quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik begrijp best wat je bedoel hoormaar ik ben jaren geleden mijn intresse voor auto's verloren omdat die dingen nog meer geld op slurpen dan een motor
![]()
en door op een motor te rijden krijg ik gewoon een grotere kick dan dat ik ooit met een auto gehad heb![]()
So truequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja auto's zijn inderdaad gaaf
totdat je een motor hebt.![]()
![]()
Niet dat autorijden dan zo afschuwelijk is, maar toch zeker minder leuk. Als ik nu ergens heen moet rijden, probeer ik dat met mooi weer te doen, zodat ik met de motor kan gaan.![]()
ZZR250 is vollop kut manquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
En nu wil ik niks meer horen over auto's in dit jubileumtopic
[afbeelding]
ZZR250 voor yup
of deze![]()
[afbeelding]
Dat jasje had best iets verder open mogen staanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
of deze![]()
Dat zal wel verklaren waarom ik zo veel vrouwen in de google search tegenkom, die hebben daar toch geen verstand van op de Fok!MC vrouwen na dan, voordat ik ruzie krijgquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:19 schreef Makster het volgende:
[..]
ZZR250 is vollop kut manStuur voor geen meter, geen reet vermogen en ziet er niet uit
Die laatste is wel wat beter opzich![]()
Nee poepmongolenquote:
ik begrijp best wat je bedoel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En noem eens een motor op die in 2005 verkocht wordt die nog exact hetzelfde ontwerp heeft als in 1991.![]()
![]()
[..]
De soort emotie die jij niet kan volgen blijkbaar.![]()
Die vind je ook niet in een Fiesta, laat staan in een BX.
Behalve .. euh Fulcrum dan.![]()
Ik had vanmiddag begrepen dat raus d'r PC naar vuistlengte afstand van jouw laptop had verschoven tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat jasje had best iets verder open mogen staan![]()
![]()
Een goede fotograaf maakt zelfs Big Brother Kelly nog lekker doen overkomenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Ziet er helemaal niet verkeerd uit zo'n ZZR250
Ah de kenner.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee poepmongolen
ZZR250 is wel een 2 cylinder2 in lijn wel te verstaan dus niet eens een lekkere roffel die je wel hebt bij de meeste V twins
ZZR is echt RUK, heb er ooit is opgereden en dacht ff dat ik vroeger op mijn puch maxi sneller was![]()
Nou wat meer beweging zou me zeker goed doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, zo dik is fulcrum nou ook weer niet dat je hem in het meervoud moet aanspreken
Haha, naar dat minimotormuisje mag ie best kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag begrepen dat raus d'r PC naar vuistlengte afstand van jouw laptop had verschoven tochIs het wel zo verstandig dat hier te posten dan
quote:
lmaoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Ondertussen kijk ik naar de echte stoere motorbikkels. ZONDER jasje wel te verstaan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zal wel verklaren waarom ik zo veel vrouwen in de google search tegenkom, die hebben daar toch geen verstand van op de Fok!MC vrouwen na dan, voordat ik ruzie krijg
[afbeelding]
[afbeelding]
En een wheelie lukt ook nog wel
zo hey, das een leuke copy pastequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Site NavigatieFOK!frontpageFOK!forumFOK!weblogFOK!gamesFOK!fotoboekFOK!sport- Formule 1- Voetbal- Wielrennen- Tour de FranceDeveloper CentralFOK!wikiB&H Archive#fok chat
Je bent ingelogd als Mercy_symbol. Logout | Wijzig profiel | Opties | Reset cookie | Bookmarks | FAQ & Policy | Active Topics | My Active Topics | Online users | Zoeken Index / Planes, Trains & Automobiles / Reageer op: Fok Motorclub [SC Deel 300] Jubileum Motor topic Username: Mercy_symbol (klik hier om onder een andere naam te posten)
Posticon:
Preview: quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zal wel verklaren waarom ik zo veel vrouwen in de google search tegenkom, die hebben daar toch geen verstand van op de Fok!MC vrouwen na dan, voordat ik ruzie krijg
[afbeelding]
[afbeelding]
En een wheelie lukt ook nog wel
Deze afbeelding is 1017 * 554 pixels en 73KB groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Opmaak:
Je bericht:
[..]
een wheely op blote voeten![]()
![]()
Wou net zeggen, zijn armen zijn langer dus die kan beter uithalenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:26 schreef Rausdouwer het volgende:
O ja ik zit nu op diezelfde afstand he?![]()
In deeltje 300 moet je iets speciaals doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
zo hey, das een leuke copy paste![]()
ik geniet van pijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag begrepen dat raus d'r PC naar vuistlengte afstand van jouw laptop had verschoven tochIs het wel zo verstandig dat hier te posten dan
Blijf je die icon van je veranderen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
zo hey, das een leuke copy paste![]()
Misschien is 3x scheepsrechtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Blijf je die icon van je veranderen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat jasje had best iets verder open mogen staan![]()
![]()
Mja, ik begrijp je idee ook wel, been there, done that.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik begrijp best wat je bedoel hoormaar ik ben jaren geleden mijn intresse voor auto's verloren omdat die dingen nog meer geld op slurpen dan een motor
![]()
en door op een motor te rijden krijg ik gewoon een grotere kick dan dat ik ooit met een auto gehad heb![]()
IK ga ook voor plaatje nummer 2.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
ZZR250 voor yup
of deze![]()
[afbeelding]
Ik heb geen leuke avitorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Blijf je die icon van je veranderen?
Ik had het plaatje door hoorquote:
Jawel, je hebt nog aan ons gevraagd welke wij het beste vonden. Waarom heb je die niet gedaan?quote:
Asfalt niet, wel gras gehapt, mocht je dat gemist hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat is er mis met je iets lichter gemaakte knee down pic.![]()
![]()
Toch niet het asfalt gekust ofzo.![]()
Effe over auto'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
ZZR250 voor yup
of deze![]()
[afbeelding]
Had ik toch ook al gezegdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:48 schreef yup het volgende:
[..]
Effe over auto's
Als het plenst is het toch fucking handig dat die auto voor je deur staat
Jij bent nog een vagere editslet dan Pepijn. Er stond hier net een langere reply met 2 quotesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
ah deze is tof.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent nog een vagere editslet dan Pepijn. Er stond hier net een langere reply met 2 quotes
En je icon had je ook weer verandert naar die misvormde fotoAccepteer die pleepothouding gewoon en zet dat als icon. Zo ziet iedereen je namelijk zitten als je langsrijdt, en niet alleen op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |