Dude, ik mag toch helemaal geen motor rijden wat geen 25 kw is op kentekenquote:Op zondag 25 september 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:![]()
Ik vind het echt geweldig om te zien, 2 motoren die aan elkaar plakken schreeuwend door de bocht
En dan is het nog een slechte kwaliteit filmpje
[..]Weet je al of het jou niet uitmaakt of een motor wel of niet 25kW op kenteken staat of ben je daar nog over aan het denken? Staat deze op kenteken (import
) of op uitdraai?
Er zijn erbij die hem laten begrenzen en daarna met een uitdraai rondrijdenquote:Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef yup het volgende:
Het moet gewoon officieel 25 kw zijn. Geen gebullshit
wat ik van jou gezien heb op het klaverblad ging het toch erg goed hoorquote:Op zondag 25 september 2005 18:40 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ja joh echt lekker vet genoten vandaag!!Ik heb me geen seconde verveeld. Ik vond het ook erg leuk om de Lekdijk te rijden. Moest de eerste paar KM wel even inkomen. Was al weer eventjes geleden dat we dijkjes hadden gereden. Daarna ging het wel lekker vond ik.
![]()
Het weer was inderdaad precies goed.Blij toe dat we gewoon in leer waren gegaan. Het waaide wel vrij hard op de heenweg (snelweg) en in het begin op de dijk had ik een beetje last van de wind. Daarna eigenlijk niet meer gemerkt. Dacht wel dat het bij dat mini-tankstationnetje het einde van de meet zou betekenen, maar het bleef echter bij die 5 stipjes regen op de tank.
![]()
Voor het eerst vond ik het klaverblad ook leuk.Ik had hiervoor in totaal volgens mij ergens tussen de 5-10 rondjes gereden. En dat voor een motorcarrière van ruim een half jaar.
Maar dit keer heb ik er even goed van geprofiteerd. De eerste rondjes vond ik best eng
en 1 keer had ik een beetje moeite om de juiste koers te volgen.
Daarna ging het eigenlijk wel.
![]()
Mannen, het was kei gezellig weer!![]()
Inderdaad, je wilt echt geen gezeik krijgen met de verzekering als er een keer iets gebeurdquote:Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef yup het volgende:
[..]
Dude, ik mag toch helemaal geen motor rijden wat geen 25 kw is op kenteken
Kan ik net zo goed zonder rijbewijs een motor rijden
Het moet gewoon officieel 25 kw zijn. Geen gebullshit
Hoef geen motor die volvermogen is hoor. Dat zien we later wel. (wat ik bedoel dus 25kw op papier en eigenlijk onbegrenst in het echt).quote:Op zondag 25 september 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er zijn erbij die hem laten begrenzen en daarna met een uitdraai rondrijdenMaar ik vroeg het eigenlijk verkapt als "denk je wel aan 25kW?
" Maar op kenteken is idd het best.
quote:Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ik van jou gezien heb op het klaverblad ging het toch erg goed hoorje gaat steeds beter rijden
Das een banditquote:Op zondag 25 september 2005 18:58 schreef yup het volgende:
XJ600N 25 kw
Waarom is dit zo goedkoopCheck km stand + leeftijd...
Voordeel boven ER5/GS5jes is dat dit een 4 cylinder is... Zoals ik al heb verteld wil ik gewoon geen 2 cylinder.quote:Op zondag 25 september 2005 19:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Das een bandit![]()
Ik weet het niet, misschien zijn Yamaha's goedkoop of dat de teller is teruggedraaid.
Misschien iemand met verstand ervan hier
ikke voorop rijdenquote:Op zondag 25 september 2005 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]Voordeel van klaverblad is dat je keer op keer hetzelfde bochtje kan oefenen en dit daarna op de grote boze willekeurige weg eens uit te proberen
Desnoods iemand met een iets hoger tempo voor je laten rijden en je een beetje laten opfokken (
![]()
![]()
![]()
), blijven kijken naar diegene (kijk je meteen de goede kant op
) en dan gaat het steeds beter
Taak voor jou Martie
Ik heb het van Hicham geleerdquote:Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat ze meer van Jou en Hicham kan leren![]()
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 25 september 2005 19:05 schreef yup het volgende:
[..]
Voordeel boven ER5/GS5jes is dat dit een 4 cylinder is... Zoals ik al heb verteld wil ik gewoon geen 2 cylinder.
Rijschool heeft een ER5 (zoals ik al zei) ding is redelijk nieuw maar ik vind het gewoon niks (qua motorloop etc.)... Ik heb alle drie ER5jes gereden (nieuw, oud, heel oud) en het is gewoon qua motor 3x niks...quote:
Nouja.. als 25kw begrenst haalt een 2 cylinder wel meer uit het laag en middengebied. Heb zelf nog nooit een 4 cylinder bereden dus kan ook niet een vergelijking trekken, maar mijn GS trekt laag in de toeren ook vrij goed, en daar ben ik wel blij meequote:Op zondag 25 september 2005 19:16 schreef yup het volgende:
[..]
Rijschool heeft een ER5 (zoals ik al zei) ding is redelijk nieuw maar ik vind het gewoon niks (qua motorloop etc.)... Ik heb alle drie ER5jes gereden (nieuw, oud, heel oud) en het is gewoon qua motor 3x niks...
Geef mij maar een toerenbeukende 4 cylinder... Alhoewel die Bandit ook niet zo veel toeren zal beuken zal het wel beter dan een 2 cyl zijn...
Nee joh die ben ik meteen kwijt.quote:Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ikke voorop rijdendenk dat ik op dat gebied nog geen goede leermeester zal zijn
![]()
ik denk dat ze meer van Jou en Hicham kan leren![]()
dat is volgens mij ook een ouder model er zit zwart/wit in en die van pimper heeft er paars inzittenquote:Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef hicham het volgende:
Neefje is wegHeeft hij ook weer een fijne avond gehad (wil altijd GTA spelen als hij hier is
![]()
)
Voor de rest ben ik het eens met u allen wat betreft ons daggieVraag me echt af hoe de pics / filmpjes zullen zijn, ZX-7R heeft er best lang gestaan
bwt's pics zijn ook tof
en ik zag op de grote pic op je website dat het inderdaad niet worldpimber was maar een andere 'vreemde' kawa, die hoorde niet bij ons
(ik bedoel dus deze >> foto)
Ik dacht dat ie eraf gereden wasquote:Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef hicham het volgende:
Vraag me echt af hoe de pics / filmpjes zullen zijn, ZX-7R heeft er best lang gestaan
quote:
De enige legale vorm is 25KW op het kenteken. Als je 25KW op uitdraai hebt (dus je kentekenbewijs laat niet zien dat je motor in de lichte categorie valt - maar je hebt wel een testbank uitdraai dat je motor toch echt niet meer dan 25KW vermogen heeft) dan ligt het aan de agent of je de lul bent of niet. Tref je de aardige agent, dan mag je doorrijden. Zo niet, dan heb je een boete te pakken en moet je misschien ook nog eens de motor opnieuw laten keuren zodat het wel 25KW op kentekenbewijs wordt. En dan heb ik het nog niet eens over wat er zou kunnen gebeuren als je bij een ongeluk betrokken raakt, dan zou je wel eens problemen kunnen krijgen met de verzekering (met andere woorden: je kunt alles zelf gaan betalenquote:Op zondag 25 september 2005 18:58 schreef yup het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik 25 kw zal doen. Uiteraard wil ik het liefst 25 kw op kentekenbewijs... Maar andere legale vormen heb ik geen problemen mee zolang er geen gezeik ontstaat met verzekering/politie...
Moet ik ruimte maken op groothoofdje?quote:Op zondag 25 september 2005 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alweer thuisiedereen ging al rond 1900 uur naar huis
beter dacht ik
Zijn jullie nog niet geweest?quote:
Ik dacht ook eerst even van 'wtf doet hij daar nou weer ...quote:Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie eraf gereden was![]()
Mjah, als het goed is, is er genoeg ruimte op grande tête... de rest komt later welquote:Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet ik ruimte maken op groothoofdje?![]()
je had je gezicht moeten zien toen ik dat zeiquote:Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:
Hij zit nu nog verplichtgezellig te doen met familie, misschien werd het nog wel morgen
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 20:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, als het goed is, is er genoeg ruimte op grande tête... de rest komt later wel
Zoiets?quote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je had je gezicht moeten zien toen ik dat zei![]()
Als dat de enige manier is... So be it.quote:Op zondag 25 september 2005 19:49 schreef hicham het volgende:
[..]
De enige legale vorm is 25KW op het kenteken. Als je 25KW op uitdraai hebt (dus je kentekenbewijs laat niet zien dat je motor in de lichte categorie valt - maar je hebt wel een testbank uitdraai dat je motor toch echt niet meer dan 25KW vermogen heeft) dan ligt het aan de agent of je de lul bent of niet. Tref je de aardige agent, dan mag je doorrijden. Zo niet, dan heb je een boete te pakken en moet je misschien ook nog eens de motor opnieuw laten keuren zodat het wel 25KW op kentekenbewijs wordt. En dan heb ik het nog niet eens over wat er zou kunnen gebeuren als je bij een ongeluk betrokken raakt, dan zou je wel eens problemen kunnen krijgen met de verzekering (met andere woorden: je kunt alles zelf gaan betalen)
Dat verzekeringsgebeuren heb ik echter nog nooit gehoord, maar het is wel een mogelijkheid. Wat betreft de verkeerde agent treffen, daar staat een verhaal op MF over iemand die hetzelfde is overkomen
quote:Op zondag 25 september 2005 20:06 schreef worldpimber het volgende:
Zoiets? [afbeelding]Alsof jij er dan wat aan kon doen
Hij uit z'n gevoelens tenminste met zijn gezicht, jij begint gelijk te slaan als ik je 3x niet verstaquote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je had je gezicht moeten zien toen ik dat zei![]()
Wie was er ook alweer nog meer op zoek naar een woning in FokMC?quote:Op zondag 25 september 2005 20:11 schreef stinkie het volgende:
Nou, ik heb toevallig de hele dag lekker geklust in mijn flatje. Morgen de makelaar bellen voor de verkoop
Bwt hadden we toen allang uitgezwaaidquote:Op zondag 25 september 2005 20:16 schreef worldpimber het volgende:
Nog een vraag trouwens, laatste benzinepomp toen we vertrokken (en ik nog bezig was met mijn handschoen en de voorsten al wegstoven) waar was bwt toen?
Heb hem toch niet gesneden ofzo omdat ik achter mijn kuipruitje lag?
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 20:14 schreef hicham het volgende:
Hij uit z'n gevoelens tenminste met zijn gezicht, jij begint gelijk te slaan als ik je 3x niet versta![]()
Die wachtte netjes op mijquote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Bwt hadden we toen allang uitgezwaaid![]()
Die nam de A15
Jij kwam pas een tijdje later aankakken toen we de A2 namen. Mercy en Raus naar het zuiden en wij naar het noorden. Waar OPM toen was weet ik ook niet
Damn, op welke foto moet ik nu reagerenquote:Op zondag 25 september 2005 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo, nu ff de volgende helft uploaden
Mercy moest op een gegeven moment pissen en toen waren we best dicht bij je in de buurt. Toen heb ik nog voorgesteld maar even langs jou te gaan om daar te pissen worldpimber: ja, dan wel op z'n hoofdquote:Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef hollander172 het volgende:
Jullie zijn zowat langsgekomen!
Mag de volgende meet iets later overigens?
Kan ik ook mee enzo.![]()
We zijn meermalen vlak langs je huis geweest, toen we naar het klaverblad 'zochten' bijvoorbeeldquote:Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef hollander172 het volgende:
Jullie zijn zowat langsgekomen!
Mag de volgende meet iets later overigens?
Kan ik ook mee enzo.![]()
ik hoorde je jaquote:Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Damn, op welke foto moet ik nu reageren![]()
zitten leuke tussen, en die snapshot functie ben ik helemaal vergeten
Hoorde je me nog schreeuwen toen die van mij uitviel voor de 2de sprint?
![]()
alle pics zijn 40% vh origineelquote:Origineel zijn toch nog groter?![]()
Ze zijn lelijk aan de ene kant, aan de andere kant zijn zequote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef yup het volgende:
Die andere groene ding is dat een ZX-7R ofzo? (naast de ZX6R van worldpimber)
Wat is er speciaal aan die dingen ? (je ziet ze niet zo vaak)
geen vonkfoto gemaakt...quote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen vonkfoto nog?![]()
![]()
![]()
Idd, waardering voor je werk.. ben benieuwd naar de kickuh filmpjes
quote:Op zondag 25 september 2005 21:13 schreef yup het volgende:
Ding is ook lelijk ja, normale ZXR ziet er veel mooier uit...
750ccquote:Maar wat is er speciaal aan die dingen? Of zijn ze gewoon 700cc
We hadden toch geen plek genoeg.quote:Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
Mercy moest op een gegeven moment pissen en toen waren we best dicht bij je in de buurt. Toen heb ik nog voorgesteld maar even langs jou te gaan om daar te pissen
OOPS, ik zie dat jij de eigenaar bent van die ZX-7Rquote:Op zondag 25 september 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en serieus zijn ook he
![]()
![]()
[..]
750cc(opvolger vd ZXR750)
@ Fotoquote:Op zondag 25 september 2005 21:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hadden toch geen plek genoeg.
Uurtje geleden aangetroffen:
[afbeelding]
![]()
Op pimber ga ik even niet meer in, die wil gewoon te graag.![]()
Ik promoveer jou tot erelidquote:Op zondag 25 september 2005 21:13 schreef yup het volgende:
Naja de aller vetste voor mij blijft jou brommertIn die kleurstelling wil ik hem
De vonken zijn er wel een beetje vanaf volgens mij.quote:Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
@ Foto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie waren even weg?
Maar eeuhm, dit keer ging ik gewoon serieus op je in?Geen steken onder water, geen afkraakposts, maar gewoon serieus wat we gedaan hebben/wat mijn redenatie was
Is het soms uit tussen ons twee??
Huhu, even bij schoonmam's eten.quote:Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
@ Foto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie waren even weg?
Jij wel, je broertje uit jouw naam alleen niet.quote:Maar eeuhm, dit keer ging ik gewoon serieus op je in?Geen steken onder water, geen afkraakposts, maar gewoon serieus wat we gedaan hebben/wat mijn redenatie was
Ach een goede relatie kent pieken en dalen, we komen er wel weer uit joh.quote:Is het soms uit tussen ons twee??
quote:Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef yup het volgende:
[..]
OOPS, ik zie dat jij de eigenaar bent van die ZX-7R
2 losse koplampen = bevalt me niet :-) Voor de rest ziet ie er wel cool/bruut uit
En ik maar vonken trekken om het goed te makenquote:Op zondag 25 september 2005 21:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De vonken zijn er wel een beetje vanaf volgens mij.
quote:Op zondag 25 september 2005 21:24 schreef hollander172 het volgende:
De vermoedelijke dader:![]()
[afbeelding]
Hij weet van niks blafte die..............![]()
I'm gonna sue his ass.
Vind het maar raar dat zoeits niet standaard isquote:Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]no prob, iedereen zijn eigen smaak
2 losse koplampen vind ik zelf ook minder...bij de volgende beurt moet de dashverlichting van mijn km teller gefikst worden, ga hem meteen vragen om het grote licht ook aan te sluiten zodat ze allebei kunnen branden
Looking good !quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Knie uitsteken, beetje hangen eventueel ...En dan zegt ie dat ie niet kan kneedownen
![]()
![]()
Ze kunnen ook heel lief zijn:quote:
mwah, voor me gevoel ben ik er nog een meter vandaagquote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Knie uitsteken, beetje hangen eventueel ...En dan zegt ie dat ie niet kan kneedownen
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:
Ze kunnen ook heel lief zijn:(gisteren gemaakt)
[afbeelding]
![]()
Tsja de kleine (witte dusquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
En toen had ik het wel weer gezien, ben op het terras gaan zitten en olijven gaan eten![]()
Eej.....quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 21:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Uurtje geleden aangetroffen:
[afbeelding]
![]()
Ach het interesseert me niet zoveel eigenlijkquote:
Ik zie op deze foto twee lichte puntjes die er niet horen. Zowel bij mij (bij uitlaat) en bij worldpimber (rechts van uitlaat). Volgens mij zijn dat twee verdwaalde vonkjesquote:Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen vonkfoto gemaakt...vonken deed je ook eigenlijk alleen als je al voorbij was, dus met je rug naar ons toe. beetje lastig om daar een pic van te maken blijkt nu. filmpjes zijn wel goed gelukt
quote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
Avond
Zie dat jullie een leuke meet hebben gehad![]()
En de gebroeders Lim gaan best wel plat zeg maar![]()
Lang geleden dan\t ik op G heb gedraaidZo dicht bij maar dan toch weer zo ver weg
![]()
![]()
Vandaag ook precies 40 minuten aan de KLX gekut. Krijg die rem niet op druk en ik vermoed een verrot rempomp. Vanaf nu mogen dus alle Duitsers officieel aan het gas
Verder tot de conclusie gekomen dan de vriendelijke vriend van Bon Motoren de banjo SCHEEF op de remleiding heeft geschroeft en die dus ook naar de klote is![]()
En toen had ik het wel weer gezien, ben op het terras gaan zitten en olijven gaan eten![]()
Ik hoorde hetquote:Op zondag 25 september 2005 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die andere pauw heeft meer dan de helft vd vids al
heb je er een vergrootglas op gezet ofzoquote:Op zondag 25 september 2005 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie op deze foto twee lichte puntjes die er niet horen. Zowel bij mij (bij uitlaat) en bij worldpimber (rechts van uitlaat). Volgens mij zijn dat twee verdwaalde vonkjes(beter dan niets
)
quote:Op zondag 25 september 2005 22:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Straks krijgen we weer een stukkie in het journaal over klaverbladracers..![]()
Nouja, Hicham's nummerbord is in ieder geval goed te lezen![]()
Viel me meteen opquote:Op zondag 25 september 2005 22:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je er een vergrootglas op gezet ofzo
zo is het beter te zien:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC00416hicham.jpg]afbeelding]
[/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC00416youssef.jpg]afbeelding][/url]
jij hoeft alleen maar een cm of 10 naar rechts met je knie en je tikt het asfalt al aanquote:Op zondag 25 september 2005 22:08 schreef hicham het volgende:
Viel me meteen opKnietje uitsteken en heb ook een KD te pakken volgens mij
Maar heb geen kneesliders en ga niet netals worldpimber een gat in m'n broek raggen![]()
Ik vind het wel mooiquote:Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:no prob, iedereen zijn eigen smaak
2 losse koplampen vind ik zelf ook minder...bij de volgende beurt moet de dashverlichting van mijn km teller gefikst worden, ga hem meteen vragen om het grote licht ook aan te sluiten zodat ze allebei kunnen branden
Dank de Nederlandse regering die dubbele koplampen in brande vorm verboden heeft.quote:Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef yup het volgende:
Vind het maar raar dat zoeits niet standaard isIs veel veiliger en het kost heus geen biljoenen om dat te doen... Naja. Zo zijn er meer dingen onlogisch...
Autotrader checken, zodra ze een motor hebben staan kan je gaan bietsen.quote:Zijn er eigenlijk bedrijven waar je je auto kan inruilen op een motorIk heb eigenlijk geen zin in particulier gelul met die sukkels*kuch* kopers...
Leuke foto, prima standpunt.quote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:
Ze kunnen ook heel lief zijn:(gisteren gemaakt)
[afbeelding]
![]()
Ik denk dat ik maar eens begin met tailrisers om mijn grondspeling te verhogenquote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij hoeft alleen maar een cm of 10 naar rechts met je knie en je tikt het asfalt al aan
quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
Vandaag ook precies 40 minuten aan de KLX gekut. Krijg die rem niet op druk en ik vermoed een verrot rempomp. Vanaf nu mogen dus alle Duitsers officieel aan het gas
Leuk die naam.quote:Op zondag 25 september 2005 22:17 schreef hicham het volgende:
Ik denk dat ik maar eens begin met tailrisers om mijn grondspeling te verhogenBen er eigenlijk niet zo blij mee dat m'n rempedaaltje ook de grond heeft geraakt
Nee.quote:Op zondag 25 september 2005 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
Leuke foto, prima standpunt.
Maar jij hoeft natuurlijk ook niet zo ver door je knieen om deze foto te maken.![]()
Ik kan er wel vloeistof uit pompen ja maar ik vermoed een gaatje ofzo in de cylinder die in de pomp zit. Ik kreijg er gewoon geen druk opquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn.
Geen druk, de rempomp ligt dan wel voor de hand dan.![]()
Maar je kan wel remolie eruit pompen toch.![]()
En nuopsturen naar Braking ..of prullebak.
![]()
Die Duitser kan je nog mailen of wat.![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
Nee.Hij moet gecropped worden (zie boomstronkje dat alle aandacht trekt), kleurverdeling klopt niet, verhouding tussen beiden klopt niet etc. etc.
Sinds wanneer kunnen alle vakidioten van de Idols jury zelf goed zingen?quote:Nooit meer gepost maar waar kunnen we jouw werk eigenlijk bewonderen?![]()
Neuh, maar die kunnen hem misschien wel (eenvoudigquote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef Makster het volgende:
Maar braking heeft hier niks mee te maken, moest er nog is bijkomen![]()
Ik heb 2 bedrijven die auto's inkopen/exporteren gemaild...quote:Op zondag 25 september 2005 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooien die lijnen van die ZX7R zou ik bijna Italiaanse passie willen noemen.
Euhdit is een compliment.
![]()
Maar zo goed als geen motor uit Nippon die daar aan kan tippen dus.![]()
[..]
Dank de Nederlandse regering die dubbele koplampen in brande vorm verboden heeft.
[..]
Autotrader checken, zodra ze een motor hebben staan kan je gaan bietsen.
Draag is alleen of ze een Bimmer willen uit 1991.![]()
[..]
Leuke foto, prima standpunt.
Maar jij hoeft natuurlijk ook niet zo ver door je knieen om deze foto te maken.![]()
Toffe filmpjesquote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Ok, hier komen de filmpjesEen paar zijn weggeknipt, ik heb ze genummerd dus je kunt tellen hoeveel er missen. Er waren er in totaal 23, maar ik heb de ''semi"dubbele weggehaald
Tis eigenlijk erg leuk als er een lange lap tekst over de meet wordt geschreven ondersteund door foto's en filmpjes, maar daar hebben we geen zin an he
Dus hier even kort![]()
..de aankomsten(3 filmpjes)
Berry, Youssef, Raus & Martie
..de hele meet verder geen filmpjes gemaakt en vervolgens naar Gorinchem gegaan. Toen zijn we eerst wat rondjes gaan rijden om het klaverblad uit te checkenen vervolgens te gaan rijden... maar toen reden er opeens auto's
![]()
![]()
Verkenningsrondje
...en het posen kon beginnen(per regel 1 flmpje
)
- Hicham, Youssef, Fulcrum (wannabe) , Berry & Martie
- Berry, Martie, Hicham & Youssef
- Auto, Youssef & OPM
- Verkeer op de racebaan
- Fulcrum, Hicham & Youssef
- Hicham, Youssef & Fulcrum
- Youssef & Hicham
- Sletje, Hicham & Youssef
- Sletje & Martie
- Raus
- Hicham
- Martie
- OPM
- Youssef
Hier dus een overzicht van de filmpjes.
Dat was het eigenlijk zo een beetjeH&Y overkill, maar OPM schijnt nog wat te hebben dus die zie ik morgen wel
quote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
Neuh, maar die kunnen hem misschien wel (eenvoudig) servicen ..hoop ik voor je tenminste.
![]()
Mja, ik weet precies wat je bedoelt.quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef yup het volgende:
Ik heb 2 bedrijven die auto's inkopen/exporteren gemaild...
Ik hoop dat ze de wagen willen...
Heb gewoon echt effe geen zin in particuliere verkoop word helemaal gestoord van die kijke kijke 300 euro minder biede/niet kope/niet meer reageren mentaliteit
quote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef Makster het volgende:
Mijn rempomp komt niet bij Braking vandaan hoor![]()
Zit er over te denken om maar gelijk een rempomp van een GSXR1300 op te pleuren, kijken wat er dan gebeurd
Platgaan gaat om vertrouwen in je bike hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 23:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Toffe filmpjes
Die Fullcum legt hem trouwens ook aardig plat![]()
![]()
Dat geloven we, en dat heet flaporen.quote:Op zondag 25 september 2005 23:19 schreef yup het volgende:
Geloof het of niet maar ik had me voeten op de grond gekregen op het verkeersterrein uiteraard achter de instructeur om...
100 euro onder de vraagprijs mogen ze geven (en dat is ECHT laag voor een goeie auto), geen probleem, ZOLANG ZE VERDOMME HUN FUCKING BEK HOUDEN EN DIRECT DIE GELD GEVENquote:Op zondag 25 september 2005 23:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, ik weet precies wat je bedoelt.![]()
![]()
![]()
Vandaar ik liever mijn CR direct aan Makster verkocht dan aan de hoogste bieder @ Marktplaats, en de rest van de halve wereld die mailde voor het ding. (direct geld en ongezien kopen mailden ze)
En vorige maand had ik mijn KLX ook te koop, maar ik had uiteindelijk toch ook geen zin in gezeur van derdenmoeten ook nog wat dingetjes aan gefixed worden, en verder is er ook nog wel wat moois van te maken eigenlijk.
![]()
[..]
Ik dacht dat je ook een Braking rempomp had .. die idd via E-bay.
![]()
Maar ja goed idee, een Busa pomp.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat geloven we, en dat heet flaporen.![]()
We praten later wel bij.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef yup het volgende:
[..]
100 euro onder de vraagprijs mogen ze geven (en dat is ECHT laag voor een goeie auto), geen probleem, ZOLANG ZE VERDOMME HUN FUCKING BEK HOUDEN EN DIRECT DIE GELD GEVEN
Godverdomme nog aan toe ik word er schijt tering ziek van die mensen die zeuren om prijs verlaging. Ok 100 euro eraf, no problem, maar fucking 300 euro van de vraagprijs af
ZXR400quote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kut is dat heh, ik had gelukkig mijn Alfa 146 aan de eerste kijker verkocht en voor nog meer dan mijn vraagprijs
Was dan ook wel een pornobak
Nog mooier was dat ik de auto voor nog minder had gekocht bij de garage waar ik werkte![]()
Deal van mijn leven en daarna gelijk de meest gruwelijke porno ZXR400 gekocht van Nederland, die ik daarna nog meer pornovizeerde en toen maar heb verkocht voor een SM![]()
Ach ja, leuk zo een racer voor erbij![]()
Hoe hard gingen jullie er nou doorheen? Zag er best rap uit.. 100?quote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Leuke filmpjes iig.. ziet er leuk uit daar in die bocht
Ehh, per voorjaar 2000 is het toegestaan om 2 brandende koplampen te hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dank de Nederlandse regering die dubbele koplampen in brande vorm verboden heeft.
[..]
iddquote:Op zondag 25 september 2005 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
Dat geloven we, en dat heet flaporen.![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee.Hij moet gecropped worden (zie boomstronkje dat alle aandacht trekt), kleurverdeling klopt niet, verhouding tussen beiden klopt niet etc. etc.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef yup het volgende:
[..]
100 euro onder de vraagprijs mogen ze geven (en dat is ECHT laag voor een goeie auto), geen probleem, ZOLANG ZE VERDOMME HUN FUCKING BEK HOUDEN EN DIRECT DIE GELD GEVEN
Godverdomme nog aan toe ik word er schijt tering ziek van die mensen die zeuren om prijs verlaging. Ok 100 euro eraf, no problem, maar fucking 300 euro van de vraagprijs af
Vertel eens wat meer over de voortgang, geheim is het toch niet meerquote:
Zal wel rond de 100/110 en heel misschien aan het eind van de bocht wat harder zijnquote:Op zondag 25 september 2005 23:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoe hard gingen jullie er nou doorheen? Zag er best rap uit.. 100?
Was normaal gesproken niet gek op KB-en, maar met de BT45'jes wil ik het wel weer eens proberen binnenkort
Mogguhquote:Op maandag 26 september 2005 06:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
--> aankomst youssef: is dat youssef? --> BHWAHHAMM (onder het viaduct) yep, dat is hem!helaas net te laat met filmen...en toch wel het beertje erop gezet, hicham
quote:Op maandag 26 september 2005 00:09 schreef bwt het volgende:
Ehh, per voorjaar 2000 is het toegestaan om 2 brandende koplampen te hebben
Daarom heeft mijn moto slechts 1 brandende koplamp.
Met stom ^^quote:Op maandag 26 september 2005 08:08 schreef worldpimber het volgende:
Hichammmm nou is het mijn beurt voor een icon
P-L-Oquote:Op maandag 26 september 2005 09:04 schreef ploderus het volgende:
Je zal zeker niet de eerste zijn die zo door zijn uitlaat onderuit gaat (Gerako met zijn RSV Mille die hier vroeger postte heeft zo ook zijn RS250 op het circuit een heel stuk afgeveild..)
Hoe lang heb je die dikke Blade nu? In het begin deed ik het ook errug rustig aan op mijn 7 (Youssef zei het nog bij de Mac gisteren). Het kan natuurlijk wat sneller maar op zich vind ik het nu al strak eruit zienquote:Op maandag 26 september 2005 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
mogguh
![]()
ik heb lichte spierpijn in mijn rechterbovenbeenkomt vast van constant uitstekend knietje
![]()
die gebruik ik om mijn evenwicht te verplaatsen maar als ik filmpjes zo zie dan lijkt het me beter om voortaan maar tegen da tank aan te houdenziet er gewoon niet uit
![]()
Als je het zo uit gaat spreken klinkt het bijna als een terroristische organistatiequote:
Die Mille was idd wel stoer. Zo'n 250 lijkt me een beetje dood onderin (en bovenin ook welquote:Inderdaad, Gerako kwam een keer op een meet in een leren pak met gaten erin.![]()
De RS stond iets van een half jaar in de schuur te wachten op herstel werkzaamheden.
Maar ondertussen ging hij lekker met de Mille tekeer. :]
Alleen zijn hart lag uiteindelijk toch duidelijk meer bij die RS.![]()
Gorinchem? Ziet er uit als een mooi KB! Voor mij is maanlandschap Badhoevedorp het meest in de buurtquote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die dikke Blade nu? In het begin deed ik het ook errug rustig aan op mijn 7 (Youssef zei het nog bij de Mac gisteren). Het kan natuurlijk wat sneller maar op zich vind ik het nu al strak eruit zienknietje uitsteken doe ik ook heel iets voor het gevoel van verzitten…
@ Plo: het was op Gorinchem, eigenlijk het enige KB waar je een echt mooie locatie hebt om pics/vids te makensnelheden die ik haalde gisteren waren tussen de 100-110 km/h. en toch, voor mijn gevoel hield ik nog wat in…op de dijkjes knalde ik toch wat harder door de bochten denk ik. KB-en heb ik na een paar rondjes ook wel gezien, missch dat dat meespeelt
ik heb hem morgen 4 wekenquote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die dikke Blade nu? In het begin deed ik het ook errug rustig aan op mijn 7 (Youssef zei het nog bij de Mac gisteren). Het kan natuurlijk wat sneller maar op zich vind ik het nu al strak eruit zienknietje uitsteken doe ik ook heel iets voor het gevoel van verzitten…
@ Plo: het was op Gorinchem, eigenlijk het enige KB waar je een echt mooie locatie hebt om pics/vids te makensnelheden die ik haalde gisteren waren tussen de 100-110 km/h. en toch, voor mijn gevoel hield ik nog wat in…op de dijkjes knalde ik toch wat harder door de bochten denk ik. KB-en heb ik na een paar rondjes ook wel gezien, missch dat dat meespeelt
Ik weet vriend, ik weetquote:Op maandag 26 september 2005 09:04 schreef ploderus het volgende:
@Hicham: Is dat nou een vonk van je uitlaat?
Ziet er wel gaaf uit, maar even serieus: je zit dan echt op de grens van je motor. Als je de motor nog platter gooit krijg je dat je uitlaat als een soort hefboom werkt en de druk (en dus grip) op je achterwiel gaat verlagen.. Je zal zeker niet de eerste zijn die zo door zijn uitlaat onderuit gaat (Gerako met zijn RSV Mille die hier vroeger postte heeft zo ook zijn RS250 op het circuit een heel stuk afgeveild..)
Ik zou eens gaan proberen te gaan verzitten om zo je motor rechterop te kunnen houden terwijl je wel dezelfde snelheid aan kunt houden..
Welk klaverblad was dat eigenlijk? Welke snelheid haalden jullie ongeveer?
De keren dat ik achter je reed (twee keer ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
mogguh
![]()
ik heb lichte spierpijn in mijn rechterbovenbeenkomt vast van constant uitstekend knietje
![]()
die gebruik ik om mijn evenwicht te verplaatsen maar als ik filmpjes zo zie dan lijkt het me beter om voortaan maar tegen da tank aan te houdenziet er gewoon niet uit
![]()
Was allemaal wat te veel om bij te lezenquote:Op maandag 26 september 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet vriend, ik weetDe verhalen zijn me al bekend
Het is niet mijn uitlaat maar mijn steppie, die laat ik heel lichtjes tegen het wegdek aan schuren dan weet ik dat ik op de grens zit
Anders zit ik zo te zweven tussen 'net wel, net niet steppie tegen het asfalt'. Vind het veel lekkerder gaan met steppie tegen het asfalt. Gewicht verschuiven zodat je minder scheef door de bocht hoeft hebben we het ook al over gehad. Destijds had ik daarvoor ook deze pic gepost
En snelheid had Youssef al eerder gepost, iets van 100 km/h erin en 120 km/h eruit. Aan het eind probeerde ik ook te verzitten maar we waren toen al zo lang bezig dat ik dat maar voor de volgende keer bewaar
En ik ken Badhoevedorp ja, ranzig klaverbladSpoorvorming, slecht wegdek en buitenkant is vaak ook vies. Toch kan ik het soms niet laten om daar even te scheuren
Maar doe het nu niet meer, want er ligt ook nog een vangrail ...
Voordeel van Badhoevedorp is vanwege 2 baans dat je gewoon de koekblikkers kunt inhalen terwijl je aan het vonken bent
Zijn goed gelukt jaquote:Op maandag 26 september 2005 06:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
--> filmpjes zijn aardig gelukt he? vanmiddag maar es op televisie bekijkenen commentaar bij de filmpjes is wel grappig
jammer dat je het soms niet goed kunt horen
quote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef ploderus het volgende:
[..]
Was allemaal wat te veel om bij te lezenHeb dus die paar dingen die je noemde gemist
Vangrail vind bij Badhoevedorp juist wel handig. Ga je op je plaat, schuift je motor niet zo ver door.. Hoef je ook niet zo ver te lopen om hem helemaal op te halen en kun je dus weer snel opstappen om lekker door te gaan scheuren![]()
![]()
![]()
Ik wil deze post nog even nuancerenquote:Op maandag 26 september 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
[..]
De keren dat ik achter je reed (twee keer ofzo) scheelde het inderdaad nogal wat tot het asfalt, ik weet niet of je toen reed zoals je eerder ook reed, of dat het toen minder ging. Maar ik vond dat je toch wel een stuk platter mocht gaan
Of gewoon van die grote blokken doen die jij zelf opperde
dat het platter kon wist ik zelf ook alquote:Op maandag 26 september 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
[..]
De keren dat ik achter je reed (twee keer ofzo) scheelde het inderdaad nogal wat tot het asfalt, ik weet niet of je toen reed zoals je eerder ook reed, of dat het toen minder ging. Maar ik vond dat je toch wel een stuk platter mocht gaan
Of gewoon van die grote blokken doen die jij zelf opperde
quote:Op maandag 26 september 2005 10:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wil deze post nog even nuanceren
Mercy deed het iig beter dan die gast op z'n R1 die steeds een KD probeerde te maken en z'n knie naar benden drukte en ook maar geen asfalt kon raken![]()
Lastige is alleen dat ik je op de rechte stukken tussen de bochten in steeds niet kon inhalen, daar gaf je snel gas richting de volgende bocht en dat kon ik niet bijhoudenquote:Op maandag 26 september 2005 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat het platter kon wist ik zelf ook alhet duurde even voordat ik de smaak te pakken had en veel meer ontspannen de bochtjes draaide
ik kon op het laats wel die R6 bij houden
maar jullie bijhouden was er nog niet echt bij
![]()
ik ben die 2x gestopt omdat ik kramp kreeg in mijn rechterbeen![]()
Koppel heHquote:Op maandag 26 september 2005 10:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Lastige is alleen dat ik je op de rechte stukken tussen de bochten in steeds niet kon inhalen, daar gaf je snel gas richting de volgende bocht en dat kon ik niet bijhoudenIk haal liever niet in als we in een bocht zitten op dezelfde baan, maar jij liet me geen keus
Flikte je mij op de VFR ook al
Bij een bandit is dat staafje niet eens zo heel veel groter, maar dat kleine beetje zorgt er wel voor dat de bandit's kont iets van 3/4 cm omhoog komt. Ik weet verder ook niet of ik het ooit van plan ben hoor, was meer even een snelle ingeving. Ik moet ook nog rekening houden met mijn relatief korte pootjesquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk die naam.
Bij een crosser is het juist een korter staafje onder de schokdemper om hem hoger te zetten.
Geen idee hoe dat bij je Bandit zit.
Maar kan de plaatselijke machinefabriek zo voor je maken uit afvalmateriaal.![]()
Je hoeft je er ook niet voor te schamen hoorquote:Op maandag 26 september 2005 00:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Ook ik flapoor, en ik schaam me er niet voor
(flapoor = met de voeten naast (tegen) het rem en schakel pedaal aan zitten)
quote:Op maandag 26 september 2005 08:08 schreef worldpimber het volgende:
Hichammmm nou is het mijn beurt voor een iconles
Jullie hebben allebei zelf Imageready, voor OPM zelfs speciaal gebrandtquote:Op maandag 26 september 2005 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Met stom ^^volgens mij zit er van mij ook wel een aardig avatar-waardig-bochtje bij
quote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen, was een toffe meet geweest zo te zien. alle filmpjes bekeken en de foto's. (2 filmpjes deden het niet; Raus en OPM)
Wel handig om zo met een camera je bochtentechniek te bekijken. Ik ben nog lang niet zo ervaren als jullie dus ik oefen nog maar eventjes door totdat ik me bij jullie aansluit.
dan kan je ze hier alsnog bekijkenquote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen, was een toffe meet geweest zo te zien. alle filmpjes bekeken en de foto's. (2 filmpjes deden het niet; Raus en OPM)
Wel handig om zo met een camera je bochtentechniek te bekijken. Ik ben nog lang niet zo ervaren als jullie dus ik oefen nog maar eventjes door totdat ik me bij jullie aansluit.
Dat is echt wel super. Ik zit met een grote glimlach hier achter m'n pc, ik hoop dat het een beetje droog blijft dan kan ik vanmiddag nog eventjes bochtjes oefenen.quote:Op maandag 26 september 2005 10:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan kan je ze hier alsnog bekijken
Raus
JOZ'tie![]()
En met en beetje geluk breek je je rug ook nog tegen een van de staanders van die zelfde vangrail.Hoef(kan) je helemaal niet meer naar je motor te lopen.quote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef ploderus het volgende:
[..]
Was allemaal wat te veel om bij te lezenHeb dus die paar dingen die je noemde gemist
Vangrail vind bij Badhoevedorp juist wel handig. Ga je op je plaat, schuift je motor niet zo ver door.. Hoef je ook niet zo ver te lopen om hem helemaal op te halen en kun je dus weer snel opstappen om lekker door te gaan scheuren![]()
![]()
![]()
Ploderus komt hier om de zoveel tijd met reacties die totaal niet serieus zijn, edoch wel vermakelijkquote:Op maandag 26 september 2005 11:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
En met en beetje geluk breek je je rug ook nog tegen een van de staanders van die zelfde vangrail.Hoef(kan) je helemaal niet meer naar je motor te lopen.
![]()
Bedankt, het zal wel voor volgend jaar zijn aangezien de weersomstandigheden snel aan het veranderen zijn maar ik hou het in de gaten. (Kan ik nog eventjes oefenenquote:Op maandag 26 september 2005 10:50 schreef hicham het volgende:
Daar hoef je echt niet voor weg te blijven hoor, op dat klaverblad hebben we gewoon zitten spelen zonder echt rekening met elkaar te houden (wel qua motorrijden, maar niet dat we op elkaar wachten ofzo) We zagen elkaar namelijk toch wel terug op het parkeerplaatsje langs de weg. Op dijkjes passen we ons wel aan op elkaars gedrag en als het moet wachten we eventjes op elkaar om de zoveel kilometer / eerstvolgend kruispunt als iemand het even niet bij kan houden
Probeer het gewoon een keertje, en als het echt niet lekker gaat dan kun je zelf besluiten of je een andere keer weer mee komt
Gelukkig maar.Ik was al bang dat ie de motorrijders in het landelijk overlegplatvorm ging vertegenwoordigen,met dit soort uitspraken.quote:Op maandag 26 september 2005 11:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ploderus komt hier om de zoveel tijd met reacties die totaal niet serieus zijn, edoch wel vermakelijk
Hij meende het dus niet
Vorig jaar hebben we op 11 December een laatste meet gehadquote:Op maandag 26 september 2005 11:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bedankt, het zal wel voor volgend jaar zijn aangezien de weersomstandigheden snel aan het veranderen zijn maar ik hou het in de gaten. (Kan ik nog eventjes oefenen)
Klopt helemaal wat hicham zegtquote:Op maandag 26 september 2005 11:12 schreef R2-D2 het volgende:
Bedankt, het zal wel voor volgend jaar zijn aangezien de weersomstandigheden snel aan het veranderen zijn maar ik hou het in de gaten. (Kan ik nog eventjes oefenen)
Was op het natte opdrogende wegdek nog een bochtje van 200 km/u bij.quote:Op maandag 26 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vorig jaar hebben we op 11 December een laatste meet gehadwas ook erg leuk en gezellig en ook best wel koud
![]()
we hebben een rood mannetje met een groen pakkie an langzaam blauw zien worden van de kou![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was op het natte opdrogende wegdek nog een bochtje van 200 km/u bij.![]()
Dat valt enigzins onder de categorie 'sarcasme'..quote:Op maandag 26 september 2005 11:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
En met en beetje geluk breek je je rug ook nog tegen een van de staanders van die zelfde vangrail.Hoef(kan) je helemaal niet meer naar je motor te lopen.
![]()
Dit was nog één van mijn slimmere uitspraken..quote:Op maandag 26 september 2005 11:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Ik was al bang dat ie de motorrijders in het landelijk overlegplatvorm ging vertegenwoordigen,met dit soort uitspraken.
![]()
Filmpje ziet er erg vvreed uit van afgelopen weekend.quote:Op maandag 26 september 2005 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Meerijden met rijders met meer ervaring kun je veel van lerenzo herinner ik me mijn allereerste meet nog wel met pepijn en riet oa, waarbij ik zowat rechtop de bochten doorging
. Beetje techniek van hun afgekeken en zie mijn KB bochtjes nu
gaat al stukken beter, al zeg ik het zelf
![]()
Kan ik mij voorstellenquote:Op maandag 26 september 2005 11:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
gisteren nog even getest op de A15 maar nu gaat het wel een stukje vlotter naar de 250![]()
Gelukkig.quote:Op maandag 26 september 2005 11:43 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat valt enigzins onder de categorie 'sarcasme'..
Die kutoverheid houdt helemaal geen rekening met motorrijders.. En dan heb ik het niet alleen over vangrails (waaronder ook dat nieuwe type vangrails dat laatst in het nieuws was), maar ook van die asfalt-lasnaden, putten in scherpe bochten en veel andere motorgevaarlijke dingen in het verkeer![]()
Plo is gewoon prettig gestoord.quote:Op maandag 26 september 2005 11:54 schreef richardgie het volgende:
Gelukkig.
Ik dacht dat je het nog echt meende ook.In de rest zit wel een hele dikke kern van waarheid.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Filmpje ziet er erg vvreed uit van afgelopen weekend.![]()
[..]
Kan ik mij voorstellen, wij doen onderling maar geen dragracen meer tegen elkaar.
![]()
![]()
![]()
Voorlopig haalt ie z'n plezier wel uit het dragracen met 25KW'ersquote:Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, wij doen onderling maar geen dragracen meer tegen elkaar.
![]()
![]()
![]()
Vertel verder over dat rijden op slicks in de regen,en dat tandwiel effect.Hoef niet het naatje van de kous te weten,maar ik weet van niks.quote:Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Plo is gewoon prettig gestoord.
Zo ook een keer over rijden met slicks in de regen.![]()
Het tandwieleffect. Ben de theorie alleen even kwijt.
Moet het toch een keer proberen.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Leuk al die verhaaltjes, foto's en filmpjes. Echt weer dikke pret gisteren.En nu nog lekker aan het nadijnen op de adrenaline van het klaverblad.
![]()
Oh ja, ik zie me opvallend vaak met helm op de foto's.Ik had een enorme bad hair day gisteren.
![]()
ik heb er echt wel rekening mee gehouden dat jullie het maar tot 160 bij kunnen houdenquote:Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Voorlopig haalt ie z'n plezier wel uit het dragracen met 25KW'ers![]()
Oh ja, terugkijkmoment
Wtf gebeurde er toen ik bij het stoplicht een stukje voor mcdonalds stopte?We kwamen net van de parkeerplaats bij het veerpontje vandaan en we gingen richting de snelweg / brienoordbrug. Daarvoor moesten we eerst nog een andere brug over, volgens mij was dat de N210. Daar kwamen we een vaag stoplicht tegen. Boven de rijstrook voor rechtdoor hing een verkeerslicht met pijltje voor rechtsaf. En de rijstook voor rechtsaf hing een normaal verkeerslicht. Dat normale verkeerslicht ging op rood terwijl het pijltje nog op groen bleef. Ik stopte dus maar bwt reed rakelings langs me en stopte daarna pas
![]()
Stopte ik terwijl dat niet hoefde, lette bwt niet op (ook deels mijn schuld, ik had hem in mijn spiegels aan moeten zien komen) of zijn het gewoon kloteverkeerslichten
Daarvoor probeerde ik bwt trouwens ook al de hele tijd te attenderen op zijn knipperlicht die nog aan stond maar daar reageerde hij niet op
Shiet.. 1 van de andere honderden studenten heeft dit uur al gedownload van rapidshare..quote:Op maandag 26 september 2005 11:33 schreef hicham het volgende:
Na anderhalf jaar sta ik eindelijk op de film:X
Leuke montage
quote:Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef hicham het volgende: brienoordbrug.
Dat attenderen is standaard bij Bandit rijders.quote:Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
Daarvoor probeerde ik bwt trouwens ook al de hele tijd te attenderen op zijn knipperlicht die nog aan stond maar daar reageerde hij niet op
quote:Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja, ik zie me opvallend vaak met helm op de foto's.Ik had een enorme bad hair day gisteren.
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Vandaar ook die middelvinger naar de tankautomaat?![]()
hij was er wel van geschrokken want daarna deed ie het welquote:Op maandag 26 september 2005 12:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik kon het niet hebben dat de automaat pertinent mijn pinpas weigerde.![]()
Mijn knippers staan wel veel aan ja, ik vergeet altijd dat ding weer uit te zetten.quote:Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Voorlopig haalt ie z'n plezier wel uit het dragracen met 25KW'ers![]()
Oh ja, terugkijkmoment
Wtf gebeurde er toen ik bij het stoplicht een stukje voor mcdonalds stopte?We kwamen net van de parkeerplaats bij het veerpontje vandaan en we gingen richting de snelweg / brienoordbrug. Daarvoor moesten we eerst nog een andere brug over, volgens mij was dat de N210. Daar kwamen we een vaag stoplicht tegen. Boven de rijstrook voor rechtdoor hing een verkeerslicht met pijltje voor rechtsaf. En de rijstook voor rechtsaf hing een normaal verkeerslicht. Dat normale verkeerslicht ging op rood terwijl het pijltje nog op groen bleef. Ik stopte dus maar bwt reed rakelings langs me en stopte daarna pas
![]()
Stopte ik terwijl dat niet hoefde, lette bwt niet op (ook deels mijn schuld, ik had hem in mijn spiegels aan moeten zien komen) of zijn het gewoon kloteverkeerslichten
Daarvoor probeerde ik bwt trouwens ook al de hele tijd te attenderen op zijn knipperlicht die nog aan stond maar daar reageerde hij niet op
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef ploderus het volgende:
[..]
Was allemaal wat te veel om bij te lezenHeb dus die paar dingen die je noemde gemist
Vangrail vind bij Badhoevedorp juist wel handig. Ga je op je plaat, schuift je motor niet zo ver door.. Hoef je ook niet zo ver te lopen om hem helemaal op te halen en kun je dus weer snel opstappen om lekker door te gaan scheuren![]()
![]()
![]()
Tijd om weer bij te vervenquote:Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja, ik zie me opvallend vaak met helm op de foto's.Ik had een enorme bad hair day gisteren.
![]()
Nee, dat was juist het gekkequote:Op maandag 26 september 2005 12:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Mijn knippers staan wel veel aan ja, ik vergeet altijd dat ding weer uit te zetten.![]()
En ik zag alleen een stoplicht voor rechts af. Rechdoor had geen stoplicht, laat staan een rij door licht. Was ook onnodig. Ik dacht dat ej niet wist waar heen we moesten.
quote:Op maandag 26 september 2005 11:33 schreef hicham het volgende:
Na anderhalf jaar sta ik eindelijk op de film:X
Leuke montage
Misschien niet als je je knie aan de grond krijgtquote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
KB-en heb ik na een paar rondjes ook wel gezien, missch dat dat meespeelt
Heb ontdekt dat als ik plat op de tank ga liggen, kont een beetje naar achter en linkerhand op de tank leggen (breed stuurtje, dus scheelt veel aan aerodynamica als je 1 hand loslaatquote:Op maandag 26 september 2005 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er echt wel rekening mee gehouden dat jullie het maar tot 160 bij kunnen houdenheb gemiddeld 140 /150 gereden op de snelweg
![]()
Verkeerslicht was er toch echt welquote:ik had geen idee waarom je stopte en ik heb eigenlijk ook geen verkeerslicht gezienvond het ook geen probleem oid
maar die auto achter mij vond het niet zo leuk had ik het idee
![]()
Was 't nog gezellig op het verjaardagje?quote:Op maandag 26 september 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
leg er nog maar eens de nadruk op dat je hier in de buurt reed.
![]()
![]()
Die begrijp ik even niet, deed Riet dat ook ofzo?quote:[..]
Dat attenderen is standaard bij Bandit rijders.![]()
![]()
Volgens mij ben jij stiekem gewoon een driftkikkertjequote:Op maandag 26 september 2005 12:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik kon het niet hebben dat de automaat pertinent mijn pinpas weigerde.![]()
Zie worldpimber, zal wel aan die omgeving liggen ofzo. Schijnen bijvoorbeeld ook mensen uit Hoogvliet te komen die gewoon bakken met geld uitgeven aan motoren en auto's die het niet doenquote:Op maandag 26 september 2005 12:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Mijn knippers staan wel veel aan ja, ik vergeet altijd dat ding weer uit te zetten.![]()
En ik zag alleen een stoplicht voor rechts af. Rechdoor had geen stoplicht, laat staan een rij door licht. Was ook onnodig. Ik dacht dat ej niet wist waar heen we moesten.
Dat was een enorme knaller.quote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
Was 't nog gezellig op het verjaardagje?![]()
Bedenk je even dat de meeste andere motoren niet zo'n goed zicht naar achteren hebben.quote:Die begrijp ik even niet, deed Riet dat ook ofzo?![]()
Lijkt me toch logisch, als er een debiel achter je aan het knipperen is
Auw.quote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
Zie worldpimber, zal wel aan die omgeving liggen ofzo. Schijnen bijvoorbeeld ook mensen uit Hoogvliet te komen die gewoon bakken met geld uitgeven aan motoren en auto's die het niet doen![]()
![]()
Ik 190 in z'n 5 op de A10 naar beneden onder een viaduct door, heb ontdekt dat dat beter gingquote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
Heb ontdekt dat als ik plat op de tank ga liggen, kont een beetje naar achter en linkerhand op de tank leggen (breed stuurtje, dus scheelt veel aan aerodynamica als je 1 hand loslaat) dat ik dan de 170 haal
Toch fijn dat FS haar scooter weer aan je uitleent om het "motor"-gevoel nog een beetjete ervarenquote:Op maandag 26 september 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb vanochtend de scooter van FS geleend, ik ging wel 54 km/u met de begrenzer eruit.![]()
Werd alleen alsnog ingehaald door een knaap toen er een lang recht stuk opdoemde van 4 kilometer.![]()
Hij was wel iets voorzichtiger bij de bochtjes, dus van Rotterdam naar Schiedam bleef het uiteindelijk beperkt tot een voorsprong van 15 meter. Minirace.![]()
Ik kwam nog wel 4 minuten tekort aan het eind. Die stoplichten in de Waalhaven zijn echt niet vriendelijk voor gebruikers van het fietspad.![]()
![]()
Ow ja, op die manierquote:Op maandag 26 september 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bedenk je even dat de meeste andere motoren niet zo'n goed zicht naar achteren hebben.
En de soort berijder die voor een Bandit kiest is blijkbaar van een teddybeerachtigesoort van dienstverlener.![]()
![]()
Kom kom, pepijntje tochquote:[..]
Maar ja alles beter dan een toermotor.![]()
![]()
Ja, blijven beren dus kunnen toch aardig klauwen. Zeker onderling.quote:Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef hicham het volgende:
Over teddybeerpraktijken laat ik me verder niet uit
Goed ingereden, dat wel.quote:Kom kom, pepijntje tochJij als die hard Fok!MC'er moet toch onderhand wel weten dat ik geen toermotor heb, ik heb een ragcrosstoerstuntracemotorbuffelsport
Wat een leuke knulquote:Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef worldpimber het volgende:
Zeg Fulcrum, Tjalle lijkt me een naam vanuit Friesland.
Hoeveel zakgeld krijg jij nou?Kleedgeld 20 jarige Thuiswonende Student
quote:Op maandag 26 september 2005 13:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben ik nou al bijna onbegrenst?
Oeh, brommerraceuuhquote:Op maandag 26 september 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb vanochtend de scooter van FS geleend, ik ging wel 54 km/u met de begrenzer eruit.![]()
Werd alleen alsnog ingehaald door een knaap toen er een lang recht stuk opdoemde van 4 kilometer.![]()
Hij was wel iets voorzichtiger bij de bochtjes, dus van Rotterdam naar Schiedam bleef het uiteindelijk beperkt tot een voorsprong van 15 meter. Minirace.![]()
Ik kwam nog wel 4 minuten tekort aan het eind. Die stoplichten in de Waalhaven zijn echt niet vriendelijk voor gebruikers van het fietspad.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 13:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En die koplampjes maken hem idd nog wel sneller en toffer dan'ie al was.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb ontdekt dat als ik plat op de tank ga liggen, kont een beetje naar achter en linkerhand op de tank leggen (breed stuurtje, dus scheelt veel aan aerodynamica als je 1 hand loslaat) dat ik dan de 170 haal
[..]
LOL, dat doe ik relaxed rechtop zittendquote:Op maandag 26 september 2005 13:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik 190 in z'n 5 op de A10 naar beneden onder een viaduct door, heb ontdekt dat dat beter ging![]()
Ben ik nou al bijna onbegrenst?
Goh, hoe zou dat nou kunnenquote:Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef bwt het volgende:
LOL, dat doe ik relaxed rechtop zittend
dan zit er voor jou niets anders op dan een leren combi aan te schaffenquote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb ontdekt dat als ik plat op de tank ga liggen, kont een beetje naar achter en linkerhand op de tank leggen (breed stuurtje, dus scheelt veel aan aerodynamica als je 1 hand loslaat) dat ik dan de 170 haal
quote:Op maandag 26 september 2005 13:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan zit er voor jou niets anders op dan een leren combi aan te schaffendan heb je al een betere stroomlijn [afbeelding]
Je mag maar max 120 in Nederland dus heb je geen ene flikker aanquote:Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik haal rechtop de 170 nog wel![]()
En als ie onbegrenst is haal je ook net de 170quote:Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik haal rechtop de 170 nog wel![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Je mag maar max 120 in Nederland dus heb je geen ene flikker aan [afbeelding]
/tandenknarsmode
[afbeelding]
Never mind, hebbet alquote:Op maandag 26 september 2005 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En als ie onbegrenst is haal je ook net de 170
/tandenlarsrapenmode
En hij kan zich niet van de domme houden, want hij heeft het ook al gelezenquote:Op zondag 18 september 2005 17:27 schreef riczun1 het volgende:
Gefeliciteerd Roderick! En straks lekker :]
Ik zal eens verslag uitbrengen van vandaag. De teller deed het prima en met de volgende, best wel schrikbarende resultaten:
Analoog - Digitaal
40 - 37.0
50 - 46.0
80 - 71.5
120- 110.0
160- 146.0
Het verschil wordt steeds groter naar mate je sneller gaatIn ieder geval wel leuk om te zien wat mijn gemiddelde was enzo
Maar een Gs-teller klopt dus niet echt veel van
quote:Op zondag 18 september 2005 17:51 schreef Fulcrum het volgende:
Hmm.. dat zijn wel heel erg grote verschillen
Met een SV zou je hem op het circuit of tijdelijke prive circuitjesquote:Op maandag 26 september 2005 13:42 schreef bwt het volgende:
Klopt, ik liet hem idd gaan. hij heeft simpelweg veel meer power om mee te spelen. (1 van de redenen dat ik toch wel iets anders wil) Toen ik er toch nog achteraan ging volgde de rest op kleine achterstand
quote:Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
LOL, dat doe ik relaxed rechtop zittend
Biatchquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Never mind, hebbet al
[..]
En hij kan zich niet van de domme houden, want hij heeft het ook al gelezen
[..]
![]()
![]()
25KW bitchfight
Ik met de vorige bewoner van de Bandit.quote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef Mercy_symbol het volgende:ik heb ook een keer naast hun gereden met de VFR
helemaal opgericht en dan dik 160 rijden
![]()
beide broertjes helemaal plat op hun tank om maar de max topsnelheid uit hun bike te halen![]()
Jaja, breng de slechte herinneren maar weer naar bovenquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ook een keer naast hun gereden met de VFR
helemaal opgericht en dan dik 160 rijden
![]()
beide broertjes helemaal plat op hun tank om maar de max topsnelheid uit hun bike te halen![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 14:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Biatch![]()
![]()
(en nu heb ik les ...
![]()
)
je moet je eens scheren, bitch!quote:Op maandag 26 september 2005 14:20 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
We shall continue the battle, eerstvolgende meet![]()
Die je best maar, inplaats van college's missen.quote:Op maandag 26 september 2005 14:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
je moet je eens scheren, bitch!![]()
![]()
![]()
En nu ben ik echt weg![]()
Liever ongeschoren op een Bandit, dan geschoren op een GSquote:Op maandag 26 september 2005 14:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
je moet je eens scheren, bitch!![]()
![]()
![]()
En nu ben ik echt weg![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 13:42 schreef bwt het volgende:
Klopt, ik liet hem idd gaan. hij heeft simpelweg veel meer power om mee te spelen. (1 van de redenen dat ik toch wel iets anders wil) Toen ik er toch nog achteraan ging volgde de rest op kleine achterstand
dat is eigenlijk best gaaf dat die tellers zo afwijkenquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Never mind, hebbet al
[..]
En hij kan zich niet van de domme houden, want hij heeft het ook al gelezen
[..]
![]()
![]()
25KW bitchfight
ik heb vorige week met een SV1000 getoerd en die was best lastig bij te houdenquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met een SV zou je hem op het circuit of tijdelijke prive circuitjestoch wel het vuur aan de schenen moeten kunnen leggen qua sturen. Die dingen staan daar bijzonder om bekend.
![]()
Verder is Martie een zondagsrijderen jij bent iedere dag he-le-maal onderweg naar je werk.
![]()
![]()
Textielnoobquote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Liever ongeschoren op een Bandit, dan geschoren op een GS![]()
![]()
Laterz![]()
Citroën heeft geen 2-wielige voertuigenquote:Op maandag 26 september 2005 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die je best maar, inplaats van college's missen.
Kan je later een veel grotere motor kopen met een afgemaakte studie en een puik salaris.![]()
![]()
Edit: en ook nog dat topmodel Citroen rijden.![]()
Die hoeft idd wat minder te schakelen, gas open en hij vertrekt in alle toerentallen.quote:Op maandag 26 september 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb vorige week met een SV1000 getoerd en die was best lastig bij te houdenheeft 110NM koppel
en dat op een veel lager toerental beschikbaar
![]()
Je zal wel moeten met je moppie, 5 kids en de honden.quote:Op maandag 26 september 2005 15:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
Citroën heeft geen 2-wielige voertuigen![]()
Wie zegt dat ik ga trouwen/kinderen krijgen? Moet eerst maar eens een vriendin scorenquote:Op maandag 26 september 2005 16:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zal wel moeten met je moppie, 5 kids en de honden.![]()
![]()
Een HY, met notenhouten interieur en scootertje achterop.quote:Op maandag 26 september 2005 16:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wie zegt dat ik ga trouwen/kinderen krijgen? Moet eerst maar eens een vriendin scoren![]()
![]()
Maarre wel een goed punt wat je daar aankaart, zal er eens over nadenken wat ik dan wil![]()
Vast goed voor een scheidingquote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Nou doet u mij maar de CX 25 GTI Turbo MK1, mijnheer. Leuke gezinsauto met 200pk. Kun je de kinderen eens doorelkaar rammelen als ze weer eens stout zijn![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 16:22 schreef worldpimber het volgende:
Kijk ze nou eens posse tegenover 25kW
Klopt, op het klaverblad zat ik direct achter hem. Schoot niet op totdat hij iedereen er voorbij liet.quote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met een SV zou je hem op het circuit of tijdelijke prive circuitjestoch wel het vuur aan de schenen moeten kunnen leggen qua sturen. Die dingen staan daar bijzonder om bekend.
![]()
Verder is Martie een zondagsrijderen jij bent iedere dag he-le-maal onderweg naar je werk.
![]()
![]()
Bedoel je dan die drie rotondes die je krijgt als je vanaf het klaverblad richting haarlem rijdt en dan de eerste afslag neemt? Met die megasnelle bocht tussen de middelste rotonde en de rotonde na het eerste industrieterreintje? Na die laatstgenoemde rotonde ben ik een keer aangehoudenquote:Op maandag 26 september 2005 12:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Badhoevedorp sux big time.. maar bij mij is het onderdeel van 3 x rotonde, 1 lange keiharde bocht en een oprit in de vorm van een U-bocht en daarna het klaverblad een aantal maal (niet tot de grens, durf ik daar niet)
Das mijn circuit daarMaar wel mooi ja dat 2 baans
Wilde ik nog zeggen dat het ws toch al niet door je canvas is.quote:Op maandag 26 september 2005 17:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
wheeee![]()
Specialist heeft even naar het bandje gekeken. Scheurtje komt vermoedelijk door iets van blik oid, maar kwam niet door het canvas. Hij heeft er vloeibaar rubber ingespoten, dus kan er zo gewoon mee rijden![]()
Hè shit, dat deed nou net dagelijksquote:Op maandag 26 september 2005 17:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wilde ik nog zeggen dat het ws toch al niet door je canvas is.
Alleen niet te vaak 220 km/u rijden, je weet nooit wat er kan' beuren.![]()
Slingeraapquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 17:34 schreef bwt het volgende:
[..]
Klopt, op het klaverblad zat ik direct achter hem. Schoot niet op totdat hij iedereen er voorbij liet.
Hicham en pimber in volle vaart door de bochten en ik er achteraan, ze hebben gruwelijk veel moeten oefenen daarvoor, zie de rechter voetsteun van hicham............................
quote:Op maandag 26 september 2005 17:38 schreef hollander172 het volgende:Had binnen 5 minuten toegang tot internet verpest.
3 keer naar fok surfen was voldoende voor de server om me vandaag geen diensten meer te verlenen.
Euhhmmquote:Op maandag 26 september 2005 17:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wilde ik nog zeggen dat het ws toch al niet door je canvas is.
Alleen niet te vaak 220 km/u rijden, je weet nooit wat er kan' beuren.![]()
Ik ben weer terug op visite na een wilde scoot rit.![]()
Doet me gewoon denken aan vakantie's in Griekenland.
Daarvoor had ik nog nooit op die wc potten gereden.![]()
Maja defensief rijden heeft wel een hele andere betekenis op het fietspad.![]()
Opa van links op een scooter rijdt gewoon door, voor je neus gaat ineens een fietser vanaf de stoep met 0 km/u op het midden van de rijbaan staan zonder om te kijken.![]()
Rapportje net overgebracht van de scooter: lekkende voorvorkkeringkeek er naar omdat de hij soms doorslaat
(zit ook flinke modder op) , achterband versleten en de aandrijfriem loopt enigzins aan boven de 50 km/u. Altijd leuk nieuws als je je scoot uitleend.
![]()
Volgens mij heeft hij die verkeersherziening niet meegekregen inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
EuhhmmJe weet dat je op de rijbaan moet?
Of heb je het nu over fiets/bromfietspaden
En dan nog weet hij niet hoe we op wellk klaverblad moeten komen?quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
[..]Gruwelijk veel oefenen?
Ik ben een paar keer op badhoevedorp geweest en 1 keer een hele tijd op Hoevelaken zitten cirkelen. Daarna vond ik Badhoevedorp niet veilig genoeg meer (zie post van ploderus - vangrail groeven etc) en hoevelaken te ver
Worldpimber is degene die klaverbladen door het hele land aan het bezoeken is
[..]
Gaat blijkbaar automatisch.quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
Automatisch afgesloten of een overijverige systeembeheerder
Ik slinger helemaal niet.. en ik hang er ook niet als een aap naast, dus dat is ongeldig commentaar.. stekelvarken!quote:
Was een beetje onduidelijk welk klaverblad we zouden nemenquote:Op maandag 26 september 2005 18:16 schreef bwt het volgende:
[..]
En dan nog weet hij niet hoe we op wellk klaverblad moeten komen?![]()
![]()
![]()
Heel leuk filmpje.quote:Op maandag 26 september 2005 18:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik slinger helemaal niet.. en ik hang er ook niet als een aap naast, dus dat is ongeldig commentaar.. stekelvarken!![]()
Dismounts![]()
Dabbeljoe tie efquote:Op maandag 26 september 2005 19:00 schreef bwt het volgende:
Hmm, las net iets over "motorisch gestoorde slalomverneuker"
moet hier maar eens worden toegelicht........................
ben wel benieuwd wat het was. bijlees voer als ik vanavond laat weer thuis ben
dribbel# mag het uitleggenquote:Op maandag 26 september 2005 19:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Dabbeljoe tie efWaar heb je het over, je bent toch niet weer gaan snuiven heH
quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
@Fulcrum, muil dicht en terug naar je seksboerderij!![]()
knooppunt Deil is geen compleet klaverbladquote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Was een beetje onduidelijk welk klaverblad we zouden nemenIk wou eerst naar knooppunt Deil, toen zei Mercy ineens dat we verkeerd reden en anders moesten rijden. Eenmaal de leiding overgenomen ging hij richting Gorinchen
Geen slechte keuze achteraf gezien
@Fulcrum, muil dicht en terug naar je seksboerderij!![]()
Aha, ik heb hem niet op MSN dus begreep het nietquote:Op maandag 26 september 2005 19:09 schreef bwt het volgende:
[..]
dribbel# mag het uitleggen
zijn msn nick
Op map24 is Deil gewoon te zien als compleet klaverbladquote:Op maandag 26 september 2005 19:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
knooppunt Deil is geen compleet klaverblader is 1 gedeelte (richting Tiel) wat helemaal geen bocht heeft dus moet je naar Waardenburg om dan te keren
![]()
ik bedoel dat je geen rondjes kan rijden zoals op Gorinchem![]()
Damn dan zou ik het wel heel erg mis hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 19:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Aha, ik heb hem niet op MSN dus begreep het niet
Dus ik kan hieruit concluderen dat dribbel euhm ..![]()
Naja, ik wacht wel op zijn eigen woorden
[..]
Op map24 is Deil gewoon te zien als compleet klaverblad
[afbeelding]
Ik had het van te voren al bekeken omdat ik wist dat de Lekdijk niet echt een lange route was. Deil en Gorinchem waren de enige twee klaverbladen die redelijk in de buurt zaten van Lexmond, maar wie heeft nu gelijk. Jij of map24?
quote:Op maandag 26 september 2005 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:escort opgehaald
valt me helemaal niet tegen, dacht dat ie echt supertraag zou zijn
en echt goede service daar
monteur had alles gecheckt zei ie (vloeistoffen etc.) en hij had hem gewassen. ook de taxirit van station Den Bosch naar het bedrijf was super
Hebben die kutkampers zeker weer gejatquote:Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
naar mijn weten mist er gewoon 1 bocht![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:escort opgehaald
valt me helemaal niet tegen, dacht dat ie echt supertraag zou zijn
en echt goede service daar
monteur had alles gecheckt zei ie (vloeistoffen etc.) en hij had hem gewassen. ook de taxirit van station Den Bosch naar het bedrijf was super
quote:OPM: Laten we de A2 nemen, dan zijn we sneller bij Aken![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]is die plaats soms voorbij gekomen gisteren
??
quote:Op maandag 26 september 2005 20:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
hehehehe ik zie nu waar je dat plaatje vandaan heb![]()
http://www.lustgeenbier.com/klavers/index.php
quote:Op maandag 26 september 2005 20:18 schreef hicham het volgende:Jij moet nog steeds je Duitsland roes uitslapen
![]()
![]()
Check je mail eerstquote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]duitsland is ook zo
![]()
i'm off
oh, nou jaquote:Op maandag 26 september 2005 20:22 schreef Makster het volgende:
Avond
En weer verder voor mijn werkMorgen wederom een cursus
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar ik hoop eigenlijk wel dat ik mij vergistdan heb ik toch een lekker klaverblad op 20KM afstand
![]()
het was me wel opgevallen dat ie op Photobucket stondquote:Op maandag 26 september 2005 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]Jij moet nog steeds je Duitsland roes uitslapen
![]()
![]()
[..]Ik heb hem net zelf uitgeknipt via map24
![]()
Had me wel wat werk gescheeld ja, als ik eerst even google had gebruikt
(die van mij is verder uitgezoomd en geen popupje met Gelderland erin)
Daar ging mijn mailtje dus ook overquote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
@OPM
waar kan ik de full size versies van de foto's krijgen ?
of wanneer![]()
Je eigen racebaan in de buurtquote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar ik hoop eigenlijk wel dat ik mij vergistdan heb ik toch een lekker klaverblad op 20KM afstand
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 18:16 schreef bwt het volgende:
[..]
En dan nog weet hij niet hoe we op wellk klaverblad moeten komen?![]()
![]()
![]()
Voor die vlekken moet je poetsen, mooi niet dat ik dat ga doenquote:Op maandag 26 september 2005 16:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij possed met slidervlekken op je uitlaat![]()
Goed bezig Larsquote:Op maandag 26 september 2005 17:38 schreef hollander172 het volgende:Had binnen 5 minuten toegang tot internet verpest.
3 keer naar fok surfen was voldoende voor de server om me vandaag geen diensten meer te verlenen.
Die topics op MF liepen eerst ook altijd heel goed, maar volgens mij houdt iedereen het stil nuquote:Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Damn dan zou ik het wel heel erg mis hebbenik heb ook nooit gehoord dat er motorrijders op dat klaverblad rijden
naar mijn weten mist er gewoon 1 bocht
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef ploderus het volgende:
Hij irriteerde zich aan het feit dat ik al een half uur om het blok waar hij binnen was een beetje 'aan het stunten' was![]()
Maar idd is het wel een leuk stukje![]()
Nu?quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef worldpimber het volgende:
Goed bezig Lars, maar wat deed je nou ook alweer voor werk nu?
ik ken het. werk nu voor importeur/fabrikant van fitnesstoestellen. Die sporties roken geen van alle....quote:Op maandag 26 september 2005 22:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nu?Oh enquette verwerken voor een hele bekende fabrikant van vaatwassers, keukens etc.
![]()
Saai, saai en nog eens saai.Maar ach het houd me bezig he?
![]()
Doe nu elke keer een klusje van 1 of 2 weken en daarna weer even een stopweek er tussendoor, bevalt me prima eigenlijk.![]()
Saillant detail, ik mag daar niet roken en koffiepauzes hebben ze niet.Maar het gaat behoorlijk goed.
Geen last van en een uurtje of 5 niet roken werkt ook wel weer "opluchtend".
![]()
een gifje zou nog mooier zijnquote:
Het maakt me niet zoveel uit hoor, normaal rook ik er altijd eentje tijdens de pauzes van 10:00 en 15:00 maar die hebben ze hier niet.........quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ken het. werk nu voor importeur/fabrikant van fitnesstoestellen. Die sporties roken geen van alle....
Jij gaat voor de techniek van linksonder, alleen dan iets minder plat op de tankquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een gifje zou nog mooier zijn![]()
trouwens, ik zat gister ff te vergelijken:
[afbeelding]
ben er niet echt uit bij welke techniek ik een beetje in de buurt kom
De kampers in de sportschool soms voor, na en tussendoor bij het sporten.quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef stinkie het volgende:
ik ken het. werk nu voor importeur/fabrikant van fitnesstoestellen. Die sporties roken geen van alle....
Nummer 2 van linkboven hier.quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een gifje zou nog mooier zijn![]()
trouwens, ik zat gister ff te vergelijken:
[afbeelding]
ben er niet echt uit bij welke techniek ik een beetje in de buurt kom
Linksboven, en die 2 daaronder vind ik niet echt veel verschil geven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:08 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Jij gaat voor de techniek van linksonder, alleen dan iets minder plat op de tank
En gebruik ImageReady als je een een animated icon wilt![]()
Ik geef helemaal geen mening.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben het meer met hicham eens, ik denk dat ik toch iets meer verzit dan linksboven
je had het over linksbovenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen mening.![]()
![]()
Maar ik zei niet hoe jij op de motor zit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je had het over linksbovenen dat tussen onder geen verschil was
![]()
Omdat je reageerde op hichams post leek het van welquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik zei niet hoe jij op de motor zit.
Goede analyse van 4 en 5quote:Vind die plaatjes los van je vraag waar jij op lijkt niet echt veel verschil geven, je hoofd wat hoger of lager houden maakt de rijstijl niet echt heel erg anders qua techniek en resultaten. Zal het nog wel eens verduidelijken later.![]()
Nummer 1, 2 en 3 is wel heel erg verschillend.
Plaatje 4 en 5 vind ik meer iets voor snelheid maken voor bocht in(4), remmen(5) en met controle bocht (5)uit rijden..en dan weer snelheid maken (4).
Zo kun je de bocht slecht overzien denk ikquote:Je kan inderdaad ook een poserstijl aanmeten en alles met techniek 4 doen, lijkt me niet gezond alleen voor de controle.
Dan heb ik nix gezegdquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik zei niet hoe jij op de motor zit.![]()
Nummer 3 is de standaard bekende poserhouding van M-F.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zo kun je de bocht slecht overzien denk iken een poserhouding vind ik echt nummer 3, als een aap ernaast en je knie uitsteken
Hangt voornamelijk van de goede instelling van je vering af.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:03 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Hoe lang gaat een motorband gemmiddeld mee? Ik als bijna beginnend motorrijder ben daar erg benieuwd naar!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham weet vast wel die gebruiksaanwijzing te vinden met 5 pagina's tips.![]()
http://www.student.kun.nl(...)index_motorkopen.htmquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:09 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Aha, waarschijnlijk ga ik morgen kijken bij een XJ600 Diversion, zijn er nog dingen waar ik nog extra aandacht aan moet geven bij kijken?
(Waar ik op moet letten, ik ben een leek op dit gebied)
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:22 schreef worldpimber het volgende:
http://www.student.kun.nl(...)index_motorkopen.htm
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:18 schreef worldpimber het volgende:
Waarom is dit plaatje zo groot![]()
[afbeelding]
Sorry, voor de lange laadtijden![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij ging reageren.
![]()
![]()
We zijn allemaal posersquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:06 schreef Patrick281 het volgende:
Nummer 3 is de standaard bekende poserhouding van M-F.![]()
Nummer 4 is de echte poserderderhouding.![]()
![]()
![]()
Fulcrumquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
http://www.student.kun.nl(...)index_motorkopen.htm
Mijn ervaring leert dat ik ondanks het uitprinten van alles en alles stuk voor stuk nagaan je eigenlijk als complete noob toch erg weinig oog hebt voor gebreken/gebruikelijke dingen die je moet bekijken op de motorIk kan nu pas na het bezitten van een motor
goed letten op al die punten, dus het beste neem je een FokMC'er ofzo mee
ik ga voortaan op mijn poserhouding lettenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
We zijn allemaal posersde een wat meer dan de ander
Maar, heb ik nu een poserhouding of een poserderderhoudingOf is die laatste meer op Mercy van toepassing
![]()
Het ziet er zeer vvreed uit, je snelheid kan ik niet beoordelen dit jaar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
We zijn allemaal posersde een wat meer dan de ander
Maar, heb ik nu een poserhouding of een poserderderhouding![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ga voortaan op mijn poserhouding letten![]()
![]()
Ik doelde niet op jou hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ga voortaan op mijn poserhouding letten![]()
![]()
waarmee ? dat jij stiekem een Uberposser bent ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou hoormaar leuk dat je je aangesproken voelt
pepijn heeft wel gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |