quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef hicham het volgende:
Als is niet iedereen het eens over de term 'leuke dingen'
is heel lekker asfalt daarquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef worldpimber het volgende:
Dat wegdek van de parkinsonfoto's ziet er goed uit Martie
Zag er gezellig uit daarzo, ging het gesprek nog over gewicht of wat?![]()
Vrachtwagensquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is heel lekker asfalt daaralleen doordeweeks wel veel vrachtwagens
als je echt ongestoord wilt knallen moet je in het weekend gaan
![]()
Je hebt toch een wachtwoord + inlog van grande tête?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb ook nog ongeveer 15 filmpjes maar geen idee waar ik die online moet zetten dus even geduld tot Raus haar webspace opengesteld is![]()
zoals jij het nu zegt klinkt het als drugsquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh??? Raus aan de PHP?
Leren is leukals je er zelf voor kiest
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mag ik ze daar neerknallen ?![]()
nette opvoeding gehad hequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]Waarom vragen jullie dat telkens netjes
?
![]()
Ik strooi hier en daar wachtwoorden neer en toch telkens vragenGewoon uploaden
Heb net 25mb zipfile verwijderd dus er is weer wat ruimte. 100 mb is wel wat weinig zo te zien
OPM moet oppassen, anders: he is he mine.quote:
En toen was er de uitvinding die webmail heet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
op de klapjap heb ik geen mail account geinstalleerd, en mijn andere conputer komt soms weken niet aan![]()
Ik weet nog niet hoe het werkt, is allemaal erg krap aan die kant van het blok.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:14 schreef hollander172 het volgende:
Was het eerste waar ik aan dacht, beetje jammer allemaal.Kon ie ook niet gespannen worden cq is ie nooit aangespannen?
Ik schenk net een mok thee in, en heb na 10 uur nog 2 koffie op met 4 cakejes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben ik net bijgelezen en dan word er ineens geslapen
![]()
Krijg je wel genoeg vitamientjes binnen jongen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Ik wil nog even melden dat toen ik nog op m'n stage was Youssef het lek in m'n brommerbandje heeft gedicht met behulp van een prop. Kon ik vanuit de trein meteen op de brommer naar huis stappen [afbeelding]
Zeldzaam he, zo een positief bericht over m'n broewtje![]()
Hier dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ze moeten pillen slikken als aanvulling op de dagelijkse junk.![]()
En dan wel van het Kruidvat, niet van de plaatselijke Marokkaan die gouden bergen belooft.
Die ga je dan wel zien van de pillen die hij heeft, kan ook mooi zijn daar niet van.![]()
Btw, where the hell is Makster.![]()
![]()
![]()
[.......]quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef Makster het volgende:
Avond![]()
Wat een dag weer, heb totaal weer 5 uur file gereden en veel gesponst op mijn werk. Heb nog niet bijgelezen en ga dat ook niet doen. Dus mocht ik iets belangrijks gemist hebben, gaarne ff herhalen samenvatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |