Ik met de vorige bewoner van de Bandit.quote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef Mercy_symbol het volgende:ik heb ook een keer naast hun gereden met de VFR
helemaal opgericht en dan dik 160 rijden
![]()
beide broertjes helemaal plat op hun tank om maar de max topsnelheid uit hun bike te halen![]()
Jaja, breng de slechte herinneren maar weer naar bovenquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb ook een keer naast hun gereden met de VFR
helemaal opgericht en dan dik 160 rijden
![]()
beide broertjes helemaal plat op hun tank om maar de max topsnelheid uit hun bike te halen![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 14:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Biatch![]()
![]()
(en nu heb ik les ...
![]()
)
je moet je eens scheren, bitch!quote:Op maandag 26 september 2005 14:20 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
We shall continue the battle, eerstvolgende meet![]()
Die je best maar, inplaats van college's missen.quote:Op maandag 26 september 2005 14:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
je moet je eens scheren, bitch!![]()
![]()
![]()
En nu ben ik echt weg![]()
Liever ongeschoren op een Bandit, dan geschoren op een GSquote:Op maandag 26 september 2005 14:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
je moet je eens scheren, bitch!![]()
![]()
![]()
En nu ben ik echt weg![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 13:42 schreef bwt het volgende:
Klopt, ik liet hem idd gaan. hij heeft simpelweg veel meer power om mee te spelen. (1 van de redenen dat ik toch wel iets anders wil) Toen ik er toch nog achteraan ging volgde de rest op kleine achterstand
dat is eigenlijk best gaaf dat die tellers zo afwijkenquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Never mind, hebbet al
[..]
En hij kan zich niet van de domme houden, want hij heeft het ook al gelezen
[..]
![]()
![]()
25KW bitchfight
ik heb vorige week met een SV1000 getoerd en die was best lastig bij te houdenquote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met een SV zou je hem op het circuit of tijdelijke prive circuitjestoch wel het vuur aan de schenen moeten kunnen leggen qua sturen. Die dingen staan daar bijzonder om bekend.
![]()
Verder is Martie een zondagsrijderen jij bent iedere dag he-le-maal onderweg naar je werk.
![]()
![]()
Textielnoobquote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Liever ongeschoren op een Bandit, dan geschoren op een GS![]()
![]()
Laterz![]()
Citroën heeft geen 2-wielige voertuigenquote:Op maandag 26 september 2005 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die je best maar, inplaats van college's missen.
Kan je later een veel grotere motor kopen met een afgemaakte studie en een puik salaris.![]()
![]()
Edit: en ook nog dat topmodel Citroen rijden.![]()
Die hoeft idd wat minder te schakelen, gas open en hij vertrekt in alle toerentallen.quote:Op maandag 26 september 2005 15:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb vorige week met een SV1000 getoerd en die was best lastig bij te houdenheeft 110NM koppel
en dat op een veel lager toerental beschikbaar
![]()
Je zal wel moeten met je moppie, 5 kids en de honden.quote:Op maandag 26 september 2005 15:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
Citroën heeft geen 2-wielige voertuigen![]()
Wie zegt dat ik ga trouwen/kinderen krijgen? Moet eerst maar eens een vriendin scorenquote:Op maandag 26 september 2005 16:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zal wel moeten met je moppie, 5 kids en de honden.![]()
![]()
Een HY, met notenhouten interieur en scootertje achterop.quote:Op maandag 26 september 2005 16:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wie zegt dat ik ga trouwen/kinderen krijgen? Moet eerst maar eens een vriendin scoren![]()
![]()
Maarre wel een goed punt wat je daar aankaart, zal er eens over nadenken wat ik dan wil![]()
Vast goed voor een scheidingquote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Nou doet u mij maar de CX 25 GTI Turbo MK1, mijnheer. Leuke gezinsauto met 200pk. Kun je de kinderen eens doorelkaar rammelen als ze weer eens stout zijn![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 16:22 schreef worldpimber het volgende:
Kijk ze nou eens posse tegenover 25kW
Klopt, op het klaverblad zat ik direct achter hem. Schoot niet op totdat hij iedereen er voorbij liet.quote:Op maandag 26 september 2005 14:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met een SV zou je hem op het circuit of tijdelijke prive circuitjestoch wel het vuur aan de schenen moeten kunnen leggen qua sturen. Die dingen staan daar bijzonder om bekend.
![]()
Verder is Martie een zondagsrijderen jij bent iedere dag he-le-maal onderweg naar je werk.
![]()
![]()
Bedoel je dan die drie rotondes die je krijgt als je vanaf het klaverblad richting haarlem rijdt en dan de eerste afslag neemt? Met die megasnelle bocht tussen de middelste rotonde en de rotonde na het eerste industrieterreintje? Na die laatstgenoemde rotonde ben ik een keer aangehoudenquote:Op maandag 26 september 2005 12:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
Badhoevedorp sux big time.. maar bij mij is het onderdeel van 3 x rotonde, 1 lange keiharde bocht en een oprit in de vorm van een U-bocht en daarna het klaverblad een aantal maal (niet tot de grens, durf ik daar niet)
Das mijn circuit daarMaar wel mooi ja dat 2 baans
Wilde ik nog zeggen dat het ws toch al niet door je canvas is.quote:Op maandag 26 september 2005 17:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
wheeee![]()
Specialist heeft even naar het bandje gekeken. Scheurtje komt vermoedelijk door iets van blik oid, maar kwam niet door het canvas. Hij heeft er vloeibaar rubber ingespoten, dus kan er zo gewoon mee rijden![]()
Hè shit, dat deed nou net dagelijksquote:Op maandag 26 september 2005 17:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wilde ik nog zeggen dat het ws toch al niet door je canvas is.
Alleen niet te vaak 220 km/u rijden, je weet nooit wat er kan' beuren.![]()
Slingeraapquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 17:34 schreef bwt het volgende:
[..]
Klopt, op het klaverblad zat ik direct achter hem. Schoot niet op totdat hij iedereen er voorbij liet.
Hicham en pimber in volle vaart door de bochten en ik er achteraan, ze hebben gruwelijk veel moeten oefenen daarvoor, zie de rechter voetsteun van hicham............................
quote:Op maandag 26 september 2005 17:38 schreef hollander172 het volgende:Had binnen 5 minuten toegang tot internet verpest.
3 keer naar fok surfen was voldoende voor de server om me vandaag geen diensten meer te verlenen.
Euhhmmquote:Op maandag 26 september 2005 17:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wilde ik nog zeggen dat het ws toch al niet door je canvas is.
Alleen niet te vaak 220 km/u rijden, je weet nooit wat er kan' beuren.![]()
Ik ben weer terug op visite na een wilde scoot rit.![]()
Doet me gewoon denken aan vakantie's in Griekenland.
Daarvoor had ik nog nooit op die wc potten gereden.![]()
Maja defensief rijden heeft wel een hele andere betekenis op het fietspad.![]()
Opa van links op een scooter rijdt gewoon door, voor je neus gaat ineens een fietser vanaf de stoep met 0 km/u op het midden van de rijbaan staan zonder om te kijken.![]()
Rapportje net overgebracht van de scooter: lekkende voorvorkkeringkeek er naar omdat de hij soms doorslaat
(zit ook flinke modder op) , achterband versleten en de aandrijfriem loopt enigzins aan boven de 50 km/u. Altijd leuk nieuws als je je scoot uitleend.
![]()
Volgens mij heeft hij die verkeersherziening niet meegekregen inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
EuhhmmJe weet dat je op de rijbaan moet?
Of heb je het nu over fiets/bromfietspaden
En dan nog weet hij niet hoe we op wellk klaverblad moeten komen?quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
[..]Gruwelijk veel oefenen?
Ik ben een paar keer op badhoevedorp geweest en 1 keer een hele tijd op Hoevelaken zitten cirkelen. Daarna vond ik Badhoevedorp niet veilig genoeg meer (zie post van ploderus - vangrail groeven etc) en hoevelaken te ver
Worldpimber is degene die klaverbladen door het hele land aan het bezoeken is
[..]
Gaat blijkbaar automatisch.quote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
Automatisch afgesloten of een overijverige systeembeheerder
Ik slinger helemaal niet.. en ik hang er ook niet als een aap naast, dus dat is ongeldig commentaar.. stekelvarken!quote:
Was een beetje onduidelijk welk klaverblad we zouden nemenquote:Op maandag 26 september 2005 18:16 schreef bwt het volgende:
[..]
En dan nog weet hij niet hoe we op wellk klaverblad moeten komen?![]()
![]()
![]()
Heel leuk filmpje.quote:Op maandag 26 september 2005 18:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik slinger helemaal niet.. en ik hang er ook niet als een aap naast, dus dat is ongeldig commentaar.. stekelvarken!![]()
Dismounts![]()
Dabbeljoe tie efquote:Op maandag 26 september 2005 19:00 schreef bwt het volgende:
Hmm, las net iets over "motorisch gestoorde slalomverneuker"
moet hier maar eens worden toegelicht........................
ben wel benieuwd wat het was. bijlees voer als ik vanavond laat weer thuis ben
dribbel# mag het uitleggenquote:Op maandag 26 september 2005 19:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Dabbeljoe tie efWaar heb je het over, je bent toch niet weer gaan snuiven heH
quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
@Fulcrum, muil dicht en terug naar je seksboerderij!![]()
knooppunt Deil is geen compleet klaverbladquote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Was een beetje onduidelijk welk klaverblad we zouden nemenIk wou eerst naar knooppunt Deil, toen zei Mercy ineens dat we verkeerd reden en anders moesten rijden. Eenmaal de leiding overgenomen ging hij richting Gorinchen
Geen slechte keuze achteraf gezien
@Fulcrum, muil dicht en terug naar je seksboerderij!![]()
Aha, ik heb hem niet op MSN dus begreep het nietquote:Op maandag 26 september 2005 19:09 schreef bwt het volgende:
[..]
dribbel# mag het uitleggen
zijn msn nick
Op map24 is Deil gewoon te zien als compleet klaverbladquote:Op maandag 26 september 2005 19:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
knooppunt Deil is geen compleet klaverblader is 1 gedeelte (richting Tiel) wat helemaal geen bocht heeft dus moet je naar Waardenburg om dan te keren
![]()
ik bedoel dat je geen rondjes kan rijden zoals op Gorinchem![]()
Damn dan zou ik het wel heel erg mis hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 19:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Aha, ik heb hem niet op MSN dus begreep het niet
Dus ik kan hieruit concluderen dat dribbel euhm ..![]()
Naja, ik wacht wel op zijn eigen woorden
[..]
Op map24 is Deil gewoon te zien als compleet klaverblad
[afbeelding]
Ik had het van te voren al bekeken omdat ik wist dat de Lekdijk niet echt een lange route was. Deil en Gorinchem waren de enige twee klaverbladen die redelijk in de buurt zaten van Lexmond, maar wie heeft nu gelijk. Jij of map24?
quote:Op maandag 26 september 2005 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:escort opgehaald
valt me helemaal niet tegen, dacht dat ie echt supertraag zou zijn
en echt goede service daar
monteur had alles gecheckt zei ie (vloeistoffen etc.) en hij had hem gewassen. ook de taxirit van station Den Bosch naar het bedrijf was super
Hebben die kutkampers zeker weer gejatquote:Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
naar mijn weten mist er gewoon 1 bocht![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:escort opgehaald
valt me helemaal niet tegen, dacht dat ie echt supertraag zou zijn
en echt goede service daar
monteur had alles gecheckt zei ie (vloeistoffen etc.) en hij had hem gewassen. ook de taxirit van station Den Bosch naar het bedrijf was super
quote:OPM: Laten we de A2 nemen, dan zijn we sneller bij Aken![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]is die plaats soms voorbij gekomen gisteren
??
quote:Op maandag 26 september 2005 20:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
hehehehe ik zie nu waar je dat plaatje vandaan heb![]()
http://www.lustgeenbier.com/klavers/index.php
quote:Op maandag 26 september 2005 20:18 schreef hicham het volgende:Jij moet nog steeds je Duitsland roes uitslapen
![]()
![]()
Check je mail eerstquote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]duitsland is ook zo
![]()
i'm off
oh, nou jaquote:Op maandag 26 september 2005 20:22 schreef Makster het volgende:
Avond
En weer verder voor mijn werkMorgen wederom een cursus
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar ik hoop eigenlijk wel dat ik mij vergistdan heb ik toch een lekker klaverblad op 20KM afstand
![]()
het was me wel opgevallen dat ie op Photobucket stondquote:Op maandag 26 september 2005 20:18 schreef hicham het volgende:
[..]Jij moet nog steeds je Duitsland roes uitslapen
![]()
![]()
[..]Ik heb hem net zelf uitgeknipt via map24
![]()
Had me wel wat werk gescheeld ja, als ik eerst even google had gebruikt
(die van mij is verder uitgezoomd en geen popupje met Gelderland erin)
Daar ging mijn mailtje dus ook overquote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
@OPM
waar kan ik de full size versies van de foto's krijgen ?
of wanneer![]()
Je eigen racebaan in de buurtquote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar ik hoop eigenlijk wel dat ik mij vergistdan heb ik toch een lekker klaverblad op 20KM afstand
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 18:16 schreef bwt het volgende:
[..]
En dan nog weet hij niet hoe we op wellk klaverblad moeten komen?![]()
![]()
![]()
Voor die vlekken moet je poetsen, mooi niet dat ik dat ga doenquote:Op maandag 26 september 2005 16:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij possed met slidervlekken op je uitlaat![]()
Goed bezig Larsquote:Op maandag 26 september 2005 17:38 schreef hollander172 het volgende:Had binnen 5 minuten toegang tot internet verpest.
3 keer naar fok surfen was voldoende voor de server om me vandaag geen diensten meer te verlenen.
Die topics op MF liepen eerst ook altijd heel goed, maar volgens mij houdt iedereen het stil nuquote:Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Damn dan zou ik het wel heel erg mis hebbenik heb ook nooit gehoord dat er motorrijders op dat klaverblad rijden
naar mijn weten mist er gewoon 1 bocht
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef ploderus het volgende:
Hij irriteerde zich aan het feit dat ik al een half uur om het blok waar hij binnen was een beetje 'aan het stunten' was![]()
Maar idd is het wel een leuk stukje![]()
Nu?quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef worldpimber het volgende:
Goed bezig Lars, maar wat deed je nou ook alweer voor werk nu?
ik ken het. werk nu voor importeur/fabrikant van fitnesstoestellen. Die sporties roken geen van alle....quote:Op maandag 26 september 2005 22:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nu?Oh enquette verwerken voor een hele bekende fabrikant van vaatwassers, keukens etc.
![]()
Saai, saai en nog eens saai.Maar ach het houd me bezig he?
![]()
Doe nu elke keer een klusje van 1 of 2 weken en daarna weer even een stopweek er tussendoor, bevalt me prima eigenlijk.![]()
Saillant detail, ik mag daar niet roken en koffiepauzes hebben ze niet.Maar het gaat behoorlijk goed.
Geen last van en een uurtje of 5 niet roken werkt ook wel weer "opluchtend".
![]()
een gifje zou nog mooier zijnquote:
Het maakt me niet zoveel uit hoor, normaal rook ik er altijd eentje tijdens de pauzes van 10:00 en 15:00 maar die hebben ze hier niet.........quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ken het. werk nu voor importeur/fabrikant van fitnesstoestellen. Die sporties roken geen van alle....
Jij gaat voor de techniek van linksonder, alleen dan iets minder plat op de tankquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een gifje zou nog mooier zijn![]()
trouwens, ik zat gister ff te vergelijken:
[afbeelding]
ben er niet echt uit bij welke techniek ik een beetje in de buurt kom
De kampers in de sportschool soms voor, na en tussendoor bij het sporten.quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef stinkie het volgende:
ik ken het. werk nu voor importeur/fabrikant van fitnesstoestellen. Die sporties roken geen van alle....
Nummer 2 van linkboven hier.quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een gifje zou nog mooier zijn![]()
trouwens, ik zat gister ff te vergelijken:
[afbeelding]
ben er niet echt uit bij welke techniek ik een beetje in de buurt kom
Linksboven, en die 2 daaronder vind ik niet echt veel verschil geven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:08 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Jij gaat voor de techniek van linksonder, alleen dan iets minder plat op de tank
En gebruik ImageReady als je een een animated icon wilt![]()
Ik geef helemaal geen mening.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben het meer met hicham eens, ik denk dat ik toch iets meer verzit dan linksboven
je had het over linksbovenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen mening.![]()
![]()
Maar ik zei niet hoe jij op de motor zit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je had het over linksbovenen dat tussen onder geen verschil was
![]()
Omdat je reageerde op hichams post leek het van welquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik zei niet hoe jij op de motor zit.
Goede analyse van 4 en 5quote:Vind die plaatjes los van je vraag waar jij op lijkt niet echt veel verschil geven, je hoofd wat hoger of lager houden maakt de rijstijl niet echt heel erg anders qua techniek en resultaten. Zal het nog wel eens verduidelijken later.![]()
Nummer 1, 2 en 3 is wel heel erg verschillend.
Plaatje 4 en 5 vind ik meer iets voor snelheid maken voor bocht in(4), remmen(5) en met controle bocht (5)uit rijden..en dan weer snelheid maken (4).
Zo kun je de bocht slecht overzien denk ikquote:Je kan inderdaad ook een poserstijl aanmeten en alles met techniek 4 doen, lijkt me niet gezond alleen voor de controle.
Dan heb ik nix gezegdquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik zei niet hoe jij op de motor zit.![]()
Nummer 3 is de standaard bekende poserhouding van M-F.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zo kun je de bocht slecht overzien denk iken een poserhouding vind ik echt nummer 3, als een aap ernaast en je knie uitsteken
Hangt voornamelijk van de goede instelling van je vering af.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:03 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Hoe lang gaat een motorband gemmiddeld mee? Ik als bijna beginnend motorrijder ben daar erg benieuwd naar!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham weet vast wel die gebruiksaanwijzing te vinden met 5 pagina's tips.![]()
http://www.student.kun.nl(...)index_motorkopen.htmquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:09 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Aha, waarschijnlijk ga ik morgen kijken bij een XJ600 Diversion, zijn er nog dingen waar ik nog extra aandacht aan moet geven bij kijken?
(Waar ik op moet letten, ik ben een leek op dit gebied)
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:22 schreef worldpimber het volgende:
http://www.student.kun.nl(...)index_motorkopen.htm
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:18 schreef worldpimber het volgende:
Waarom is dit plaatje zo groot![]()
[afbeelding]
Sorry, voor de lange laadtijden![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij ging reageren.
![]()
![]()
We zijn allemaal posersquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:06 schreef Patrick281 het volgende:
Nummer 3 is de standaard bekende poserhouding van M-F.![]()
Nummer 4 is de echte poserderderhouding.![]()
![]()
![]()
Fulcrumquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
http://www.student.kun.nl(...)index_motorkopen.htm
Mijn ervaring leert dat ik ondanks het uitprinten van alles en alles stuk voor stuk nagaan je eigenlijk als complete noob toch erg weinig oog hebt voor gebreken/gebruikelijke dingen die je moet bekijken op de motorIk kan nu pas na het bezitten van een motor
goed letten op al die punten, dus het beste neem je een FokMC'er ofzo mee
ik ga voortaan op mijn poserhouding lettenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
We zijn allemaal posersde een wat meer dan de ander
Maar, heb ik nu een poserhouding of een poserderderhoudingOf is die laatste meer op Mercy van toepassing
![]()
Het ziet er zeer vvreed uit, je snelheid kan ik niet beoordelen dit jaar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
We zijn allemaal posersde een wat meer dan de ander
Maar, heb ik nu een poserhouding of een poserderderhouding![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ga voortaan op mijn poserhouding letten![]()
![]()
Ik doelde niet op jou hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ga voortaan op mijn poserhouding letten![]()
![]()
waarmee ? dat jij stiekem een Uberposser bent ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou hoormaar leuk dat je je aangesproken voelt
pepijn heeft wel gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |