P-L-Oquote:Op maandag 26 september 2005 09:04 schreef ploderus het volgende:
Je zal zeker niet de eerste zijn die zo door zijn uitlaat onderuit gaat (Gerako met zijn RSV Mille die hier vroeger postte heeft zo ook zijn RS250 op het circuit een heel stuk afgeveild..)
Hoe lang heb je die dikke Blade nu? In het begin deed ik het ook errug rustig aan op mijn 7 (Youssef zei het nog bij de Mac gisteren). Het kan natuurlijk wat sneller maar op zich vind ik het nu al strak eruit zienquote:Op maandag 26 september 2005 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
mogguh
![]()
ik heb lichte spierpijn in mijn rechterbovenbeenkomt vast van constant uitstekend knietje
![]()
die gebruik ik om mijn evenwicht te verplaatsen maar als ik filmpjes zo zie dan lijkt het me beter om voortaan maar tegen da tank aan te houdenziet er gewoon niet uit
![]()
Als je het zo uit gaat spreken klinkt het bijna als een terroristische organistatiequote:
Die Mille was idd wel stoer. Zo'n 250 lijkt me een beetje dood onderin (en bovenin ook welquote:Inderdaad, Gerako kwam een keer op een meet in een leren pak met gaten erin.![]()
De RS stond iets van een half jaar in de schuur te wachten op herstel werkzaamheden.
Maar ondertussen ging hij lekker met de Mille tekeer. :]
Alleen zijn hart lag uiteindelijk toch duidelijk meer bij die RS.![]()
Gorinchem? Ziet er uit als een mooi KB! Voor mij is maanlandschap Badhoevedorp het meest in de buurtquote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die dikke Blade nu? In het begin deed ik het ook errug rustig aan op mijn 7 (Youssef zei het nog bij de Mac gisteren). Het kan natuurlijk wat sneller maar op zich vind ik het nu al strak eruit zienknietje uitsteken doe ik ook heel iets voor het gevoel van verzitten…
@ Plo: het was op Gorinchem, eigenlijk het enige KB waar je een echt mooie locatie hebt om pics/vids te makensnelheden die ik haalde gisteren waren tussen de 100-110 km/h. en toch, voor mijn gevoel hield ik nog wat in…op de dijkjes knalde ik toch wat harder door de bochten denk ik. KB-en heb ik na een paar rondjes ook wel gezien, missch dat dat meespeelt
ik heb hem morgen 4 wekenquote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die dikke Blade nu? In het begin deed ik het ook errug rustig aan op mijn 7 (Youssef zei het nog bij de Mac gisteren). Het kan natuurlijk wat sneller maar op zich vind ik het nu al strak eruit zienknietje uitsteken doe ik ook heel iets voor het gevoel van verzitten…
@ Plo: het was op Gorinchem, eigenlijk het enige KB waar je een echt mooie locatie hebt om pics/vids te makensnelheden die ik haalde gisteren waren tussen de 100-110 km/h. en toch, voor mijn gevoel hield ik nog wat in…op de dijkjes knalde ik toch wat harder door de bochten denk ik. KB-en heb ik na een paar rondjes ook wel gezien, missch dat dat meespeelt
Ik weet vriend, ik weetquote:Op maandag 26 september 2005 09:04 schreef ploderus het volgende:
@Hicham: Is dat nou een vonk van je uitlaat?
Ziet er wel gaaf uit, maar even serieus: je zit dan echt op de grens van je motor. Als je de motor nog platter gooit krijg je dat je uitlaat als een soort hefboom werkt en de druk (en dus grip) op je achterwiel gaat verlagen.. Je zal zeker niet de eerste zijn die zo door zijn uitlaat onderuit gaat (Gerako met zijn RSV Mille die hier vroeger postte heeft zo ook zijn RS250 op het circuit een heel stuk afgeveild..)
Ik zou eens gaan proberen te gaan verzitten om zo je motor rechterop te kunnen houden terwijl je wel dezelfde snelheid aan kunt houden..
Welk klaverblad was dat eigenlijk? Welke snelheid haalden jullie ongeveer?
De keren dat ik achter je reed (twee keer ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 09:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
mogguh
![]()
ik heb lichte spierpijn in mijn rechterbovenbeenkomt vast van constant uitstekend knietje
![]()
die gebruik ik om mijn evenwicht te verplaatsen maar als ik filmpjes zo zie dan lijkt het me beter om voortaan maar tegen da tank aan te houdenziet er gewoon niet uit
![]()
Was allemaal wat te veel om bij te lezenquote:Op maandag 26 september 2005 09:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik weet vriend, ik weetDe verhalen zijn me al bekend
Het is niet mijn uitlaat maar mijn steppie, die laat ik heel lichtjes tegen het wegdek aan schuren dan weet ik dat ik op de grens zit
Anders zit ik zo te zweven tussen 'net wel, net niet steppie tegen het asfalt'. Vind het veel lekkerder gaan met steppie tegen het asfalt. Gewicht verschuiven zodat je minder scheef door de bocht hoeft hebben we het ook al over gehad. Destijds had ik daarvoor ook deze pic gepost
En snelheid had Youssef al eerder gepost, iets van 100 km/h erin en 120 km/h eruit. Aan het eind probeerde ik ook te verzitten maar we waren toen al zo lang bezig dat ik dat maar voor de volgende keer bewaar
En ik ken Badhoevedorp ja, ranzig klaverbladSpoorvorming, slecht wegdek en buitenkant is vaak ook vies. Toch kan ik het soms niet laten om daar even te scheuren
Maar doe het nu niet meer, want er ligt ook nog een vangrail ...
Voordeel van Badhoevedorp is vanwege 2 baans dat je gewoon de koekblikkers kunt inhalen terwijl je aan het vonken bent
Zijn goed gelukt jaquote:Op maandag 26 september 2005 06:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
--> filmpjes zijn aardig gelukt he? vanmiddag maar es op televisie bekijkenen commentaar bij de filmpjes is wel grappig
jammer dat je het soms niet goed kunt horen
quote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef ploderus het volgende:
[..]
Was allemaal wat te veel om bij te lezenHeb dus die paar dingen die je noemde gemist
Vangrail vind bij Badhoevedorp juist wel handig. Ga je op je plaat, schuift je motor niet zo ver door.. Hoef je ook niet zo ver te lopen om hem helemaal op te halen en kun je dus weer snel opstappen om lekker door te gaan scheuren![]()
![]()
![]()
Ik wil deze post nog even nuancerenquote:Op maandag 26 september 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
[..]
De keren dat ik achter je reed (twee keer ofzo) scheelde het inderdaad nogal wat tot het asfalt, ik weet niet of je toen reed zoals je eerder ook reed, of dat het toen minder ging. Maar ik vond dat je toch wel een stuk platter mocht gaan
Of gewoon van die grote blokken doen die jij zelf opperde
dat het platter kon wist ik zelf ook alquote:Op maandag 26 september 2005 09:55 schreef hicham het volgende:
[..]
De keren dat ik achter je reed (twee keer ofzo) scheelde het inderdaad nogal wat tot het asfalt, ik weet niet of je toen reed zoals je eerder ook reed, of dat het toen minder ging. Maar ik vond dat je toch wel een stuk platter mocht gaan
Of gewoon van die grote blokken doen die jij zelf opperde
quote:Op maandag 26 september 2005 10:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wil deze post nog even nuanceren
Mercy deed het iig beter dan die gast op z'n R1 die steeds een KD probeerde te maken en z'n knie naar benden drukte en ook maar geen asfalt kon raken![]()
Lastige is alleen dat ik je op de rechte stukken tussen de bochten in steeds niet kon inhalen, daar gaf je snel gas richting de volgende bocht en dat kon ik niet bijhoudenquote:Op maandag 26 september 2005 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat het platter kon wist ik zelf ook alhet duurde even voordat ik de smaak te pakken had en veel meer ontspannen de bochtjes draaide
ik kon op het laats wel die R6 bij houden
maar jullie bijhouden was er nog niet echt bij
![]()
ik ben die 2x gestopt omdat ik kramp kreeg in mijn rechterbeen![]()
Koppel heHquote:Op maandag 26 september 2005 10:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Lastige is alleen dat ik je op de rechte stukken tussen de bochten in steeds niet kon inhalen, daar gaf je snel gas richting de volgende bocht en dat kon ik niet bijhoudenIk haal liever niet in als we in een bocht zitten op dezelfde baan, maar jij liet me geen keus
Flikte je mij op de VFR ook al
Bij een bandit is dat staafje niet eens zo heel veel groter, maar dat kleine beetje zorgt er wel voor dat de bandit's kont iets van 3/4 cm omhoog komt. Ik weet verder ook niet of ik het ooit van plan ben hoor, was meer even een snelle ingeving. Ik moet ook nog rekening houden met mijn relatief korte pootjesquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuk die naam.
Bij een crosser is het juist een korter staafje onder de schokdemper om hem hoger te zetten.
Geen idee hoe dat bij je Bandit zit.
Maar kan de plaatselijke machinefabriek zo voor je maken uit afvalmateriaal.![]()
Je hoeft je er ook niet voor te schamen hoorquote:Op maandag 26 september 2005 00:09 schreef bwt het volgende:
[..]
Ook ik flapoor, en ik schaam me er niet voor
(flapoor = met de voeten naast (tegen) het rem en schakel pedaal aan zitten)
quote:Op maandag 26 september 2005 08:08 schreef worldpimber het volgende:
Hichammmm nou is het mijn beurt voor een iconles
Jullie hebben allebei zelf Imageready, voor OPM zelfs speciaal gebrandtquote:Op maandag 26 september 2005 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Met stom ^^volgens mij zit er van mij ook wel een aardig avatar-waardig-bochtje bij
quote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen, was een toffe meet geweest zo te zien. alle filmpjes bekeken en de foto's. (2 filmpjes deden het niet; Raus en OPM)
Wel handig om zo met een camera je bochtentechniek te bekijken. Ik ben nog lang niet zo ervaren als jullie dus ik oefen nog maar eventjes door totdat ik me bij jullie aansluit.
dan kan je ze hier alsnog bekijkenquote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef R2-D2 het volgende:
Goeiemorgen, was een toffe meet geweest zo te zien. alle filmpjes bekeken en de foto's. (2 filmpjes deden het niet; Raus en OPM)
Wel handig om zo met een camera je bochtentechniek te bekijken. Ik ben nog lang niet zo ervaren als jullie dus ik oefen nog maar eventjes door totdat ik me bij jullie aansluit.
Dat is echt wel super. Ik zit met een grote glimlach hier achter m'n pc, ik hoop dat het een beetje droog blijft dan kan ik vanmiddag nog eventjes bochtjes oefenen.quote:Op maandag 26 september 2005 10:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan kan je ze hier alsnog bekijken
Raus
JOZ'tie![]()
En met en beetje geluk breek je je rug ook nog tegen een van de staanders van die zelfde vangrail.Hoef(kan) je helemaal niet meer naar je motor te lopen.quote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef ploderus het volgende:
[..]
Was allemaal wat te veel om bij te lezenHeb dus die paar dingen die je noemde gemist
Vangrail vind bij Badhoevedorp juist wel handig. Ga je op je plaat, schuift je motor niet zo ver door.. Hoef je ook niet zo ver te lopen om hem helemaal op te halen en kun je dus weer snel opstappen om lekker door te gaan scheuren![]()
![]()
![]()
Ploderus komt hier om de zoveel tijd met reacties die totaal niet serieus zijn, edoch wel vermakelijkquote:Op maandag 26 september 2005 11:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
En met en beetje geluk breek je je rug ook nog tegen een van de staanders van die zelfde vangrail.Hoef(kan) je helemaal niet meer naar je motor te lopen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |