quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef dribbel79 het volgende:
Straks gooien ze dit topic naar DIG mén...heb trouwens geboden op Die GSX...is het aankomend weekdn toerweer trouwens??
zonde van het geld man, voor 1000 minder mag je de mijne hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef dribbel79 het volgende:
Straks gooien ze dit topic naar DIG mén...heb trouwens geboden op Die GSX...is het aankomend weekdn toerweer trouwens??
dit staat er op het menuquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:44 schreef Rausdouwer het volgende:vanavond hoef ik geen pannenkoeken te bakken.
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jup... die ga ik morgen een halen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat die kans wel heel groot is dat het een Matrix printer was![]()
Star LC10 was de printer![]()
Hou op zeg.
Had een Star 24.Was een 24 naalds "kleuren" printer.Met zo,n typmachine lintje met 4 kleuren.Zwarte tekst met af en toe een gekleurd woordje printen,gaf je genoeg tijd om op je gemak te gaan eten.![]()
Jup ... 2 weken terug geslaagdquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dat haalt zo maar motoren
![]()
Jij bent ook een beginner? Waarschijnlijk heb je dat al verteld, maar mogelijk heb ik dat gemist.![]()
Nog een keer...wij kennen elkaar van??? (please remind me)...quote:
quoten =quote:
Ja en dan Bright 286 AT computer.Was het huismerk van V&D.Samen met mijn Strar printer het summum op computergebied.Zat trouwens ook nog een 3,5 en een 5,25 inch floppydrive op.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
quoten => Richardgie
![]()
![]()
toen was het de beste printer die je toen kon kopen voor een redelijke prijs![]()
FOK-MCquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:01 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Nog een keer...wij kennen elkaar van??? (please remind me)...
Dank, was teveel moeite om zelf op te zoekenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:07 schreef bwt het volgende:
weers verwachting:
VANMIDDAG NOG STRALEND
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whaaaa BT45 rules [afbeelding]
Wat een verschil zeg! Veel stabieler in de bochten, bandjes worden lekker warm en bergen grip![]()
Maja, vorige bandjes waren ook oud en vierkant, werden nooit goed warm. Heb even wat videootjes gemaakt, zal ze even editen en online zetten![]()
Veel plezier jullie vanavondquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whaaaa BT45 rules [afbeelding]
Wat een verschil zeg! Veel stabieler in de bochten, bandjes worden lekker warm en bergen grip![]()
Maja, vorige bandjes waren ook oud en vierkant, werden nooit goed warm. Heb even wat videootjes gemaakt, zal ze even editen en online zetten![]()
het was zelfs ook nog mogelijk om een "Halal " vlees pakket te krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
Tis mooi weer ja [afbeelding] Hopen dat het zondag ook wel net weer wordtBeetje de laatste mooi weer meet
![]()
[..]
Veel plezier jullie vanavond![]()
Lijkt me gezellig/lekker, mjah, wij kunnen geen religieuze eisen daar doordrukken
![]()
[..]
[afbeelding] [afbeelding] Filmpjes, leuk, snel posten!![afbeelding] [afbeelding]
En hoezo strawberry en dribbel en martieHeb ook wat gemist volgens mij
quote:De snelweg op
Snelweg rijden wordt met deze K1200S zelfs leuk, het superpotente blok en de uitstekende windbescherming laat permanente snelheden toe die ruim het dubbel van de toegelaten maximum snelheid bedragen. Kruissnelheden van 250 km/u zijn zeker mogelijk, wetende dat wij de teller van het testexemplaar zelfs op 320 km/u kregen zonder enige turbulentie rond het lichaam of de helm. De uitstekende bescherming heeft de K1200S te danken aan de smalle motor met een kuip op normale BMW breedte.
Verkeerde namen bij verkeerde nicks door nieuwe leden die het nog net niet door hadden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
En hoezo strawberry en dribbel en martieHeb ook wat gemist volgens mij
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Herr Flick is met zijn vliegtuig op de snelweg heer en meester![]()
[..]
en heel veel benzine.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
heb je niks aan als het leuk wordt om 250 en harder te rijden, want dan ga je dat net iets te vaak doen. Kost alleen maar geld.
![]()
Jaja, 1 barbeque en dan 3 worstjes erop leggen en mag ik russische roulette spelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het was zelfs ook nog mogelijk om een "Halal " vlees pakket te krijgen
is dat niet de plek van de meet waar RB en ik de goede route aanhielden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:46 schreef worldpimber het volgende:
Hicham, waar de neuq is het startpunt van de meet?
Hmm, volgens mij was ik niet bij die meet, kan me er niets van herinneren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:54 schreef bwt het volgende:
[..]
is dat niet de plek van de meet waar RB en ik de goede route aanhielden?
en een bepaald persoon die voorop reed een bordje over het hoofd had gezien?
toch?
Moet ik voor het tijdstip ook het hele topic doorlezen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:57 schreef hicham het volgende:
Startpunt is de afrit van de A2 bij Nieuwegein, staat ook al in het vorige topic
Ja, maar je mag ook de spoiler bekijken als je daar geen zin in hebtquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet ik voor het tijdstip ook het hele topic doorlezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen bevestiging van mercy en / of raus gekregen trouwens of ze kunnen komen (in principe wel) en of ze het eens zijn met tijdstip
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef worldpimber het volgende:
Is er een meet dan
Waaaarrrrr???
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, maar je mag ook de spoiler bekijken als je daar geen zin in hebtzullen we gewoon het verschil delen en om 10:30 afspreken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog geen bevestiging van mercy en / of raus gekregen trouwens of ze kunnen komen (in principe wel) en of ze het eens zijn met tijdstip
je kan gewoon een coctail prikker in je worstje steken dan kan je hem altijd terug vindenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaja, 1 barbeque en dan 3 worstjes erop leggen en mag ik russische roulette spelen
Hicham, waar de neuq is het startpunt van de meet?
Ik gaat klussen en daarna de motor poetsenOm daarna weer door de regen te banjeren
![]()
Afblijven,dat is mijn worstje!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je kan gewoon een coctail prikker in je worst steken dan kan je hem altijd terug vinden![]()
![]()
lekker dubbelzinnig![]()
Voor mij maakt het niets uit, ik heb zondag niets geplanned staanquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zullen we gewoon het verschil delen en om 10:30 afspreken ?
Rapidshare zuigt pasquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Uh welke sites waren er ook alweer waar je filmpies kwijt kon? Wil hem niet op putfile zetten, want dat zuigt
nvm, ik pleur hem op Rapidshare.de
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:21 schreef richardgie het volgende:
[..]
Afblijven,dat is mijn worstje!
Niet waar kijk maar want mijn stokje zit er in!
Hoe weet je nou dat dat jou stokje is?
Omdat het mijn worstje is!
![]()
Op 1 dag weet je het: SM.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:44 schreef Rausdouwer het volgende:
heb je niks aan als het leuk wordt om 250 en harder te rijden, want dan ga je dat net iets te vaak doen. Kost alleen maar geld.
![]()
Heerlijk, beetje extra verkoolde hout aroma's.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je kan gewoon een coctail prikker in je worstje steken dan kan je hem altijd terug vinden![]()
![]()
Yous suck.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Is dit plat genoeg? (10MB)
Achteraf valt het wel een beetje tegen, ziet er niet eens zo plat uit.. terwijl ik wel met steppie en knie (halve bil naast seat) over de grond schraapte![]()
Heb het ook nog rechtsom geprobeerd, dat voelt echt vaag![]()
Lukte me bijna, maar niet helemaal dus![]()
Schaamranden zijn achter aan beide kanten helemaal weg![]()
Alleen voor heb ik nog een klein randje aan de rechterkant
en zij wilde perse een keer naar duitsland om de top van haar CeeBeeR eens uit te proberenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op 1 dag weet je het: SM.![]()
![]()
Met die Beemer reed ik ook wekelijks 200 km/u met hoge snelheidsbochten.
Was wel kicken, maar met normaal rijden had je geen enkele voldoening meer.![]()
[..]
Heerlijk, beetje extra verkoolde hout aroma's.![]()
![]()
Ah, nu kunnen wij eindelijk Fulcrum in z'n element zienquote:
Ik had nog een tijdje geleden een stuk gequote van iemand die ook SM reed omdat het "in Nederland toch niet te doen is zo een supersport met al die flitspalen en controles". Die zei dat ie met de SM alleen maar ziekere dingen ging doen. Zowel ten opzichte van z'n eigen gezondheid als Koos Speequote:
je moet dat negertje dat bij jou daar het internet aanfietst eens op zijn flikker geven dat ie doortraptquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Yous suck.![]()
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/5167/fulcum2dz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Rij dan gewoon een nakedquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en zij wilde perse een keer naar duitsland om de top van haar CeeBeeR eens uit te proberen![]()
![]()
als je gewend raakt aan hogere snelheden is het later al gauw te traag jaH![]()
Die negertjes worden met de dag luier als je ze niet laat zien wie de baas isquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je moet dat negertje dat bij jou daar het internet aanfietst eens op zijn flikker geven dat ie doortrapt![]()
[afbeelding]
ik heb 2 electro draden onder zijn zadel gemaakt zodat ik hem onder 380 volt kan zetten als ie niet doorfietstquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Rij dan gewoon een nakedOp een fireblade merk je niet eens dat je 140 rijdt
![]()
![]()
![]()
[..]
Die negers worden met de dag luier als je ze niet laat zien wie de baas isBij mij ging het ook gewoon snel, knuppel staat naast m'n stoel dus hij laat het wel om langzamer te fietsen
Ah, ja dat niveau heb ik ook nog niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:35 schreef hicham het volgende:
Ik had nog een tijdje geleden een stuk gequote van iemand die ook SM reed omdat het "in Nederland toch niet te doen is zo een supersport met al die flitspalen en controles". Die zei dat ie met de SM alleen maar ziekere dingen ging doen. Zowel ten opzichte van z'n eigen gezondheid als Koos SpeeEn niet te vergeten Sigma op MF die z'n SM ook had verkocht omdat ie wheelies op de stoep maakte enzo
![]()
Ah, was mij vanochtend al enigzin s opgevallen dat het internet vandaag een stuk trager is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
je moet dat negertje dat bij jou daar het internet aanfietst eens op zijn flikker geven dat ie doortrapt![]()
[afbeelding]
True truequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Rij dan gewoon een nakedOp een fireblade merk je niet eens dat je 140 rijdt
![]()
![]()
![]()
[..]
Die negertjes worden met de dag luier als je ze niet laat zien wie de baas isBij mij ging het ook gewoon snel, knuppel staat naast m'n stoel dus hij laat het wel om langzamer te fietsen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie hier tegenover mij minimaal 5 collega's een onnatuurlijke werkhouding aannemen.![]()
Als je dat deze keer maar wel alleen doet, scheelt me weer een paar slapeloze nachtenquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik hem stukgemaakt heb maak ik er wel een straatvechter van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |