abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30939001
quote:
Op maandag 26 september 2005 10:50 schreef hicham het volgende:

Daar hoef je echt niet voor weg te blijven hoor, op dat klaverblad hebben we gewoon zitten spelen zonder echt rekening met elkaar te houden (wel qua motorrijden, maar niet dat we op elkaar wachten ofzo ) We zagen elkaar namelijk toch wel terug op het parkeerplaatsje langs de weg. Op dijkjes passen we ons wel aan op elkaars gedrag en als het moet wachten we eventjes op elkaar om de zoveel kilometer / eerstvolgend kruispunt als iemand het even niet bij kan houden

Probeer het gewoon een keertje, en als het echt niet lekker gaat dan kun je zelf besluiten of je een andere keer weer mee komt
Bedankt, het zal wel voor volgend jaar zijn aangezien de weersomstandigheden snel aan het veranderen zijn maar ik hou het in de gaten. (Kan ik nog eventjes oefenen )
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30939068
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:08 schreef hicham het volgende:

[..]

Ploderus komt hier om de zoveel tijd met reacties die totaal niet serieus zijn, edoch wel vermakelijk

Hij meende het dus niet
Gelukkig maar.Ik was al bang dat ie de motorrijders in het landelijk overlegplatvorm ging vertegenwoordigen,met dit soort uitspraken.
  maandag 26 september 2005 @ 11:29:43 #153
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30939380
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:12 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Bedankt, het zal wel voor volgend jaar zijn aangezien de weersomstandigheden snel aan het veranderen zijn maar ik hou het in de gaten. (Kan ik nog eventjes oefenen )
Vorig jaar hebben we op 11 December een laatste meet gehad was ook erg leuk en gezellig en ook best wel koud

we hebben een rood mannetje met een groen pakkie an langzaam blauw zien worden van de kou
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_30939440
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:12 schreef R2-D2 het volgende:
Klopt helemaal wat hicham zegt tijdens speelkwartier is het ieder voor zich omdat je elkaar dan toch niet kunt kwijtraken. Tijdens toeren wordt er met een redelijk snel tempo gereden maar ik rijd meestal achteraan en we wachten altijd als iemand wat achterop raakt door verkeer oid.

Meerijden met rijders met meer ervaring kun je veel van leren zo herinner ik me mijn allereerste meet nog wel met pepijn en riet oa, waarbij ik zowat rechtop de bochten doorging . Beetje techniek van hun afgekeken en zie mijn KB bochtjes nu gaat al stukken beter, al zeg ik het zelf Dus ik zou zeggen, gewoon meegaan als je kunt tis altijd erg gezellig en dat rijden komt wel goed
  maandag 26 september 2005 @ 11:36:20 #156
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30939512
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vorig jaar hebben we op 11 December een laatste meet gehad was ook erg leuk en gezellig en ook best wel koud

we hebben een rood mannetje met een groen pakkie an langzaam blauw zien worden van de kou
Was op het natte opdrogende wegdek nog een bochtje van 200 km/u bij.
  maandag 26 september 2005 @ 11:42:54 #157
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30939662
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Was op het natte opdrogende wegdek nog een bochtje van 200 km/u bij.
en 245km/h was wel haalbaar maar duurde toch best lang voordat ie daar was

gisteren nog even getest op de A15 maar nu gaat het wel een stukje vlotter naar de 250
Let's race
Buienradar
pi_30939681
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:04 schreef richardgie het volgende:

[..]

En met en beetje geluk breek je je rug ook nog tegen een van de staanders van die zelfde vangrail.Hoef(kan) je helemaal niet meer naar je motor te lopen.
Dat valt enigzins onder de categorie 'sarcasme'..
Die kutoverheid houdt helemaal geen rekening met motorrijders.. En dan heb ik het niet alleen over vangrails (waaronder ook dat nieuwe type vangrails dat laatst in het nieuws was), maar ook van die asfalt-lasnaden, putten in scherpe bochten en veel andere motorgevaarlijke dingen in het verkeer
pi_30939702
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:15 schreef richardgie het volgende:

[..]

Gelukkig maar.Ik was al bang dat ie de motorrijders in het landelijk overlegplatvorm ging vertegenwoordigen,met dit soort uitspraken.
Dit was nog één van mijn slimmere uitspraken..
  maandag 26 september 2005 @ 11:46:35 #160
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30939745
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Meerijden met rijders met meer ervaring kun je veel van leren zo herinner ik me mijn allereerste meet nog wel met pepijn en riet oa, waarbij ik zowat rechtop de bochten doorging . Beetje techniek van hun afgekeken en zie mijn KB bochtjes nu gaat al stukken beter, al zeg ik het zelf
Filmpje ziet er erg vvreed uit van afgelopen weekend.
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
gisteren nog even getest op de A15 maar nu gaat het wel een stukje vlotter naar de 250
Kan ik mij voorstellen , wij doen onderling maar geen dragracen meer tegen elkaar.
pi_30939902
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:43 schreef ploderus het volgende:

[..]

Dat valt enigzins onder de categorie 'sarcasme'..
Die kutoverheid houdt helemaal geen rekening met motorrijders.. En dan heb ik het niet alleen over vangrails (waaronder ook dat nieuwe type vangrails dat laatst in het nieuws was), maar ook van die asfalt-lasnaden, putten in scherpe bochten en veel andere motorgevaarlijke dingen in het verkeer
Gelukkig.
Ik dacht dat je het nog echt meende ook.In de rest zit wel een hele dikke kern van waarheid.
  maandag 26 september 2005 @ 11:58:18 #162
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30939992
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:54 schreef richardgie het volgende:
Gelukkig.
Ik dacht dat je het nog echt meende ook.In de rest zit wel een hele dikke kern van waarheid.
Plo is gewoon prettig gestoord.
Zo ook een keer over rijden met slicks in de regen.
Het tandwieleffect. Ben de theorie alleen even kwijt.
Moet het toch een keer proberen.
  maandag 26 september 2005 @ 12:00:31 #163
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30940064
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Filmpje ziet er erg vvreed uit van afgelopen weekend.
[..]

Kan ik mij voorstellen , wij doen onderling maar geen dragracen meer tegen elkaar.
ook niet als ik een trage Ragbike heb ?
Let's race
Buienradar
pi_30940146

Leuk al die verhaaltjes, foto's en filmpjes. Echt weer dikke pret gisteren. En nu nog lekker aan het nadijnen op de adrenaline van het klaverblad.

Oh ja, ik zie me opvallend vaak met helm op de foto's. Ik had een enorme bad hair day gisteren.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_30940253
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Voorlopig haalt ie z'n plezier wel uit het dragracen met 25KW'ers

Oh ja, terugkijkmoment

Wtf gebeurde er toen ik bij het stoplicht een stukje voor mcdonalds stopte? We kwamen net van de parkeerplaats bij het veerpontje vandaan en we gingen richting de snelweg / brienoordbrug. Daarvoor moesten we eerst nog een andere brug over, volgens mij was dat de N210. Daar kwamen we een vaag stoplicht tegen. Boven de rijstrook voor rechtdoor hing een verkeerslicht met pijltje voor rechtsaf. En de rijstook voor rechtsaf hing een normaal verkeerslicht. Dat normale verkeerslicht ging op rood terwijl het pijltje nog op groen bleef. Ik stopte dus maar bwt reed rakelings langs me en stopte daarna pas

Stopte ik terwijl dat niet hoefde, lette bwt niet op (ook deels mijn schuld, ik had hem in mijn spiegels aan moeten zien komen ) of zijn het gewoon kloteverkeerslichten

Daarvoor probeerde ik bwt trouwens ook al de hele tijd te attenderen op zijn knipperlicht die nog aan stond maar daar reageerde hij niet op
pi_30940311
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Plo is gewoon prettig gestoord.
Zo ook een keer over rijden met slicks in de regen.
Het tandwieleffect. Ben de theorie alleen even kwijt.
Moet het toch een keer proberen.
Vertel verder over dat rijden op slicks in de regen,en dat tandwiel effect.Hoef niet het naatje van de kous te weten,maar ik weet van niks.
  maandag 26 september 2005 @ 12:13:16 #167
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30940428
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:

Leuk al die verhaaltjes, foto's en filmpjes. Echt weer dikke pret gisteren. En nu nog lekker aan het nadijnen op de adrenaline van het klaverblad.

Oh ja, ik zie me opvallend vaak met helm op de foto's. Ik had een enorme bad hair day gisteren.
Let's race
Buienradar
  maandag 26 september 2005 @ 12:14:39 #168
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30940465
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef hicham het volgende:

[..]

Oh ja, terugkijkmoment

Wtf gebeurde er toen ik bij het stoplicht een stukje voor mcdonalds stopte? We kwamen net van de parkeerplaats bij het veerpontje vandaan en we gingen richting de snelweg / brienoordbrug. Daarvoor moesten we eerst nog een andere brug over, volgens mij was dat de N210. Daar kwamen we een vaag stoplicht tegen. Boven de rijstrook voor rechtdoor hing een verkeerslicht met pijltje voor rechtsaf. En de rijstook voor rechtsaf hing een normaal verkeerslicht. Dat normale verkeerslicht ging op rood terwijl het pijltje nog op groen bleef. Ik stopte dus maar bwt reed rakelings langs me en stopte daarna pas

Stopte ik terwijl dat niet hoefde, lette bwt niet op (ook deels mijn schuld, ik had hem in mijn spiegels aan moeten zien komen ) of zijn het gewoon kloteverkeerslichten

Daarvoor probeerde ik bwt trouwens ook al de hele tijd te attenderen op zijn knipperlicht die nog aan stond maar daar reageerde hij niet op
ik heb er echt wel rekening mee gehouden dat jullie het maar tot 160 bij kunnen houden heb gemiddeld 140 /150 gereden op de snelweg

ik had geen idee waarom je stopte en ik heb eigenlijk ook geen verkeerslicht gezien vond het ook geen probleem oid maar die auto achter mij vond het niet zo leuk had ik het idee

[ Bericht 5% gewijzigd door Mercy_symbol op 26-09-2005 12:22:08 ]
Let's race
Buienradar
pi_30940559
quote:
Shiet.. 1 van de andere honderden studenten heeft dit uur al gedownload van rapidshare..
  maandag 26 september 2005 @ 12:18:59 #170
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30940578
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:07 schreef hicham het volgende: brienoordbrug.
leg er nog maar eens de nadruk op dat je hier in de buurt reed.
quote:
Dat attenderen is standaard bij Bandit rijders.
pi_30940639
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:

Vandaar ook die middelvinger naar de tankautomaat?
pi_30940759
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:21 schreef hicham het volgende:

[..]

Vandaar ook die middelvinger naar de tankautomaat?

Ik kon het niet hebben dat de automaat pertinent mijn pinpas weigerde.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  maandag 26 september 2005 @ 12:27:37 #173
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30940797
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:25 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik kon het niet hebben dat de automaat pertinent mijn pinpas weigerde.
hij was er wel van geschrokken want daarna deed ie het wel
Let's race
Buienradar
pi_30941209
Oeps.. het college is al begonnen. Och.. nou mis ik anderhalf uur college van 'onderhandelen'

Wat jammer nou
  maandag 26 september 2005 @ 12:50:52 #175
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_30941239
quote:

[..]

Oh ja, terugkijkmoment

Mijn knippers staan wel veel aan ja, ik vergeet altijd dat ding weer uit te zetten.
En ik zag alleen een stoplicht voor rechts af. Rechdoor had geen stoplicht, laat staan een rij door licht. Was ook onnodig. Ik dacht dat ej niet wist waar heen we moesten.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')