Hij leert het welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:03 schreef ondeugend het volgende:
Die rooie heeft een topic geopend !
Dacht anders eerst dat ik in een scooter topic beland wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:06 schreef Makster het volgende:
Komt tijd, komt verstand![]()
Ben denk ik minder lui geworden de afgelopen jaren![]()
en eindelijk is een normale topic titel, ook weleens leuk![]()
ja en ik heb hem SNEL geopend hehquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
Maksterrrrrestecp, je hebt een topic geopend
Maar eigenlijk had dit fireblade deel 3, en tevens de laatste uit de reeks moeten worden
Voor deze ene keer schop ik je niet tegen de vlakte, omdat jij al bijna nooit topics opent
Scotterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:09 schreef RB het volgende:
[..]
Dacht anders eerst dat ik in een scotter topic beland was![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Deel 3 zou te veel eer zijn voor zo een oud gebakkie(nee niet de blade maar jij Mercy
)
Als hij heel boos wordt stopt hij misschien wel een Bosche Bol in mijn arie, dat zou pas feest zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed dat ie nu slaapt, na een nachtje is het al teveel moeite om nog op een reply van de vorige dag te reageren dus het is maar te hopen dat ie je tanden niet laat rapen![]()
Nope is een plaatsje in engelandquote:
Heb je je haren oranjerood gekleurd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef worldpimber het volgende:
Eindelijk weg met die tyfus ouwelulle VFR, dat mag ook wellis gezegd worden.![]()
![]()
![]()
Misschien komend weekendquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:18 schreef worldpimber het volgende:
OMG, geile motor hoor![]()
Eindelijk weg met die tyfus ouwelulle VFR, dat mag ook wellis gezegd worden.![]()
![]()
![]()
Ennuuh, twee mensen die niet op de wegletten, maar wel een puik filmpje
![]()
![]()
Wanneer wordt de eerst volgende meet georganiseerd waar iedereen weer bij is
![]()
Incl. schademotoren
Rijdende motorfilmpjes en foto's zijn altijd gaver
*sprakeloos is
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je je haren oranjerood gekleurd?
Deze zin had rechtstreeks van Makster vandaan kunnen komen
Dat wordt vroeg opstaan voor jequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef RB het volgende:
[..]
Misschien komend weekend![]()
http://www.tenkatemotoren.nl/
Pitsstop weekend![]()
Buenas Noches señorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:28 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
Morgen lekker file rijden naar Diemen toe
Adios amigo's![]()
Dat lijkt me wel wat, ben jij vrij?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef RB het volgende:
[..]
Misschien komend weekend![]()
http://www.tenkatemotoren.nl/
Pitsstop weekend![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat wordt vroeg opstaan voor je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |