je bent uiteraard van harte welkom hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]^ 6 jij heb altijd verjaardagen
grote familie?
Wat doe je eigenlijk al die tijdIk heb niet eens aan je vakantie gedacht, maar zit je nu niet met deze mooie dagen lekker te toeren
? Beekbergen
![]()
Martie ... verkapte uitnodiging om 100 km snelweg te rijden om wat picca's te schieten??Of het nu wel of geen uitnodiging is, de verleiding is groot
En het weer zit ook al zo lekker mee, maar weet niet of ik vandaag nog op de motor stap om een rondje te gummen
Allemaal watjes die voetballers.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
de fotograaf heeft vanmiddag zijn teen stukgeschopt tijdens het voetballen en is er dus niet
![]()
but
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:25 schreef Patrick281 het volgende:
Ben alleen slechts een amateur en ook niet semi professioneel.![]()
![]()
zullen mijn collegae dan wel van genoten hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom beantwoord je mijn mailtjes en attachements niet meer die ik naar je werk stuur?
Had vandaag een hele smerige.![]()
quote:OPM schreef in het vorige topic
dan kan ik weer niet 2 weken vrij en als ze willen meeten is me moeder jarig
Nu begrijp ik ook waarom hij altijd die feestsmiley " <:o) " op MSN doetquote:Youssef schreef in het vorige topic:
^ 6 jij heb altijd verjaardagen grote familie?
I give a fuck, nu kunnen wij niet ervaren hoe leuk het was omdat je geen pics kunt postenquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
de fotograaf heeft vanmiddag zijn teen stukgeschopt tijdens het voetballen en is er dus niet
![]()
but
[afbeelding]
Wat een mooi gevormde voet rechtsonderin beeldquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img28.imageshack.us/img28/8986/p1010866web1aw.th.jpg]afbeelding][/URL]
watteHquote:
Zie je m'n sig nu pas of kreeg je ook spontaan een stijve toen je die voet op de foto zag?quote:lol @ hicham
Federer op tv bij Pattyquote:
Heb je dat er al lang staan dan? En welke voet? Op welke foto?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Zie je m'n sig nu pas of kreeg je ook spontaan een stijve toen je die voet op de foto zag?
Had Google nodig om uit te zoeken wie Federer is, ligt dat aan mij of aan Patty?quote:
Al een tijdjequote:[..]
Heb je dat er al lang staan dan? En welke voet? Op welke foto?![]()
![]()
De tennisser?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Federer op tv bij Patty
Is een weergave van een rijtestquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef hicham het volgende:
Hey, die artikelen die je post zijn niet compleet pepperoni?
quote:Wat een mooi gevormde voet rechtsonderin beeld![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Zeldzaam he, zo een positief bericht over m'n broewtje![]()
Posten, mailen, wat jij makkelijk vindtquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is een weergave van een rijtestniet zomaar een copie van de hele reportage inderdaad.
![]()
Maar als je nieuwsgierig bent in het ontdekken van je eigen motorik, dan wil ik hem wel helemaal sturen hoor.![]()
Ik zie hetquote:[..]
Het gaat trouwens om de remklauw, die zit een beetje boven/achteraan.
Je kan zien dat de schijf er helemaal tegenaan zit, en het wiel moet nog zeker 8 mm naar rechts.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Morgen ga ik een proefritje maken zonder remklauwachter en motorrem zijn voldoende bij een anticiperende remstijl.
![]()
Kwestie van nietjes erin knalleuh en klaar is kees pepijn tochquote:Moet het zadel ook nog afnieten
Zijn al die dingen nog wel 'objectief' te bekijken. Als in: sommige mankementen die je ziet zijn misschien juist veroorzaakt / zien er anders uit door je oververhitte motorquote:, nu weer veel te lang met de Fiero bezig geweest.
Eerste keer was ik 50 minuten onderweg heen en terug en de accu uitbouwen.
De tweede keer ging ik terug om nog wat pics te maken van verkeerde zaken die ik gezien heb.![]()
Boven de V-snaar hing de bedrading niet op een klem, maar lang onder de klem bijna bovenop de snaar.
Dat zal er met rijden echt wel opzwiepen en slijten.![]()
Zijn ze gewoon vergeten, ze hebben ook een nieuwe medewerker, maar ja dat is speculeren.
Heb gelijk 5 literkoelvloeistof erin gemikt, lijkt wel zo in het blok te stromen.
![]()
Het einde is nog niet in zicht, misschien morgen mocht de snaar al binnen zijn.
40 minuten daarna was ik weer terug in het donker.![]()
Maar het belangrijkste: de snaar lag nog op de dynamo!!!!!!!!!
Hij lijkt mij wat verdroogt op het punt waar hij geknapt is.![]()
Kan nooit een nieuwe geweest zijn.![]()
Morgen ff meenemen naar onze aandrijfexpert.![]()
Zo even kijken of de pics gelukt zijn, want de battery was ineens leeg @lokatie.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De tennisser?![]()
Moet nodig weer eens aan het gokken, schiet er helemaal bij in.![]()
quote:
Oh die.. zie je wel, ik mis veel te veel zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een mooi gevormde voet rechtsonderin beeld![]()
![]()
![]()
Eerst zelf jou afzeiken en dan vervolgens..........quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik heb van alles geregeld en de hele auto in de bling bling gezet en daarvoor nog drie overvolle tassen boodschappen gehaald incl. koude melk, vla etc. Kom ik om 21.00 thuis staat alles nog zo in de keuken
Hicham![]()
Je zal het waarschijnlijk gemist hebben maar ik kijk niet naar sport, ik gok er alleen op.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Heb de finale gezien tegen Agassy (of hoe je dat ook schrijft).
Sjongejongequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik heb van alles geregeld en de hele auto in de bling bling gezet en daarvoor nog drie overvolle tassen boodschappen gehaald incl. koude melk, vla etc. Kom ik om 21.00 thuis staat alles nog zo in de keuken
Hicham![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eerst zelf jou afzeiken en dan vervolgens..........
Niet om het voor hiesj op te nemen maar dergelijke boodschappen zet je toch meteen even weg?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:46 schreef hicham het volgende:
[..]
SjongejongeZie Lars z'n post
Je doet een keer wat en dan haal je het in je botte kop om mij te bashen
Heb geen eens zin om te beginnen over je![]()
Dus ik hou het bij 1 smiley: [afbeelding]
Stond dat op het pak: koude melk?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef worldpimber het volgende:Ik heb van alles geregeld en de hele auto in de bling bling gezet en daarvoor nog drie overvolle tassen boodschappen gehaald incl. koude melk, vla etc.
Damn, jullie moeten toch eens praten over de rollenverdeling als samenwonend mannenpaar.quote:Kom ik om 21.00 thuis staat alles nog zo in de keuken
Mailenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
Spider vind me wel aardig.
Aanvraag tot verandering topictitel.![]()
Mèn wat kan ik slijmen.
Nee, alleen een "aan deze zijde" openen melkpak..quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stond dat op het pak: koude melk?![]()
[..]
Damn, jullie moeten toch eens praten over de rollenverdeling als samenwonend mannenpaar.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom beantwoord je mijn mailtjes en attachements niet meer die ik naar je werk stuur?
Melk kan je ook warm drinken.......quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:52 schreef worldpimber het volgende:
Op zich geen probleem, ware het niet dat ik niets te drinken had toen ik thuiskwam [afbeelding]
ik heb er 5 gemaaktquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:07 schreef hicham het volgende:
I give a fuck, nu kunnen wij niet ervaren hoe leuk het was omdat je geen pics kunt posten
Lag genoeg in de ijskast meneer Ik-vind-het-te-moeilijk-om-mijn-beker-af-te-spoelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, alleen een "aan deze zijde" openen melkpak..
Op zich geen probleem, ware het niet dat ik niets te drinken had toen ik thuiskwam [afbeelding]
Ik woon met een kind samen, zat een shitload aan snoep / lekkers in de boodschappentassen. Zelfs Nick zou hem niet kunnen overtreffenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, jullie moeten toch eens praten over de rollenverdeling als samenwonend mannenpaar.![]()
Adrenalinekick?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er 5 gemaaktwarvan 2 bewogen alsof ik parkingson heb
![]()
Maar er is wel verdomt weinig ruimte.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef hicham het volgende:
Ik zie hetmaar dat was geen reactie waard
![]()
quote:Saai maar ongetwijfeld kostenbesparend![]()
Klopt, maar 9:10 vond ik het wel genoeg geweest voor vanaaf.quote:Kwestie van nietjes erin knalleuh en klaar is kees pepijn toch
FS heeft het straktrekken al gedaan van het zadel dus voor jou blijft er niet veel over
Ze kunnen aan een verongelukt vliegtuig toch ook nog van alles zien?quote:Zijn al die dingen nog wel 'objectief' te bekijken. Als in: sommige mankementen die je ziet zijn misschien juist veroorzaakt / zien er anders uit door je oververhitte motorWas toch oorlog onder je motorkap?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Ik wil nog even melden dat toen ik nog op m'n stage was Youssef het lek in m'n brommerbandje heeft gedicht met behulp van een prop. Kon ik vanuit de trein meteen op de brommer naar huis stappen [afbeelding]
de 1e natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik woon met een kind samen, zat een shitload aan snoep / lekkers in de boodschappentassen. Zelfs Nick zou hem niet kunnen overtreffen
[..]
Adrenalinekick?Of een tekort aan nicotine?
Mja, bij OPM was het meer pesten, want hij had tijdens de laatste werkdag gemeld dat alle mail doorgestuurd werd naar een collega.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vergeet ook heel vaak te reageren
is niet bewust maar ik check het vaak even tussendoor ergens en later vergeet ik het gewoon
![]()
zal mijn leven beteren![]()
Dat heet kunst.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb er 5 gemaaktwarvan 2 bewogen alsof ik parkingson heb
![]()
En hij is nu helemaal verbrand, want hij krult 3 slagen in de rondte over de breedte als ik hem rond wil leggen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:04 schreef hollander172 het volgende:
Pep, over het algemeen "brand" een riem door.(tenzij er zwakke punten inzitten natuurlijk)
Heb zelf al heel wat "gebroken" riemen gezien en helaas gehad.........Elke keer hetzelfde probleem, riem wordt oud, gaat uitlubberen, "pakt" niet goed meer op de rollen, staat dus stil tegen een draaiende rol en knapt..........
Wil niet zeggen dat dat bij jou is gebeurd maar als je het dan toch wil verklaren dan is dit ook een optie.
Dat weet de hele Fok!MC onderhandquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Smijt het liever zomaar weg aan de leuke dingen.![]()
![]()
Lees eens wat sneller bij, ik kom terug op diequote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
Mja, bij OPM was het meer pesten, want hij had tijdens de laatste werkdag gemeld dat alle mail doorgestuurd werd naar een collega.![]()
op de klapjap heb ik geen mail account geinstalleerd, en mijn andere conputer komt soms weken niet aanquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, bij OPM was het meer pesten, want hij had tijdens de laatste werkdag gemeld dat alle mail doorgestuurd werd naar een collega.![]()
Maar jij bent inderdaad raar, stuur vragen, mailtje op mailtje nog over die wielen en kreeg nooit iets terug.
Ach, het was toch allemaal goed opgelost, was ook voornamelijk ter kennisgeving.![]()
[..]
Dat heet kunst.![]()
[..]
En hij is nu helemaal verbrand, want hij krult 3 slagen in de rondte over de breedte als ik hem rond wil leggen.![]()
Maar klinkt heel overtuigend. Klerelijers hadden over de mail mijn vraag bevestigd dat de riem vervangen zou worden. Waren ze zelf in eerste instantie niet mee gekomen.![]()
T'is dus niet gedaan, dat is wel duidelijk denk ik.![]()
Ik had net de tweede remmenreiniger moeten meenemen, de 3 poelies zaten helemaal onder de olie. Had het alvast kunnen uitwasemen. De riem heb ik wel onder de remmenreiniger gehouden, en daarna nog een liefdevol sopje.![]()
![]()
Nog even checken hoeveel koelvloeistof in het systeem zit, gooide zo 5 liter in een oneindige put.![]()
Was het eerste waar ik aan dacht, beetje jammer allemaal.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
En hij is nu helemaal verbrand, want hij krult 3 slagen in de rondte over de breedte als ik hem rond wil leggen.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef hicham het volgende:
Lees eens wat sneller bij, ik kom terug op diesmiley
![]()
pitten
![]()
accu van laptop is toch al bijna leeg dus ik moet wel stoppen met internetten
en stiekem is het toch later geworden dan geplanned, wilde* eigenlijk 22:00 al in bed liggen
en de afwas moet nog gedaan worden, hihi![]()
*(c) Herr.Flick
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef hicham het volgende:
Als is niet iedereen het eens over de term 'leuke dingen'
is heel lekker asfalt daarquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef worldpimber het volgende:
Dat wegdek van de parkinsonfoto's ziet er goed uit Martie
Zag er gezellig uit daarzo, ging het gesprek nog over gewicht of wat?![]()
Vrachtwagensquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is heel lekker asfalt daaralleen doordeweeks wel veel vrachtwagens
als je echt ongestoord wilt knallen moet je in het weekend gaan
![]()
Je hebt toch een wachtwoord + inlog van grande tête?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb ook nog ongeveer 15 filmpjes maar geen idee waar ik die online moet zetten dus even geduld tot Raus haar webspace opengesteld is![]()
zoals jij het nu zegt klinkt het als drugsquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh??? Raus aan de PHP?
Leren is leukals je er zelf voor kiest
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mag ik ze daar neerknallen ?![]()
nette opvoeding gehad hequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]Waarom vragen jullie dat telkens netjes
?
![]()
Ik strooi hier en daar wachtwoorden neer en toch telkens vragenGewoon uploaden
Heb net 25mb zipfile verwijderd dus er is weer wat ruimte. 100 mb is wel wat weinig zo te zien
OPM moet oppassen, anders: he is he mine.quote:
En toen was er de uitvinding die webmail heet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
op de klapjap heb ik geen mail account geinstalleerd, en mijn andere conputer komt soms weken niet aan![]()
Ik weet nog niet hoe het werkt, is allemaal erg krap aan die kant van het blok.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:14 schreef hollander172 het volgende:
Was het eerste waar ik aan dacht, beetje jammer allemaal.Kon ie ook niet gespannen worden cq is ie nooit aangespannen?
Ik schenk net een mok thee in, en heb na 10 uur nog 2 koffie op met 4 cakejes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben ik net bijgelezen en dan word er ineens geslapen
![]()
Krijg je wel genoeg vitamientjes binnen jongen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Ik wil nog even melden dat toen ik nog op m'n stage was Youssef het lek in m'n brommerbandje heeft gedicht met behulp van een prop. Kon ik vanuit de trein meteen op de brommer naar huis stappen [afbeelding]
Hier dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ze moeten pillen slikken als aanvulling op de dagelijkse junk.![]()
En dan wel van het Kruidvat, niet van de plaatselijke Marokkaan die gouden bergen belooft.
Die ga je dan wel zien van de pillen die hij heeft, kan ook mooi zijn daar niet van.![]()
Btw, where the hell is Makster.![]()
![]()
![]()
[.......]quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef Makster het volgende:
Avond![]()
Wat een dag weer, heb totaal weer 5 uur file gereden en veel gesponst op mijn werk. Heb nog niet bijgelezen en ga dat ook niet doen. Dus mocht ik iets belangrijks gemist hebben, gaarne ff herhalen samenvatten
Gesponst?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef Makster het volgende:
Avond![]()
Wat een dag weer, heb totaal weer 5 uur file gereden en veel gesponst op mijn werk. Heb nog niet bijgelezen en ga dat ook niet doen. Dus mocht ik iets belangrijks gemist hebben, gaarne ff herhalen samenvatten
Is het wat duidelijker na het lezen van dit topicquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef yup het volgende:
Vraagje:
Stuurdemper. Waar dient het precies voor ?
Zodat tijdens optrekken je stuur niet uit je handen geslagen word?
Als je wheelie maakt en het ding land neer, dat de stuur niet uit je handen geramd word?
Bij hard optrekken kan je stuur heen en weer gaan slaan, een stuurdemper voorkomt dit. Zelfde geldt voor als je hard over een hobbel raced en je een tank slapper kan krijgen, stuurdemper voorkomt dit. Neer komen met een wheely zal niet veel uitmaken, tenzij je een wheely maakt met 140 km per uurquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef yup het volgende:
Vraagje:
Stuurdemper. Waar dient het precies voor ?
Zodat tijdens optrekken je stuur niet uit je handen geslagen word?
Als je wheelie maakt en het ding land neer, dat de stuur niet uit je handen geramd word?
Dat die dingen instelbaar zijn weet ik dan weer wel
Sponsen, VEEEEEL informatie absorberen en er vervolgens niks mee doenquote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Bij hard optrekken kan je stuur heen en weer gaan slaan, een stuurdemper voorkomt dit. Zelfde geldt voor als je hard over een hobbel raced en je een tank slapper kan krijgen, stuurdemper voorkomt dit. Neer komen met een wheely zal niet veel uitmaken, tenzij je een wheely maakt met 140 km per uur
Dempert zorg ook voor minder nerveus stuur gedrag in bochten volgens mij, maar ook dit weer gerelateerd aan bobbels in de weg enzo
[..]
Sponsen, VEEEEEL informatie absorberen en er vervolgens niks mee doen
Adios compadres
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
OPM moet oppassen, anders: he is he mine.![]()
Stuur ik morgen een mail naar zijn werk: hee hoe gaat het, nog steeds een klote sfeer daar op je werk met die zieke collega's en die domme baas?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben nu bijgelezen en begrijp dat jullie inderdaad wat weinig vitamines binnen krijgen. Best wel veel gevecht om wat melk.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ze is nu net bij bladzijde 14 bij haar cursus PHP
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik lees hier dingen over foto's, moet ik ze zelf gaan opzoeken op MF ofzo?
Wordt dat tegenwoordig niet meer hier gepost
[..]
Niet zomaar 'wat melk', melk is het waardevolste vloeibaar goed op deze aardkloot
Inkoppertjes mogen wegblijven![]()
Jij & Raus zijn toch van FOK?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus leek het mij niet nodig om ze hier te posten omdat er toch niemand van FOK bij was![]()
Jij benne slimme jongenquote:ik heb 3 filmpjes van gisteren op jullie FTP gezet alleen kan ik die vanaf hier niet posten omdat ik de namen niet weetkan jij er zo bij ? en ze eventueel posten ?
![]()
Jullie waren er toch bijquote:Op woensdag 14 september 2005 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
en echt trots op de kwaliteit ben ik niet,dus leek het mij niet nodig om ze hier te posten omdat er toch niemand van FOK bij was
![]()
quote:ik heb 3 filmpjes van gisteren op jullie FTP gezet alleen kan ik die vanaf hier niet posten omdat ik de namen niet weetkan jij er zo bij ? en ze eventueel posten ?
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij & Raus zijn toch van FOK?![]()
[..]
Jij benne slimme jongen
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Heb ze nog niet bekeken, ga ik zo even doen![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tnx
alleen werken ze nietkomt volgens mij doordat er spaties in de naam zit
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jullie waren er toch bij![]()
[..]![]()
Zie je ze dan ook niet staan? Tis mijn ftp trouwens
Zijn dit ze
Veghel 6
, Veghel 7
en Veghel 8
Beter geen spaties gebruiken in die namen
![]()
Ik zie OPM een meet daarzo opperen![]()
![]()
Nog ff zitten rellen vanochtend op het werk, omdat hicham niet kon lopen vanwege de lekke bandedit: zie dat ik weer ongeoorloofd veel smilies heb weten te gebruiken
Hey broertjequote:Op woensdag 14 september 2005 09:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ging al bijna slaan omdat hicham na al mijn moeite opeens tussendoor had gepost
![]()
Helaas was ik al bezig de namen te wijzigen![]()
![]()
edit: en dan maakte die ook nog dezelde opmerking
quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 september 2005 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
" wat brult jouw motor " was gisteren een opmerking van een dame die achter mij reed![]()
hij komt natuurlijk niet eens in de buurt van dat decibel monster van RB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |