denk er aan dat die band ook nog es 80% hoogte heeft - dikke vette ballon band dus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
180/80?![]()
![]()
![]()
![]()
Kom ik aanzetten met mijn 130![]()
En toch is ie stoer !quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:32 schreef bwt het volgende:
HAHAHAH
125 CC 4 takt
12 pk 9,8 Nm
zithoogte 77 CM
7,5 Liter tankje met een erg zuinig verbruik iets van 1 op 38
Maar - slechts 117 Kg
O ja, en een dikke vette achterband - 180/80
als vergelijk - mijn achterband is 160/60 dik
Als overwinterbike misschien danquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En toch is ie stoer !
Ik zie je er wel op zitten eigenlijk !
Ik geef op... slapen.
Zie net bij zoezoekie dat die band van jou 130/70 is - is ook redelijk hoog voor z'n dikte.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
180/80?![]()
![]()
![]()
![]()
Kom ik aanzetten met mijn 130![]()
Nouja ik tank om de 200 km, zo'n 8 liter.. echt meer kan er ook niet bij. Na 225 km valt ie stil.. Maar volgens mij werkt de reserve niet helemaal goed.. zal ik nog eens even naar kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:44 schreef bwt het volgende:
[..]
Zie net bij zoezoekie dat die band van jou 130/70 is - is ook redelijk hoog voor z'n dikte.
Maar wel 20 liter tank.
duurt nog best even voor dat je heel onverwachts zomaar verschijnt op een meet met je fazerquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef ondeugend het volgende:ben alweer bezig.
Maar niet verder vertellen he !
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Hebben Lim en Hol een Smeerder - Mercy verhouding in ene keer
Klinkt goed, het was namelijk al ruim een maand zonder rellen ofzo![]()
quote:
Zeg hej, jij bent zeker op zoek naar meer kuip he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:23 schreef bwt het volgende:
Hopelijk ben ik snel weer aan het werk.
Kan ik weer eens gaan kijken voor een andere motor.
Zat eerst te denken aan een GSX750F maar dat ding heeft een gruwelijk lelijke koplamp partij.
[afbeelding]
en de mooie groene kleur is van een ouder model
180 is 'redelijk' normaal bij veel SS'en, ook als dit niet fabriek-af is .. stelletje pimpersquote:
Niet dat ik weet?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Weinig potentie helaas.........quote:Klinkt goed, het was namelijk al ruim een maand zonder rellen ofzo![]()
Nope, bandjes om de GPZ wielen voor de SM zijn 110/90 en 130/90.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:44 schreef bwt het volgende:
Zie net bij zoezoekie dat die band van jou 130/70 is - is ook redelijk hoog voor z'n dikte.
Hadden ze vorig jaar bij Safe een overjarige partij van voor rond de 2500 euro nieuw.quote:
100 kilometer en 6 liter.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nouja ik tank om de 200 km, zo'n 8 liter.. echt meer kan er ook niet bij. Na 225 km valt ie stil.. Maar volgens mij werkt de reserve niet helemaal goed.. zal ik nog eens even naar kijken.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen geven aan op welke trede van de sociale FokMC ladder je staat
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ga er nog 1 keertje serieus op in.................
Wil jij een mederijder tussen je hebben rijden die hem (hoogstwaarschijnlijk) zaterdagavond goed geraakt heeft?![]()
Je mag het zelf zeggen hoor maar om 10:00 vind ik mezelf nog niet capabel genoeg om te gaan rijden.![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit was de laatste keer kuttekop.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
Klinkt goed, het was namelijk al ruim een maand zonder rellen ofzo![]()
Hoe zit dat preciesquote:Op donderdag 22 september 2005 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
Geen idee, Funda is de enige bron we used before.![]()
Maar iedere makelaar heeft een eigen site tegenwoordig, dus check anders de Gouden Gids.
Of simpel gewoon telefoongids.nl, kom je vast op namen uit en i'adressen is dan vast easy.![]()
Je kan ook gewoon door de wijken heen rijden waar je graag denkt te wonen.
Soms staan er wel 5 huizen in een grote wijk te koop.![]()
Adviesje licht rijbewijs.![]()
[..]
This is the one.![]()
[afbeelding]
Gek he.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Hoe zit dat precies6 KW opgave en 60 pk in werkelijkheid
Wel leuk dingetje
![]()
Geniet er maar van want dit was de laatste keer dat ik serieus op hem inga.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:10 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig die Lars en worldpimberLeuk bijlezen zo
![]()
quote:Daarbij wordt spraakverwarring ook nog eens veroorzaakt door verkeersleiders die wel Engels kunnen spreken, maar dat niet doen. In Europa zijn vooral Grieken, Spanjaarden, Fransen en Turken berucht hierom.
En hoe 'legaal' is dat dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij KTM weet ik het wel, doen een typegoedkeuring op licht rijbewijs en begrenzen hem eenvoudig op de slag van het gashandle. Dat gaat er bij de afleverbeurt altijd uit.![]()
Bummerquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geniet er maar van want dit was de laatste keer dat ik serieus op hem inga.![]()
Tsja met elke reactie die ik geef voed ik weer een vruchteloze provocatie van pimber.quote:
Tja, volgens de weg wet lijkt het mij niet helemaal jofel, maar bijna al die cross dingen staan op klein rijbewijs.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:23 schreef hicham het volgende:
En hoe 'legaal' is dat dan?Is dat net zo erg als de begrenzer van bijvoorbeeld een bandit eruit halen, of is het minder illegaal omdat het bij de afleverbeurt al gebeurd (zonder medeweten van de klant natuurlijk
)
Jij legt de nadruk ook teveel op het rellen, daar is ook niks aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja met elke reactie die ik geef voed ik weer een vruchteloze provocatie van pimber.
Het is wel vrijdag overigens, misschien zit er nog een relletje in.![]()
Misschien moet ik maar eens gaan shoppen voor een leuke KTM op klein rijbewijs, lekker rellen in de stadquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja, volgens de weg lijkt het mij niet helemaal jofel, maar bijna al die cross dingen staan op klein rijbewijs.![]()
Ik weet het doordat ik bij diverse KTM's in de showroom stond teen even ging spelen met het gas. HuH
1/4 slag van wat normaal is. Zijn die dingen zo fel
![]()
![]()
Even aan de dealer vragen..![]()
Aad:dat is de standaard begrenzing die er bij de afleverbeurt uitgaat.
![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen :w
word er nog gereld vandaag ?![]()
Brute 500 cc 2 takt kan je wel vinden als je goed zoekt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:42 schreef hicham het volgende:
Review met Herr.Flick's bike in de hoofdrol
Misschien moet ik maar eens gaan shoppen voor een leuke KTM op klein rijbewijs, lekker rellen in de stadZijn vast wel te vinden voor een eurootje of 500 toch? Meer wil ik er niet aan uitgeven
![]()
![]()
Verstand komt met de jaren..toch?quote:Nog eentje die over rellen begint, we hebben wat potentiele nieuwe Fok!MC'ers de laatste tijd die langsdroppen dus hou het een beetje rustig keej
En ik had ongelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:42 schreef hicham het volgende:
Review met Herr.Flick's bike in de hoofdrol
Ik vind die kleurstelling wel mooiEnneuuhh, strepen trekken
[afbeelding]
quote:Als je stevig aan het gassen gaat voel je dat de lengte van het rijwielgedeelte een noodzakelijk kwaad is om al het paardengeweld vlot over te brengen zonder op te stijgen, ook voel je diezelfde lengte en het toch naar BMW norm lage gewicht 228 kg wel bij het snellere bochtenwerk. Het omgooien gaat met net een beetje vertraging gepaard en de motor heeft bij normale, of noem het legale snelheden een beetje de neiging de bocht in te "vallen". Het rijklare gewicht is eveneens minstens indrukwekkend te noemen voor een motor met dit comfort en elektronische snufjes.
Ja en? Blijft een BMW natuurlijkquote:
Ow nee, even vergeten, bedoelde het rijden.quote:
Je moet ook al in training op je KLX.quote:Ik heb denk ik een serieus probleem als ik die CR weer aan de praat heb gekregen, ik krijg dat ding echt amper aan getrapt ben ik bangVind het al een hell om dat ding door de compressie heen te trappen, laat staan dat ik een goeie trap geef om hem aan de gang te zetten
![]()
Je kwam niet eens halverwege de slag.quote:Probleem is ook dat ik in mijn rechterpoot veel minder kracht heb zitten dan in mijn linkerpootSchiet ook wel lekker op dus, EN mijn gewicht werkt ook lekker meer ( 71
).
Dan gaat hier ook de vlag uit.quote:Maar als dat ding eenmaal gaat is het wel feest![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
180 is 'redelijk' normaal bij veel SS'en, ook als dit niet fabriek-af is .. stelletje pimpers![]()
80 is wel hoog ja.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
100 kilometer en 6 liter.![]()
Om het staafje met de opening van de reservestand kan idd vuil komen.
Pa!!!!!!!![]()
Wel een viertakt met dikke roffel natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Brute 500 cc 2 takt kan je wel vinden als je goed zoekt.
Die KTM schijnt nog erger te zijn dan een CR qua aantrappen.![]()
Dat is alsof je een oneindige loop programmeertquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:07 schreef Makster het volgende:
Maar als dat ding eenmaal gaat is het wel feest![]()
1 2 3 4 5 | zolang CR500 niet werkt ga sleutelen -O- anders feestvieren *O* einde |
1 2 3 4 5 | zolang 1 + 1 ongelijk is aan 3 ga sleutelen -O- anders feestvieren *O* einde |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |