Dude, ik mag toch helemaal geen motor rijden wat geen 25 kw is op kentekenquote:Op zondag 25 september 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:![]()
Ik vind het echt geweldig om te zien, 2 motoren die aan elkaar plakken schreeuwend door de bocht
En dan is het nog een slechte kwaliteit filmpje
[..]Weet je al of het jou niet uitmaakt of een motor wel of niet 25kW op kenteken staat of ben je daar nog over aan het denken? Staat deze op kenteken (import
) of op uitdraai?
Er zijn erbij die hem laten begrenzen en daarna met een uitdraai rondrijdenquote:Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef yup het volgende:
Het moet gewoon officieel 25 kw zijn. Geen gebullshit
wat ik van jou gezien heb op het klaverblad ging het toch erg goed hoorquote:Op zondag 25 september 2005 18:40 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ja joh echt lekker vet genoten vandaag!!Ik heb me geen seconde verveeld. Ik vond het ook erg leuk om de Lekdijk te rijden. Moest de eerste paar KM wel even inkomen. Was al weer eventjes geleden dat we dijkjes hadden gereden. Daarna ging het wel lekker vond ik.
![]()
Het weer was inderdaad precies goed.Blij toe dat we gewoon in leer waren gegaan. Het waaide wel vrij hard op de heenweg (snelweg) en in het begin op de dijk had ik een beetje last van de wind. Daarna eigenlijk niet meer gemerkt. Dacht wel dat het bij dat mini-tankstationnetje het einde van de meet zou betekenen, maar het bleef echter bij die 5 stipjes regen op de tank.
![]()
Voor het eerst vond ik het klaverblad ook leuk.Ik had hiervoor in totaal volgens mij ergens tussen de 5-10 rondjes gereden. En dat voor een motorcarrière van ruim een half jaar.
Maar dit keer heb ik er even goed van geprofiteerd. De eerste rondjes vond ik best eng
en 1 keer had ik een beetje moeite om de juiste koers te volgen.
Daarna ging het eigenlijk wel.
![]()
Mannen, het was kei gezellig weer!![]()
Inderdaad, je wilt echt geen gezeik krijgen met de verzekering als er een keer iets gebeurdquote:Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef yup het volgende:
[..]
Dude, ik mag toch helemaal geen motor rijden wat geen 25 kw is op kenteken
Kan ik net zo goed zonder rijbewijs een motor rijden
Het moet gewoon officieel 25 kw zijn. Geen gebullshit
Hoef geen motor die volvermogen is hoor. Dat zien we later wel. (wat ik bedoel dus 25kw op papier en eigenlijk onbegrenst in het echt).quote:Op zondag 25 september 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er zijn erbij die hem laten begrenzen en daarna met een uitdraai rondrijdenMaar ik vroeg het eigenlijk verkapt als "denk je wel aan 25kW?
" Maar op kenteken is idd het best.
quote:Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ik van jou gezien heb op het klaverblad ging het toch erg goed hoorje gaat steeds beter rijden
Das een banditquote:Op zondag 25 september 2005 18:58 schreef yup het volgende:
XJ600N 25 kw
Waarom is dit zo goedkoopCheck km stand + leeftijd...
Voordeel boven ER5/GS5jes is dat dit een 4 cylinder is... Zoals ik al heb verteld wil ik gewoon geen 2 cylinder.quote:Op zondag 25 september 2005 19:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Das een bandit![]()
Ik weet het niet, misschien zijn Yamaha's goedkoop of dat de teller is teruggedraaid.
Misschien iemand met verstand ervan hier
ikke voorop rijdenquote:Op zondag 25 september 2005 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]Voordeel van klaverblad is dat je keer op keer hetzelfde bochtje kan oefenen en dit daarna op de grote boze willekeurige weg eens uit te proberen
Desnoods iemand met een iets hoger tempo voor je laten rijden en je een beetje laten opfokken (
![]()
![]()
![]()
), blijven kijken naar diegene (kijk je meteen de goede kant op
) en dan gaat het steeds beter
Taak voor jou Martie
Ik heb het van Hicham geleerdquote:Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat ze meer van Jou en Hicham kan leren![]()
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 25 september 2005 19:05 schreef yup het volgende:
[..]
Voordeel boven ER5/GS5jes is dat dit een 4 cylinder is... Zoals ik al heb verteld wil ik gewoon geen 2 cylinder.
Rijschool heeft een ER5 (zoals ik al zei) ding is redelijk nieuw maar ik vind het gewoon niks (qua motorloop etc.)... Ik heb alle drie ER5jes gereden (nieuw, oud, heel oud) en het is gewoon qua motor 3x niks...quote:
Nouja.. als 25kw begrenst haalt een 2 cylinder wel meer uit het laag en middengebied. Heb zelf nog nooit een 4 cylinder bereden dus kan ook niet een vergelijking trekken, maar mijn GS trekt laag in de toeren ook vrij goed, en daar ben ik wel blij meequote:Op zondag 25 september 2005 19:16 schreef yup het volgende:
[..]
Rijschool heeft een ER5 (zoals ik al zei) ding is redelijk nieuw maar ik vind het gewoon niks (qua motorloop etc.)... Ik heb alle drie ER5jes gereden (nieuw, oud, heel oud) en het is gewoon qua motor 3x niks...
Geef mij maar een toerenbeukende 4 cylinder... Alhoewel die Bandit ook niet zo veel toeren zal beuken zal het wel beter dan een 2 cyl zijn...
Nee joh die ben ik meteen kwijt.quote:Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ikke voorop rijdendenk dat ik op dat gebied nog geen goede leermeester zal zijn
![]()
ik denk dat ze meer van Jou en Hicham kan leren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |