Zolang het alleen bij kijken blijft vind ik het best hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuk slot stuurslotBinnenkort ga ik hem maar eens spotten.. dus als je een dikke kawa door je buurt hoort roffelen dan weet je dat ik heen en weer zit te kijken
![]()
10.00?
11 was het toch
?
[..]
Die fiets in de keuken![]()
![]()
![]()
![]()
Zondequote:Op donderdag 22 september 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
Nee, het doet ze irl niets hoor.![]()
![]()
This is the one.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:03 schreef Bluto het volgende:
[...]
Husaberg FS650E:Vermogen 6 kW,het betreft een lichte motorfiets.Vermogen/massa:0,05kW/kg.
In het echie is ie echter bijna 60 ponnies op het achterwiel.
Dus die kun je ook rijden met je verse rijbewijs.Wel een beetje een heftige fiets om mee te beginnen hoor...
copy/paste kentekenbewijs
LOLquote:
Goed voor in de winter, weegt onder de 120 kilo.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef yup het volgende:
wakostda?
Voor mij kan het niet gek genoeg, dus ehhhh
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:02 schreef bwt het volgende:
Hoe is het inmiddels met de voet?
kun je weer lessen?
Ik vind hem best stoer zeg.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:24 schreef bwt het volgende:
Maar - ik kan natuurlijk altijd nog voor dit model gaan:
[afbeelding]
180/80?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:32 schreef bwt het volgende:
HAHAHAH
125 CC 4 takt
12 pk 9,8 Nm
zithoogte 77 CM
7,5 Liter tankje met een erg zuinig verbruik iets van 1 op 38
Maar - slechts 117 Kg
O ja, en een dikke vette achterband - 180/80
als vergelijk - mijn achterband is 160/60 dik
denk er aan dat die band ook nog es 80% hoogte heeft - dikke vette ballon band dus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
180/80?![]()
![]()
![]()
![]()
Kom ik aanzetten met mijn 130![]()
En toch is ie stoer !quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:32 schreef bwt het volgende:
HAHAHAH
125 CC 4 takt
12 pk 9,8 Nm
zithoogte 77 CM
7,5 Liter tankje met een erg zuinig verbruik iets van 1 op 38
Maar - slechts 117 Kg
O ja, en een dikke vette achterband - 180/80
als vergelijk - mijn achterband is 160/60 dik
Als overwinterbike misschien danquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En toch is ie stoer !
Ik zie je er wel op zitten eigenlijk !
Ik geef op... slapen.
Zie net bij zoezoekie dat die band van jou 130/70 is - is ook redelijk hoog voor z'n dikte.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
180/80?![]()
![]()
![]()
![]()
Kom ik aanzetten met mijn 130![]()
Nouja ik tank om de 200 km, zo'n 8 liter.. echt meer kan er ook niet bij. Na 225 km valt ie stil.. Maar volgens mij werkt de reserve niet helemaal goed.. zal ik nog eens even naar kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:44 schreef bwt het volgende:
[..]
Zie net bij zoezoekie dat die band van jou 130/70 is - is ook redelijk hoog voor z'n dikte.
Maar wel 20 liter tank.
duurt nog best even voor dat je heel onverwachts zomaar verschijnt op een meet met je fazerquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef ondeugend het volgende:ben alweer bezig.
Maar niet verder vertellen he !
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Hebben Lim en Hol een Smeerder - Mercy verhouding in ene keer
Klinkt goed, het was namelijk al ruim een maand zonder rellen ofzo![]()
quote:
Zeg hej, jij bent zeker op zoek naar meer kuip he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:23 schreef bwt het volgende:
Hopelijk ben ik snel weer aan het werk.
Kan ik weer eens gaan kijken voor een andere motor.
Zat eerst te denken aan een GSX750F maar dat ding heeft een gruwelijk lelijke koplamp partij.
[afbeelding]
en de mooie groene kleur is van een ouder model
180 is 'redelijk' normaal bij veel SS'en, ook als dit niet fabriek-af is .. stelletje pimpersquote:
Niet dat ik weet?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Hebben Lim en Hol een Smeerder - Mercy verhouding in ene keer
Weinig potentie helaas.........quote:Klinkt goed, het was namelijk al ruim een maand zonder rellen ofzo![]()
Nope, bandjes om de GPZ wielen voor de SM zijn 110/90 en 130/90.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:44 schreef bwt het volgende:
Zie net bij zoezoekie dat die band van jou 130/70 is - is ook redelijk hoog voor z'n dikte.
Hadden ze vorig jaar bij Safe een overjarige partij van voor rond de 2500 euro nieuw.quote:
100 kilometer en 6 liter.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nouja ik tank om de 200 km, zo'n 8 liter.. echt meer kan er ook niet bij. Na 225 km valt ie stil.. Maar volgens mij werkt de reserve niet helemaal goed.. zal ik nog eens even naar kijken.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen geven aan op welke trede van de sociale FokMC ladder je staat
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ga er nog 1 keertje serieus op in.................
Wil jij een mederijder tussen je hebben rijden die hem (hoogstwaarschijnlijk) zaterdagavond goed geraakt heeft?![]()
Je mag het zelf zeggen hoor maar om 10:00 vind ik mezelf nog niet capabel genoeg om te gaan rijden.![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit was de laatste keer kuttekop.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Hebben Lim en Hol een Smeerder - Mercy verhouding in ene keer
Klinkt goed, het was namelijk al ruim een maand zonder rellen ofzo![]()
Hoe zit dat preciesquote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Geen idee, Funda is de enige bron we used before.![]()
Maar iedere makelaar heeft een eigen site tegenwoordig, dus check anders de Gouden Gids.
Of simpel gewoon telefoongids.nl, kom je vast op namen uit en i'adressen is dan vast easy.![]()
Je kan ook gewoon door de wijken heen rijden waar je graag denkt te wonen.
Soms staan er wel 5 huizen in een grote wijk te koop.![]()
Adviesje licht rijbewijs.![]()
[..]
This is the one.![]()
[afbeelding]
Gek he.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Hoe zit dat precies6 KW opgave en 60 pk in werkelijkheid
Wel leuk dingetje
![]()
Geniet er maar van want dit was de laatste keer dat ik serieus op hem inga.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:10 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig die Lars en worldpimberLeuk bijlezen zo
![]()
quote:Daarbij wordt spraakverwarring ook nog eens veroorzaakt door verkeersleiders die wel Engels kunnen spreken, maar dat niet doen. In Europa zijn vooral Grieken, Spanjaarden, Fransen en Turken berucht hierom.
En hoe 'legaal' is dat dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij KTM weet ik het wel, doen een typegoedkeuring op licht rijbewijs en begrenzen hem eenvoudig op de slag van het gashandle. Dat gaat er bij de afleverbeurt altijd uit.![]()
Bummerquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geniet er maar van want dit was de laatste keer dat ik serieus op hem inga.![]()
Tsja met elke reactie die ik geef voed ik weer een vruchteloze provocatie van pimber.quote:
Tja, volgens de weg wet lijkt het mij niet helemaal jofel, maar bijna al die cross dingen staan op klein rijbewijs.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:23 schreef hicham het volgende:
En hoe 'legaal' is dat dan?Is dat net zo erg als de begrenzer van bijvoorbeeld een bandit eruit halen, of is het minder illegaal omdat het bij de afleverbeurt al gebeurd (zonder medeweten van de klant natuurlijk
)
Jij legt de nadruk ook teveel op het rellen, daar is ook niks aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja met elke reactie die ik geef voed ik weer een vruchteloze provocatie van pimber.
Het is wel vrijdag overigens, misschien zit er nog een relletje in.![]()
Misschien moet ik maar eens gaan shoppen voor een leuke KTM op klein rijbewijs, lekker rellen in de stadquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja, volgens de weg lijkt het mij niet helemaal jofel, maar bijna al die cross dingen staan op klein rijbewijs.![]()
Ik weet het doordat ik bij diverse KTM's in de showroom stond teen even ging spelen met het gas. HuH
1/4 slag van wat normaal is. Zijn die dingen zo fel
![]()
![]()
Even aan de dealer vragen..![]()
Aad:dat is de standaard begrenzing die er bij de afleverbeurt uitgaat.
![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen :w
word er nog gereld vandaag ?![]()
Brute 500 cc 2 takt kan je wel vinden als je goed zoekt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:42 schreef hicham het volgende:
Review met Herr.Flick's bike in de hoofdrol
Misschien moet ik maar eens gaan shoppen voor een leuke KTM op klein rijbewijs, lekker rellen in de stadZijn vast wel te vinden voor een eurootje of 500 toch? Meer wil ik er niet aan uitgeven
![]()
![]()
Verstand komt met de jaren..toch?quote:Nog eentje die over rellen begint, we hebben wat potentiele nieuwe Fok!MC'ers de laatste tijd die langsdroppen dus hou het een beetje rustig keej
En ik had ongelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:42 schreef hicham het volgende:
Review met Herr.Flick's bike in de hoofdrol
Ik vind die kleurstelling wel mooiEnneuuhh, strepen trekken
[afbeelding]
quote:Als je stevig aan het gassen gaat voel je dat de lengte van het rijwielgedeelte een noodzakelijk kwaad is om al het paardengeweld vlot over te brengen zonder op te stijgen, ook voel je diezelfde lengte en het toch naar BMW norm lage gewicht 228 kg wel bij het snellere bochtenwerk. Het omgooien gaat met net een beetje vertraging gepaard en de motor heeft bij normale, of noem het legale snelheden een beetje de neiging de bocht in te "vallen". Het rijklare gewicht is eveneens minstens indrukwekkend te noemen voor een motor met dit comfort en elektronische snufjes.
Ja en? Blijft een BMW natuurlijkquote:
Ow nee, even vergeten, bedoelde het rijden.quote:
Je moet ook al in training op je KLX.quote:Ik heb denk ik een serieus probleem als ik die CR weer aan de praat heb gekregen, ik krijg dat ding echt amper aan getrapt ben ik bangVind het al een hell om dat ding door de compressie heen te trappen, laat staan dat ik een goeie trap geef om hem aan de gang te zetten
![]()
Je kwam niet eens halverwege de slag.quote:Probleem is ook dat ik in mijn rechterpoot veel minder kracht heb zitten dan in mijn linkerpootSchiet ook wel lekker op dus, EN mijn gewicht werkt ook lekker meer ( 71
).
Dan gaat hier ook de vlag uit.quote:Maar als dat ding eenmaal gaat is het wel feest![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
180 is 'redelijk' normaal bij veel SS'en, ook als dit niet fabriek-af is .. stelletje pimpers![]()
80 is wel hoog ja.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
100 kilometer en 6 liter.![]()
Om het staafje met de opening van de reservestand kan idd vuil komen.
Pa!!!!!!!![]()
Wel een viertakt met dikke roffel natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Brute 500 cc 2 takt kan je wel vinden als je goed zoekt.
Die KTM schijnt nog erger te zijn dan een CR qua aantrappen.![]()
Dat is alsof je een oneindige loop programmeertquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:07 schreef Makster het volgende:
Maar als dat ding eenmaal gaat is het wel feest![]()
1 2 3 4 5 | zolang CR500 niet werkt ga sleutelen -O- anders feestvieren *O* einde |
1 2 3 4 5 | zolang 1 + 1 ongelijk is aan 3 ga sleutelen -O- anders feestvieren *O* einde |
Die KLX is 2 keer trappen en gaan, ds echt GEEN probleem. Die CR daarentegen, GODDAMN womanquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
Je moet ook al in training op je KLX.
Bougie eruit en 50 keer trappen dat ding.
Training werkt echt.![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Je kwam niet eens halverwege de slag.![]()
Gaat wel lukken op den duur hoor.![]()
En terechtquote:Dan gaat hier ook de vlag uit.![]()
Overal smilies in je post behalve bij dit gedeelte, heb je iets tegen KTM?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow nee, even vergeten, bedoelde het rijden.
Beetje mislukte powerband die motor.
Maar ja KTM was in die tijd helemaal een technische ramp qua ontwerpen.
Het was ook maar een klein k-u-t fabriekje natuurlijk.
Vroegah lim, vroegahquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Overal smilies in je post behalve bij dit gedeelte, heb je iets tegen KTM?![]()
Ik houd wel van rellen hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:42 schreef hicham het volgende:
[...]
Nog eentje die over rellen begint, we hebben wat potentiele nieuwe Fok!MC'ers de laatste tijd die langsdroppen dus hou het een beetje rustig keej
Kansloos.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:35 schreef hicham het volgende:
Wel een viertakt met dikke roffel natuurlijk![]()
Ik heb geen behoefte aan sleutelen
Hoe onderhoudsgevoelig zijn die 4-takt dingen eigenlijk?
Jij hebt ook het postuur van een dokwerker.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:09 schreef stinkie het volgende:
pussies. Zelfs ik kreeg die CR aangetrapt
Maak eens kennis met Lars a.k.a hollander172, hij is uitgekeken op worldpimberquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik houd wel van rellen hoor
quote:
Jaaaah, ik programmeerde al toen jij nog 3 jaar geboren moest worden.quote:
Ik maak wel vaker rare beslissingen in mijn leven, dus wie weet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:40 schreef Makster het volgende:
En terechtKommie nog in Dordt wonen
![]()
Ja de liefde is geheel over.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:17 schreef hicham het volgende:
Maak eens kennis met Lars a.k.a hollander172, hij is uitgekeken op worldpimber
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik houd wel van rellen hoor
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:27 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen, voor de adviseurs over mijn snelheidsprobleem:
Ze hebben iets met de vering gedaan. Ik vond 'm ook niet echt lekker in snelle bochten maar ik dacht dat dat aan m'n stuurkunst lag.
Gisteren weer geprobeerd en geen problemen, alleen werd ik bij 230 Km/u voorbijgereden door een Harley VRSC
[afbeelding]
Ik begreep van BE dat jij al richting de 110+ kilo ging tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:09 schreef stinkie het volgende:
pussies. Zelfs ik kreeg die CR aangetrapt
Je kan in iedergeval zeggen dat er een Porche blok in zat. Ook al staat er H-D op.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:27 schreef R2-D2 het volgende:
Gisteren weer geprobeerd en geen problemen, alleen werd ik bij 230 Km/u voorbijgereden door een Harley VRSC
[afbeelding V-rod]
"t is een blok met Torque dus zal de snelheid wel minder zijn hoewel je he tniet moet uitsluiten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En toen werd je wakker.![]()
![]()
Zal de gearing van een EVO ook 230 km/u halen?![]()
Jup, net als dat die fiets van jouw ook richting de 200 gaat.....quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik begreep van BE dat jij al richting de 110+ kilo ging toch![]()
![]()
![]()
Basic was coolquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jaaaah, ik programmeerde al toen jij nog 3 jaar geboren moest worden.![]()
![]()
In 1983 programmeerde ik een typ cursus in BASIC.
De leraar computerles snapte niet hoe ik dat gedaan had -en zo snel.![]()
![]()
Ben ook nooit verder gekomen dan dat.![]()
[..]
Ik maak wel vaker rare beslissingen in mijn leven, dus wie weet.
Rhoon is zo goed als rond.![]()
jaaaaa, en dat op een degelijke C64quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Basic was coolvooral spelletjes verbouwen en manipuleren was ubercool om te doen
en dan alle code uitdraaien op een MATRIX printertje
( die kent onze jeugd niet meer ) en dan thuis nalezen en eventueel corrigeren
![]()
en dan de volgende dag Game on![]()
ik had het geluk om een 8086 en een 286 tot mijn beschikking te hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
jaaaaa, en dat op een degelijke C64![]()
staat allemaal nog in de garage
![]()
Lang leve de eerste PC prive projecten waar ouders aan mee deden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had het geluk om een 8086 en een 286 tot mijn beschikking te hebben![]()
MIjn C64 werd opgevolgd door een P75 met 800MB HD en 16MB intern. Duke Nuke 'm en Wolfenstein draaiden als een gek. Ik werd aanbeden door elke nerd op de opleidingquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had het geluk om een 8086 en een 286 tot mijn beschikking te hebben![]()
Poke dit, poke dat, niks waard.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:46 schreef stinkie het volgende:
jaaaaa, en dat op een degelijke C64![]()
staat allemaal nog in de garage
![]()
Ik kocht een MSX, het systeem die heel snel commerciaal failliet ging door software piraterij volgens het maandblad Kijk 5 jaar later.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had het geluk om een 8086 en een 286 tot mijn beschikking te hebben![]()
mijn eerste windows versie was 2.1quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Lang leve de eerste PC prive projecten waar ouders aan mee deden.
MS-DOS 3.1![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
MIjn C64 werd opgevolgd door een P75 met 800MB HD en 16MB intern. Duke Nuke 'm en Wolfenstein draaiden als een gek. Ik werd aanbeden door elke nerd op de opleiding
ja, een echte 4 speed cd-romspeler. Pure pr0nquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
toen ik mijn 1e 486DX2-100 kocht had ie ook 16MB intern en een CD-Rom speler
![]()
vrienden van mijn kwamen diezelfde dag nog vanuit Utrecht en Amsterdam om te kijken naar al dat computer geweld![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, een echte 4 2 speed cd-romspeler. Pure pr0n
weet je zeker dat het een DX-2 was?quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
toen ik mijn 1e 486DX2-100 kocht had ie ook 16MB intern en een CD-Rom speler
![]()
vrienden van mijn kwamen diezelfde dag nog vanuit Utrecht en Amsterdam om te kijken naar al dat computer geweld![]()
Mijn pa betaalde meen ik iets van 1100,- om een 286 te upgraden naar een 386, weken ruzie daarom gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn opa ging met pensioen, en mijn moeder haar broers en zussen namen het bedrijf over.
Er kwam direct een 2/386 met 20 Mb harde schijf.
De hele familie sprak schande van zo'n investering.
Van god los.![]()
Zo'n zware computer was voor zo'n bedrijfje toch helemaal niet nodig.
Ze smijten met geld die mensen.![]()
de zaak heeft vast nog maar een paar jaar te gaan op deze manier.
Vlak daarna werd het pas leuk, de pentium 60 wat een rekenmonster was dat!quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:04 schreef bwt het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een DX-2 was?
niet toevallig een DX-4? CPU snelheid ging tot slechts 33 MHz dus een DX-2 was max. 66 Mhz.
Van AMD weet ik dat ze 40 Mhz haalden.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:04 schreef bwt het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een DX-2 was?
niet toevallig een DX-4? CPU snelheid ging tot slechts 33 MHz dus een DX-2 was max. 66 Mhz.
Van AMD weet ik dat ze 40 Mhz haalden.
Ach K*T computers - ik rij liever motor
Zat een rekenfoutje in de chip ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:07 schreef hollander172 het volgende:
Vlak daarna werd het pas leuk, de pentium 60 wat een rekenmonster was dat!Meen dat daar nog wat kinderziektes inzaten of was dat weer massahysterie?
AHHHH, kijk - het betere werk, zeker met een kleine bij betaling omdat de 66 zo snel kapot ging.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je heb gelijk
ben nog niet geheel wakker
ik kocht als 1e een DX2-66 die na een week al stuk wasdus is toen vervangen door een DX4-100
![]()
Floating point error.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zat een rekenfoutje in de chip ja.
Die DX4-100 liep volgens mij op 25Mhz vandaar de "4".quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:11 schreef bwt het volgende:
[..]
AHHHH, kijk - het betere werk, zeker met een kleine bij betaling omdat de 66 zo snel kapot ging.
ook de AMD ging standaard tot 33 MHz dus ook DX4-100
snap nog altijd niet waarom ze het DX4 hebben genoemd en niet DX3 - lijkt veel logischer
JAAAA, Zwart/wit - nog niet eens kleur. maar wel grafisch werkendquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo zelfs nog met Windows 1.0 gewerkt.![]()
dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:08 schreef bwt het volgende:
Mijn ouders hebben het 286 tijdperk overgeslagen en gingen gelijk van de XT naar de 386.
van Real naar protected mode en terug zonder reboot
En buggy as hell.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:13 schreef bwt het volgende:
[..]
JAAAA, Zwart/wit - nog niet eens kleur. maar wel grafisch werkend
Wil je dat niet meer zeggen, dan lijkt het wel alsof ik hier op een bejaardencluppie zitquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jaaaah, ik programmeerde al toen jij nog 3 jaar geboren moest worden.![]()
![]()
Heb het net nog ff nagekeken bij intel en amd - 33 Mhz X 3 = 99 = DX4-100quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die DX4-100 liep volgens mij op 25Mhz vandaar de "4".
Kan me nog wel iets herinneren over de performance die weinig beter was dan bij de DX2-66.
Daarom zijn motoren ook veel leukerquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer zeggen, dan lijkt het wel alsof ik hier op een bejaardencluppie zit![]()
het kwam eigenlijk doordat ik op een Computerbeurs een mega grote Harddisk gekocht had 1250 MBquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:11 schreef bwt het volgende:
[..]
AHHHH, kijk - het betere werk, zeker met een kleine bij betaling omdat de 66 zo snel kapot ging.
ook de AMD ging standaard tot 33 MHz dus ook DX4-100
snap nog altijd niet waarom ze het DX4 hebben genoemd en niet DX3 - lijkt veel logischer
Ik had de eerste Atari spelcomputer.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:14 schreef hicham het volgende:
Wil je dat niet meer zeggen, dan lijkt het wel alsof ik hier op een bejaardencluppie zit![]()
Leeftijd dusquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik had de eerste Atari spelcomputer.
Ikke??quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:17 schreef hicham het volgende:
Hey wel grappig dat bwt ineens zoveel post, zou het komen vanwege zijn leeftijd of vanwege zijn affectie jegens alles wat met computers te maken heeft?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |