Gesponst?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef Makster het volgende:
Avond![]()
Wat een dag weer, heb totaal weer 5 uur file gereden en veel gesponst op mijn werk. Heb nog niet bijgelezen en ga dat ook niet doen. Dus mocht ik iets belangrijks gemist hebben, gaarne ff herhalen samenvatten
Is het wat duidelijker na het lezen van dit topicquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef yup het volgende:
Vraagje:
Stuurdemper. Waar dient het precies voor ?
Zodat tijdens optrekken je stuur niet uit je handen geslagen word?
Als je wheelie maakt en het ding land neer, dat de stuur niet uit je handen geramd word?
Bij hard optrekken kan je stuur heen en weer gaan slaan, een stuurdemper voorkomt dit. Zelfde geldt voor als je hard over een hobbel raced en je een tank slapper kan krijgen, stuurdemper voorkomt dit. Neer komen met een wheely zal niet veel uitmaken, tenzij je een wheely maakt met 140 km per uurquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:31 schreef yup het volgende:
Vraagje:
Stuurdemper. Waar dient het precies voor ?
Zodat tijdens optrekken je stuur niet uit je handen geslagen word?
Als je wheelie maakt en het ding land neer, dat de stuur niet uit je handen geramd word?
Dat die dingen instelbaar zijn weet ik dan weer wel
Sponsen, VEEEEEL informatie absorberen en er vervolgens niks mee doenquote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Bij hard optrekken kan je stuur heen en weer gaan slaan, een stuurdemper voorkomt dit. Zelfde geldt voor als je hard over een hobbel raced en je een tank slapper kan krijgen, stuurdemper voorkomt dit. Neer komen met een wheely zal niet veel uitmaken, tenzij je een wheely maakt met 140 km per uur
Dempert zorg ook voor minder nerveus stuur gedrag in bochten volgens mij, maar ook dit weer gerelateerd aan bobbels in de weg enzo
[..]
Sponsen, VEEEEEL informatie absorberen en er vervolgens niks mee doen
Adios compadres
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
OPM moet oppassen, anders: he is he mine.![]()
Stuur ik morgen een mail naar zijn werk: hee hoe gaat het, nog steeds een klote sfeer daar op je werk met die zieke collega's en die domme baas?![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben nu bijgelezen en begrijp dat jullie inderdaad wat weinig vitamines binnen krijgen. Best wel veel gevecht om wat melk.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ze is nu net bij bladzijde 14 bij haar cursus PHP
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ik lees hier dingen over foto's, moet ik ze zelf gaan opzoeken op MF ofzo?
Wordt dat tegenwoordig niet meer hier gepost
[..]
Niet zomaar 'wat melk', melk is het waardevolste vloeibaar goed op deze aardkloot
Inkoppertjes mogen wegblijven![]()
Jij & Raus zijn toch van FOK?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus leek het mij niet nodig om ze hier te posten omdat er toch niemand van FOK bij was![]()
Jij benne slimme jongenquote:ik heb 3 filmpjes van gisteren op jullie FTP gezet alleen kan ik die vanaf hier niet posten omdat ik de namen niet weetkan jij er zo bij ? en ze eventueel posten ?
![]()
Jullie waren er toch bijquote:Op woensdag 14 september 2005 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
en echt trots op de kwaliteit ben ik niet,dus leek het mij niet nodig om ze hier te posten omdat er toch niemand van FOK bij was
![]()
quote:ik heb 3 filmpjes van gisteren op jullie FTP gezet alleen kan ik die vanaf hier niet posten omdat ik de namen niet weetkan jij er zo bij ? en ze eventueel posten ?
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij & Raus zijn toch van FOK?![]()
[..]
Jij benne slimme jongen
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Heb ze nog niet bekeken, ga ik zo even doen![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tnx
alleen werken ze nietkomt volgens mij doordat er spaties in de naam zit
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jullie waren er toch bij![]()
[..]![]()
Zie je ze dan ook niet staan? Tis mijn ftp trouwens
Zijn dit ze
Veghel 6
, Veghel 7
en Veghel 8
Beter geen spaties gebruiken in die namen
![]()
Ik zie OPM een meet daarzo opperen![]()
![]()
Nog ff zitten rellen vanochtend op het werk, omdat hicham niet kon lopen vanwege de lekke bandedit: zie dat ik weer ongeoorloofd veel smilies heb weten te gebruiken
Hey broertjequote:Op woensdag 14 september 2005 09:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ging al bijna slaan omdat hicham na al mijn moeite opeens tussendoor had gepost
![]()
Helaas was ik al bezig de namen te wijzigen![]()
![]()
edit: en dan maakte die ook nog dezelde opmerking
quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 september 2005 09:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
" wat brult jouw motor " was gisteren een opmerking van een dame die achter mij reed![]()
hij komt natuurlijk niet eens in de buurt van dat decibel monster van RB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |