abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30025235
Pfff, eindelijk thuis

En dan te bedenken dat ik normaal weleens pas een uur later wakker word. Wat een nuttige productieve dag Brommert kan ik nu ook weer aanstarten, alleen heb de sleutels niet van mijn broers huis

pi_30025270
Pff, 1,5 uur rijden van hier naar Ten Kate. Echt jammer, maar 15.00 aankomen is me net wat te laat.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:39:29 #28
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_30025274
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:36 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Het respect druipt eraf zelfs als het niet je eigen topic is ik zag Powerfred je naam noemen in een topic over Dominators, u is beroemd.
Ik las het ja
quote:
Uh, het is echt erg, je geeft jezelf al antwoord.

Goed plan Mark.
En als je toch iets vergeet heb ik nog wel wat gereedschap, en je rijdt toch even zo heen en weer naar huis anders.
Komt goed, reken wel op wat olie vlekken ivm het opentrekken van die poot Maar goed ook dat heb ik geleerd beperkt te houden

En ik heb ook nog ergens een plank en een oude keerring om die ook weer op zijn plekje te fleppen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:39:39 #29
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30025282
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:36 schreef Makster het volgende:
Ik heb er helaas geen tijd voor, voor een hondebeest
Tijd maken het valt allemaal best mee hoor en het ligt er aan hoe je hem opvoedt.

Sommigen kunnen het namelijk heel erg overdrijven.

Iemand nog interesse in de pics van gister?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:46:29 #30
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30025424
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef Makster het volgende:
Komt goed, reken wel op wat olie vlekken ivm het opentrekken van die poot Maar goed ook dat heb ik geleerd beperkt te houden
Oeh, dat deed ik dus niet.

Kan best eens wat baggerzooi uitkomen.
Maar moet de andere poot dan ook niet als er olieverschillen optreden.
En jij had daar toch een bout afgebroken thuis.
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
Shure.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:53:07 #31
17596 Makster
pi_30025608
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Tijd maken het valt allemaal best mee hoor en het ligt er aan hoe je hem opvoedt.

Sommigen kunnen het namelijk heel erg overdrijven.

Tja, het opvoeden zelf heb ik geen tijd voor. Mijn vriendin ook niet echt en daarnaast vind ik het zielig als het beestje heel de dag p mij zit te wachten als ik aan het werk ben. Nee heb er echt geen tijd voor

Pics
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:46 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Oeh, dat deed ik dus niet.

Kan best eens wat baggerzooi uitkomen.
Maar moet de andere poot dan ook niet als er olieverschillen optreden.
En jij had daar toch een bout afgebroken thuis.
[..]

Shure.
Voor het mooie moet dat inderdaad wel ja, gelijk afvullen. Kunnen we best wel ff doen dan ja, ik heb alleen geen geschikte olie denk ik. Heb nog wel technoflex staan maar das nooit genoeg voor 2 poten

Die bout was de andere kant van de vork maar is al gemaakt Zeg maar aan de kant waar je je as mee vast zet....
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:55:38 #32
17596 Makster
pi_30025673
Nog maar plaatjes om de tijd te doden....

Hier een zooi plastic, bijna allemaal geschuurd

Verfspuit, beetje een budget ding maar goed genoeg om de tank in de epoxy te zetten

zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:56:14 #33
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30025700
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:53 schreef Makster het volgende:
Voor het mooie moet dat inderdaad wel ja, gelijk afvullen. Kunnen we best wel ff doen dan ja, ik heb alleen geen geschikte olie denk ik. Heb nog wel technoflex staan maar das nooit genoeg voor 2 poten
Ik heb nog 10 jaar oude, maar afgesloten 900 ml vorkolie staan, huismerk van Motozoom.
Ik weet niet hoe dik die is, maar zal er best wel inkunnen.
Gewone motorolie schijnt overigens ook best te gaan. :]
quote:
Die bout was de andere kant van de vork maar is al gemaakt Zeg maar aan de kant waar je je as mee vast zet....
Ik heb een momententsleutel, nieuw in doos.
Alleen zonder de opzetstukjes, maar standaard gaat wel passen hoop ik.
20-25 Nm moet genoeg zijn.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:00:08 #34
17709 hollander172
pi_30025794
Tering! Hele post gemaakt en nu is ie weg.........

Kijk anders zelf maar even, geef ik er desgewenst wel commentaar bij.

Huisje
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:00:41 #35
17596 Makster
pi_30025812
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik heb nog 10 jaar oude, maar afgesloten 900 ml vorkolie staan, huismerk van Motozoom.
Ik weet niet hoe dik die is, maar zal er best wel inkunnen.
Gewone motorolie schijnt overigens ook best te gaan. :]
[..]

Ik heb een momententsleutel, nieuw in doos.
Alleen zonder de opzetstukjes, maar standaard gaat wel passen hoop ik.
20-25 Nm moet genoeg zijn.
Die olie zal inderdaad wel goed zijn ja Er gaat per poot net iets meer dan 450 ml in Maar gewoon wat van de oude olie gebruiken als opvul

Hoeveel nm die dingen vast moeten weet ik niet, gewoon vast is vast is het keyword
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:03:13 #36
17596 Makster
pi_30025871
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef hollander172 het volgende:

Huisje
Ik zie:

HEEEEEL VEEEEL werk in het voorruitzicht maar ook zeker wel een HEEEEL relaxed groot huis

Wat vragen ze daar nou voor als ik zo vrij mag zijn om te vragen
pi_30025909
quote:

Huisje
Ziet er ruimtelijk uit, alleen een beetje ouderwets/vervallen. En wat moet zo een kleine man als jij in zo een groot huis
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:08:37 #38
17709 hollander172
pi_30026031
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:03 schreef Makster het volgende:

[..]

Ik zie:

HEEEEEL VEEEEL werk in het voorruitzicht maar ook zeker wel een HEEEEL relaxed groot huis

Wat vragen ze daar nou voor als ik zo vrij mag zijn om te vragen
Alles op de achteringang (of inkom in hun taaltje ) is wel gewoon droog, geen lekkages oid.

Verder tellen we: de inkom, badkamer, twee delen huiskamer (open te breken of als 2 losse kamers te gebruiken), 2 kamers (1 voor en eentje aan de zijkant), ruime keuken (3 kwart rondgebouwd), apart toilet, hele ruime kelder, aangebouwd hok voor? , 2 slaapkamers boven met ruime opgang. Er is een een garage met olieput en ruimte voor 2 auto's, dan is er nog een garage met wederom ruimte voor twee auto's, een stal en een bergruimte voor hout e.d.

Vraagprijs was 140.000 maar die ik heb ik al 5.000 lager kunnen krijgen, voor de echte onderhandelingen stuur ik iemand anders langs die het naar 125.000 moet kunnen brengen.

Het is ook een vrij duur plaatsje en het huisje ligt in een villawijk dus alleen de grond is al meer waard.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:11:53 #39
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30026138
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef Makster het volgende:
Die olie zal inderdaad wel goed zijn ja Er gaat per poot net iets meer dan 450 ml in Maar gewoon wat van de oude olie gebruiken als opvul
Geen oude olie mengen in mijn lieve KLX.

Maar ik zeg 900ml en 10 jaar afgesloten, het is een liter en ik heb er met een injectiespuit in april enkele ml in de poten van de CR gespoten.
Er zal dus genoeg inzitten, alleen ik vermoed dat de olie veel te dik is.
quote:
Hoeveel nm die dingen vast moeten weet ik niet, gewoon vast is vast is het keyword
Moet achter te komen zijn, misschien doe ik nog wat nuttigs vandaag de vorm van een WPH ofzo.
quote:

Huisje
Voor overige luiwammesen.

Mooi huis aan de buitenkant veel werk aan de binnenkant, maar als je de bende te boven komt dan woon je er echt vorstelijk voor weinig.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:15:01 #40
17709 hollander172
pi_30026247
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:04 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ziet er ruimtelijk uit, alleen een beetje ouderwets/vervallen. En wat moet zo een kleine man als jij in zo een groot huis
We zoeken niet specifiek een groot huis maar een huis met veel grond.

Qua stijl en ligging sluit deze ook goed aan op de wensen. Het is inderdaad groot maar dat heeft als voordeel dat je niet direct aan een totaalverbouwing vast zit (zoals bij de andere waar we zijn wezen kijken) en met alles wat je hieraan verspijkerd verdien je de investering dubbel en dwars terug. Op zich valt het nog mee, het lijkt erger dan het is maar voor de gemiddelde belg is dit net te.
Ik kan vrij veel zelf en er zijn geen accute problemen mee die direct opgelost moeten worden. Dak bijv. is gewoon dicht en alleen niet mooi afgewerkt. Rondom zouden er wel nieuwe kozijnen en dubbele beglazing moeten komen. Hang en sluitwerk binnen en buiten dient ook nadere inspectie. Aan de binnenzijde is vrij veel op te lossen met rachelwerk en schroten/gipsplaten.

Afgaande op voorgaande projecten die ik heb gedaan zou dit met eindeloze middelen en wat ingeschakelde hulp in 3 weken redelijk bewoonbaar gemaakt kunnen worden. (afgezien van inbouw van luxe apparaten/voorzieningen) met de middelen die we hebben kunnen we 3 kwart doen in diezelfde tijd. (laten we die zooi buiten even voor wat het is doen we eerst binnen) Het huis is (zeker voor die tijd) redelijk modulair opgezet qua bestemming van de verschillende ruimtes. Even afwachten op een bouwtechnisch onderzoek dat alles uit moet sluiten.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:19:14 #41
17596 Makster
pi_30026375
Mensen ben ff voetballen

Tot laters
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:20:50 #42
17709 hollander172
pi_30026423
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:11 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi huis aan de buitenkant veel werk aan de binnenkant, maar als je de bende te boven komt dan woon je er echt vorstelijk voor weinig.
Buitenkant is verder goed alleen wat verwaarloost. (zoals ik dacht te zien ook nog niet zo gek lang veel jaren geleden gezandstraalt)

Omringende huizen van dezelfde grootte op dezelfde oppervlakte gaan niet weg voor minder dan 250.000. Klik hier maar eens voor een indicatie voor welk bedrag alleen al kale bouwgrond daar van de hand gaat.
pi_30026435
Eigen grond is idd tov

Voor de nog luiere wammessen

zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:27:51 #44
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30026610
De banden van Hicham zijn door een zeer ervaren monteur vervangen hij deed het zijn hele leven al Klik hier

en dit deed Hicham met zijn bandje voordat er gewisseld werd
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_30026655
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
De banden van Hicham zijn door een zeer ervaren monteur vervangen hij deed het zijn hele leven al Klik hier

Die foto Jammer van dat gestuiter

Gaan jullie nou naar Ralf off... hij is daar zo alleen
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:30:50 #46
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30026678
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:20 schreef hollander172 het volgende:
Buitenkant is verder goed alleen wat verwaarloost. (zoals ik dacht te zien ook nog niet zo gek lang veel jaren geleden gezandstraalt)
Wat is het bouwjaar, want het ziet er behoorlijk modern uit.
Het stralen is wel gunstig voor de frisheid van het geheel.
quote:
Omringende huizen van dezelfde grootte op dezelfde oppervlakte gaan niet weg voor minder dan 250.000. Klik hier maar eens voor een indicatie voor welk bedrag alleen al kale bouwgrond daar van de hand gaat.
vandaar FS zei dat er vast veel aan moest gebeuren, hoe zit het met de verborgen gebreken?

Het huis van haar oma in Molenbeersel moest 400.000 euro opbrengen, maar met een kelder waarvan de vloer al een halve meter bol stond vanwege een tank die op klappen stond, alle water en electriciteitsleidingen aan vernieuwing toe waren, het dak ging niet vrijuit en aan de buitenkant liepen ook een paar scheuren, en het moest voor het uiterlijk absoluut gestraald worden.
(ik zou zeggenn na zo'n lijstje: gooi maar plat )
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:33:39 #47
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30026765
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:29 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Die foto Jammer van dat gestuiter

Gaan jullie nou naar Ralf off... hij is daar zo alleen
Nee, het is nu nog te laat om daarheen te gaan, Geen zin meer om over de snelweg daarheen te hobbelen en we eten nu eerst een broodje
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:34:13 #48
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_30026774
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
quote:
Damn, ik hoor alleen maar een motor die verkracht wordt geen beeld op die compie van FS.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:35:36 #49
17709 hollander172
pi_30026813
Eh nog wat anders grappigs, mijn vriendin had daar ook nog een sollicitatie. (wordt niks maar dat terzijde)

Wij zoeken naar het adres, eindelijk gevonden, k#t paaltjes........ Omrijden en van de andere kant proberen in te rijden, nog 3 keer gestopt om nog een keer de weg te vragen, komen we daar aan, hele tuin vol auto's. Okee verder zoeken, we zoeken een makelaar en geen autodealer.
Toch nog maar een keer gebeld, gevraagd naar het correcte huisnummer en we komen weer bij die "autotuin" aan. Was dus wel het goede adres en wat blijkt? Meneer spaart auto's als hobby.

Kort overzicht van het wagenpark:
Jaguar XJK
Opel speedster
Lotus esprit
TVR 350
Fiat coupeachtig iets
Alfa spider
Mercedes 600
BMW M5

Verder nog wat racewagens waar ik geen type van wist. (circuitwagens zonder kenteken)

De bovenstaande auto's hadden ook geen kenteken maar daar had ie al wat opgevonden, hij was in het bezit van een doos van dealerplaten. Nadat collega's een paar keer waren gepakt met die dingen had ie nu besloten het even een weekje rustig aan te doen. Volgende aankoop had ie ook al in gedachten: moest een 360 spider worden wederom zonder kenteken.

Ook had ie nog wat 2 wielers staan, ducati's, een busa, GSXR1000, Z1000 etc. etc.

Helemaal "wheelcrazy" die gozer.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:38:36 #50
17709 hollander172
pi_30026878
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:30 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is het bouwjaar, want het ziet er behoorlijk modern uit.
Het stralen is wel gunstig voor de frisheid van het geheel.
'56 meen ik.
quote:
vandaar FS zei dat er vast veel aan moest gebeuren, hoe zit het met de verborgen gebreken?

Het huis van haar oma in Molenbeersel moest 400.000 euro opbrengen, maar met een kelder waarvan de vloer al een halve meter bol stond vanwege een tank die op klappen stond, alle water en electriciteitsleidingen aan vernieuwing toe waren, het dak ging niet vrijuit en aan de buitenkant liepen ook een paar scheuren, en het moest voor het uiterlijk absoluut gestraald worden.
(ik zou zeggenn na zo'n lijstje: gooi maar plat )
Er moet inderdaad een hoop aan gebeuren maar voor zover ik kon zien waren er geen structurele gebreken. (dit laten we natuurlijk nog even nakijken)
Grootste probleem (en kosten) zijn daar de kelders....... Als die niet droog zijn dan kost dat een godsvermogen om op te lossen of je moet bereid zijn in een putlucht te leven. Deze was gewoon krukdroog daar.
Kelder moet je ruim opvatten, het zijn niet van die zielige keldertjes als bij ons maar hele huizen zijn doorgaans onderkelderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')