quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik begrijp best wat je bedoel hoormaar ik ben jaren geleden mijn intresse voor auto's verloren omdat die dingen nog meer geld op slurpen dan een motor
![]()
en door op een motor te rijden krijg ik gewoon een grotere kick dan dat ik ooit met een auto gehad heb![]()
So truequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja auto's zijn inderdaad gaaf
totdat je een motor hebt.![]()
![]()
Niet dat autorijden dan zo afschuwelijk is, maar toch zeker minder leuk. Als ik nu ergens heen moet rijden, probeer ik dat met mooi weer te doen, zodat ik met de motor kan gaan.![]()
ZZR250 is vollop kut manquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
En nu wil ik niks meer horen over auto's in dit jubileumtopic
[afbeelding]
ZZR250 voor yup
of deze![]()
[afbeelding]
Dat jasje had best iets verder open mogen staanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
En nu wil ik niks meer horen over auto's in dit jubileumtopic
of deze![]()
Dat zal wel verklaren waarom ik zo veel vrouwen in de google search tegenkom, die hebben daar toch geen verstand van op de Fok!MC vrouwen na dan, voordat ik ruzie krijgquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:19 schreef Makster het volgende:
[..]
ZZR250 is vollop kut manStuur voor geen meter, geen reet vermogen en ziet er niet uit
Die laatste is wel wat beter opzich![]()
Nee poepmongolenquote:
ik begrijp best wat je bedoel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En noem eens een motor op die in 2005 verkocht wordt die nog exact hetzelfde ontwerp heeft als in 1991.![]()
![]()
[..]
De soort emotie die jij niet kan volgen blijkbaar.![]()
Die vind je ook niet in een Fiesta, laat staan in een BX.
Behalve .. euh Fulcrum dan.![]()
Ik had vanmiddag begrepen dat raus d'r PC naar vuistlengte afstand van jouw laptop had verschoven tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat jasje had best iets verder open mogen staan![]()
![]()
Een goede fotograaf maakt zelfs Big Brother Kelly nog lekker doen overkomenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Ziet er helemaal niet verkeerd uit zo'n ZZR250
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |