ik denk dat die kans wel heel groot is dat het een Matrix printer wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:14 schreef hicham het volgende:
Wat dat betreft zijn m'n broertje en ik ook primitief begonnen. Maar als ik het zo lees dan liepen wij dus achter, allochtoon heHEen 486 (kon ook een 286 of 386 zijn. Weet ik veel
), monochroom monitor en een printer die reteveel lawaai maakte tijdens het printen
(is dat een matrix printer Mercy, of is dat wat anders
)
[..]
Wil je dat niet meer zeggen, dan lijkt het wel alsof ik hier op een bejaardencluppie zit![]()
quote:
de atari ST1?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik had de eerste Atari spelcomputer.
Oh man, 9 naalds - was niet kapot te krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat die kans wel heel groot is dat het een Matrix printer was![]()
Star LC10 was de printer![]()
Geen idee meer..quote:
Post maar gerust verder hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef bwt het volgende:
[..]
Ikke??![]()
![]()
zit ff nix te doen
ga zo sporten
is het zo weer rustig
ik gebruik op mijn werk een emulatie programma om software te testenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef bwt het volgende:
't is trouwens wel een ramp om Windows 3.11 een beetje werkend te krijgen op een Athlon 2000+
Al die drivers die nodig zijn, Netwerk zwaar shit om geconfigureerd te krijgen.
Geen suppport voor belangrijke dingen als USB of Firewire, laat staan om te branden
Pong jij vuile cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee meer..
Het stoerste spel wat je er op kon spelen was tennis. Links een bewegend verticaal streeptje en rechts ook. Daartussen in zweefde een vierkantblokje wat dan de bal was.
Uúúren heb ik er mee doorgebracht.![]()
Jahaaaaaaaa Pong !quote:
Het kan wel.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik gebruik op mijn werk een emulatie programma om bepaalde software te testen![]()
en heb dus ook eens een keer windows 3.11 geinstalleerd op een P4-3GHzliep als een lopend vuurtje
alleen netwerk heb ik niet aan de praat kunnen krijgen
vanwege geen drivers te vinden.
leek me wel leuk om dan het internet op te gaan met een windows 3.11 systeemals er dan toevallig een systeem beheerder bijhoud wat voor besturings systemen en browsers op hun website komen zou ie best raar staan te kijken als er een win 3.11 bij zou zitten
![]()
The cyclesquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa Pong !
Later kon je ook nog een motorsport spelletje spelen.
Met KTM over schans springen.
Alhoewel dat ding er meer geavanceerder uitzag dan een KTM van tegenwoordig....![]()
Ik ga mee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:41 schreef ondeugend het volgende:
Slim én blond dus.
En nu ga ik jullie verlaten...
Daaaaag![]()
Pffffff in mijn tijd deden spelletjes nog helemaal geen software heten !quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:43 schreef omegaproject het volgende:
OMG!!!
Is dit Tweakers ofzo ???
Kan wel ff mee doen, heb hier op zolder nog de eerste PC staan waar ik ooit op gespeeld/gewerkt heb: De Oric Atmos...
[afbeelding]
De echte oudjes hier zullen hem wel kennen
Welquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:45 schreef ondeugend het volgende:
Pffffff in mijn tijd deden spelletjes nog helemaal geen software heten !![]()
tot zo Lars
Nope.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:43 schreef omegaproject het volgende:
OMG!!!
Is dit Tweakers ofzo ???
Kan wel ff mee doen, heb hier op zolder nog de eerste PC staan waar ik ooit op gespeeld/gewerkt heb: De Oric Atmos...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:43 schreef omegaproject het volgende:
OMG!!!
Is dit Tweakers ofzo ???
[afbeelding]
Gaat die harder dan een ZX-7R, zo een ZX-81?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De Aquarius was ook een geavanceerder dingetje dan mijn ZX-81.![]()
yéééééh nog een Friesquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:58 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Ik heb straks mijn eerst motorrijles. Ben benieuwd!!
Straks krijgen we nog subclubjes van de Fok!MC. Iig 2 Fok!MC'ers in Den Bosch, 3 in Amsterdam, 2 in Hoogvliet en nu ook een lesser in Frieslandquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:02 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
ik ben geen fries, oorspronkelijk kom ik uit Noord-Holland.
Ik denk dat de ZX7-R zelfs als computer intelligenter is dan een ZX-81.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:56 schreef hicham het volgende:
Gaat die harder dan een ZX-7R, zo een ZX-81?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:04 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
yamaha xj 600 s diversion, is dat een leuke beginnersmotor???
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:04 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
meten is wetenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
ik ben zelf vrij lang, 1.93 is dat wel te doen op zo'n motor??
Goed voor de knee downs.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
meten is wetenik met mijn 2 meter past er in iedergeval niet erg lekker op
![]()
Kicke heH.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:23 schreef worldpimber het volgende:
Zeg hej, wat is dit allemaal voor nostalgisch gelul???
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat die kans wel heel groot is dat het een Matrix printer was![]()
Star LC10 was de printer![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kicke heH.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit soort prijzen zagen we nooit meer terug.![]()
[afbeelding]
Zijn we toch nog opgelicht door de computerindustrie.
Uppricing.![]()
Misschien wil ie gewoon weer eens iets andersquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Heb ik iets gemist (ja bijna 2 topics), wil jij een nieuwe motor bwt? Is er iets met je andere dan (buiten dat rode plekje
)? Ik dacht me nog iets te herinneren dat je zo blij was met de SV en die voorlopig zou blijven rijden.
Anders ga je ff fietsen en pannekoeken bakken ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is al niet meer nodig om de rest te vragen te stoppen met posten zodat ik het bij kan houden.![]()
![]()
Nee hoor dat zou ik nooit doen.![]()
![]()
Dat is ook een optiequote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Anders ga je ff fietsen en pannekoeken bakken ofzo
Niet biedenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef dribbel79 het volgende:
Straks gooien ze dit topic naar DIG mén...heb trouwens geboden op Die GSX...is het aankomend weekdn toerweer trouwens??
Jup... die ga ik morgen een halenquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:04 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |