quote:
Je had een paar mm meer speling met die C achterbrug, maar het waren geen hele grote waarden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:50 schreef Makster het volgende:
Nu weet ik het ook niet meer hoe het precies zatJe zou best eens gelijk kunnen hebben
dan zou het wel moeten passen, tenzij de naaf o.i.d. te breed is, of er andere dingen zoals de remschijf in de weg gaan zitten. Ik zag inderdaad ook een ander soort GSX-F velgen die gewoon erg lelijk waren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:53 schreef hollander172 het volgende:
Eerste het beste linkje dat ik kan vinden rept over 150 achter en 120 voor dus...........(2000 model)
Model 1993 heeft zelfs 110 voor en 140 achter.......... Uit het plaatje kan ik het modeljaar niet halen helaas.
Ik wilde de eer aan jullie SM mongolen laten aangezien ik op dit moment in de minderheid ben.quote:
Ik bedoel meer dat het 150 velg is met een 160 band eropquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
dan zou het wel moeten passen, tenzij de naaf o.i.d. te breed is, of er andere dingen zoals de remschijf in de weg gaan zitten. Ik zag inderdaad ook GSX-F velgen die gewoon erg lelijk waren.
Maar ja zie je weer dat brede banden eigenlijk zwaar onzin zijn, volgens mij wordt de breedte alleen maar door een design bureau bepaalt conform aan de markvraag.
Op M-f zit een dwaze Belg die zelfs een 190 band erop geplet heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:04 schreef hollander172 het volgende:
Ik bedoel meer dat het 150 velg is met een 160 band eropdaar lijkt het althans op maar of dat mogelijk is?
Licht eens toe.quote:Belang van de breedte van de band kan ik me niet over uitlaten, voor zowel smalle als brede banden valt iets te zeggenmaar dat is voornamelijk afhankelijk van de manier van gebruik.
Nou ja, ze sturen van zichzelf al licht, soort van overstuur, dus dan maken ze dat onbedoeld weer ietsje zwaarder.quote:Denk dat een SM nou niet echt gebaat is bij brede banden, haalt hoogstens de poserfactor wat omhoog.![]()
Het zou best wel kunnen hoor, ik weet het echt ff niet meer. Volgens mij heb je gelijk idd. Cyborg ging eerst met een 160 aan de haal met een R brug en dat werkte voor geen meter. Nog afgezien van de kettingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
Je had een paar mm meer speling met die C achterbrug, maar het waren geen hele grote waarden.
Ook in een R achterbrug kon een 160 band, maar niet alle merken.
Sowiezo vind je ketting een supersportachterbandje wel lekker om in te happen.![]()
[..]
dan zou het wel moeten passen, tenzij de naaf o.i.d. te breed is, of er andere dingen zoals de remschijf in de weg gaan zitten. Ik zag inderdaad ook een ander soort GSX-F velgen die gewoon erg lelijk waren.
Maar ja zie je weer dat brede banden eigenlijk zwaar onzin zijn, volgens mij wordt de breedte alleen maar door een design bureau bepaalt conform aan de markvraag.
Rustig vriend, anders laat ik je hond op je losquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wilde de eer aan jullie SM mongolen laten aangezien ik op dit moment in de minderheid ben.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:06 schreef RB het volgende:Ik ben weg
![]()
Uitslag wordt verstrekt bij thuiskomst![]()
Was dat je verkooptopic of een dubbele ofzo ?quote:
La maar, ik zie het al een single post quotequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Was dat je verkooptopic of een dubbele ofzo ?
Zoeken is zeker leuk, vrouwen shoppen in klerewinkels, mannen voor gear, en het lui online op de bank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
Maar wacht nou ff tot morgen met zoeken naar velgen, ondanks dat het leuk is om te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droom nog wel over carbonwielen, story of my life.![]()
![]()
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is de interesse voor de compound groter bij die gasten dan de breedte maar goed ik kan er naast zitten natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
Voor het gewicht en de snelheden hoeft dat inderdaad helemaal niet.
Alleen op wedstrijd niveau kan ik mij voorstellen dat die lui een streepje extra rubber wel kunnen gebruiken.![]()
Beetje dubbelop niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
Op M-f zit een dwaze Belg die zelfs een 190 band erop geplet heeft.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoeken is zeker leuk, vrouwen shoppen in klerewinkels, mannen voor gear, en het lui online op de bank.
Maar ik heb de biedingen wel ingetikt2marktplaats, maar nog niet bevestigd, en not going to do that now.
En ik stop nu inderdaad ook met speuren.
Heb ook een soort van internet speurziekteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droom nog wel over carbonwielen, story of my life.![]()
![]()
Voordat ik jou CR kocht (naja, bevestigde dat ik hem ging kopen) was ik echt elke avond 3 uur zoet met marktplaats en alle andere sites. Opzoek naar een CR250 / 500 KX 250
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
En dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:09 schreef Makster het volgende:
Rustig vriend, anders laat ik je hond op je los![]()
Alles voor de functionaliteit optimaliteit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:14 schreef hollander172 het volgende:
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is de interesse voor de compound groter bij die gasten dan de breedte maar goed ik kan er naast zitten natuurlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:15 schreef Makster het volgende:
Heb ook een soort van internet speurziekteVoordat ik jou CR kocht (naja, bevestigde dat ik hem ging kopen) was ik echt elke avond 3 uur zoet met marktplaats en alle andere sites. Opzoek naar een CR250 / 500 KX 250
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En dan?Moet ik hem zit, af, hier, poot etc. laten doen?
Als ik erover nadenk schiet het inderdaad niet echt op nee met die KLX, maarja ook dat heeft wel zijn charme. Iedereen op MF denkt dat je goed bezig bent omdat je in principe alles verneuktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
en bij toeval best toepasselijk nu, het praten over Belgen.![]()
![]()
[..]
![]()
En ik was best even gelukkig en enthousiast met het zoeken vanochtend.
![]()
![]()
Maar morgen kan je de CR even omhelzen.![]()
![]()
Als je tenminste niet vanmiddag het ziekenhuis in getrapt wordt.![]()
Veel geluk heb je tot nu toe nog niet gehad met KLX ontwikkelingen
Misschien is het je lot.![]()
[cliche]quote:
Het respect druipt erafquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef Makster het volgende:
Als ik erover nadenk schiet het inderdaad niet echt op nee met die KLX, maarja ook dat heeft wel zijn charme. Iedereen op MF denkt dat je goed bezig bent omdat je in principe alles verneukt![]()
![]()
Uh, het is echt erg, je geeft jezelf al antwoord.quote:Dat neem ik allemaal wel mee danOok de originele schijf en klauw en leidingen gaan mee, hell ik neem ook de velg wel mee
Ik heb er helaas geen tijd voor, voor een hondebeestquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb gisteren nog met een herder zitten spelen op het postkantoor.
Die ging iedereen af wie met hem wille ballen.![]()
De eigenaar was heel wat anders aan het doen ondertussen.
Ik heb dus een keer of 10 die bal weggetrapt, toen ik aan de beurt was probeerde hij het bij iemand anders.
Sommige mensen reageerden niet, en dan pakte hij de bal na 5 seconden alweer op, en ging snel naar de volgende.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[cliche]
Ik ben wereldburger!
[/cliche]
Ik las het jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het respect druipt erafzelfs als het niet je eigen topic is
ik zag Powerfred je naam noemen in een topic over Dominators, u is beroemd.
![]()
Komt goed, reken wel op wat olie vlekken ivm het opentrekken van die pootquote:Uh, het is echt erg, je geeft jezelf al antwoord.![]()
![]()
Goed plan Mark.![]()
En als je toch iets vergeet heb ik nog wel wat gereedschap, en je rijdt toch even zo heen en weer naar huis anders.![]()
![]()
Tijd makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:36 schreef Makster het volgende:
Ik heb er helaas geen tijd voor, voor een hondebeest![]()
Oeh, dat deed ik dus niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef Makster het volgende:
Komt goed, reken wel op wat olie vlekken ivm het opentrekken van die pootMaar goed ook dat heb ik geleerd beperkt te houden
![]()
Shure.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
Iemand nog interesse in de pics van gister?
Tja, het opvoeden zelf heb ik geen tijd voor. Mijn vriendin ook niet echt en daarnaast vind ik het zielig als het beestje heel de dag p mij zit te wachten als ik aan het werk ben. Nee heb er echt geen tijd voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tijd makenhet valt allemaal best mee hoor en het ligt er aan hoe je hem opvoedt.
Sommigen kunnen het namelijk heel erg overdrijven.![]()
Iemand nog interesse in de pics van gister?
Voor het mooie moet dat inderdaad wel ja, gelijk afvullen. Kunnen we best wel ff doen dan ja, ik heb alleen geen geschikte olie denk ik. Heb nog wel technoflex staan maar das nooit genoeg voor 2 potenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oeh, dat deed ik dus niet.![]()
Kan best eens wat baggerzooi uitkomen.![]()
Maar moet de andere poot dan ook niet als er olieverschillen optreden.![]()
En jij had daar toch een bout afgebroken thuis.![]()
[..]
Shure.![]()
Ik heb nog 10 jaar oude, maar afgesloten 900 ml vorkolie staan, huismerk van Motozoom.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:53 schreef Makster het volgende:
Voor het mooie moet dat inderdaad wel ja, gelijk afvullen. Kunnen we best wel ff doen dan ja, ik heb alleen geen geschikte olie denk ik. Heb nog wel technoflex staan maar das nooit genoeg voor 2 poten
Ik heb een momententsleutel, nieuw in doos.quote:Die bout was de andere kant van de vork maar is al gemaaktZeg maar aan de kant waar je je as mee vast zet....
Die olie zal inderdaad wel goed zijn jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 jaar oude, maar afgesloten 900 ml vorkolie staan, huismerk van Motozoom.
Ik weet niet hoe dik die is, maar zal er best wel inkunnen.
Gewone motorolie schijnt overigens ook best te gaan. :]
[..]
Ik heb een momententsleutel, nieuw in doos.![]()
Alleen zonder de opzetstukjes, maar standaard gaat wel passen hoop ik.
20-25 Nm moet genoeg zijn.![]()
![]()
Ik zie:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef hollander172 het volgende:
Tering! Hele post gemaakt en nu is ie weg.........
Kijk anders zelf maar even, geef ik er desgewenst wel commentaar bij.
Huisje
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef hollander172 het volgende:
Huisje
Alles op de achteringang (of inkom in hun taaltjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:03 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zie:
HEEEEEL VEEEEL werk in het voorruitzicht maar ook zeker wel een HEEEEL relaxed groot huis![]()
Wat vragen ze daar nou voor als ik zo vrij mag zijn om te vragen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef Makster het volgende:
Die olie zal inderdaad wel goed zijn jaEr gaat per poot net iets meer dan 450 ml in
Maar gewoon wat van de oude olie gebruiken als opvul
Moet achter te komen zijn, misschien doe ik nog wat nuttigs vandaag de vorm van een WPH ofzo.quote:Hoeveel nm die dingen vast moeten weet ik niet, gewoon vast is vast is het keyword![]()
Voor overige luiwammesen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef hollander172 het volgende:
Huisje
We zoeken niet specifiek een groot huis maar een huis met veel grond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ziet er ruimtelijk uit, alleen een beetje ouderwets/vervallen. En wat moet zo een kleine man als jij in zo een groot huis
![]()
Buitenkant is verder goed alleen wat verwaarloost. (zoals ik dacht te zien ook nog niet zo gek lang veel jaren geleden gezandstraalt)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:11 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi huis aan de buitenkantveel werk aan de binnenkant, maar als je de bende te boven komt dan woon je er echt vorstelijk voor weinig.
![]()
![]()
Die fotoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
De banden van Hicham zijn door een zeer ervaren monteur vervangenhij deed het zijn hele leven al Klik hier
en dit deed Hicham met zijn bandje voordat er gewisseld werd
Wat is het bouwjaar, want het ziet er behoorlijk modern uit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:20 schreef hollander172 het volgende:
Buitenkant is verder goed alleen wat verwaarloost. (zoals ik dacht te zien ook nog niet zo gek lang veel jaren geleden gezandstraalt)![]()
vandaar FS zei dat er vast veel aan moest gebeuren, hoe zit het met de verborgen gebreken?quote:Omringende huizen van dezelfde grootte op dezelfde oppervlakte gaan niet weg voor minder dan 250.000.Klik hier maar eens voor een indicatie voor welk bedrag alleen al kale bouwgrond daar van de hand gaat.
Nee, het is nu nog te laat om daarheen te gaan, Geen zin meer om over de snelweg daarheen te hobbelen en we eten nu eerst een broodjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die foto![]()
Jammer van dat gestuiter
![]()
Gaan jullie nou naar Ralf off...hij is daar zo alleen
![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
De banden van Hicham zijn door een zeer ervaren monteur vervangenhij deed het zijn hele leven al Klik hier
Damn, ik hoor alleen maar een motor die verkracht wordtquote:en dit deed Hicham met zijn bandje voordat er gewisseld werd
'56 meen ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is het bouwjaar, want het ziet er behoorlijk modern uit.
Het stralen is wel gunstig voor de frisheid van het geheel.![]()
Er moet inderdaad een hoop aan gebeuren maar voor zover ik kon zien waren er geen structurele gebreken. (dit laten we natuurlijk nog even nakijken)quote:vandaar FS zei dat er vast veel aan moest gebeuren, hoe zit het met de verborgen gebreken?![]()
Het huis van haar oma in Molenbeersel moest 400.000 euro opbrengen, maar met een kelder waarvan de vloer al een halve meter bol stond vanwege een tank die op klappen stond, alle water en electriciteitsleidingen aan vernieuwing toe waren, het dak ging niet vrijuit en aan de buitenkant liepen ook een paar scheuren, en het moest voor het uiterlijk absoluut gestraald worden.![]()
(ik zou zeggenn na zo'n lijstje: gooi maar plat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |