Dude, ik mag toch helemaal geen motor rijden wat geen 25 kw is op kentekenquote:Op zondag 25 september 2005 18:46 schreef worldpimber het volgende:![]()
Ik vind het echt geweldig om te zien, 2 motoren die aan elkaar plakken schreeuwend door de bocht
En dan is het nog een slechte kwaliteit filmpje
[..]Weet je al of het jou niet uitmaakt of een motor wel of niet 25kW op kenteken staat of ben je daar nog over aan het denken? Staat deze op kenteken (import
) of op uitdraai?
Er zijn erbij die hem laten begrenzen en daarna met een uitdraai rondrijdenquote:Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef yup het volgende:
Het moet gewoon officieel 25 kw zijn. Geen gebullshit
wat ik van jou gezien heb op het klaverblad ging het toch erg goed hoorquote:Op zondag 25 september 2005 18:40 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ja joh echt lekker vet genoten vandaag!!Ik heb me geen seconde verveeld. Ik vond het ook erg leuk om de Lekdijk te rijden. Moest de eerste paar KM wel even inkomen. Was al weer eventjes geleden dat we dijkjes hadden gereden. Daarna ging het wel lekker vond ik.
![]()
Het weer was inderdaad precies goed.Blij toe dat we gewoon in leer waren gegaan. Het waaide wel vrij hard op de heenweg (snelweg) en in het begin op de dijk had ik een beetje last van de wind. Daarna eigenlijk niet meer gemerkt. Dacht wel dat het bij dat mini-tankstationnetje het einde van de meet zou betekenen, maar het bleef echter bij die 5 stipjes regen op de tank.
![]()
Voor het eerst vond ik het klaverblad ook leuk.Ik had hiervoor in totaal volgens mij ergens tussen de 5-10 rondjes gereden. En dat voor een motorcarričre van ruim een half jaar.
Maar dit keer heb ik er even goed van geprofiteerd. De eerste rondjes vond ik best eng
en 1 keer had ik een beetje moeite om de juiste koers te volgen.
Daarna ging het eigenlijk wel.
![]()
Mannen, het was kei gezellig weer!![]()
Inderdaad, je wilt echt geen gezeik krijgen met de verzekering als er een keer iets gebeurdquote:Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef yup het volgende:
[..]
Dude, ik mag toch helemaal geen motor rijden wat geen 25 kw is op kenteken
Kan ik net zo goed zonder rijbewijs een motor rijden
Het moet gewoon officieel 25 kw zijn. Geen gebullshit
Hoef geen motor die volvermogen is hoor. Dat zien we later wel. (wat ik bedoel dus 25kw op papier en eigenlijk onbegrenst in het echt).quote:Op zondag 25 september 2005 18:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er zijn erbij die hem laten begrenzen en daarna met een uitdraai rondrijdenMaar ik vroeg het eigenlijk verkapt als "denk je wel aan 25kW?
" Maar op kenteken is idd het best.
quote:Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ik van jou gezien heb op het klaverblad ging het toch erg goed hoorje gaat steeds beter rijden
Das een banditquote:Op zondag 25 september 2005 18:58 schreef yup het volgende:
XJ600N 25 kw
Waarom is dit zo goedkoopCheck km stand + leeftijd...
Voordeel boven ER5/GS5jes is dat dit een 4 cylinder is... Zoals ik al heb verteld wil ik gewoon geen 2 cylinder.quote:Op zondag 25 september 2005 19:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Das een bandit![]()
Ik weet het niet, misschien zijn Yamaha's goedkoop of dat de teller is teruggedraaid.
Misschien iemand met verstand ervan hier
ikke voorop rijdenquote:Op zondag 25 september 2005 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]Voordeel van klaverblad is dat je keer op keer hetzelfde bochtje kan oefenen en dit daarna op de grote boze willekeurige weg eens uit te proberen
Desnoods iemand met een iets hoger tempo voor je laten rijden en je een beetje laten opfokken (
![]()
![]()
![]()
), blijven kijken naar diegene (kijk je meteen de goede kant op
) en dan gaat het steeds beter
Taak voor jou Martie
Ik heb het van Hicham geleerdquote:Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat ze meer van Jou en Hicham kan leren![]()
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 25 september 2005 19:05 schreef yup het volgende:
[..]
Voordeel boven ER5/GS5jes is dat dit een 4 cylinder is... Zoals ik al heb verteld wil ik gewoon geen 2 cylinder.
Rijschool heeft een ER5 (zoals ik al zei) ding is redelijk nieuw maar ik vind het gewoon niks (qua motorloop etc.)... Ik heb alle drie ER5jes gereden (nieuw, oud, heel oud) en het is gewoon qua motor 3x niks...quote:
Nouja.. als 25kw begrenst haalt een 2 cylinder wel meer uit het laag en middengebied. Heb zelf nog nooit een 4 cylinder bereden dus kan ook niet een vergelijking trekken, maar mijn GS trekt laag in de toeren ook vrij goed, en daar ben ik wel blij meequote:Op zondag 25 september 2005 19:16 schreef yup het volgende:
[..]
Rijschool heeft een ER5 (zoals ik al zei) ding is redelijk nieuw maar ik vind het gewoon niks (qua motorloop etc.)... Ik heb alle drie ER5jes gereden (nieuw, oud, heel oud) en het is gewoon qua motor 3x niks...
Geef mij maar een toerenbeukende 4 cylinder... Alhoewel die Bandit ook niet zo veel toeren zal beuken zal het wel beter dan een 2 cyl zijn...
Nee joh die ben ik meteen kwijt.quote:Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ikke voorop rijdendenk dat ik op dat gebied nog geen goede leermeester zal zijn
![]()
ik denk dat ze meer van Jou en Hicham kan leren![]()
dat is volgens mij ook een ouder model er zit zwart/wit in en die van pimper heeft er paars inzittenquote:Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef hicham het volgende:
Neefje is wegHeeft hij ook weer een fijne avond gehad (wil altijd GTA spelen als hij hier is
![]()
)
Voor de rest ben ik het eens met u allen wat betreft ons daggieVraag me echt af hoe de pics / filmpjes zullen zijn, ZX-7R heeft er best lang gestaan
bwt's pics zijn ook tof
en ik zag op de grote pic op je website dat het inderdaad niet worldpimber was maar een andere 'vreemde' kawa, die hoorde niet bij ons
(ik bedoel dus deze >> foto)
Ik dacht dat ie eraf gereden wasquote:Op zondag 25 september 2005 19:40 schreef hicham het volgende:
Vraag me echt af hoe de pics / filmpjes zullen zijn, ZX-7R heeft er best lang gestaan
quote:
De enige legale vorm is 25KW op het kenteken. Als je 25KW op uitdraai hebt (dus je kentekenbewijs laat niet zien dat je motor in de lichte categorie valt - maar je hebt wel een testbank uitdraai dat je motor toch echt niet meer dan 25KW vermogen heeft) dan ligt het aan de agent of je de lul bent of niet. Tref je de aardige agent, dan mag je doorrijden. Zo niet, dan heb je een boete te pakken en moet je misschien ook nog eens de motor opnieuw laten keuren zodat het wel 25KW op kentekenbewijs wordt. En dan heb ik het nog niet eens over wat er zou kunnen gebeuren als je bij een ongeluk betrokken raakt, dan zou je wel eens problemen kunnen krijgen met de verzekering (met andere woorden: je kunt alles zelf gaan betalenquote:Op zondag 25 september 2005 18:58 schreef yup het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik 25 kw zal doen. Uiteraard wil ik het liefst 25 kw op kentekenbewijs... Maar andere legale vormen heb ik geen problemen mee zolang er geen gezeik ontstaat met verzekering/politie...
Moet ik ruimte maken op groothoofdje?quote:Op zondag 25 september 2005 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alweer thuisiedereen ging al rond 1900 uur naar huis
beter dacht ik
Zijn jullie nog niet geweest?quote:
Ik dacht ook eerst even van 'wtf doet hij daar nou weer ...quote:Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie eraf gereden was![]()
Mjah, als het goed is, is er genoeg ruimte op grande tęte... de rest komt later welquote:Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Moet ik ruimte maken op groothoofdje?![]()
je had je gezicht moeten zien toen ik dat zeiquote:Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:
Hij zit nu nog verplichtgezellig te doen met familie, misschien werd het nog wel morgen
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 20:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, als het goed is, is er genoeg ruimte op grande tęte... de rest komt later wel
Zoiets?quote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je had je gezicht moeten zien toen ik dat zei![]()
Als dat de enige manier is... So be it.quote:Op zondag 25 september 2005 19:49 schreef hicham het volgende:
[..]
De enige legale vorm is 25KW op het kenteken. Als je 25KW op uitdraai hebt (dus je kentekenbewijs laat niet zien dat je motor in de lichte categorie valt - maar je hebt wel een testbank uitdraai dat je motor toch echt niet meer dan 25KW vermogen heeft) dan ligt het aan de agent of je de lul bent of niet. Tref je de aardige agent, dan mag je doorrijden. Zo niet, dan heb je een boete te pakken en moet je misschien ook nog eens de motor opnieuw laten keuren zodat het wel 25KW op kentekenbewijs wordt. En dan heb ik het nog niet eens over wat er zou kunnen gebeuren als je bij een ongeluk betrokken raakt, dan zou je wel eens problemen kunnen krijgen met de verzekering (met andere woorden: je kunt alles zelf gaan betalen)
Dat verzekeringsgebeuren heb ik echter nog nooit gehoord, maar het is wel een mogelijkheid. Wat betreft de verkeerde agent treffen, daar staat een verhaal op MF over iemand die hetzelfde is overkomen
quote:Op zondag 25 september 2005 20:06 schreef worldpimber het volgende:
Zoiets? [afbeelding]Alsof jij er dan wat aan kon doen
Hij uit z'n gevoelens tenminste met zijn gezicht, jij begint gelijk te slaan als ik je 3x niet verstaquote:Op zondag 25 september 2005 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je had je gezicht moeten zien toen ik dat zei![]()
Wie was er ook alweer nog meer op zoek naar een woning in FokMC?quote:Op zondag 25 september 2005 20:11 schreef stinkie het volgende:
Nou, ik heb toevallig de hele dag lekker geklust in mijn flatje. Morgen de makelaar bellen voor de verkoop
Bwt hadden we toen allang uitgezwaaidquote:Op zondag 25 september 2005 20:16 schreef worldpimber het volgende:
Nog een vraag trouwens, laatste benzinepomp toen we vertrokken (en ik nog bezig was met mijn handschoen en de voorsten al wegstoven) waar was bwt toen?
Heb hem toch niet gesneden ofzo omdat ik achter mijn kuipruitje lag?
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 20:14 schreef hicham het volgende:
Hij uit z'n gevoelens tenminste met zijn gezicht, jij begint gelijk te slaan als ik je 3x niet versta![]()
Die wachtte netjes op mijquote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Bwt hadden we toen allang uitgezwaaid![]()
Die nam de A15
Jij kwam pas een tijdje later aankakken toen we de A2 namen. Mercy en Raus naar het zuiden en wij naar het noorden. Waar OPM toen was weet ik ook niet
Damn, op welke foto moet ik nu reagerenquote:Op zondag 25 september 2005 20:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo, nu ff de volgende helft uploaden
Mercy moest op een gegeven moment pissen en toen waren we best dicht bij je in de buurt. Toen heb ik nog voorgesteld maar even langs jou te gaan om daar te pissen worldpimber: ja, dan wel op z'n hoofdquote:Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef hollander172 het volgende:
Jullie zijn zowat langsgekomen!
Mag de volgende meet iets later overigens?
Kan ik ook mee enzo.![]()
We zijn meermalen vlak langs je huis geweest, toen we naar het klaverblad 'zochten' bijvoorbeeldquote:Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef hollander172 het volgende:
Jullie zijn zowat langsgekomen!
Mag de volgende meet iets later overigens?
Kan ik ook mee enzo.![]()
ik hoorde je jaquote:Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Damn, op welke foto moet ik nu reageren![]()
zitten leuke tussen, en die snapshot functie ben ik helemaal vergeten
Hoorde je me nog schreeuwen toen die van mij uitviel voor de 2de sprint?
![]()
alle pics zijn 40% vh origineelquote:Origineel zijn toch nog groter?![]()
Ze zijn lelijk aan de ene kant, aan de andere kant zijn zequote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef yup het volgende:
Die andere groene ding is dat een ZX-7R ofzo? (naast de ZX6R van worldpimber)
Wat is er speciaal aan die dingen ? (je ziet ze niet zo vaak)
geen vonkfoto gemaakt...quote:Op zondag 25 september 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen vonkfoto nog?![]()
![]()
![]()
Idd, waardering voor je werk.. ben benieuwd naar de kickuh filmpjes
quote:Op zondag 25 september 2005 21:13 schreef yup het volgende:
Ding is ook lelijk ja, normale ZXR ziet er veel mooier uit...
750ccquote:Maar wat is er speciaal aan die dingen? Of zijn ze gewoon 700cc
We hadden toch geen plek genoeg.quote:Op zondag 25 september 2005 21:03 schreef hicham het volgende:
Mercy moest op een gegeven moment pissen en toen waren we best dicht bij je in de buurt. Toen heb ik nog voorgesteld maar even langs jou te gaan om daar te pissen
OOPS, ik zie dat jij de eigenaar bent van die ZX-7Rquote:Op zondag 25 september 2005 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en serieus zijn ook he
![]()
![]()
[..]
750cc(opvolger vd ZXR750)
@ Fotoquote:Op zondag 25 september 2005 21:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hadden toch geen plek genoeg.
Uurtje geleden aangetroffen:
[afbeelding]
![]()
Op pimber ga ik even niet meer in, die wil gewoon te graag.![]()
Ik promoveer jou tot erelidquote:Op zondag 25 september 2005 21:13 schreef yup het volgende:
Naja de aller vetste voor mij blijft jou brommertIn die kleurstelling wil ik hem
De vonken zijn er wel een beetje vanaf volgens mij.quote:Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
@ Foto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie waren even weg?
Maar eeuhm, dit keer ging ik gewoon serieus op je in?Geen steken onder water, geen afkraakposts, maar gewoon serieus wat we gedaan hebben/wat mijn redenatie was
Is het soms uit tussen ons twee??
Huhu, even bij schoonmam's eten.quote:Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
@ Foto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie waren even weg?
Jij wel, je broertje uit jouw naam alleen niet.quote:Maar eeuhm, dit keer ging ik gewoon serieus op je in?Geen steken onder water, geen afkraakposts, maar gewoon serieus wat we gedaan hebben/wat mijn redenatie was
Ach een goede relatie kent pieken en dalen, we komen er wel weer uit joh.quote:Is het soms uit tussen ons twee??
quote:Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef yup het volgende:
[..]
OOPS, ik zie dat jij de eigenaar bent van die ZX-7R
2 losse koplampen = bevalt me niet :-) Voor de rest ziet ie er wel cool/bruut uit
En ik maar vonken trekken om het goed te makenquote:Op zondag 25 september 2005 21:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De vonken zijn er wel een beetje vanaf volgens mij.
quote:Op zondag 25 september 2005 21:24 schreef hollander172 het volgende:
De vermoedelijke dader:![]()
[afbeelding]
Hij weet van niks blafte die..............![]()
I'm gonna sue his ass.
Vind het maar raar dat zoeits niet standaard isquote:Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]no prob, iedereen zijn eigen smaak
2 losse koplampen vind ik zelf ook minder...bij de volgende beurt moet de dashverlichting van mijn km teller gefikst worden, ga hem meteen vragen om het grote licht ook aan te sluiten zodat ze allebei kunnen branden
Looking good !quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Knie uitsteken, beetje hangen eventueel ...En dan zegt ie dat ie niet kan kneedownen
![]()
![]()
Ze kunnen ook heel lief zijn:quote:
mwah, voor me gevoel ben ik er nog een meter vandaagquote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Knie uitsteken, beetje hangen eventueel ...En dan zegt ie dat ie niet kan kneedownen
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:
Ze kunnen ook heel lief zijn:(gisteren gemaakt)
[afbeelding]
![]()
Tsja de kleine (witte dusquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
En toen had ik het wel weer gezien, ben op het terras gaan zitten en olijven gaan eten![]()
Eej.....quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 21:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Uurtje geleden aangetroffen:
[afbeelding]
![]()
Ach het interesseert me niet zoveel eigenlijkquote:
Ik zie op deze foto twee lichte puntjes die er niet horen. Zowel bij mij (bij uitlaat) en bij worldpimber (rechts van uitlaat). Volgens mij zijn dat twee verdwaalde vonkjesquote:Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen vonkfoto gemaakt...vonken deed je ook eigenlijk alleen als je al voorbij was, dus met je rug naar ons toe. beetje lastig om daar een pic van te maken blijkt nu. filmpjes zijn wel goed gelukt
Avond
Zie dat jullie een leuke meet hebben gehad![]()
En de gebroeders Lim gaan best wel plat zeg maar![]()
Lang geleden dan\t ik op G heb gedraaidZo dicht bij maar dan toch weer zo ver weg
![]()
![]()
Vandaag ook precies 40 minuten aan de KLX gekut. Krijg die rem niet op druk en ik vermoed een verrot rempomp. Vanaf nu mogen dus alle Duitsers officieel aan het gas
Verder tot de conclusie gekomen dan de vriendelijke vriend van Bon Motoren de banjo SCHEEF op de remleiding heeft geschroeft en die dus ook naar de klote is![]()
En toen had ik het wel weer gezien, ben op het terras gaan zitten en olijven gaan eten![]()
Ik hoorde hetquote:Op zondag 25 september 2005 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die andere pauw heeft meer dan de helft vd vids al
heb je er een vergrootglas op gezet ofzoquote:Op zondag 25 september 2005 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie op deze foto twee lichte puntjes die er niet horen. Zowel bij mij (bij uitlaat) en bij worldpimber (rechts van uitlaat). Volgens mij zijn dat twee verdwaalde vonkjes(beter dan niets
)
quote:Op zondag 25 september 2005 22:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Straks krijgen we weer een stukkie in het journaal over klaverbladracers..![]()
Nouja, Hicham's nummerbord is in ieder geval goed te lezen![]()
Viel me meteen opquote:Op zondag 25 september 2005 22:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je er een vergrootglas op gezet ofzo
zo is het beter te zien:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC00416hicham.jpg]afbeelding]
[/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC00416youssef.jpg]afbeelding][/url]
jij hoeft alleen maar een cm of 10 naar rechts met je knie en je tikt het asfalt al aanquote:Op zondag 25 september 2005 22:08 schreef hicham het volgende:
Viel me meteen opKnietje uitsteken en heb ook een KD te pakken volgens mij
Maar heb geen kneesliders en ga niet netals worldpimber een gat in m'n broek raggen![]()
Ik vind het wel mooiquote:Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:no prob, iedereen zijn eigen smaak
2 losse koplampen vind ik zelf ook minder...bij de volgende beurt moet de dashverlichting van mijn km teller gefikst worden, ga hem meteen vragen om het grote licht ook aan te sluiten zodat ze allebei kunnen branden
Dank de Nederlandse regering die dubbele koplampen in brande vorm verboden heeft.quote:Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef yup het volgende:
Vind het maar raar dat zoeits niet standaard isIs veel veiliger en het kost heus geen biljoenen om dat te doen... Naja. Zo zijn er meer dingen onlogisch...
Autotrader checken, zodra ze een motor hebben staan kan je gaan bietsen.quote:Zijn er eigenlijk bedrijven waar je je auto kan inruilen op een motorIk heb eigenlijk geen zin in particulier gelul met die sukkels*kuch* kopers...
Leuke foto, prima standpunt.quote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:
Ze kunnen ook heel lief zijn:(gisteren gemaakt)
[afbeelding]
![]()
Ik denk dat ik maar eens begin met tailrisers om mijn grondspeling te verhogenquote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij hoeft alleen maar een cm of 10 naar rechts met je knie en je tikt het asfalt al aan
quote:
Vandaag ook precies 40 minuten aan de KLX gekut. Krijg die rem niet op druk en ik vermoed een verrot rempomp. Vanaf nu mogen dus alle Duitsers officieel aan het gas
Leuk die naam.quote:Op zondag 25 september 2005 22:17 schreef hicham het volgende:
Ik denk dat ik maar eens begin met tailrisers om mijn grondspeling te verhogenBen er eigenlijk niet zo blij mee dat m'n rempedaaltje ook de grond heeft geraakt
Nee.quote:Op zondag 25 september 2005 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
Leuke foto, prima standpunt.
Maar jij hoeft natuurlijk ook niet zo ver door je knieen om deze foto te maken.![]()
Ik kan er wel vloeistof uit pompen ja maar ik vermoed een gaatje ofzo in de cylinder die in de pomp zit. Ik kreijg er gewoon geen druk opquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn.
Geen druk, de rempomp ligt dan wel voor de hand dan.![]()
Maar je kan wel remolie eruit pompen toch.![]()
En nuopsturen naar Braking ..of prullebak.
![]()
Die Duitser kan je nog mailen of wat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |