Mercy met een dik oog omdat hij dacht eerste te zijn terwijl hij makkelijk had kunnen zien dat hij "out posted" was door een incontinente zontomaatquote:
Nog meer stoten op je oog. Je bent wel de enige die zo fanatiek meedoet aan prijspuzzels waarbij de hoofdprijs bestaat uit klappenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Mercy met een dik oog omdat hij dacht eerste te zijn terwijl hij makkelijk had kunnen zien dat hij "out posted" was door een incontinente zontomaat![]()
Wat win ik nu weer![]()
Mzzl typmiepquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef RB het volgende:
![]()
Ik duik m`n bedje in
morgen weer werken
![]()
een bossche bol in je rooie ariquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Mercy met een dik oog omdat hij dacht eerste te zijn terwijl hij makkelijk had kunnen zien dat hij "out posted" was door een incontinente zontomaat![]()
Wat win ik nu weer![]()
Relekst, wie mag ik vrijwillig batsenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog meer stoten op je oog. Je bent wel de enige die zo fanatiek meedoet aan prijspuzzels waarbij de hoofdprijs bestaat uit klappen
Laterzquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:14 schreef RB het volgende:
![]()
Ik duik m`n bedje in
morgen weer werken
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Relekst, wie mag ik vrijwillig batsen![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een bossche bol in je rooie ari![]()
Vriend, je wordt gebatst. Incasseren zul jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Relekst, wie mag ik vrijwillig batsen![]()
Wat heb jij nou tegen crossersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Stomme crossers.
Ik ga out van triestheid.![]()
Je stond pas 13:30 op ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Laterz![]()
Ik ben er ook vandoor, heb wat extra slaap nodig![]()
Nee, tegen + 100 kg boorplatform bikkels passeer ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef RB het volgende:
[..]
mij , maar de gevolgen zijn voor eigen rekening
![]()
Ik hoor alleen maar ruis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef hicham het volgende:
Wat heb jij nou tegen crossers
Fucking die hards daar in Baja 1000 niet allemaal want ze wisselen om de 200 mijl ofzoLijkt me ook cool om een keer te doen. Die gasten rijden zelfs door een bepaald gedeelte wat heel veel lijkt op drijfzand. Motor zakt er bijna in weg
Als ze gas loslaten zijn ze de sjakie
![]()
Was loos met de crossertsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Stomme crossers.
Ik ga out van triestheid.![]()
Oh, Mark je hebt mail, maar volgens mij heb je weinig aan alleen een kenteken hoor.
Maar ik ben te lui om de papieren op te zoeken.![]()
Edit: er stond al wel een 1 op blijkbaar zie ik op de foto.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Makster het volgende:
Ik ga voor uhh ff denken, uhhmmzzz, ja Raus. Ik kies Raus![]()
![]()
Dat mag niet, die heeft airbags dus dan is ze in het incasseringsvoordeel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Makster het volgende:
Nee, tegen + 100 kg boorplatform bikkels passeer ik
![]()
Niet om het een of ander maar bloeden zal jou deel worden in deze strijdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Vriend, je wordt gebatst. Incasseren zul je![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat mag niet, die heeft airbags dus dan is ze in het incasseringsvoordeel.![]()
PatM .. oh nee die heeft ze ook.
Watte mag je een keer gratis batsen, kruip je weer terug in dat rooie vel van jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee, tegen + 100 kg boorplatform bikkels passeer ik
![]()
Je vergeet het capoeira gedeeltequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die kan krabben, ik zou voor OPM gaan
![]()
Je bent de enige die ik nog niet gemeet heb, dat heeft zo z'n redenen. Je durft de confrontatie gewoon niet aan te gaan mietekequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar bloeden zal jou deel worden in deze strijd![]()
In het mooiste geval zijn die papieren er morgen, en hij is nog steeds netjes KNMV verzekerd voorlopig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Makster het volgende:
Was loos met de crossertsBehalve dat ze het leven niet snappen en in hun eigen wereld leven
Voro de verzekering heb ik inderdaad ook een framenummer nodigMaar zo kan ik wel ff snel een online prijsopgave fixen
Thanks![]()
Mooi alternatief inderdaad, ik pak die OPM turk wel ff jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die kan krabben, ik zou voor OPM gaan
![]()
Je hebt je kansen weer verspeelt vrindquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar jullie nemen mij ineens serieus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
That's it, dat wordt een oud hollandsche nierstoot voor RB de volgende keerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef RB het volgende:
[..]
Watte mag je een keer gratis batsen, kruip je weer terug in dat rooie vel van je![]()
![]()
Ik kan de confrontatie niet aan, das wat heel andersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Je vergeet het capoeira gedeelte
Ze zijn toch pitten die bosche bollen, dus we kunnen wel ff roddelen over ze nu![]()
[..]
Je bent de enige die ik nog niet gemeet heb, dat heeft zo z'n redenen. Je durft de confrontatie gewoon niet aan te gaan mieteke
Beter is de RDW SNELquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In het mooiste geval zijn die papieren er morgen, en hij is nog steeds netjes KNMV verzekerd voorlopig.![]()
En met crosserts is niks mis, integendeel.![]()
Maar jullie nemen mij ineens serieus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom maar op met die knuisten van je,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef Makster het volgende:
[..]
That's it, dat wordt een oud hollandsche nierstoot voor RB de volgende keer
Poeperdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik kan de confrontatie niet aan, das wat heel anders![]()
is maar van eentje het gevalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Poeperd
Ik ga pitten denk ik waarschijnlijk blijf ik nog een half uur F5'en hierWou vroeg naar bed maar deze apen hier posten ineens alsof hun leven ervan af hangt
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef RB het volgende:
[..]
Kom maar op met die knuisten van je,Ik drink lust je rauw
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan je niet bijhouden met ja alto heH![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef worldpimber het volgende:
Reconstructie![]()
[afbeelding]
Wil sowieso nog even een keer terug gaan om te evalueren wat er nu precies mis ging![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef Makster het volgende:
Jij post ik ineens alsof je samen gaat wonen ofzoWaar is de simpele ziel uit Hoogvliet heen
![]()
![]()
Hoe lang nog dan??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keer meeten, toch wel als de KLX rijdt hehWord weer eens tijd voor mij
Jij niet, maar dat lijk je niet door te hebbenquote:Jullie zijn wel toffe peren allemaal![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh sorry, hoofdletter vergeten
Correctie: Alto
![]()
Hoe lang? Tja alleen nog spuiten en wat klein sleutelwerkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe lang nog dan??
Alle vakanties zijn zo onderhand afgelopen en je had je remklauw toch al binnen?
[..]
Jij niet, maar dat lijk je niet door te hebben![]()
![]()
Ik moet eerlijk zeggen, toen ik even before/after foto's ging kijken..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:32 schreef hicham het volgende:
Jij niet, maar dat lijk je niet door te hebben![]()
![]()
Als we jou tempo aanhouden zal het dit jaar niet meer wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:30 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Wanneer gaan we een keer meeten, toch wel als de KLX rijdt hehWord weer eens tijd voor mij
Jullie zijn wel toffe peren allemaal![]()
Begint wel goed te komen jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, toen ik even before/after foto's ging kijken..
[afbeelding]
[afbeelding]
..dat ik toch wel een warm gevoel rond mijn maagstreek begon te voelen
Ze plagen me !!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:37 schreef RB het volgende:
[..]
Als we jou tempo aanhouden zal het dit jaar niet meer worden![]()
En nou ga ik echt![]()
![]()
Tja ik heb geen 34 ouwe lullen dagen die ik altijd maar op kan nemen om lekker thuis te hangenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:37 schreef RB het volgende:
[..]
Als we jou tempo aanhouden zal het dit jaar niet meer worden![]()
En nou ga ik echt![]()
![]()
quote:
Je weet toch waaromquote:
quote:
Ik wil wel kletsen en rellen maar zit ook nog te msn-en.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:51 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Iedereen lijkt ineens echt neer te zijnEn ik was zo lekker op dreef met posten vanavond
Naja dan ga ik ook maar neer, morgen wat klussen en dan lekker niks doen![]()
Adios guapa![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef worldpimber het volgende:
Reconstructie![]()
Wil sowieso nog even een keer terug gaan om te evalueren wat er nu precies mis ging![]()
komttt dannnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Makster het volgende:
Mooi alternatief inderdaad, ik pak die OPM turk wel ff ja![]()
Hey vroege vogelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo de bus pakkendan de trein
dan nog 1
en dan nog 1
![]()
![]()
...vanmiddag wel met motor naar huis![]()
[..]
komttt dannnvieze rednek
![]()
Dan zit ik al in de autoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hey vroege vogel![]()
...bus vertrekt om 700 uur
Latersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ookik hoef alleen naar huis ermee, dat scheelt...
busje komt zoooooo
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Dacht eerder dat het als volgd was![]()
[afbeelding]
De moto lag boven op de boomstammetjes, niet er voor of er naast
Voor jou is het nu laatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:37 schreef yup het volgende:
Nog maar +- 9,5 uurtjes
Gelukkig hoef ik het meerendeel toch te slapen, anders zou ik doodgaan van het wachten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo de bus pakkendan de trein
dan nog 1
en dan nog 1
![]()
![]()
...vanmiddag wel met motor naar huis![]()
[..]
komttt dannnvieze rednek
![]()
Das ook toevallig, twee vroegequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 06:38 schreef RB het volgende:
S`morgens
Er is niet veel om bij te lezenhier, iedereen vroeg op bed gegaan ofzo![]()
![]()
![]()
Dus 17.00 je eerste les?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:37 schreef yup het volgende:
Nog maar +- 9,5 uurtjes
Gelukkig hoef ik het meerendeel toch te slapen, anders zou ik doodgaan van het wachten
Er mist een zijkap op die 2'de foto, kreeg je daar een warm gevoel van.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:36 schreef worldpimber het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, toen ik even before/after foto's ging kijken..
[afbeelding]
[afbeelding]
..dat ik toch wel een warm gevoel rond mijn maagstreek begon te voelen
Heb je het over de kap die over de uitlaat valt of de kap rond de radiatorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er mist een zijkap op die 2'de foto, kreeg je daar een warm gevoel van.![]()
![]()
Wat is die tweede trouwens voor motorheeft wel iets weg van een CR.
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
Maar Youssef verliest het ook zie ik aan de M-F/Fok MC! postdamn die had ik zo kunnen schrijven.
![]()
En internet kwam in1995, dus ik heb de tijd zonder M-F en Fok MC meegemaakt.
![]()
Voor jullie jeugdige gevoelens moet het er vast altijd geweest zijn.![]()
![]()
Echnie, ik ben een die-hardquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
En internet kwam in1995, dus ik heb de tijd zonder M-F en Fok MC meegemaakt.
![]()
Voor jullie jeugdige gevoelens moet het er vast altijd geweest zijn.![]()
![]()
De achterkant, dat buizenframe is ook niet echt mooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:33 schreef worldpimber het volgende:
Heb je het over de kap die over de uitlaat valt of de kap rond de radiator![]()
Die kappen mogen van mij beide wegblijven, komen beiden lelijk over.Die voorste omdat ie zo achterlijk als een wijf gespreid zit en de achterste omdat ie gewoon lelijk over de uitlaat zit
![]()
Tip voor Makster dus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie geschiedenis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:38 schreef hicham het volgende:
Echnie, ik ben een die-hardwat MF betreft
Ik weet nog dat ik op gathering of tweakers kwam, en dat er een groep mensen waren die het heel veel over motoren hadden. Toen begonnen ze erover dat ze eigenlijk een motor-forum moesten opstarten, en zodoende was motor-forum.nl geboren
Maar ging er toen alleen nog niet heen![]()
Dus M-F is gestart door nerdsbetere dekmantel hadden die gasten niet kunnen verzinnen.
![]()
Maar wat deed jij op die leeftijd al op schadelijke sites als Tweakers?![]()
Die ouders houden je ook niet in de gaten.![]()
Wat wou je dan, dat het door niet-nerds zijnde motorrijders zou worden gestart? Die weten niet eens hoe je een bijlage op MF moet postenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooie geschiedenis.![]()
Dus M-F is gestart door nerdsbetere dekmantel hadden die gasten niet kunnen verzinnen.
![]()
quote:Maar wat deed jij op die leeftijd al op schadelijke sites als Tweakers?![]()
Die ouders houden je ook niet in de gaten.![]()
De eigenschappen van een goede leider zijn brilliante ideeen en inzet, goed kunnen delegeren, maar een totaal gebrek aan specifieke vakmanschap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:47 schreef hicham het volgende:
Wat wou je dan, dat het door niet-nerds zijnde motorrijders zou worden gestart? Die weten niet eens hoe je een bijlage op MF moet postenLaat staan een heel forum opbouwen
![]()
Van de hardware of de software?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk verstand van computers?![]()
Ik heb nog even bemiddelend gekeken.quote:
Hap.quote:
Ik was even met een spoedorder bezigH, en krijg ondertussen een pak werk inderdaad op het bureau.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:06 schreef hicham het volgende:
Hmpf, ik ga maar ff pitten
Hoop voor je dat iemand het gesprek over wil nemen, anders ben je hier alleen Pepijn. Youssef is ook al in z'n bed gedoken namelijkOf weet je wat ... je zou ook eens aan het werk kunnen gaan, schijnt ook te moeten gebeuren
![]()
![]()
Je zou toch aan het strand gaan liggen, volgens mij is het droog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:29 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Zo maar is f snel douchen en klussen (ff tjes dan heh, moeten niet ineens klaar zijn straks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |