abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30883239

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

• BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC Deel 310] KTM950, gepassioneerd gezelschap
    Fok Motorclub [SC Deel 311]
    Fok Motorclub [SC Deel 312] Street or Track
    Fok Motorclub [SC Deel 313] Strapons, ondeugend etc.
    Fok Motorclub [SC Deel 314] Nazomeren

• pi_30883279
    Shit.. kan deze dicht? Misverstandje
    pi_30884075
    pi_30908916
    ROFL
    pi_30922490
    Hier verder dan maar
      zondag 25 september 2005 @ 18:51:24 #6
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_30922566
    Nu hoeft ie niet meer dicht
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_30922581
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:
    Ik vind het echt geweldig om te zien, 2 motoren die aan elkaar plakken schreeuwend door de bocht En dan is het nog een slechte kwaliteit filmpje
    [..]

Weet je al of het jou niet uitmaakt of een motor wel of niet 25kW op kenteken staat of ben je daar nog over aan het denken? Staat deze op kenteken (import ) of op uitdraai?
    Dude, ik mag toch helemaal geen motor rijden wat geen 25 kw is op kenteken

Kan ik net zo goed zonder rijbewijs een motor rijden

Het moet gewoon officieel 25 kw zijn. Geen gebullshit
      zondag 25 september 2005 @ 18:53:24 #8
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_30922620
    Nogmaals mijn foto's anders moet iedereen terug zappen naar dat vorige topic
    ------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat zien we hier verscholen in het struikgewas

Raus gaat steeds beter door de bochten, hier helaas achter een auto.

Hicham, met dubbele koplamp die het doet.

Raus houd het voor gezien.

WorldPimber "een onbekende die leek op" door de bocht, kan veeeel en veeeel platter.

Hicham en pimber op de achtergrond, best wel plat.

Dit is het effect van iets te veel rondjes rijden.................

De grotere versies kun je hier vinden

een paar kleine 3gp filmpjes heb ik ook nog, niet in al te beste quality maar 't is met een telefoon gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door bwt op 25-09-2005 23:37:49 ]
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_30922649
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef yup het volgende:

Er zijn erbij die hem laten begrenzen en daarna met een uitdraai rondrijden Maar ik vroeg het eigenlijk verkapt als "denk je wel aan 25kW? " Maar op kenteken is idd het best.
      zondag 25 september 2005 @ 18:55:50 #10
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_30922688
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:40 schreef Rausdouwer het volgende:

Ja joh echt lekker vet genoten vandaag!! Ik heb me geen seconde verveeld. Ik vond het ook erg leuk om de Lekdijk te rijden. Moest de eerste paar KM wel even inkomen. Was al weer eventjes geleden dat we dijkjes hadden gereden. Daarna ging het wel lekker vond ik.

Het weer was inderdaad precies goed. Blij toe dat we gewoon in leer waren gegaan. Het waaide wel vrij hard op de heenweg (snelweg) en in het begin op de dijk had ik een beetje last van de wind. Daarna eigenlijk niet meer gemerkt. Dacht wel dat het bij dat mini-tankstationnetje het einde van de meet zou betekenen, maar het bleef echter bij die 5 stipjes regen op de tank.

Voor het eerst vond ik het klaverblad ook leuk. Ik had hiervoor in totaal volgens mij ergens tussen de 5-10 rondjes gereden. En dat voor een motorcarrière van ruim een half jaar. Maar dit keer heb ik er even goed van geprofiteerd. De eerste rondjes vond ik best eng en 1 keer had ik een beetje moeite om de juiste koers te volgen. Daarna ging het eigenlijk wel.

Mannen, het was kei gezellig weer!
    wat ik van jou gezien heb op het klaverblad ging het toch erg goed hoor je gaat steeds beter rijden
    Let's race
    Buienradar
    pi_30922713
    Kawasaki zou kawasaki niet zijn als ze gewoon heel duidelijk en behulpzaam zijn. hier, bij de 1 na laatste vraag yup, kun je een overzicht zien van welke Nederlandse motoren officieel op 25kW kunnen
    pi_30922736
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef yup het volgende:

[..]

Dude, ik mag toch helemaal geen motor rijden wat geen 25 kw is op kenteken

Kan ik net zo goed zonder rijbewijs een motor rijden

Inderdaad, je wilt echt geen gezeik krijgen met de verzekering als er een keer iets gebeurd
    pi_30922766
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Er zijn erbij die hem laten begrenzen en daarna met een uitdraai rondrijden Maar ik vroeg het eigenlijk verkapt als "denk je wel aan 25kW? " Maar op kenteken is idd het best.
    Hoef geen motor die volvermogen is hoor. Dat zien we later wel. (wat ik bedoel dus 25kw op papier en eigenlijk onbegrenst in het echt).

Ik weet niet hoe ik 25 kw zal doen. Uiteraard wil ik het liefst 25 kw op kentekenbewijs... Maar andere legale vormen heb ik geen problemen mee zolang er geen gezeik ontstaat met verzekering/politie...

XJ600N 25 kw

Waarom is dit zo goedkoop Check km stand + leeftijd...
    pi_30922788
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

wat ik van jou gezien heb op het klaverblad ging het toch erg goed hoor je gaat steeds beter rijden
    Voordeel van klaverblad is dat je keer op keer hetzelfde bochtje kan oefenen en dit daarna op de grote boze willekeurige weg eens uit te proberen Desnoods iemand met een iets hoger tempo voor je laten rijden en je een beetje laten opfokken ( ), blijven kijken naar diegene (kijk je meteen de goede kant op ) en dan gaat het steeds beter

Taak voor jou Martie
    pi_30922865
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:58 schreef yup het volgende:
    XJ600N 25 kw

Waarom is dit zo goedkoop Check km stand + leeftijd...
    Das een bandit

Ik weet het niet, misschien zijn Yamaha's goedkoop of dat de teller is teruggedraaid. Misschien iemand met verstand ervan hier
    pi_30922925
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:03 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Das een bandit

Ik weet het niet, misschien zijn Yamaha's goedkoop of dat de teller is teruggedraaid. Misschien iemand met verstand ervan hier
    Voordeel boven ER5/GS5jes is dat dit een 4 cylinder is... Zoals ik al heb verteld wil ik gewoon geen 2 cylinder.
      zondag 25 september 2005 @ 19:07:16 #17
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_30922963
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:00 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Voordeel van klaverblad is dat je keer op keer hetzelfde bochtje kan oefenen en dit daarna op de grote boze willekeurige weg eens uit te proberen Desnoods iemand met een iets hoger tempo voor je laten rijden en je een beetje laten opfokken ( ), blijven kijken naar diegene (kijk je meteen de goede kant op ) en dan gaat het steeds beter

Taak voor jou Martie
    ikke voorop rijden denk dat ik op dat gebied nog geen goede leermeester zal zijn

ik denk dat ze meer van Jou en Hicham kan leren
    Let's race
    Buienradar
    pi_30923070
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:

Ik heb het van Hicham geleerd

Nou ja, ik kon het gewoon niet hebben dat hij sneller dan ik ging. Ik had immers een supersport en hij meer ervaring... Gasssssssss
    pi_30923092
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:05 schreef yup het volgende:

[..]

Voordeel boven ER5/GS5jes is dat dit een 4 cylinder is... Zoals ik al heb verteld wil ik gewoon geen 2 cylinder.
    Waarom niet eigenlijk?
    pi_30923202
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:12 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk?
    Rijschool heeft een ER5 (zoals ik al zei) ding is redelijk nieuw maar ik vind het gewoon niks (qua motorloop etc.)... Ik heb alle drie ER5jes gereden (nieuw, oud, heel oud) en het is gewoon qua motor 3x niks...

Geef mij maar een toerenbeukende 4 cylinder... Alhoewel die Bandit ook niet zo veel toeren zal beuken zal het wel beter dan een 2 cyl zijn...
    pi_30923235
    http://www.intermediair.nl/kv_sectie_index.jsp?section=kvrijden

Zie daar wat voor vragen je gaat stellen als je lang werkloos bent.

bwt, voorkom dat!
    pi_30923429
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:16 schreef yup het volgende:

[..]

Rijschool heeft een ER5 (zoals ik al zei) ding is redelijk nieuw maar ik vind het gewoon niks (qua motorloop etc.)... Ik heb alle drie ER5jes gereden (nieuw, oud, heel oud) en het is gewoon qua motor 3x niks...

Geef mij maar een toerenbeukende 4 cylinder... Alhoewel die Bandit ook niet zo veel toeren zal beuken zal het wel beter dan een 2 cyl zijn...
    Nouja.. als 25kw begrenst haalt een 2 cylinder wel meer uit het laag en middengebied. Heb zelf nog nooit een 4 cylinder bereden dus kan ook niet een vergelijking trekken, maar mijn GS trekt laag in de toeren ook vrij goed, en daar ben ik wel blij mee

Heb eens met iemand gereden op een 25kw Fazer (4 cylinder dus), en die kon mij lang niet bijhouden kwa acceleratie
    pi_30923562
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ikke voorop rijden denk dat ik op dat gebied nog geen goede leermeester zal zijn

Nee joh die ben ik meteen kwijt.

Het viel op zich nog mee, want ik zag ze nog wel voor me, maar er recht achterblijven lukt nog niet.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_30923843
    Neefje is weg Heeft hij ook weer een fijne avond gehad (wil altijd GTA spelen als hij hier is )

Voor de rest ben ik het eens met u allen wat betreft ons daggie Vraag me echt af hoe de pics / filmpjes zullen zijn, ZX-7R heeft er best lang gestaan bwt's pics zijn ook tof en ik zag op de grote pic op je website dat het inderdaad niet worldpimber was maar een andere 'vreemde' kawa, die hoorde niet bij ons (ik bedoel dus deze >> foto)

Oh ja, bummer Fulcrum, je splinternieuwe bandje naar de klote
    pi_30923957

Zo even op visite
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')