losquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wilde de eer aan jullie SM mongolen laten aangezien ik op dit moment in de minderheid ben.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:06 schreef RB het volgende:Ik ben weg
![]()
Uitslag wordt verstrekt bij thuiskomst![]()
Was dat je verkooptopic of een dubbele ofzo ?quote:
La maar, ik zie het al een single post quotequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Was dat je verkooptopic of een dubbele ofzo ?
Zoeken is zeker leuk, vrouwen shoppen in klerewinkels, mannen voor gear, en het lui online op de bank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
Maar wacht nou ff tot morgen met zoeken naar velgen, ondanks dat het leuk is om te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droom nog wel over carbonwielen, story of my life.![]()
![]()
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is de interesse voor de compound groter bij die gasten dan de breedte maar goed ik kan er naast zitten natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
Voor het gewicht en de snelheden hoeft dat inderdaad helemaal niet.
Alleen op wedstrijd niveau kan ik mij voorstellen dat die lui een streepje extra rubber wel kunnen gebruiken.![]()
Beetje dubbelop niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
Op M-f zit een dwaze Belg die zelfs een 190 band erop geplet heeft.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoeken is zeker leuk, vrouwen shoppen in klerewinkels, mannen voor gear, en het lui online op de bank.
Maar ik heb de biedingen wel ingetikt2marktplaats, maar nog niet bevestigd, en not going to do that now.
En ik stop nu inderdaad ook met speuren.
Heb ook een soort van internet speurziekteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droom nog wel over carbonwielen, story of my life.![]()
![]()
Voordat ik jou CR kocht (naja, bevestigde dat ik hem ging kopen) was ik echt elke avond 3 uur zoet met marktplaats en alle andere sites. Opzoek naar een CR250 / 500 KX 250
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
En dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
Rustig vriend, anders laat ik je hond op je los![]()
Alles voor de functionaliteit optimaliteit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:14 schreef hollander172 het volgende:
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is de interesse voor de compound groter bij die gasten dan de breedte maar goed ik kan er naast zitten natuurlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef Makster het volgende:
Heb ook een soort van internet speurziekteVoordat ik jou CR kocht (naja, bevestigde dat ik hem ging kopen) was ik echt elke avond 3 uur zoet met marktplaats en alle andere sites. Opzoek naar een CR250 / 500 KX 250
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En dan?Moet ik hem zit, af, hier, poot etc. laten doen?
Als ik erover nadenk schiet het inderdaad niet echt op nee met die KLX, maarja ook dat heeft wel zijn charme. Iedereen op MF denkt dat je goed bezig bent omdat je in principe alles verneuktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
en bij toeval best toepasselijk nu, het praten over Belgen.![]()
![]()
[..]
![]()
En ik was best even gelukkig en enthousiast met het zoeken vanochtend.
![]()
![]()
Maar morgen kan je de CR even omhelzen.![]()
![]()
Als je tenminste niet vanmiddag het ziekenhuis in getrapt wordt.![]()
Veel geluk heb je tot nu toe nog niet gehad met KLX ontwikkelingen
Misschien is het je lot.![]()
[cliche]quote:
Het respect druipt erafquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef Makster het volgende:
Als ik erover nadenk schiet het inderdaad niet echt op nee met die KLX, maarja ook dat heeft wel zijn charme. Iedereen op MF denkt dat je goed bezig bent omdat je in principe alles verneukt![]()
![]()
Uh, het is echt erg, je geeft jezelf al antwoord.quote:Dat neem ik allemaal wel mee danOok de originele schijf en klauw en leidingen gaan mee, hell ik neem ook de velg wel mee
Ik heb er helaas geen tijd voor, voor een hondebeestquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb gisteren nog met een herder zitten spelen op het postkantoor.
Die ging iedereen af wie met hem wille ballen.![]()
De eigenaar was heel wat anders aan het doen ondertussen.
Ik heb dus een keer of 10 die bal weggetrapt, toen ik aan de beurt was probeerde hij het bij iemand anders.
Sommige mensen reageerden niet, en dan pakte hij de bal na 5 seconden alweer op, en ging snel naar de volgende.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[cliche]
Ik ben wereldburger!
[/cliche]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |