Haha, JIJ, Raus, mij uitlachen ?quote:Zielige freak. Als je besefte wat voor 'n rand(stad)debiel je bent, dan verging het lachen je wel.
Je zou toch op de MM komen? Dan had ik je pas hard in je bek uitgelachen.
Moet jij zeggen, je hebt alleen een grote bek hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Haha, JIJ, Raus, mij uitlachen ?![]()
Dat lieve, verlegen meisje uit Brabant?
![]()
Ach, weetje, het is maar net hoe serieus je die tekst op je beeldschermpje neemt.... ik besef zelf maar al te goed wie ik ben hoor![]()
Het boeit me allemaal niet te gek veel, als ik effe wil lachen zet ik het beeldschermpje aan, ga ik naar de Fok! MC en lul ik wat. Als ik geen zin meer heb zet ik mn beeldscherm uit en ik ga terug naar t echte leven
En nu heb jij geen grote bek? Misschien als je ongesteld bent dat je het ''durft'' ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, je hebt alleen een grote bek hier.
Ik denk dat je er nog van staat the kijken wat ik IRL durf te zeggen tegen je.![]()
Wie probeer je nou in de maling te nemen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En nu heb jij geen grote bek? Misschien als je ongesteld bent ja.
Andersom ook dan waarschijnlijk. Maar dan komt het bovenstaande verhaal weer... waarom zou ik daar energie aan gaan verspillen?
We wachten op smart met je in kanker en tering bedrenkte postquote:
Ja en IRL ook als het moet. Dat is 1 van de duizenden verschillen tussen jou en mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En nu heb jij geen grote bek? Misschien als je ongesteld bent dat je het ''durft'' ja.
Andersom ook dan waarschijnlijk. Maar dan komt het bovenstaande verhaal weer... waarom zou ik daar energie aan gaan verspillen?
En dan herhalen wat we al 100x eerder hebben geprobeerd te vertellen aan je? Dat heeft geen nut, zie voor meer info Mercy's sigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind negeer-gedrag gewoon om te janken, zo triest is dat.... dat is gewoon je kop in t zand steken en de confrontatie vermijden![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:58 schreef hicham het volgende:
[..]
En dan herhalen wat we al 100x eerder hebben geprobeerd te vertellen aan je? Dat heeft geen nut, zie voor meer info Mercy's sig
Welja, als je uitgeluld raakt ga je maar met de standaard teksten van google smijten. Nee, DAT getuigt van een hoog IQquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Arguing on the internet is like running the Special Olympics.... even if you win, you're still retarded
Hee godver de tering, ff rustig hehquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zielige freak. Als je besefte wat voor 'n rand(stad)debiel je bent, dan verging het lachen je wel.
Je zou toch op de MM komen? Dan had ik je pas hard in je bek uitgelachen.
Dan heb je het niet goed begrepen, het was jouw post die hier weer toe leidde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
En dat is het hele eieren eten..
in tegenstelling tot jou heeft zij inderdaad wel een echt levenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Haha, JIJ, Raus, mij uitlachen ?![]()
Dat lieve, verlegen meisje uit Brabant?
![]()
Ach, weetje, het is maar net hoe serieus je die tekst op je beeldschermpje neemt.... ik besef zelf maar al te goed wie ik ben hoor![]()
Het boeit me allemaal niet te gek veel, als ik effe wil lachen zet ik het beeldschermpje aan, ga ik naar de Fok! MC en lul ik wat. Als ik geen zin meer heb zet ik mn beeldscherm uit en ik ga terug naar t echte leven![]()
Zo makkelijk is het allemaal, waarom zou ik serieus en alles gaan zitten doen bij een paar zotten die ik amper ken ? Het was gewoon wel grappig voor een paar keer om met deze ''schuur'' te rijden, maar achteraf besef je toch dat het niet jouw ding is.
O ja, en het was wel handig om je motor te verpatsen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee godver de tering, ff rustig heh![]()
![]()
Leer moment voor speerder :
Dit is een "ff je muil houwe" moment
Maar wat is het met die Blade´s ? Iedereen poet het van die dingen, vraag me af of het allemaal wel zo erg is. Ken nu 3 gasten waarvan hun eerste motor een Blade is en ze leven alle 3 nog![]()
Denk dat het bij alle motoren gewoon in je rechterhand zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |