Mercy met een dik oog omdat hij dacht eerste te zijn terwijl hij makkelijk had kunnen zien dat hij "out posted" was door een incontinente zontomaatquote:
Nog meer stoten op je oog. Je bent wel de enige die zo fanatiek meedoet aan prijspuzzels waarbij de hoofdprijs bestaat uit klappenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Mercy met een dik oog omdat hij dacht eerste te zijn terwijl hij makkelijk had kunnen zien dat hij "out posted" was door een incontinente zontomaat![]()
Wat win ik nu weer![]()
Mzzl typmiepquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef RB het volgende:
![]()
Ik duik m`n bedje in
morgen weer werken
![]()
een bossche bol in je rooie ariquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Mercy met een dik oog omdat hij dacht eerste te zijn terwijl hij makkelijk had kunnen zien dat hij "out posted" was door een incontinente zontomaat![]()
Wat win ik nu weer![]()
Relekst, wie mag ik vrijwillig batsenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog meer stoten op je oog. Je bent wel de enige die zo fanatiek meedoet aan prijspuzzels waarbij de hoofdprijs bestaat uit klappen
Laterzquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef RB het volgende:
![]()
Ik duik m`n bedje in
morgen weer werken
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Relekst, wie mag ik vrijwillig batsen![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een bossche bol in je rooie ari![]()
Vriend, je wordt gebatst. Incasseren zul jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Relekst, wie mag ik vrijwillig batsen![]()
Wat heb jij nou tegen crossersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Stomme crossers.
Ik ga out van triestheid.![]()
Je stond pas 13:30 op ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Laterz![]()
Ik ben er ook vandoor, heb wat extra slaap nodig![]()
Nee, tegen + 100 kg boorplatform bikkels passeer ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef RB het volgende:
[..]
mij , maar de gevolgen zijn voor eigen rekening
![]()
Ik hoor alleen maar ruis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef hicham het volgende:
Wat heb jij nou tegen crossers
Fucking die hards daar in Baja 1000 niet allemaal want ze wisselen om de 200 mijl ofzoLijkt me ook cool om een keer te doen. Die gasten rijden zelfs door een bepaald gedeelte wat heel veel lijkt op drijfzand. Motor zakt er bijna in weg
Als ze gas loslaten zijn ze de sjakie
![]()
Was loos met de crossertsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Stomme crossers.
Ik ga out van triestheid.![]()
Oh, Mark je hebt mail, maar volgens mij heb je weinig aan alleen een kenteken hoor.
Maar ik ben te lui om de papieren op te zoeken.![]()
Edit: er stond al wel een 1 op blijkbaar zie ik op de foto.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Makster het volgende:
Ik ga voor uhh ff denken, uhhmmzzz, ja Raus. Ik kies Raus![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |