Ik zag het maar dat broertje van die vetprob moet weg achter zijn pc en zijn papieren in orde maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij stond op bezet en via het broertje van vetprob heb ik vernomen dat ie dan op de Bossbutton ofzo heeft geklikt*wacht geduldig*
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:16 schreef Makster het volgende:
Nou was vrij letterlijk
Ding was ook niks mis mee, hij reedt er alleen niet meer op en dat dign stond in de weg bij hem
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:16 schreef Makster het volgende:
Mensen moeten is kappen met mailen met jou want jij gaat niks 2 keer bedenkenBeter regelen we snel die overdracht voordat je ineens een black out krijgt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik eigenlijk ook wel verwacht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Huhu maar we willen eigenlijk wat anders van jou horen.
Toen ik offline ging stond dat broertje van Phatzak nog niet op bezet volgens mij, magoedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zag het maar dat broertje van die vetprob moet weg achter zijn pc en zijn papieren in orde maken.Overigens staat datzelfde broertje ook op bezet, ben benieuwd waarom ie op jou wel reageerde.
Ben nog wel aan het bijlezen enzo, maar dat chatgesprek met jou sloot ik af omdat ik anders geen stap meer vooruit komquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zag het maar dat broertje van die vetprob moet weg achter zijn pc en zijn papieren in orde maken.Overigens staat datzelfde broertje ook op bezet, ben benieuwd waarom ie op jou wel reageerde.
Wel respect voor een CR dus al die mensen.quote:ruilen tegen een dikke kawa z1100 streetfigter? brembo dubbele schijf voor.
k&n filters, vampire 4 in 1 race uitlaat. blok is uit een zephyer 1100 van
97. fiets zelf is uit 77.
of is de koop al officieel doorgegaan?
Hij stelt me hevig teleur zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk ook wel verwacht.![]()
![]()
Ik zou zeggen, laat die Makster zijn eigen fiets zoeken en plaats eens pics van die 1100quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
Ben wel benieuwd naar dit ding dus.![]()
[..]
Wel respect voor een CR dus al die mensen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag overschrijven en vanavond gaan we hem ophalenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:30 schreef hicham het volgende:
Oeps, zie hier ineens nog een brief van DAS rechtsbijstand die nog op de bus moet. Sorry mercy
-edit
Pics, specs, geil
Vandaag ophalen toch?
En heb je nog even stilgestaan op dat plekkie?
Hehe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
okee hier is het verhaal.
Die schade was inderdaad vreemd, op zich niet zo heel erg maar dat stepje was inderdaad wel verdacht.quote:*knip![]()
Die staat ook op MF volgens mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Goed ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Die staat ook op MF volgens mij
Maaruh, ik maak vandaag of morgen wel ff dat geld over. Hebben we dat vast officieel afgerond want dit gaat fout zo
ja en als ik twijfel dan is het meestal gewoon NIET doen bij mij dus dat had ik ook al tegen Raus gezegd. vandaar dat we even ergens anders gingen kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hehe.
[..]
die afleverkosten stonden niet in de advertentiewas dus gewoon een lokkertje
nou vette pech voor hem
![]()
Die schade was inderdaad vreemd, op zich niet zo heel erg maar dat stepje was inderdaad wel verdacht.Verhaal zou kunnen kloppen al is ie dan wel heel raar gevallen.
Prijs klopte wel overigensje vergat de afleveringskosten erbij te tellen.
Deze is particulier?
En je hebt twee keer hetzelfde plaatje in je post staan.Neem je de tijd doe je het nog niet goed.
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Motor past ook bij je pak mercy![]()
quote:
quote:Hoe dik kan die plaat voor je kop zijn ? er is geen doorkomen aan.
Je mag me ook zat worden en er vanaf zien hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:36 schreef Makster het volgende:
Die staat ook op MF volgens mij
Maaruh, ik maak vandaag of morgen wel ff dat geld over. Hebben we dat vast officieel afgerond want dit gaat fout zo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier wat plaatjes voor de geintresseerde![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de motor is van 1998 en heeft nog net geen 25000KM gelopenik ben er erg blij mee
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
omdat we met de prijs ook overeen konden komen heb ik de motor dus gekocht.
En pap en mams ?quote:de motor is van 1998 en heeft nog net geen 25000KM gelopenik ben er erg blij mee
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |