Sinds wanneer heb jij motorkoop plannen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:59 schreef Rausdouwer het volgende:
ja ik moet nog even met die nieuweling overleggen. Als die nou mijn CBR koopt dan wil ik nog wel een Hornet overwegen.![]()
ik was eigenlijk helemaal niet van plan om het te gaan herhalenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Als je dat deze keer maar wel alleen doet, scheelt me weer een paar slapeloze nachten
Die gaat niet snel genoegquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij motorkoop plannen?
En wat voor een hornet. Naked of met kuip?
Heb je niet genoeg aan die trapfiets in de keuken?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:59 schreef Rausdouwer het volgende:
ja ik moet nog even met die nieuweling overleggen. Als die nou mijn CBR koopt dan wil ik nog wel een Hornet overwegen.![]()
Filmpje ziet er meer dan leuk uit. heeft pa gefilmd?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
lol..![]()
En nee dat kd-en deed ik al een tijd niet meer.. maar een setje goede banden scheelt een hoop![]()
Ik ga nu weer ff rijden, ciao![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon er iemand ondertussen met je camera vandoor terwijl je net de rotonde om was?![]()
moest even teruglezen om niet het verkeerde te begrijpen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik was eigenlijk helemaal niet van plan om het te gaan herhalen![]()
![]()
We msn'nen toch al???quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:59 schreef Rausdouwer het volgende:
ja ik moet nog even met die nieuweling overleggen.
ja check je MSN maar, en een beetje hoog bieden graag.quote:
het zou kunnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:23 schreef hicham het volgende:
Oeh spannend, dan zou de geschiedenis zich kunnen herhalen
hicham -> koopt Bandit van (ex-)Fok!MC'er Riet, Riet weg van de Fok!MC
dribbel79 -> koopt CBR van Fok!MC'er Raus, Raus weg van de Fok!MC![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
je moet dat negertje dat bij jou daar het internet aanfietst eens op zijn flikker geven dat ie doortrapt![]()
quote:
....alleen geschikt als winterprojectquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:49 schreef stinkie het volgende:
Ik vond dat er in het vorige topic verdacht weinig enthousiasme ten toon werd gespreid na mijn post over een te koop staande gsxf
Je laat je wel erg makkelijk verleidenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef Patrick281 het volgende:
Tering, draag mij maar weg.![]()
Vrouwen en Lims ogen dicht.![]()
quote:
Die 2 mogen bij mij wel achteropquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:52 schreef Patrick281 het volgende:
Tering, draag mij maar weg.![]()
Vrouwen en Lims ogen dicht.![]()
En ogen open .. als je tenminste tegen haaien kan.![]()
Nog een redelijk verrassend filmpje: >
Tja, randje, maar ik ben ook geen 19 meer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef worldpimber het volgende:
Je laat je wel erg makkelijk verleidenOud wijf
correctie, 2 medische correctiesquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja, randje, maar ik ben ook geen 19 meer.![]()
![]()
En ze heeft wel een zeldzaam figuurtje, ok..ok.. met een enkele medische correctie.![]()
![]()
19, figuurtje of niet, je moet toch tegen die kop aan zien te kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:59 schreef Patrick281 het volgende:
Tja, randje, maar ik ben ook geen 19 meer.![]()
![]()
En ze heeft wel een zeldzaam figuurtje, ok..ok.. met een enkele medische correctie.![]()
![]()
De gebruikelijke dooddoener: airbags zijn altijd veilig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Die 2 mogen bij mij wel achterop![]()
Ik verwachte trouwens wel een motor in het filmpje... weet niet waarom![]()
Oh ja.quote:
Moeten we er een doekje overheen soepenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
19, figuurtje of niet, je moet toch tegen die kop aan zien te kijken
Ik dacht meer aan een ergonomisch gevormde hoofdsteun (comfortabel in de nek)quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:03 schreef Patrick281 het volgende:
De gebruikelijke dooddoener: airbags zijn altijd veilig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |