abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29880306

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

• BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (vetprob)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC Deel 293] Mercy`s quest
    Fok Motorclub [SC Deel 294] 21 aug: 250+ brullende motoren
    Fok Motorclub [SC Deel 295] Kawasaki: Lime Green
    Fok Motorclub [SC Deel 296] Geslaagde Megameet met horten
    Fok Motorclub [SC Deel 297] Fireblade 900 RR

• pi_29880400
    quote:
    Zielige freak. Als je besefte wat voor 'n rand(stad)debiel je bent, dan verging het lachen je wel.

Je zou toch op de MM komen? Dan had ik je pas hard in je bek uitgelachen.
    Haha, JIJ, Raus, mij uitlachen ? Dat lieve, verlegen meisje uit Brabant?

Ach, weetje, het is maar net hoe serieus je die tekst op je beeldschermpje neemt.... ik besef zelf maar al te goed wie ik ben hoor

Het boeit me allemaal niet te gek veel, als ik effe wil lachen zet ik het beeldschermpje aan, ga ik naar de Fok! MC en lul ik wat. Als ik geen zin meer heb zet ik mn beeldscherm uit en ik ga terug naar t echte leven

Zo makkelijk is het allemaal, waarom zou ik serieus en alles gaan zitten doen bij een paar zotten die ik amper ken ? Het was gewoon wel grappig voor een paar keer om met deze ''schuur'' te rijden, maar achteraf besef je toch dat het niet jouw ding is.

O ja, en het was wel handig om je motor te verpatsen.
    pi_29880425
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ach, weetje, het is maar net hoe serieus je die tekst op je beeldschermpje neemt.... ik besef zelf maar al te goed wie ik ben hoor

Het boeit me allemaal niet te gek veel, als ik effe wil lachen zet ik het beeldschermpje aan, ga ik naar de Fok! MC en lul ik wat. Als ik geen zin meer heb zet ik mn beeldscherm uit en ik ga terug naar t echte leven
    Moet jij zeggen, je hebt alleen een grote bek hier.
    Ik denk dat je er nog van staat the kijken wat ik IRL durf te zeggen tegen je.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_29880463
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:49 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Moet jij zeggen, je hebt alleen een grote bek hier.
    Ik denk dat je er nog van staat the kijken wat ik IRL durf te zeggen tegen je.
    En nu heb jij geen grote bek? Misschien als je ongesteld bent dat je het ''durft'' ja.

Andersom ook dan waarschijnlijk. Maar dan komt het bovenstaande verhaal weer... waarom zou ik daar energie aan gaan verspillen?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:51:36 #5
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29880472
    mooie OP
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_29880486
    Idd, moooooooie motor

pi_29880493
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:51 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

En nu heb jij geen grote bek? Misschien als je ongesteld bent ja.

Andersom ook dan waarschijnlijk. Maar dan komt het bovenstaande verhaal weer... waarom zou ik daar energie aan gaan verspillen?
    Wie probeer je nou in de maling te nemen? Jij bent degene die ons de oren van de kop jankt als we je weer eens negeren. Zet dan gewoon je beeldscherm uit en ga weg
    pi_29880514
    *RVP

Rel Vind Post
    Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_29880521
    Ah daar hebben we Spuit Elf ook weer. Ga jij nou maar je motor aan de praat zien te krijgen
    pi_29880551
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:53 schreef Gebakken_vissie het volgende:
    *RVP

Rel Vind Post
    We wachten op smart met je in kanker en tering bedrenkte post Doet die goeie ouwe tijd weer herleven Kostte je wel een ban maar jij hebt connecties dus das zo weer over

pi_29880568
    Ik vind negeer-gedrag gewoon om te janken, zo triest is dat.... dat is gewoon je kop in t zand steken en de confrontatie vermijden Lekkere kerel ben je dan.... not

Maar ga gerust door hoor, ik vermaak me wel Volgende week zit ik weer op school dus dan kan het niet meer
    pi_29880574
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:51 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

En nu heb jij geen grote bek? Misschien als je ongesteld bent dat je het ''durft'' ja.

Ja en IRL ook als het moet. Dat is 1 van de duizenden verschillen tussen jou en mij.

Maar hoe dan ook, 2 posts naar jou zijn er al 2 te veel, want jouw IQ is zo laag dat je zo diep moet graven dat het een bodemloze put wordt.
    pi_29880636
    Welja, als je uitgeluld raakt ga je maar met de standaard teksten van de Fok! MC smijten. Nee, DAT getuigt van een hoog IQ Sowieso kom je al niet te snugger over als je serieus gaat zitten rellen op het internet Dat is 1 van de duizenden verschillen tussen jou en mij; jij neemt het blijkbaar allemaal heel serieus op terwijl ik het gewoon leuk vermaak vindt

Arguing on the internet is like running the Special Olympics.... even if you win, you're still retarded
    pi_29880658
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ik vind negeer-gedrag gewoon om te janken, zo triest is dat.... dat is gewoon je kop in t zand steken en de confrontatie vermijden
    En dan herhalen wat we al 100x eerder hebben geprobeerd te vertellen aan je? Dat heeft geen nut, zie voor meer info Mercy's sig
    pi_29880674
    Tunnel-vision

Het is inderdaad niet meer mogelijk om normaal met elkaar te praten. Want zodra wij elkaars avatar zien begin je al met een negatieve opening te posten... soort van rode waas krijg je dan voor je ogen. Dus je kan dan ook nooit helder en neutraal nadenken over iemand zijn post. En dat is het hele eieren eten..
    pi_29880692
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:58 schreef hicham het volgende:

[..]

En dan herhalen wat we al 100x eerder hebben geprobeerd te vertellen aan je? Dat heeft geen nut, zie voor meer info Mercy's sig
    pi_29880696
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
    Arguing on the internet is like running the Special Olympics.... even if you win, you're still retarded
    Welja, als je uitgeluld raakt ga je maar met de standaard teksten van google smijten. Nee, DAT getuigt van een hoog IQ Sowieso kom je al niet te snugger over als je serieus gaat zitten rellen op het internet

pi_29880717
    Dat is niet standaard, dat versterkt mijn verhaal gewoon Dat is een feit. Dat ik een plaat voor me kop heb is jullie mening.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:01:41 #19
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_29880743
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Zielige freak. Als je besefte wat voor 'n rand(stad)debiel je bent, dan verging het lachen je wel.

Je zou toch op de MM komen? Dan had ik je pas hard in je bek uitgelachen.
    Hee godver de tering, ff rustig heh

Leer moment voor speerder :

Dit is een "ff je muil houwe" moment

Maar wat is het met die Blade´s ? Iedereen poet het van die dingen, vraag me af of het allemaal wel zo erg is. Ken nu 3 gasten waarvan hun eerste motor een Blade is en ze leven alle 3 nog

Denk dat het bij alle motoren gewoon in je rechterhand zit
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:01:44 #20
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_29880744
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
    En dat is het hele eieren eten..
    Dan heb je het niet goed begrepen, het was jouw post die hier weer toe leidde.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_29880752
    Terwijl de meeste van ons IRL wel gewoon goed met elkaar overweg kunnen. Vroeger althans, maar dat komt gewoon omdat iedereen hier denkt dat HIJ de grootste lul heeft
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:02:44 #22
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29880771
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zo makkelijk is het allemaal, waarom zou ik serieus en alles gaan zitten doen bij een paar zotten die ik amper ken ? Het was gewoon wel grappig voor een paar keer om met deze ''schuur'' te rijden, maar achteraf besef je toch dat het niet jouw ding is.

O ja, en het was wel handig om je motor te verpatsen.
    in tegenstelling tot jou heeft zij inderdaad wel een echt leven ze heeft geen debiele verslaving zoals jij. en ze hoeft ook geen dingen te verzinnen om iets te zijn op internet. wat ze heeft bereikt heeft ze bereikt door gewoon zichzelf te zijn en niet door leugens zoals jij alleen maar doe.

je komt hier alleen om de boel een beetje te verzieken omdat iedereen je onderhad wel kan uitkotsen en dan als je eindelijk na een heleboel gekloot van jou een reactie krijg ga je achterbaks jankend ergens klagen dat ze je pesten

je ben gewoon een zielig misselijk mannetje wat ze vergeten zijn met het busje op te halen
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:02:48 #23
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29880772
    ROP

Rel Overslaande Post
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:02:48 #24
    705 Kiegie
    Nu niet meer gehackt
    pi_29880773
    Klinkt als een toffe club, die motorbende!
    Dat verandert alles
    pi_29880781
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef Makster het volgende:

[..]

Hee godver de tering, ff rustig heh

Leer moment voor speerder :

Dit is een "ff je muil houwe" moment

Maar wat is het met die Blade´s ? Iedereen poet het van die dingen, vraag me af of het allemaal wel zo erg is. Ken nu 3 gasten waarvan hun eerste motor een Blade is en ze leven alle 3 nog

Denk dat het bij alle motoren gewoon in je rechterhand zit

Dat was geen generalisatie.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')