abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30941317
quote:
Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef ploderus het volgende:

[..]

Was allemaal wat te veel om bij te lezen Heb dus die paar dingen die je noemde gemist
Vangrail vind bij Badhoevedorp juist wel handig. Ga je op je plaat, schuift je motor niet zo ver door.. Hoef je ook niet zo ver te lopen om hem helemaal op te halen en kun je dus weer snel opstappen om lekker door te gaan scheuren
Ik moest hardop lachen

Badhoevedorp sux big time.. maar bij mij is het onderdeel van 3 x rotonde, 1 lange keiharde bocht en een oprit in de vorm van een U-bocht en daarna het klaverblad een aantal maal (niet tot de grens, durf ik daar niet )

Das mijn circuit daar Maar wel mooi ja dat 2 baans
pi_30941456
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja, ik zie me opvallend vaak met helm op de foto's. Ik had een enorme bad hair day gisteren.
Tijd om weer bij te verven

Tankstations en alle andere automaten die in de buitenlucht werken weigeren altijd mijn passen, maar dat komt zeker omdat ik bij de Postbank zit... de passen schijnen slecht te zijn
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:50 schreef bwt het volgende:

[..]

Mijn knippers staan wel veel aan ja, ik vergeet altijd dat ding weer uit te zetten.
En ik zag alleen een stoplicht voor rechts af. Rechdoor had geen stoplicht, laat staan een rij door licht. Was ook onnodig. Ik dacht dat ej niet wist waar heen we moesten.
Nee, dat was juist het gekke Er stond een pijl voor rechtsaf, en rechts naast dat stoplicht stond nog een gewoon 'rond' stoplicht (rechtdoor dus) of we moesten stoppen weet ik niet, maar we reden iig pas toen dat aparte stoplicht voor rechtdoor die ik bij geen enkele rijstrook kon plaatsen behalve bij die van ons...
quote:
quote:
Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
KB-en heb ik na een paar rondjes ook wel gezien, missch dat dat meespeelt
Misschien niet als je je knie aan de grond krijgt

Ik kan wel kilometers lang doordraaien, maar dat komt voornamelijk denk ik doordat je na zoveel bochten weer verkeer tegenkomt en daarna bij een lege bocht denkt van "die kans grijp ik" Als je alle 4 de bochten achter elkaar nemen of meer dan wordt het pas echt leuk

die kans heb je alleen weinig

[ Bericht 18% gewijzigd door worldpimber op 26-09-2005 13:06:00 ]
pi_30941578
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik heb er echt wel rekening mee gehouden dat jullie het maar tot 160 bij kunnen houden heb gemiddeld 140 /150 gereden op de snelweg
Heb ontdekt dat als ik plat op de tank ga liggen, kont een beetje naar achter en linkerhand op de tank leggen (breed stuurtje, dus scheelt veel aan aerodynamica als je 1 hand loslaat ) dat ik dan de 170 haal
quote:
ik had geen idee waarom je stopte en ik heb eigenlijk ook geen verkeerslicht gezien vond het ook geen probleem oid maar die auto achter mij vond het niet zo leuk had ik het idee
Verkeerslicht was er toch echt wel Stelletje maniakken, opletten !!!
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

leg er nog maar eens de nadruk op dat je hier in de buurt reed.
Was 't nog gezellig op het verjaardagje?
quote:
[..]

Dat attenderen is standaard bij Bandit rijders.
Die begrijp ik even niet, deed Riet dat ook ofzo?
Lijkt me toch logisch, als er een debiel achter je aan het knipperen is
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:25 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik kon het niet hebben dat de automaat pertinent mijn pinpas weigerde.
Volgens mij ben jij stiekem gewoon een driftkikkertje Heb onderhand al mogen aanhoren dat je ook bij het schoonmaken van de auto en motor nogal eens eindigt
quote:
Op maandag 26 september 2005 12:50 schreef bwt het volgende:

[..]

Mijn knippers staan wel veel aan ja, ik vergeet altijd dat ding weer uit te zetten.
En ik zag alleen een stoplicht voor rechts af. Rechdoor had geen stoplicht, laat staan een rij door licht. Was ook onnodig. Ik dacht dat ej niet wist waar heen we moesten.
Zie worldpimber, zal wel aan die omgeving liggen ofzo. Schijnen bijvoorbeeld ook mensen uit Hoogvliet te komen die gewoon bakken met geld uitgeven aan motoren en auto's die het niet doen
  maandag 26 september 2005 @ 13:12:21 #179
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30941720
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
Was 't nog gezellig op het verjaardagje?
Dat was een enorme knaller.
2 minuten binnen geweest en de rest van de dag wat leuks gedaan in Rotterdam tot s'avonds laat.

Verder geen commentaar.
quote:
Die begrijp ik even niet, deed Riet dat ook ofzo?
Lijkt me toch logisch, als er een debiel achter je aan het knipperen is
Bedenk je even dat de meeste andere motoren niet zo'n goed zicht naar achteren hebben.
En de soort berijder die voor een Bandit kiest is blijkbaar van een teddybeerachtigesoort van dienstverlener.
quote:
Zie worldpimber, zal wel aan die omgeving liggen ofzo. Schijnen bijvoorbeeld ook mensen uit Hoogvliet te komen die gewoon bakken met geld uitgeven aan motoren en auto's die het niet doen
Auw.

Maar ja alles beter dan een toermotor.
pi_30941807
quote:
Heb ontdekt dat als ik plat op de tank ga liggen, kont een beetje naar achter en linkerhand op de tank leggen (breed stuurtje, dus scheelt veel aan aerodynamica als je 1 hand loslaat ) dat ik dan de 170 haal
Ik 190 in z'n 5 op de A10 naar beneden onder een viaduct door, heb ontdekt dat dat beter ging

Ben ik nou al bijna onbegrenst?
  maandag 26 september 2005 @ 13:18:44 #181
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30941867
Ik heb vanochtend de scooter van FS geleend, ik ging wel 54 km/u met de begrenzer eruit.
Werd alleen alsnog ingehaald door een knaap toen er een lang recht stuk opdoemde van 4 kilometer.
Hij was wel iets voorzichtiger bij de bochtjes, dus van Rotterdam naar Schiedam bleef het uiteindelijk beperkt tot een voorsprong van 15 meter. Minirace.

Ik kwam nog wel 4 minuten tekort aan het eind. Die stoplichten in de Waalhaven zijn echt niet vriendelijk voor gebruikers van het fietspad.
pi_30941883
Zeg Fulcrum, Tjalle lijkt me een naam vanuit Friesland.

Hoeveel zakgeld krijg jij nou? Kleedgeld 20 jarige Thuiswonende Student
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb vanochtend de scooter van FS geleend, ik ging wel 54 km/u met de begrenzer eruit.
Werd alleen alsnog ingehaald door een knaap toen er een lang recht stuk opdoemde van 4 kilometer.
Hij was wel iets voorzichtiger bij de bochtjes, dus van Rotterdam naar Schiedam bleef het uiteindelijk beperkt tot een voorsprong van 15 meter. Minirace.

Ik kwam nog wel 4 minuten tekort aan het eind. Die stoplichten in de Waalhaven zijn echt niet vriendelijk voor gebruikers van het fietspad.
Toch fijn dat FS haar scooter weer aan je uitleent om het "motor"-gevoel nog een beetjete ervaren

Ik heb ook een ragbike
pi_30941889
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Bedenk je even dat de meeste andere motoren niet zo'n goed zicht naar achteren hebben.
En de soort berijder die voor een Bandit kiest is blijkbaar van een teddybeerachtigesoort van dienstverlener.
Ow ja, op die manier

Over teddybeerpraktijken laat ik me verder niet uit
quote:
[..]

Maar ja alles beter dan een toermotor.
Kom kom, pepijntje toch Jij als die hard Fok!MC'er moet toch onderhand wel weten dat ik geen toermotor heb, ik heb een ragcrosstoerstuntracemotorbuffelsport
  maandag 26 september 2005 @ 13:21:48 #184
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30941962
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef hicham het volgende:
Over teddybeerpraktijken laat ik me verder niet uit
Ja, blijven beren dus kunnen toch aardig klauwen. Zeker onderling.
quote:
Kom kom, pepijntje toch Jij als die hard Fok!MC'er moet toch onderhand wel weten dat ik geen toermotor heb, ik heb een ragcrosstoerstuntracemotorbuffelsport
Goed ingereden, dat wel.

En die koplampjes maken hem idd nog wel sneller en toffer dan'ie al was.
pi_30941972
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef worldpimber het volgende:
Zeg Fulcrum, Tjalle lijkt me een naam vanuit Friesland.

Hoeveel zakgeld krijg jij nou? Kleedgeld 20 jarige Thuiswonende Student
Wat een leuke knul

pi_30942139
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:16 schreef worldpimber het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 26 september 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:

Oeh, brommerraceuuh Ik kan er zelf echt niet tegen als ik 'samen' met een andere scooter/brommer rij. Dan voel ik me echt een brommerkneusje, twee van die 50km/h dingetjes achter elkaar aan. Als ik een scooterkneus vooraan een stoplicht zie staan dan ga ik ergens achter de derde auto in de rij staan ofzo, heb geen zin om geassocieerd te worden met die meaugeaul

Mijn bromske gaat trouwens maar 45 km/h nu, terwijl de prop uit de uitlaat is getyfd

Tijd om de boel weer open te gooien en schoon te maken (ding is sowieso slecht ingereden )
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:21 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En die koplampjes maken hem idd nog wel sneller en toffer dan'ie al was.
  maandag 26 september 2005 @ 13:32:36 #187
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_30942243
quote:

[..]

[..]
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:16 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ik 190 in z'n 5 op de A10 naar beneden onder een viaduct door, heb ontdekt dat dat beter ging

LOL, dat doe ik relaxed rechtop zittend
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_30942336
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef bwt het volgende:
Goh, hoe zou dat nou kunnen

Maar jij ging niet achter Martie aan toen ie even aan het gas ging hangen, dat vond ik dan weer minder

Wordt net gebeld door DHL Ze hebben eindelijk mijn adresgegevens achterhaald en vroegen of ze het geld konden ophalen een keer. Gelukkig had ik de enveloppe met de opmerking "Geld voor banden van DHL ---------- Youssef ( ¤x,xx) " nog steeds hier naast me liggen

Wat ben ik toch een goed mens

maandag 26 september 2005 @ 13:40:04 #189
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30942444
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:35 schreef worldpimber het volgende:
Wat ben ik toch een goed mens

De bewoner is met de noorderzon vertrokken voor een paar gratizz bandjes.
  maandag 26 september 2005 @ 13:42:33 #190
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_30942523
Klopt, ik liet hem idd gaan. hij heeft simpelweg veel meer power om mee te spelen. (1 van de redenen dat ik toch wel iets anders wil) Toen ik er toch nog achteraan ging volgde de rest op kleine achterstand
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  maandag 26 september 2005 @ 13:48:44 #191
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30942695
quote:

[..]

dan zit er voor jou niets anders op dan een leren combi aan te schaffen dan heb je al een betere stroomlijn
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_30942797
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:48 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

dan zit er voor jou niets anders op dan een leren combi aan te schaffen dan heb je al een betere stroomlijn [afbeelding]

Ik haal rechtop de 170 nog wel
pi_30942990

pi_30943140
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Je mag maar max 120 in Nederland dus heb je geen ene flikker aan

/tandenknarsmode

pi_30943253
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

En als ie onbegrenst is haal je ook net de 170

/tandenlarsrapenmode
pi_30943273
quote:
Op maandag 26 september 2005 14:06 schreef hicham het volgende:

[..]

Je mag maar max 120 in Nederland dus heb je geen ene flikker aan [afbeelding]

/tandenknarsmode

[afbeelding]
pi_30943293
quote:
Op maandag 26 september 2005 14:11 schreef worldpimber het volgende:

[..]

En als ie onbegrenst is haal je ook net de 170

/tandenlarsrapenmode
Never mind, hebbet al
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:27 schreef riczun1 het volgende:
Gefeliciteerd Roderick! En straks lekker :]

Ik zal eens verslag uitbrengen van vandaag. De teller deed het prima en met de volgende, best wel schrikbarende resultaten:

Analoog - Digitaal
40 - 37.0
50 - 46.0
80 - 71.5
120- 110.0
160- 146.0

Het verschil wordt steeds groter naar mate je sneller gaat In ieder geval wel leuk om te zien wat mijn gemiddelde was enzo
Maar een Gs-teller klopt dus niet echt veel van
En hij kan zich niet van de domme houden, want hij heeft het ook al gelezen
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:51 schreef Fulcrum het volgende:
Hmm.. dat zijn wel heel erg grote verschillen

25KW bitchfight
  maandag 26 september 2005 @ 14:13:14 #198
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30943295
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:42 schreef bwt het volgende:
Klopt, ik liet hem idd gaan. hij heeft simpelweg veel meer power om mee te spelen. (1 van de redenen dat ik toch wel iets anders wil) Toen ik er toch nog achteraan ging volgde de rest op kleine achterstand
Met een SV zou je hem op het circuit of tijdelijke prive circuitjes toch wel het vuur aan de schenen moeten kunnen leggen qua sturen. Die dingen staan daar bijzonder om bekend.

Verder is Martie een zondagsrijder en jij bent iedere dag he-le-maal onderweg naar je werk.
  maandag 26 september 2005 @ 14:13:51 #199
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30943307
quote:
Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef bwt het volgende:

[..]

[..]

ik heb ook een keer naast hun gereden met de VFR helemaal opgericht en dan dik 160 rijden

beide broertjes helemaal plat op hun tank om maar de max topsnelheid uit hun bike te halen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_30943316
quote:
Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef hicham het volgende:

[..]

Never mind, hebbet al
[..]

En hij kan zich niet van de domme houden, want hij heeft het ook al gelezen
[..]

25KW bitchfight
Biatch