Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef ploderus het volgende:
[..]
Was allemaal wat te veel om bij te lezenHeb dus die paar dingen die je noemde gemist
Vangrail vind bij Badhoevedorp juist wel handig. Ga je op je plaat, schuift je motor niet zo ver door.. Hoef je ook niet zo ver te lopen om hem helemaal op te halen en kun je dus weer snel opstappen om lekker door te gaan scheuren![]()
![]()
![]()
Tijd om weer bij te vervenquote:Op maandag 26 september 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja, ik zie me opvallend vaak met helm op de foto's.Ik had een enorme bad hair day gisteren.
![]()
Nee, dat was juist het gekkequote:Op maandag 26 september 2005 12:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Mijn knippers staan wel veel aan ja, ik vergeet altijd dat ding weer uit te zetten.![]()
En ik zag alleen een stoplicht voor rechts af. Rechdoor had geen stoplicht, laat staan een rij door licht. Was ook onnodig. Ik dacht dat ej niet wist waar heen we moesten.
quote:Op maandag 26 september 2005 11:33 schreef hicham het volgende:
Na anderhalf jaar sta ik eindelijk op de film:X
Leuke montage
Misschien niet als je je knie aan de grond krijgtquote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
KB-en heb ik na een paar rondjes ook wel gezien, missch dat dat meespeelt
Heb ontdekt dat als ik plat op de tank ga liggen, kont een beetje naar achter en linkerhand op de tank leggen (breed stuurtje, dus scheelt veel aan aerodynamica als je 1 hand loslaatquote:Op maandag 26 september 2005 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er echt wel rekening mee gehouden dat jullie het maar tot 160 bij kunnen houdenheb gemiddeld 140 /150 gereden op de snelweg
![]()
Verkeerslicht was er toch echt welquote:ik had geen idee waarom je stopte en ik heb eigenlijk ook geen verkeerslicht gezienvond het ook geen probleem oid
maar die auto achter mij vond het niet zo leuk had ik het idee
![]()
Was 't nog gezellig op het verjaardagje?quote:Op maandag 26 september 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
leg er nog maar eens de nadruk op dat je hier in de buurt reed.
![]()
![]()
Die begrijp ik even niet, deed Riet dat ook ofzo?quote:[..]
Dat attenderen is standaard bij Bandit rijders.![]()
![]()
Volgens mij ben jij stiekem gewoon een driftkikkertjequote:Op maandag 26 september 2005 12:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik kon het niet hebben dat de automaat pertinent mijn pinpas weigerde.![]()
Zie worldpimber, zal wel aan die omgeving liggen ofzo. Schijnen bijvoorbeeld ook mensen uit Hoogvliet te komen die gewoon bakken met geld uitgeven aan motoren en auto's die het niet doenquote:Op maandag 26 september 2005 12:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Mijn knippers staan wel veel aan ja, ik vergeet altijd dat ding weer uit te zetten.![]()
En ik zag alleen een stoplicht voor rechts af. Rechdoor had geen stoplicht, laat staan een rij door licht. Was ook onnodig. Ik dacht dat ej niet wist waar heen we moesten.
Dat was een enorme knaller.quote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
Was 't nog gezellig op het verjaardagje?![]()
Bedenk je even dat de meeste andere motoren niet zo'n goed zicht naar achteren hebben.quote:Die begrijp ik even niet, deed Riet dat ook ofzo?![]()
Lijkt me toch logisch, als er een debiel achter je aan het knipperen is
Auw.quote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
Zie worldpimber, zal wel aan die omgeving liggen ofzo. Schijnen bijvoorbeeld ook mensen uit Hoogvliet te komen die gewoon bakken met geld uitgeven aan motoren en auto's die het niet doen![]()
![]()
Ik 190 in z'n 5 op de A10 naar beneden onder een viaduct door, heb ontdekt dat dat beter gingquote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
Heb ontdekt dat als ik plat op de tank ga liggen, kont een beetje naar achter en linkerhand op de tank leggen (breed stuurtje, dus scheelt veel aan aerodynamica als je 1 hand loslaat) dat ik dan de 170 haal
Toch fijn dat FS haar scooter weer aan je uitleent om het "motor"-gevoel nog een beetjete ervarenquote:Op maandag 26 september 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb vanochtend de scooter van FS geleend, ik ging wel 54 km/u met de begrenzer eruit.![]()
Werd alleen alsnog ingehaald door een knaap toen er een lang recht stuk opdoemde van 4 kilometer.![]()
Hij was wel iets voorzichtiger bij de bochtjes, dus van Rotterdam naar Schiedam bleef het uiteindelijk beperkt tot een voorsprong van 15 meter. Minirace.![]()
Ik kwam nog wel 4 minuten tekort aan het eind. Die stoplichten in de Waalhaven zijn echt niet vriendelijk voor gebruikers van het fietspad.![]()
![]()
Ow ja, op die manierquote:Op maandag 26 september 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bedenk je even dat de meeste andere motoren niet zo'n goed zicht naar achteren hebben.
En de soort berijder die voor een Bandit kiest is blijkbaar van een teddybeerachtigesoort van dienstverlener.![]()
![]()
Kom kom, pepijntje tochquote:[..]
Maar ja alles beter dan een toermotor.![]()
![]()
Ja, blijven beren dus kunnen toch aardig klauwen. Zeker onderling.quote:Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef hicham het volgende:
Over teddybeerpraktijken laat ik me verder niet uit
Goed ingereden, dat wel.quote:Kom kom, pepijntje tochJij als die hard Fok!MC'er moet toch onderhand wel weten dat ik geen toermotor heb, ik heb een ragcrosstoerstuntracemotorbuffelsport
Wat een leuke knulquote:Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef worldpimber het volgende:
Zeg Fulcrum, Tjalle lijkt me een naam vanuit Friesland.
Hoeveel zakgeld krijg jij nou?Kleedgeld 20 jarige Thuiswonende Student
quote:Op maandag 26 september 2005 13:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben ik nou al bijna onbegrenst?
Oeh, brommerraceuuhquote:Op maandag 26 september 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb vanochtend de scooter van FS geleend, ik ging wel 54 km/u met de begrenzer eruit.![]()
Werd alleen alsnog ingehaald door een knaap toen er een lang recht stuk opdoemde van 4 kilometer.![]()
Hij was wel iets voorzichtiger bij de bochtjes, dus van Rotterdam naar Schiedam bleef het uiteindelijk beperkt tot een voorsprong van 15 meter. Minirace.![]()
Ik kwam nog wel 4 minuten tekort aan het eind. Die stoplichten in de Waalhaven zijn echt niet vriendelijk voor gebruikers van het fietspad.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 13:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En die koplampjes maken hem idd nog wel sneller en toffer dan'ie al was.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb ontdekt dat als ik plat op de tank ga liggen, kont een beetje naar achter en linkerhand op de tank leggen (breed stuurtje, dus scheelt veel aan aerodynamica als je 1 hand loslaat) dat ik dan de 170 haal
[..]
LOL, dat doe ik relaxed rechtop zittendquote:Op maandag 26 september 2005 13:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik 190 in z'n 5 op de A10 naar beneden onder een viaduct door, heb ontdekt dat dat beter ging![]()
Ben ik nou al bijna onbegrenst?
Goh, hoe zou dat nou kunnenquote:Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef bwt het volgende:
LOL, dat doe ik relaxed rechtop zittend
dan zit er voor jou niets anders op dan een leren combi aan te schaffenquote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2005 13:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan zit er voor jou niets anders op dan een leren combi aan te schaffendan heb je al een betere stroomlijn [afbeelding]
Je mag maar max 120 in Nederland dus heb je geen ene flikker aanquote:Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik haal rechtop de 170 nog wel![]()
En als ie onbegrenst is haal je ook net de 170quote:Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik haal rechtop de 170 nog wel![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Je mag maar max 120 in Nederland dus heb je geen ene flikker aan [afbeelding]
/tandenknarsmode
[afbeelding]
Never mind, hebbet alquote:Op maandag 26 september 2005 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En als ie onbegrenst is haal je ook net de 170
/tandenlarsrapenmode
En hij kan zich niet van de domme houden, want hij heeft het ook al gelezenquote:Op zondag 18 september 2005 17:27 schreef riczun1 het volgende:
Gefeliciteerd Roderick! En straks lekker :]
Ik zal eens verslag uitbrengen van vandaag. De teller deed het prima en met de volgende, best wel schrikbarende resultaten:
Analoog - Digitaal
40 - 37.0
50 - 46.0
80 - 71.5
120- 110.0
160- 146.0
Het verschil wordt steeds groter naar mate je sneller gaatIn ieder geval wel leuk om te zien wat mijn gemiddelde was enzo
Maar een Gs-teller klopt dus niet echt veel van
quote:Op zondag 18 september 2005 17:51 schreef Fulcrum het volgende:
Hmm.. dat zijn wel heel erg grote verschillen
Met een SV zou je hem op het circuit of tijdelijke prive circuitjesquote:Op maandag 26 september 2005 13:42 schreef bwt het volgende:
Klopt, ik liet hem idd gaan. hij heeft simpelweg veel meer power om mee te spelen. (1 van de redenen dat ik toch wel iets anders wil) Toen ik er toch nog achteraan ging volgde de rest op kleine achterstand
quote:Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
LOL, dat doe ik relaxed rechtop zittend
Biatchquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Never mind, hebbet al
[..]
En hij kan zich niet van de domme houden, want hij heeft het ook al gelezen
[..]
![]()
![]()