quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Bofkont![]()
Je CBR heeft krijgt nu een groot broertje (of zusje) in de schuur erbij staan
Je kunt het ook op een andere manier bekijkenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Bofkont![]()
Je CBR heeft krijgt nu een groot broertje (of zusje) in de schuur erbij staan
minibike kopen ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt het ook op een andere manier bekijken
Krijgen we over ongeveer een jaartje minibike CBR'tjes en beschuit met muisjes
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt het ook op een andere manier bekijken
Krijgen we over ongeveer een jaartje minibike CBR'tjes en beschuit met muisjes
Heeft Lars eindeljk concurrentie. Die rijdt nu altijd pole position* op industrieterreinen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
minibike kopen ?ik ga er mee fokken
![]()
Ik ben al voorzien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
minibike kopen ?ik ga er mee fokken
![]()
Jouw reactie is niet voorspelbaar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja, als er weer een reactie komt die je niet aanstaat heb ik gelijk weer een plaat voor me kop. Jongetje, heb je geen andere tekst ofzo? Het word nu wel heel voorspelbaar.... maar we blijven lachen hoorHeel hard zelfs
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
okee hier is het verhaal.
Gistermiddag met Lars even naar Culemborg geweest om te kijken naar de al eerder geposte Blade
ding zag er best aardig uit, maar er zaten op de achterstepjes een paar vreemde krassen en op het kuipwerk nog een aantal. er werd bij gezegd dat ie omgevallen wasmaar die krassen op het achter stepje deed mij toch iets anders vermoeden
![]()
ik ben er mee wezen rijden en ik kan niets anders zeggen dat hij geweldig lekker reedhij ook maar 11000 KM gelopen. (ben gaan proefrijden op dezelfde weg als waar ik tegen die auto aan gereden ben )
![]()
de prijs was in culemborg ineens anders dan toen op marktplaats stond 250 euro duurder
en het leek niet dat de verkoper geneigd was om iets van de prijs af te doen had ik al tegen Lars gezegd dat er nog meer motoren waren die mij wel wat leken.
thuis het hele verhaal aan Raus verteld en samen besloten om even te bellen naar een man in Best die precies dezelfde Blade te koop aanbooden aangezien best niet zo ver van ons vandaan is zijn we gisteren gelijk wezen kijken
![]()
die Blade zag er zeer goed uit geen krasje of iets vreemds te ontdekken dus ik ben daar ook maar eens mee wezen rijdenen omdat we met de prijs ook overeen konden komen heb ik de motor dus gekocht.
hier wat plaatjes voor de geintresseerde![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de motor is van 1998 en heeft nog net geen 25000KM gelopenik ben er erg blij mee
![]()
Oorzaak-gevolg he.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jouw reactie is niet voorspelbaar?Je kan ook gewoon blij zijn voor een ander.
Tsja je houdt van motoren of niet he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oorzaak-gevolg he.
En ik ga niet doen alsof ik blij ben terwijl ik dat niet ben.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:19 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Wij zijn de CBR family![]()
Hey dat is best een leuke sig of niet?
meeleven en sociaal zijn is hem totaal vreemdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jouw reactie is niet voorspelbaar?Je kan ook gewoon blij zijn voor een ander.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Oorzaak-gevolg he.
Hoezo, zijn we al gewend van je hoor. Je anders voordoen dan je bentquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog te denken aan de volgende signquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:35 schreef hicham het volgende:
Hoezo, zijn we al gewend van je hoor. Je anders voordoen dan je bent
Topic is toch al bijna vol dus kon het niet laten om te reageren
Zielige freak. Als je besefte wat voor 'n rand(stad)debiel je bent, dan verging het lachen je wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja, als er weer een reactie komt die je niet aanstaat heb ik gelijk weer een plaat voor me kop. Jongetje, heb je geen andere tekst ofzo? Het word nu wel heel voorspelbaar.... maar we blijven lachen hoorHeel hard zelfs
Hij durfde niet te komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zielige freak. Als je besefte wat voor 'n rand(stad)debiel je bent, dan verging het lachen je wel.
Je zou toch op de MM komen? Dan had ik je pas hard in je bek uitgelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |