abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30883239

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

• BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (worldpimber)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC Deel 310] KTM950, gepassioneerd gezelschap
    Fok Motorclub [SC Deel 311]
    Fok Motorclub [SC Deel 312] Street or Track
    Fok Motorclub [SC Deel 313] Strapons, ondeugend etc.
    Fok Motorclub [SC Deel 314] Nazomeren

• pi_30883279
    Shit.. kan deze dicht? Misverstandje
    pi_30884075
    pi_30908916
    ROFL
    pi_30922490
    Hier verder dan maar
      zondag 25 september 2005 @ 18:51:24 #6
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_30922566
    Nu hoeft ie niet meer dicht
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_30922581
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:
    Ik vind het echt geweldig om te zien, 2 motoren die aan elkaar plakken schreeuwend door de bocht En dan is het nog een slechte kwaliteit filmpje
    [..]

Weet je al of het jou niet uitmaakt of een motor wel of niet 25kW op kenteken staat of ben je daar nog over aan het denken? Staat deze op kenteken (import ) of op uitdraai?
    Dude, ik mag toch helemaal geen motor rijden wat geen 25 kw is op kenteken

Kan ik net zo goed zonder rijbewijs een motor rijden

Het moet gewoon officieel 25 kw zijn. Geen gebullshit
      zondag 25 september 2005 @ 18:53:24 #8
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_30922620
    Nogmaals mijn foto's anders moet iedereen terug zappen naar dat vorige topic
    ------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat zien we hier verscholen in het struikgewas

Raus gaat steeds beter door de bochten, hier helaas achter een auto.

Hicham, met dubbele koplamp die het doet.

Raus houd het voor gezien.

WorldPimber "een onbekende die leek op" door de bocht, kan veeeel en veeeel platter.

Hicham en pimber op de achtergrond, best wel plat.

Dit is het effect van iets te veel rondjes rijden.................

De grotere versies kun je hier vinden

een paar kleine 3gp filmpjes heb ik ook nog, niet in al te beste quality maar 't is met een telefoon gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door bwt op 25-09-2005 23:37:49 ]
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
    pi_30922649
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef yup het volgende:

Er zijn erbij die hem laten begrenzen en daarna met een uitdraai rondrijden Maar ik vroeg het eigenlijk verkapt als "denk je wel aan 25kW? " Maar op kenteken is idd het best.
      zondag 25 september 2005 @ 18:55:50 #10
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_30922688
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:40 schreef Rausdouwer het volgende:

Ja joh echt lekker vet genoten vandaag!! Ik heb me geen seconde verveeld. Ik vond het ook erg leuk om de Lekdijk te rijden. Moest de eerste paar KM wel even inkomen. Was al weer eventjes geleden dat we dijkjes hadden gereden. Daarna ging het wel lekker vond ik.

Het weer was inderdaad precies goed. Blij toe dat we gewoon in leer waren gegaan. Het waaide wel vrij hard op de heenweg (snelweg) en in het begin op de dijk had ik een beetje last van de wind. Daarna eigenlijk niet meer gemerkt. Dacht wel dat het bij dat mini-tankstationnetje het einde van de meet zou betekenen, maar het bleef echter bij die 5 stipjes regen op de tank.

Voor het eerst vond ik het klaverblad ook leuk. Ik had hiervoor in totaal volgens mij ergens tussen de 5-10 rondjes gereden. En dat voor een motorcarričre van ruim een half jaar. Maar dit keer heb ik er even goed van geprofiteerd. De eerste rondjes vond ik best eng en 1 keer had ik een beetje moeite om de juiste koers te volgen. Daarna ging het eigenlijk wel.

Mannen, het was kei gezellig weer!
    wat ik van jou gezien heb op het klaverblad ging het toch erg goed hoor je gaat steeds beter rijden
    Let's race
    Buienradar
    pi_30922713
    Kawasaki zou kawasaki niet zijn als ze gewoon heel duidelijk en behulpzaam zijn. hier, bij de 1 na laatste vraag yup, kun je een overzicht zien van welke Nederlandse motoren officieel op 25kW kunnen
    pi_30922736
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef yup het volgende:

[..]

Dude, ik mag toch helemaal geen motor rijden wat geen 25 kw is op kenteken

Kan ik net zo goed zonder rijbewijs een motor rijden

Inderdaad, je wilt echt geen gezeik krijgen met de verzekering als er een keer iets gebeurd
    pi_30922766
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Er zijn erbij die hem laten begrenzen en daarna met een uitdraai rondrijden Maar ik vroeg het eigenlijk verkapt als "denk je wel aan 25kW? " Maar op kenteken is idd het best.
    Hoef geen motor die volvermogen is hoor. Dat zien we later wel. (wat ik bedoel dus 25kw op papier en eigenlijk onbegrenst in het echt).

Ik weet niet hoe ik 25 kw zal doen. Uiteraard wil ik het liefst 25 kw op kentekenbewijs... Maar andere legale vormen heb ik geen problemen mee zolang er geen gezeik ontstaat met verzekering/politie...

XJ600N 25 kw

Waarom is dit zo goedkoop Check km stand + leeftijd...
    pi_30922788
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

wat ik van jou gezien heb op het klaverblad ging het toch erg goed hoor je gaat steeds beter rijden
    Voordeel van klaverblad is dat je keer op keer hetzelfde bochtje kan oefenen en dit daarna op de grote boze willekeurige weg eens uit te proberen Desnoods iemand met een iets hoger tempo voor je laten rijden en je een beetje laten opfokken ( ), blijven kijken naar diegene (kijk je meteen de goede kant op ) en dan gaat het steeds beter

Taak voor jou Martie
    pi_30922865
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:58 schreef yup het volgende:
    XJ600N 25 kw

Waarom is dit zo goedkoop Check km stand + leeftijd...
    Das een bandit

Ik weet het niet, misschien zijn Yamaha's goedkoop of dat de teller is teruggedraaid. Misschien iemand met verstand ervan hier
    pi_30922925
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:03 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Das een bandit

Ik weet het niet, misschien zijn Yamaha's goedkoop of dat de teller is teruggedraaid. Misschien iemand met verstand ervan hier
    Voordeel boven ER5/GS5jes is dat dit een 4 cylinder is... Zoals ik al heb verteld wil ik gewoon geen 2 cylinder.
      zondag 25 september 2005 @ 19:07:16 #17
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_30922963
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:00 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Voordeel van klaverblad is dat je keer op keer hetzelfde bochtje kan oefenen en dit daarna op de grote boze willekeurige weg eens uit te proberen Desnoods iemand met een iets hoger tempo voor je laten rijden en je een beetje laten opfokken ( ), blijven kijken naar diegene (kijk je meteen de goede kant op ) en dan gaat het steeds beter

Taak voor jou Martie
    ikke voorop rijden denk dat ik op dat gebied nog geen goede leermeester zal zijn

ik denk dat ze meer van Jou en Hicham kan leren
    Let's race
    Buienradar
    pi_30923070
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:

Ik heb het van Hicham geleerd

Nou ja, ik kon het gewoon niet hebben dat hij sneller dan ik ging. Ik had immers een supersport en hij meer ervaring... Gasssssssss
    pi_30923092
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:05 schreef yup het volgende:

[..]

Voordeel boven ER5/GS5jes is dat dit een 4 cylinder is... Zoals ik al heb verteld wil ik gewoon geen 2 cylinder.
    Waarom niet eigenlijk?
    pi_30923202
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:12 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk?
    Rijschool heeft een ER5 (zoals ik al zei) ding is redelijk nieuw maar ik vind het gewoon niks (qua motorloop etc.)... Ik heb alle drie ER5jes gereden (nieuw, oud, heel oud) en het is gewoon qua motor 3x niks...

Geef mij maar een toerenbeukende 4 cylinder... Alhoewel die Bandit ook niet zo veel toeren zal beuken zal het wel beter dan een 2 cyl zijn...
    pi_30923235
    http://www.intermediair.nl/kv_sectie_index.jsp?section=kvrijden

Zie daar wat voor vragen je gaat stellen als je lang werkloos bent.

bwt, voorkom dat!
    pi_30923429
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:16 schreef yup het volgende:

[..]

Rijschool heeft een ER5 (zoals ik al zei) ding is redelijk nieuw maar ik vind het gewoon niks (qua motorloop etc.)... Ik heb alle drie ER5jes gereden (nieuw, oud, heel oud) en het is gewoon qua motor 3x niks...

Geef mij maar een toerenbeukende 4 cylinder... Alhoewel die Bandit ook niet zo veel toeren zal beuken zal het wel beter dan een 2 cyl zijn...
    Nouja.. als 25kw begrenst haalt een 2 cylinder wel meer uit het laag en middengebied. Heb zelf nog nooit een 4 cylinder bereden dus kan ook niet een vergelijking trekken, maar mijn GS trekt laag in de toeren ook vrij goed, en daar ben ik wel blij mee

Heb eens met iemand gereden op een 25kw Fazer (4 cylinder dus), en die kon mij lang niet bijhouden kwa acceleratie
    pi_30923562
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ikke voorop rijden denk dat ik op dat gebied nog geen goede leermeester zal zijn

Nee joh die ben ik meteen kwijt.

Het viel op zich nog mee, want ik zag ze nog wel voor me, maar er recht achterblijven lukt nog niet.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_30923843
    Neefje is weg Heeft hij ook weer een fijne avond gehad (wil altijd GTA spelen als hij hier is )

Voor de rest ben ik het eens met u allen wat betreft ons daggie Vraag me echt af hoe de pics / filmpjes zullen zijn, ZX-7R heeft er best lang gestaan bwt's pics zijn ook tof en ik zag op de grote pic op je website dat het inderdaad niet worldpimber was maar een andere 'vreemde' kawa, die hoorde niet bij ons (ik bedoel dus deze >> foto)

Oh ja, bummer Fulcrum, je splinternieuwe bandje naar de klote
    pi_30923957

Zo even op visite
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
      zondag 25 september 2005 @ 19:43:55 #26
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_30923976
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef hicham het volgende:
    Neefje is weg Heeft hij ook weer een fijne avond gehad (wil altijd GTA spelen als hij hier is )

Voor de rest ben ik het eens met u allen wat betreft ons daggie Vraag me echt af hoe de pics / filmpjes zullen zijn, ZX-7R heeft er best lang gestaan bwt's pics zijn ook tof en ik zag op de grote pic op je website dat het inderdaad niet worldpimber was maar een andere 'vreemde' kawa, die hoorde niet bij ons (ik bedoel dus deze >> foto)
    dat is volgens mij ook een ouder model er zit zwart/wit in en die van pimper heeft er paars inzitten
    Let's race
    Buienradar
    pi_30923999
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef hicham het volgende:
    Vraag me echt af hoe de pics / filmpjes zullen zijn, ZX-7R heeft er best lang gestaan
    Ik dacht dat ie eraf gereden was

Hij zit nu nog verplicht gezellig te doen met familie, misschien werd het nog wel morgen

pi_30924017
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef Rausdouwer het volgende:

Zo even op visite
    pi_30924020
    pi_30924041
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

Of bij familie?

Das een nieuwer model dan die van mij Martie.
    edit: even nagevraagd: op de foto is een 2002 636

[ Bericht 6% gewijzigd door worldpimber op 25-09-2005 20:11:18 ]
    pi_30924084
    alweer thuis iedereen ging al rond 1900 uur naar huis beter dacht ik
    pi_30924147
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 18:58 schreef yup het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik 25 kw zal doen. Uiteraard wil ik het liefst 25 kw op kentekenbewijs... Maar andere legale vormen heb ik geen problemen mee zolang er geen gezeik ontstaat met verzekering/politie...
    De enige legale vorm is 25KW op het kenteken. Als je 25KW op uitdraai hebt (dus je kentekenbewijs laat niet zien dat je motor in de lichte categorie valt - maar je hebt wel een testbank uitdraai dat je motor toch echt niet meer dan 25KW vermogen heeft) dan ligt het aan de agent of je de lul bent of niet. Tref je de aardige agent, dan mag je doorrijden. Zo niet, dan heb je een boete te pakken en moet je misschien ook nog eens de motor opnieuw laten keuren zodat het wel 25KW op kentekenbewijs wordt. En dan heb ik het nog niet eens over wat er zou kunnen gebeuren als je bij een ongeluk betrokken raakt, dan zou je wel eens problemen kunnen krijgen met de verzekering (met andere woorden: je kunt alles zelf gaan betalen )

Dat verzekeringsgebeuren heb ik echter nog nooit gehoord, maar het is wel een mogelijkheid. Wat betreft de verkeerde agent treffen, daar staat een verhaal op MF over iemand die hetzelfde is overkomen
    pi_30924171
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    alweer thuis iedereen ging al rond 1900 uur naar huis beter dacht ik
    Moet ik ruimte maken op groothoofdje?
    pi_30924215
    topmeet 1e helft vd lekdijk was lekker genoeg goede bochten om derin te komen toen het 2e deel, dus terug ri. vianen weinig mooie bochten en op het eind zelfs bezaaid met zand

tot slot het speelkwartiertje - of uurtje bij KB Gorinchem... @ limz: wat gaan jullie plat

nu ff pics/films bekijken en uploaden
    pi_30924223
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:43 schreef Rausdouwer het volgende:

Zo even op visite
    Zijn jullie nog niet geweest? Ik ben van dat klaverbladen veel te moe om nog wat te ondernemen, ik wil alleen maar chillen en slapen
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie eraf gereden was
    Ik dacht ook eerst even van 'wtf doet hij daar nou weer ... ' Daarna zag ik de cam
    pi_30924462
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Moet ik ruimte maken op groothoofdje?
    Mjah, als het goed is, is er genoeg ruimte op grande tęte... de rest komt later wel
    pi_30924521
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:
    Hij zit nu nog verplicht gezellig te doen met familie, misschien werd het nog wel morgen

je had je gezicht moeten zien toen ik dat zei
    pi_30924550
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 20:01 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Mjah, als het goed is, is er genoeg ruimte op grande tęte... de rest komt later wel

hoezo heb ik een nwe cam toch aardig was pics gemaakt
    pi_30924603
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Zoiets?

Alsof jij er dan wat aan kon doen
    pi_30924642
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 19:49 schreef hicham het volgende:

[..]

De enige legale vorm is 25KW op het kenteken. Als je 25KW op uitdraai hebt (dus je kentekenbewijs laat niet zien dat je motor in de lichte categorie valt - maar je hebt wel een testbank uitdraai dat je motor toch echt niet meer dan 25KW vermogen heeft) dan ligt het aan de agent of je de lul bent of niet. Tref je de aardige agent, dan mag je doorrijden. Zo niet, dan heb je een boete te pakken en moet je misschien ook nog eens de motor opnieuw laten keuren zodat het wel 25KW op kentekenbewijs wordt. En dan heb ik het nog niet eens over wat er zou kunnen gebeuren als je bij een ongeluk betrokken raakt, dan zou je wel eens problemen kunnen krijgen met de verzekering (met andere woorden: je kunt alles zelf gaan betalen )

Dat verzekeringsgebeuren heb ik echter nog nooit gehoord, maar het is wel een mogelijkheid. Wat betreft de verkeerde agent treffen, daar staat een verhaal op MF over iemand die hetzelfde is overkomen
    Als dat de enige manier is... So be it.
    pi_30924701
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 20:06 schreef worldpimber het volgende:
    Zoiets? [afbeelding]

Alsof jij er dan wat aan kon doen
    nee, maar we waren gewoon in gesprek en opeens stilte en je gezicht
      zondag 25 september 2005 @ 20:11:01 #42
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_30924720
    Nou, ik heb toevallig de hele dag lekker geklust in mijn flatje. Morgen de makelaar bellen voor de verkoop
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_30924827
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Hij uit z'n gevoelens tenminste met zijn gezicht, jij begint gelijk te slaan als ik je 3x niet versta
    pi_30924916
    Nog een vraag trouwens, laatste benzinepomp toen we vertrokken (en ik nog bezig was met mijn handschoen en de voorsten al wegstoven ) waar was bwt toen? Heb hem toch niet gesneden ofzo omdat ik achter mijn kuipruitje lag?
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 20:11 schreef stinkie het volgende:
    Nou, ik heb toevallig de hele dag lekker geklust in mijn flatje. Morgen de makelaar bellen voor de verkoop
    Wie was er ook alweer nog meer op zoek naar een woning in FokMC?
    pi_30925009
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 20:16 schreef worldpimber het volgende:
    Nog een vraag trouwens, laatste benzinepomp toen we vertrokken (en ik nog bezig was met mijn handschoen en de voorsten al wegstoven ) waar was bwt toen? Heb hem toch niet gesneden ofzo omdat ik achter mijn kuipruitje lag?
    Bwt hadden we toen allang uitgezwaaid Die nam de A15 Jij kwam pas een tijdje later aankakken toen we de A2 namen. Mercy en Raus naar het zuiden en wij naar het noorden. Waar OPM toen was weet ik ook niet
    pi_30925044
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 20:14 schreef hicham het volgende:
    Hij uit z'n gevoelens tenminste met zijn gezicht, jij begint gelijk te slaan als ik je 3x niet versta

@ joes: vonken
    pi_30925055
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef hicham het volgende:

[..]

Bwt hadden we toen allang uitgezwaaid Die nam de A15 Jij kwam pas een tijdje later aankakken toen we de A2 namen. Mercy en Raus naar het zuiden en wij naar het noorden. Waar OPM toen was weet ik ook niet
    Die wachtte netjes op mij
    pi_30926053
    ok, 1e helft vd pics:

verzamelplaats afslag 10 N'gein Zuid op de A2

even een break in the middle of nowhere

...als een pauw tenminste, dat lijkt zo

lekkerrr sprintje trekken bij stoplicht maar ja, ik had hicham gevraagd of we ff konden tanken en die afslag mistte iedereen behalve hicham en ik

pic van 2 echte motoren

hey, nog zo'n pauw

...maar is dat nou om zijn custom paint job

OK, waar de poep gaan we heen

mooi verzamelplaatsje hier werd besloten dat we toch naar Gorinchem gaan

gecamoufleerd

Mercy met snapshot @ KB Gorinchem

en een laatste actiepic voor nu

zo, nu ff de volgende helft uploaden
      zondag 25 september 2005 @ 20:58:38 #49
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_30926218
    Ehhh, werdt ik gesneden????
    weet van nix, was alleen snel weg idd. richting huis.

Ben rest van de avond weer weg, dansen.
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
      zondag 25 september 2005 @ 21:00:46 #50
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_30926291
    Jullie zijn zowat langsgekomen!

Mag de volgende meet iets later overigens?

Kan ik ook mee enzo.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_30926352
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    zo, nu ff de volgende helft uploaden
    Damn, op welke foto moet ik nu reageren zitten leuke tussen, en die snapshot functie ben ik helemaal vergeten Hoorde je me nog schreeuwen toen die van mij uitviel voor de 2de sprint?

Origineel zijn toch nog groter?
    pi_30926376
    Woehehahaha OPM leuke pics

Die twee pauw pics

Uw werk wordt gewaardeerd
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef hollander172 het volgende:

Kan ik ook mee enzo.
    Mercy moest op een gegeven moment pissen en toen waren we best dicht bij je in de buurt. Toen heb ik nog voorgesteld maar even langs jou te gaan om daar te pissen worldpimber: ja, dan wel op z'n hoofd
    pi_30926385
    Meelurkpost. i
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_30926400
    lurkert
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef hollander172 het volgende:

Kan ik ook mee enzo.
    We zijn meermalen vlak langs je huis geweest, toen we naar het klaverblad 'zochten' bijvoorbeeld OPM vroeg nog of we bij jou langsgingen, maar we stonden achteraan dus wisten het niet

Tijdens het wakker worden heb ik nooit zin in een meet, maar het was wel lekker dat het nog zo vroeg was toen we aan het eind van de route waren en dus nog gingen spelen bij bochtjes Dus later Dat je eventueel later aansluit kan altijd nog, maar dan moet je wat meer zien te regelen

Afslag 11 Vianen, linksaf snelwegviaduct onderdoor.. zo dichtbij zijn we geweest
    pi_30926436

de gebroeders in actie (snapshot)

moi op mijn lompe zware machien die 900 van Mercy is nog lichter

slijtboutjes - stepje en rem

tijd voor de filmpjes
    pi_30926505
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
    Damn, op welke foto moet ik nu reageren zitten leuke tussen, en die snapshot functie ben ik helemaal vergeten Hoorde je me nog schreeuwen toen die van mij uitviel voor de 2de sprint?
    ik hoorde je ja vlak daarvoor wilde ik je rooie knop omzetten maar niet aangeraakt...toen je niet vooruit kwam begon ik te twijfelen
    quote:
    Origineel zijn toch nog groter?
    alle pics zijn 40% vh origineel
    pi_30926517

pi_30926595
    Die andere groene ding is dat een ZX-7R ofzo? (naast de ZX6R van worldpimber)

Wat is er speciaal aan die dingen ? (je ziet ze niet zo vaak )
    pi_30926596
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:08 schreef ondeugend het volgende:
    [afbeelding]

Geen vonkfoto nog? Idd, waardering voor je werk.. ben benieuwd naar de kickuh filmpjes
    pi_30926608
    Waaahhh, stop it you're killing me

Bij deze promoveer ik je tot professionele fotograaf OPM, semi professioneel is te laag gegrepen voor je En Pepijn heeft daar verder niets op in te brengen, heb hem net even gebeld en gevraagd of hij het er mee eens was en hij antwoorde meteen JA

Ik ga ff douchen, straks nog meer pics/filmpjes checke
    pi_30926624
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef yup het volgende:
    Die andere groene ding is dat een ZX-7R ofzo? (naast de ZX6R van worldpimber)

Wat is er speciaal aan die dingen ? (je ziet ze niet zo vaak )
    Ze zijn lelijk aan de ene kant, aan de andere kant zijn ze

Ik ben wel bekeerd volgens mij, maar liever de 6R
    pi_30926690
    Ding is ook lelijk ja, normale ZXR ziet er veel mooier uit...
    Maar wat is er speciaal aan die dingen? Of zijn ze gewoon 700cc

Naja de aller vetste voor mij blijft jou brommert In die kleurstelling wil ik hem

Nog effe sparen
    pi_30926731
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Geen vonkfoto nog? Idd, waardering voor je werk.. ben benieuwd naar de kickuh filmpjes
    geen vonkfoto gemaakt... vonken deed je ook eigenlijk alleen als je al voorbij was, dus met je rug naar ons toe. beetje lastig om daar een pic van te maken blijkt nu. filmpjes zijn wel goed gelukt
    pi_30926808
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:13 schreef yup het volgende:
    Ding is ook lelijk ja, normale ZXR ziet er veel mooier uit...
    en serieus zijn ook he
    quote:
    Maar wat is er speciaal aan die dingen? Of zijn ze gewoon 700cc
    750cc (opvolger vd ZXR750)
      zondag 25 september 2005 @ 21:17:46 #65
    17709 hollander172
    pi_30926835
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
    Mercy moest op een gegeven moment pissen en toen waren we best dicht bij je in de buurt. Toen heb ik nog voorgesteld maar even langs jou te gaan om daar te pissen
    We hadden toch geen plek genoeg.

Uurtje geleden aangetroffen:

Op pimber ga ik even niet meer in, die wil gewoon te graag.
    pi_30926901
    Leuke foto's
    pi_30926935
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

en serieus zijn ook he
    [..]

750cc (opvolger vd ZXR750)
    OOPS, ik zie dat jij de eigenaar bent van die ZX-7R

2 losse koplampen = bevalt me niet :-) Voor de rest ziet ie er wel cool/bruut uit
    pi_30926941
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:17 schreef hollander172 het volgende:

[..]

We hadden toch geen plek genoeg.

[afbeelding]

Op pimber ga ik even niet meer in, die wil gewoon te graag.
    @ Foto Jullie waren even weg?

Maar eeuhm, dit keer ging ik gewoon serieus op je in? Geen steken onder water, geen afkraakposts, maar gewoon serieus wat we gedaan hebben/wat mijn redenatie was

Is het soms uit tussen ons twee ??
    pi_30926995
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:13 schreef yup het volgende:
    Naja de aller vetste voor mij blijft jou brommert In die kleurstelling wil ik hem
    Ik promoveer jou tot erelid

En iedereen die daarop tegen is boek ik gewoon uit
    pi_30927000
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Maar eeuhm, dit keer ging ik gewoon serieus op je in? Geen steken onder water, geen afkraakposts, maar gewoon serieus wat we gedaan hebben/wat mijn redenatie was

De vonken zijn er wel een beetje vanaf volgens mij.
      zondag 25 september 2005 @ 21:22:13 #71
    17709 hollander172
    pi_30927009
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Huhu, even bij schoonmam's eten.
    quote:
    Jij wel, je broertje uit jouw naam alleen niet.
    quote:
    Ach een goede relatie kent pieken en dalen, we komen er wel weer uit joh.
    pi_30927023
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef yup het volgende:

[..]

OOPS, ik zie dat jij de eigenaar bent van die ZX-7R

2 losse koplampen = bevalt me niet :-) Voor de rest ziet ie er wel cool/bruut uit
    no prob, iedereen zijn eigen smaak 2 losse koplampen vind ik zelf ook minder...bij de volgende beurt moet de dashverlichting van mijn km teller gefikst worden, ga hem meteen vragen om het grote licht ook aan te sluiten zodat ze allebei kunnen branden
      zondag 25 september 2005 @ 21:24:26 #73
    17709 hollander172
    pi_30927094
    De vermoedelijke dader:

Hij weet van niks blafte die..............

I'm gonna sue his ass.
    pi_30927127
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:21 schreef ondeugend het volgende:

[..]

De vonken zijn er wel een beetje vanaf volgens mij.
    En ik maar vonken trekken om het goed te maken

Maar ik lees terug en zie niets wat ik verkeerd heb gezegd, dus ik beschouw dit als een dal

Knie uitsteken, beetje hangen eventueel ... En dan zegt ie dat ie niet kan kneedownen
    pi_30927175
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:24 schreef hollander172 het volgende:
    De vermoedelijke dader:

[afbeelding]

Hij weet van niks blafte die..............

I'm gonna sue his ass.
    pi_30927212
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

no prob, iedereen zijn eigen smaak 2 losse koplampen vind ik zelf ook minder...bij de volgende beurt moet de dashverlichting van mijn km teller gefikst worden, ga hem meteen vragen om het grote licht ook aan te sluiten zodat ze allebei kunnen branden
    Vind het maar raar dat zoeits niet standaard is Is veel veiliger en het kost heus geen biljoenen om dat te doen... Naja. Zo zijn er meer dingen onlogisch...

Zijn er eigenlijk bedrijven waar je je auto kan inruilen op een motor Ik heb eigenlijk geen zin in particulier gelul met die sukkels*kuch* kopers...
    pi_30927249
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:

[afbeelding]

Knie uitsteken, beetje hangen eventueel ... En dan zegt ie dat ie niet kan kneedownen
    Looking good !
      zondag 25 september 2005 @ 21:32:20 #78
    17709 hollander172
    pi_30927391
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:26 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Ze kunnen ook heel lief zijn: (gisteren gemaakt)

pi_30927460
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
    [afbeelding]

mwah, voor me gevoel ben ik er nog een meter vandaag en missch heb je wel gelijk en heb ik gewoon korte beentjes

ik heb ehh 92MB aan film materiaal (gefilterd ook nog ) dus missch kun je ff op msn komen?
    pi_30927510
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:

[afbeelding]

wat een contrast
      zondag 25 september 2005 @ 21:40:04 #81
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_30927667
    Avond

Zie dat jullie een leuke meet hebben gehad

En de gebroeders Lim gaan best wel plat zeg maar

Lang geleden dan\t ik op G heb gedraaid Zo dicht bij maar dan toch weer zo ver weg

Vandaag ook precies 40 minuten aan de KLX gekut. Krijg die rem niet op druk en ik vermoed een verrot rempomp. Vanaf nu mogen dus alle Duitsers officieel aan het gas

Verder tot de conclusie gekomen dan de vriendelijke vriend van Bon Motoren de banjo SCHEEF op de remleiding heeft geschroeft en die dus ook naar de klote is

En toen had ik het wel weer gezien, ben op het terras gaan zitten en olijven gaan eten

Wordt tijd dat ik een huis koop waar de motor in de garage of in de tuin kan staan, dan was die KLX allang klaar geweest
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      zondag 25 september 2005 @ 21:40:27 #82
    17709 hollander172
    pi_30927678
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wat een contrast
    Tsja de kleine (witte dus ) is meer dan 45kg en de grote kleine is net geen 4kg.
    Wel een leuk stel bij elkaar overigens, die grote kleine is nog steeds de baas over die witte.
    Vond het wel een goed gelukte foto overigens, mag Pep me weer gaan afzeiken.

Eigen werk, moet alleen nog even gecropt en nabewerkt worden.
    pi_30927826
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
    En toen had ik het wel weer gezien, ben op het terras gaan zitten en olijven gaan eten

hoi
      zondag 25 september 2005 @ 21:51:13 #84
    17596 Makster
    pi_30928059
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:44 schreef worldpimber het volgende:

[..]

hoi
    Eej.....

Best wel leuk heh zo een 6R

Mischien moet ik anders een soes GSXR750 W kopen en die gaan verbouwen tot fighter.... Of misschien had ik nooit die ZXR weg moeten doen, of misschien moet ik een Ducati Monster kopen, of misschien wel een Z1000.... Of misschien moet ik gewoon mijn rooie muil is houden, niet janken en die HOEREN brommers rijdend maken
    pi_30928095
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:17 schreef hollander172 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dat is nog eens leuk thuiskomen
      zondag 25 september 2005 @ 21:53:47 #86
    17709 hollander172
    pi_30928151
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:52 schreef hicham het volgende:

[..]

Ach het interesseert me niet zoveel eigenlijk , wel jammer van de tijd die ik in het invetten heb gestoken nog geen 3 dagen geleden.

Het hoort erbij en zolang ze maar niet op mensen gaan kauwen vind ik alles best.
    pi_30928168
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:52 schreef hicham het volgende:

[..]

die andere pauw heeft meer dan de helft vd vids al
    pi_30928255
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

geen vonkfoto gemaakt... vonken deed je ook eigenlijk alleen als je al voorbij was, dus met je rug naar ons toe. beetje lastig om daar een pic van te maken blijkt nu. filmpjes zijn wel goed gelukt
    Ik zie op deze foto twee lichte puntjes die er niet horen. Zowel bij mij (bij uitlaat) en bij worldpimber (rechts van uitlaat). Volgens mij zijn dat twee verdwaalde vonkjes (beter dan niets )
    pi_30928433
    quote:
    Avond

Zie dat jullie een leuke meet hebben gehad

En de gebroeders Lim gaan best wel plat zeg maar

Lang geleden dan\t ik op G heb gedraaid Zo dicht bij maar dan toch weer zo ver weg

Vandaag ook precies 40 minuten aan de KLX gekut. Krijg die rem niet op druk en ik vermoed een verrot rempomp. Vanaf nu mogen dus alle Duitsers officieel aan het gas

Verder tot de conclusie gekomen dan de vriendelijke vriend van Bon Motoren de banjo SCHEEF op de remleiding heeft geschroeft en die dus ook naar de klote is

quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

die andere pauw heeft meer dan de helft vd vids al
    Ik hoorde het Ik wacht even af tot hij alles binnen heeft en dan trek ik dat allemaal naar binnen straks of morgen Wil de high-res pics ook wel eigenlijk Maar dat komt nog wel een keer
    pi_30928434
    Straks krijgen we weer een stukkie in het journaal over klaverbladracers..

Nouja, Hicham's nummerbord is in ieder geval goed te lezen
    pi_30928551
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:56 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik zie op deze foto twee lichte puntjes die er niet horen. Zowel bij mij (bij uitlaat) en bij worldpimber (rechts van uitlaat). Volgens mij zijn dat twee verdwaalde vonkjes (beter dan niets )
    heb je er een vergrootglas op gezet ofzo

zo is het beter te zien:
    pi_30928643
    Voor de afwisseling alvast een filmpje, de eerste en enige die ik heb gemaakt op de meet

OPM die aan komt rijden op afspreekpunt
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 22:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Straks krijgen we weer een stukkie in het journaal over klaverbladracers..

Nouja, Hicham's nummerbord is in ieder geval goed te lezen

Ik ben de bestuurder niet geweest, heb slechts mijn motor uitgeleend ten tijde van het gebeuren
    quote:
    Viel me meteen op Knietje uitsteken en heb ook een KD te pakken volgens mij
    Maar heb geen kneesliders en ga niet netals worldpimber een gat in m'n broek raggen
    pi_30928751
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 22:08 schreef hicham het volgende:
    Viel me meteen op Knietje uitsteken en heb ook een KD te pakken volgens mij
    Maar heb geen kneesliders en ga niet netals worldpimber een gat in m'n broek raggen
    jij hoeft alleen maar een cm of 10 naar rechts met je knie en je tikt het asfalt al aan
      zondag 25 september 2005 @ 22:16:55 #94
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_30928900
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    Ik vind het wel mooi en die lijnen van die ZX7R zou ik bijna Italiaanse passie willen noemen.

Euh dit is een compliment.

Maar zo goed als geen motor uit Nippon die daar aan kan tippen dus.
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef yup het volgende:
    Vind het maar raar dat zoeits niet standaard is Is veel veiliger en het kost heus geen biljoenen om dat te doen... Naja. Zo zijn er meer dingen onlogisch...
    Dank de Nederlandse regering die dubbele koplampen in brande vorm verboden heeft.
    quote:
    Zijn er eigenlijk bedrijven waar je je auto kan inruilen op een motor Ik heb eigenlijk geen zin in particulier gelul met die sukkels*kuch* kopers...
    Autotrader checken, zodra ze een motor hebben staan kan je gaan bietsen.
    Draag is alleen of ze een Bimmer willen uit 1991.
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:

[afbeelding]

Leuke foto, prima standpunt.

Maar jij hoeft natuurlijk ook niet zo ver door je knieen om deze foto te maken.
    pi_30928925
    Ben al aan het uploaden, past er niet allemaal op dus daarna nog even weer wat weggooien Dubbele laat ik er wel uit, maar moet hicham natuurlijk niet zijn slechte kwaliteit filmpjes up gaan looie
    pi_30928929
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

jij hoeft alleen maar een cm of 10 naar rechts met je knie en je tikt het asfalt al aan
    Ik denk dat ik maar eens begin met tailrisers om mijn grondspeling te verhogen Ben er eigenlijk niet zo blij mee dat m'n rempedaaltje ook de grond heeft geraakt

Ik zie morgen wel wat er van de filmpjes is geworden, tijd om te pitten
    pi_30929202
    thx pepijn, uiteraard helemaal mee eens
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 22:17 schreef hicham het volgende:
    tijd om te pitten
    was weer erg gezellig vandaag en speelkwartiertjes moeten we voortaan bij elke meet doen zeg ik

zondag 25 september 2005 @ 22:29:55 #98
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_30929339
    quote:
    Damn.

Geen druk, de rempomp ligt dan wel voor de hand dan.
    Maar je kan wel remolie eruit pompen toch.

En nu opsturen naar Braking ..of prullebak.
    Die Duitser kan je nog mailen of wat.
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 22:17 schreef hicham het volgende:
    Ik denk dat ik maar eens begin met tailrisers om mijn grondspeling te verhogen Ben er eigenlijk niet zo blij mee dat m'n rempedaaltje ook de grond heeft geraakt
    Leuk die naam.
    Bij een crosser is het juist een korter staafje onder de schokdemper om hem hoger te zetten.
    Geen idee hoe dat bij je Bandit zit.

Maar kan de plaatselijke machinefabriek zo voor je maken uit afvalmateriaal.

Binnenkort met de GPZ wielen bij zo'n zaak aankloppen, kijken of ze een beetje behulpzaam zijn..
    .. of alleen uit op vette winst.
      zondag 25 september 2005 @ 22:34:44 #99
    17709 hollander172
    pi_30929516
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
    Leuke foto, prima standpunt.

Maar jij hoeft natuurlijk ook niet zo ver door je knieen om deze foto te maken.
    Nee. Hij moet gecropped worden (zie boomstronkje dat alle aandacht trekt), kleurverdeling klopt niet, verhouding tussen beiden klopt niet etc. etc.

Hoe dan ook wel een geinige foto waar ik echt mijn best voor heb gedaan, het is best lastig met honden enzo.

Nooit meer gepost maar waar kunnen we jouw werk eigenlijk bewonderen?
      zondag 25 september 2005 @ 22:40:54 #100
    17596 Makster
    pi_30929739
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Damn.

Geen druk, de rempomp ligt dan wel voor de hand dan.
    Maar je kan wel remolie eruit pompen toch.

En nu opsturen naar Braking ..of prullebak.
    Die Duitser kan je nog mailen of wat.
    Ik kan er wel vloeistof uit pompen ja maar ik vermoed een gaatje ofzo in de cylinder die in de pomp zit. Ik kreijg er gewoon geen druk op

Zal het zo is op MF vragen want dit moet toch wel opgelost worden, remmen zijn zeg maar niet al te kleine details

Maar braking heeft hier niks mee te maken, moest er nog is bijkomen Die duitser die kan volgende week een brief met poedersuiker verwachten
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')