Vind het maar raar dat zoeits niet standaard isquote:Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]no prob, iedereen zijn eigen smaak
2 losse koplampen vind ik zelf ook minder...bij de volgende beurt moet de dashverlichting van mijn km teller gefikst worden, ga hem meteen vragen om het grote licht ook aan te sluiten zodat ze allebei kunnen branden
Looking good !quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Knie uitsteken, beetje hangen eventueel ...En dan zegt ie dat ie niet kan kneedownen
![]()
![]()
Ze kunnen ook heel lief zijn:quote:
mwah, voor me gevoel ben ik er nog een meter vandaagquote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Knie uitsteken, beetje hangen eventueel ...En dan zegt ie dat ie niet kan kneedownen
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:
Ze kunnen ook heel lief zijn:(gisteren gemaakt)
[afbeelding]
![]()
Tsja de kleine (witte dusquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
En toen had ik het wel weer gezien, ben op het terras gaan zitten en olijven gaan eten![]()
Eej.....quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 21:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Uurtje geleden aangetroffen:
[afbeelding]
![]()
Ach het interesseert me niet zoveel eigenlijkquote:
Ik zie op deze foto twee lichte puntjes die er niet horen. Zowel bij mij (bij uitlaat) en bij worldpimber (rechts van uitlaat). Volgens mij zijn dat twee verdwaalde vonkjesquote:Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen vonkfoto gemaakt...vonken deed je ook eigenlijk alleen als je al voorbij was, dus met je rug naar ons toe. beetje lastig om daar een pic van te maken blijkt nu. filmpjes zijn wel goed gelukt
Avond
Zie dat jullie een leuke meet hebben gehad![]()
En de gebroeders Lim gaan best wel plat zeg maar![]()
Lang geleden dan\t ik op G heb gedraaidZo dicht bij maar dan toch weer zo ver weg
![]()
![]()
Vandaag ook precies 40 minuten aan de KLX gekut. Krijg die rem niet op druk en ik vermoed een verrot rempomp. Vanaf nu mogen dus alle Duitsers officieel aan het gas
Verder tot de conclusie gekomen dan de vriendelijke vriend van Bon Motoren de banjo SCHEEF op de remleiding heeft geschroeft en die dus ook naar de klote is![]()
En toen had ik het wel weer gezien, ben op het terras gaan zitten en olijven gaan eten![]()
Ik hoorde hetquote:Op zondag 25 september 2005 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die andere pauw heeft meer dan de helft vd vids al
heb je er een vergrootglas op gezet ofzoquote:Op zondag 25 september 2005 21:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie op deze foto twee lichte puntjes die er niet horen. Zowel bij mij (bij uitlaat) en bij worldpimber (rechts van uitlaat). Volgens mij zijn dat twee verdwaalde vonkjes(beter dan niets
)
quote:Op zondag 25 september 2005 22:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Straks krijgen we weer een stukkie in het journaal over klaverbladracers..![]()
Nouja, Hicham's nummerbord is in ieder geval goed te lezen![]()
Viel me meteen opquote:Op zondag 25 september 2005 22:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je er een vergrootglas op gezet ofzo
zo is het beter te zien:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC00416hicham.jpg]afbeelding]
[/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC00416youssef.jpg]afbeelding][/url]
jij hoeft alleen maar een cm of 10 naar rechts met je knie en je tikt het asfalt al aanquote:Op zondag 25 september 2005 22:08 schreef hicham het volgende:
Viel me meteen opKnietje uitsteken en heb ook een KD te pakken volgens mij
Maar heb geen kneesliders en ga niet netals worldpimber een gat in m'n broek raggen![]()
Ik vind het wel mooiquote:Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:no prob, iedereen zijn eigen smaak
2 losse koplampen vind ik zelf ook minder...bij de volgende beurt moet de dashverlichting van mijn km teller gefikst worden, ga hem meteen vragen om het grote licht ook aan te sluiten zodat ze allebei kunnen branden
Dank de Nederlandse regering die dubbele koplampen in brande vorm verboden heeft.quote:Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef yup het volgende:
Vind het maar raar dat zoeits niet standaard isIs veel veiliger en het kost heus geen biljoenen om dat te doen... Naja. Zo zijn er meer dingen onlogisch...
Autotrader checken, zodra ze een motor hebben staan kan je gaan bietsen.quote:Zijn er eigenlijk bedrijven waar je je auto kan inruilen op een motorIk heb eigenlijk geen zin in particulier gelul met die sukkels*kuch* kopers...
Leuke foto, prima standpunt.quote:Op zondag 25 september 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:
Ze kunnen ook heel lief zijn:(gisteren gemaakt)
[afbeelding]
![]()
Ik denk dat ik maar eens begin met tailrisers om mijn grondspeling te verhogenquote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij hoeft alleen maar een cm of 10 naar rechts met je knie en je tikt het asfalt al aan
quote:
Vandaag ook precies 40 minuten aan de KLX gekut. Krijg die rem niet op druk en ik vermoed een verrot rempomp. Vanaf nu mogen dus alle Duitsers officieel aan het gas
Leuk die naam.quote:Op zondag 25 september 2005 22:17 schreef hicham het volgende:
Ik denk dat ik maar eens begin met tailrisers om mijn grondspeling te verhogenBen er eigenlijk niet zo blij mee dat m'n rempedaaltje ook de grond heeft geraakt
Nee.quote:Op zondag 25 september 2005 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
Leuke foto, prima standpunt.
Maar jij hoeft natuurlijk ook niet zo ver door je knieen om deze foto te maken.![]()
Ik kan er wel vloeistof uit pompen ja maar ik vermoed een gaatje ofzo in de cylinder die in de pomp zit. Ik kreijg er gewoon geen druk opquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn.
Geen druk, de rempomp ligt dan wel voor de hand dan.![]()
Maar je kan wel remolie eruit pompen toch.![]()
En nuopsturen naar Braking ..of prullebak.
![]()
Die Duitser kan je nog mailen of wat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |