Bedankt, het zal wel voor volgend jaar zijn aangezien de weersomstandigheden snel aan het veranderen zijn maar ik hou het in de gaten. (Kan ik nog eventjes oefenenquote:Op maandag 26 september 2005 10:50 schreef hicham het volgende:
Daar hoef je echt niet voor weg te blijven hoor, op dat klaverblad hebben we gewoon zitten spelen zonder echt rekening met elkaar te houden (wel qua motorrijden, maar niet dat we op elkaar wachten ofzo) We zagen elkaar namelijk toch wel terug op het parkeerplaatsje langs de weg. Op dijkjes passen we ons wel aan op elkaars gedrag en als het moet wachten we eventjes op elkaar om de zoveel kilometer / eerstvolgend kruispunt als iemand het even niet bij kan houden
Probeer het gewoon een keertje, en als het echt niet lekker gaat dan kun je zelf besluiten of je een andere keer weer mee komt
Gelukkig maar.Ik was al bang dat ie de motorrijders in het landelijk overlegplatvorm ging vertegenwoordigen,met dit soort uitspraken.quote:Op maandag 26 september 2005 11:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ploderus komt hier om de zoveel tijd met reacties die totaal niet serieus zijn, edoch wel vermakelijk
Hij meende het dus niet
Vorig jaar hebben we op 11 December een laatste meet gehadquote:Op maandag 26 september 2005 11:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bedankt, het zal wel voor volgend jaar zijn aangezien de weersomstandigheden snel aan het veranderen zijn maar ik hou het in de gaten. (Kan ik nog eventjes oefenen)
Klopt helemaal wat hicham zegtquote:Op maandag 26 september 2005 11:12 schreef R2-D2 het volgende:
Bedankt, het zal wel voor volgend jaar zijn aangezien de weersomstandigheden snel aan het veranderen zijn maar ik hou het in de gaten. (Kan ik nog eventjes oefenen)
Was op het natte opdrogende wegdek nog een bochtje van 200 km/u bij.quote:Op maandag 26 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vorig jaar hebben we op 11 December een laatste meet gehadwas ook erg leuk en gezellig en ook best wel koud
![]()
we hebben een rood mannetje met een groen pakkie an langzaam blauw zien worden van de kou![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was op het natte opdrogende wegdek nog een bochtje van 200 km/u bij.![]()
Dat valt enigzins onder de categorie 'sarcasme'..quote:Op maandag 26 september 2005 11:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
En met en beetje geluk breek je je rug ook nog tegen een van de staanders van die zelfde vangrail.Hoef(kan) je helemaal niet meer naar je motor te lopen.
![]()
Dit was nog één van mijn slimmere uitspraken..quote:Op maandag 26 september 2005 11:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Ik was al bang dat ie de motorrijders in het landelijk overlegplatvorm ging vertegenwoordigen,met dit soort uitspraken.
![]()
Filmpje ziet er erg vvreed uit van afgelopen weekend.quote:Op maandag 26 september 2005 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Meerijden met rijders met meer ervaring kun je veel van lerenzo herinner ik me mijn allereerste meet nog wel met pepijn en riet oa, waarbij ik zowat rechtop de bochten doorging
. Beetje techniek van hun afgekeken en zie mijn KB bochtjes nu
gaat al stukken beter, al zeg ik het zelf
![]()
Kan ik mij voorstellenquote:Op maandag 26 september 2005 11:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
gisteren nog even getest op de A15 maar nu gaat het wel een stukje vlotter naar de 250![]()
Gelukkig.quote:Op maandag 26 september 2005 11:43 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat valt enigzins onder de categorie 'sarcasme'..
Die kutoverheid houdt helemaal geen rekening met motorrijders.. En dan heb ik het niet alleen over vangrails (waaronder ook dat nieuwe type vangrails dat laatst in het nieuws was), maar ook van die asfalt-lasnaden, putten in scherpe bochten en veel andere motorgevaarlijke dingen in het verkeer![]()
Plo is gewoon prettig gestoord.quote:Op maandag 26 september 2005 11:54 schreef richardgie het volgende:
Gelukkig.
Ik dacht dat je het nog echt meende ook.In de rest zit wel een hele dikke kern van waarheid.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Filmpje ziet er erg vvreed uit van afgelopen weekend.![]()
[..]
Kan ik mij voorstellen, wij doen onderling maar geen dragracen meer tegen elkaar.
![]()
![]()
![]()
Voorlopig haalt ie z'n plezier wel uit het dragracen met 25KW'ersquote:Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, wij doen onderling maar geen dragracen meer tegen elkaar.
![]()
![]()
![]()
Vertel verder over dat rijden op slicks in de regen,en dat tandwiel effect.Hoef niet het naatje van de kous te weten,maar ik weet van niks.quote:Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Plo is gewoon prettig gestoord.
Zo ook een keer over rijden met slicks in de regen.![]()
Het tandwieleffect. Ben de theorie alleen even kwijt.
Moet het toch een keer proberen.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Leuk al die verhaaltjes, foto's en filmpjes. Echt weer dikke pret gisteren.En nu nog lekker aan het nadijnen op de adrenaline van het klaverblad.
![]()
Oh ja, ik zie me opvallend vaak met helm op de foto's.Ik had een enorme bad hair day gisteren.
![]()
ik heb er echt wel rekening mee gehouden dat jullie het maar tot 160 bij kunnen houdenquote:Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Voorlopig haalt ie z'n plezier wel uit het dragracen met 25KW'ers![]()
Oh ja, terugkijkmoment
Wtf gebeurde er toen ik bij het stoplicht een stukje voor mcdonalds stopte?We kwamen net van de parkeerplaats bij het veerpontje vandaan en we gingen richting de snelweg / brienoordbrug. Daarvoor moesten we eerst nog een andere brug over, volgens mij was dat de N210. Daar kwamen we een vaag stoplicht tegen. Boven de rijstrook voor rechtdoor hing een verkeerslicht met pijltje voor rechtsaf. En de rijstook voor rechtsaf hing een normaal verkeerslicht. Dat normale verkeerslicht ging op rood terwijl het pijltje nog op groen bleef. Ik stopte dus maar bwt reed rakelings langs me en stopte daarna pas
![]()
Stopte ik terwijl dat niet hoefde, lette bwt niet op (ook deels mijn schuld, ik had hem in mijn spiegels aan moeten zien komen) of zijn het gewoon kloteverkeerslichten
Daarvoor probeerde ik bwt trouwens ook al de hele tijd te attenderen op zijn knipperlicht die nog aan stond maar daar reageerde hij niet op
Shiet.. 1 van de andere honderden studenten heeft dit uur al gedownload van rapidshare..quote:Op maandag 26 september 2005 11:33 schreef hicham het volgende:
Na anderhalf jaar sta ik eindelijk op de film:X
Leuke montage
quote:Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef hicham het volgende: brienoordbrug.
Dat attenderen is standaard bij Bandit rijders.quote:Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
Daarvoor probeerde ik bwt trouwens ook al de hele tijd te attenderen op zijn knipperlicht die nog aan stond maar daar reageerde hij niet op
quote:Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja, ik zie me opvallend vaak met helm op de foto's.Ik had een enorme bad hair day gisteren.
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 12:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Vandaar ook die middelvinger naar de tankautomaat?![]()
hij was er wel van geschrokken want daarna deed ie het welquote:Op maandag 26 september 2005 12:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik kon het niet hebben dat de automaat pertinent mijn pinpas weigerde.![]()
Mijn knippers staan wel veel aan ja, ik vergeet altijd dat ding weer uit te zetten.quote:Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Voorlopig haalt ie z'n plezier wel uit het dragracen met 25KW'ers![]()
Oh ja, terugkijkmoment
Wtf gebeurde er toen ik bij het stoplicht een stukje voor mcdonalds stopte?We kwamen net van de parkeerplaats bij het veerpontje vandaan en we gingen richting de snelweg / brienoordbrug. Daarvoor moesten we eerst nog een andere brug over, volgens mij was dat de N210. Daar kwamen we een vaag stoplicht tegen. Boven de rijstrook voor rechtdoor hing een verkeerslicht met pijltje voor rechtsaf. En de rijstook voor rechtsaf hing een normaal verkeerslicht. Dat normale verkeerslicht ging op rood terwijl het pijltje nog op groen bleef. Ik stopte dus maar bwt reed rakelings langs me en stopte daarna pas
![]()
Stopte ik terwijl dat niet hoefde, lette bwt niet op (ook deels mijn schuld, ik had hem in mijn spiegels aan moeten zien komen) of zijn het gewoon kloteverkeerslichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |