quote:niks zegt:
En wederom nomineer ik je tot grootste infantiele kutkneus van het hele universem...... hahahahaNiet weten wat Deil is, terwijl je er naast woont, LOL
M¤®©Y zegt:
rot op Debiel
Sommige mensen denken gewoon wat trager dan anderenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en rugridder kwam ook weer eens langsheeft ie 3 dagen over nagedacht
![]()
Oh, jullie hebben een stapje hoger gedaan via Word.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Frontpage heb ik ook wel eens gebruikt, maar dat is weer te makkelijk he.Zo saai.
Ik heb wel eens een half jaartje met een Honda CB250 Nighthawkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Van Friesland naar Nederland rijden is erg ver op een GS500.Ik kan het weten. Snelweg rijden was met de GS niet mijn meest favoriete hobby.
![]()
quote:
Jullie lijken ook allemaal zo op elkaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Leuke bestandsnaam, homerzondertshirtmetarmenindelucht.gif
Dacht even dat OPM was die poste met je groene schuin-door-de-bocht motor icon
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef worldpimber het volgende:
Moet me wel weer inhouden hoor, voor die MSN log
Tja, ik wil niet zeggen dat Word en dan FTP-en zo geniaal is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben een stapje hoger gedaan via Word.![]()
![]()
[..]
Ik heb wel eens een half jaartje met een Honda CB250 Nighthawkmoeten rijden tijdens een aanvechting van het in de soep lopen van de RGV250.
![]()
Op de snelweg deed ik de passagierstepjes uitklappen, en zette daar mijn voeten op.
Perfecte zithouding.![]()
kom eens eventje op msnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef worldpimber het volgende:
Moet me wel weer inhouden hoor, voor die MSN log
Sommigen hebben gewoon een enorme aantrekkingskracht op schapen koeien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Geilen jullie nou zo op jezelf met je eigen foto als avatar.
Of komt het omdat ik geen mooie pic van mezelf heb?![]()
Volgens mij leg ik hier weer een mooi neer ......... >>
Heb ik ook wel eens overwogen als ik weer eens veel snelwegkilometers moet afleggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op de snelweg deed ik de passagierstepjes uitklappen, en zette daar mijn voeten op.
Perfecte zithouding.![]()
met 2 meets dit jaar heb je ook niet echt veel foto materiaal heHquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij leg ik hier weer een mooi neer ......... >>
quote:
Ja ik vind je ook mooi in een leren pak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Sommigen hebben gewoon een enorme aantrekkingskracht op schapen koeien.![]()
En ik ben gewoon gek op mijn leren pak.![]()
Ja, en motormaatjes die niet weten hoe je foto's bij een avondmeet moet maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
met 2 meets dit jaar heb je ook niet echt veel foto materiaal heH
Jij dan, met je avatar met een foto van je vriendin eropquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ze heeft wel grote uiers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:37 schreef hicham het volgende:
Jij dan, met je avatar met een foto van je vriendin erop![]()
Daar heb je het altijd over, daarom ook mijn opmerkingquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Als jij die Beemer twin tof vindt, dan ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ik gok van wel.![]()
Leuk gelijk die huisvlijt, maar je kan het echt niet meer goedmaken hoor.![]()
![]()
En wat vinden jullie van de nieuwe Beemer twin trouwens?![]()
Niet veel, maar morgenochtend is er wel een meeting in de buurt van Geldermalsen / Ede. 11:30 spreken we af bij de MacDonalds. Afrit 15 van de A2quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:47 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond, is er wat te doen hier?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:47 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond, is er wat te doen hier?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Als jij die Beemer twin tof vindt, dan ik ook
Als jij die Beemter twin niks vindt, dan ik ook niet
[afbeelding]![]()
Die foto van Pepijn is wel grappig jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar heb je het altijd over, daarom ook mijn opmerking
Ze komt hier alleen om tegen jou te zeggen dat je je mail moet checken, dus ik verwacht niet dat ze het heeft gelezen
[afbeelding]
[afbeelding]
Anders koop jij ff een mooie digicamquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die foto van Pepijn is wel grappig ja![]()
[afbeelding]
Deze foto heeft wel iets echt nachtmeeterigs![]()
![]()
[afbeelding]
Jammer dat we cameratechnisch niet meer zonder OPM kunnenChocomel light??
![]()
Met kralen en dropjes kan je nix kopenquote:
quote:Ben je al bezig met het plan van aanpak?
Weet nog niet hoe goed jij bijleest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:52 schreef R2-D2 het volgende:
@Patrick
in deel 319 vroeg of het dezelfde GSX-R was, die van hem was een naked bike. Die kon alleen maar heel snel of stilstaan, eentje voor ervaren motorrijders dus...
EDIT: Je hebt 'm weer gepost zie ik
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:53 schreef worldpimber het volgende:
Die foto van Pepijn is wel grappig ja![]()
Zijn de wallen zo ver?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:59 schreef worldpimber het volgende:
Met kralen en dropjes kan je nix kopen![]()
Helaas moet ik morgen weg. Ik heb vandaag de hele dag gereden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:50 schreef hicham het volgende:
Niet veel, maar morgenochtend is er wel een meeting in de buurt van Geldermalsen / Ede. 11:30 spreken we af bij de MacDonalds. Afrit 15 van de A2*hint*
Met kickstarter?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:01 schreef R2-D2 het volgende:
Helaas moet ik morgen weg. Ik heb vandaag de hele dag gereden.
Ik ben nog een Yamaha XT uit 1982 tegengekomen bij een motorzaak die voor 600 euro te koop was. Alle vloeistoffen waren vervangen en er zat en nieuwe accu in. Dat ding was zo lelijk dat ik 'm ga kopendenk ik
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:59 schreef worldpimber het volgende:
Zorg jij even dat de Chocomel Light van de bestellijst wordt geschrapt?![]()
[afbeelding]
Nou maar aan wat nuttigs beginnen.
![]()
Op zich ging het best goed, maar toen kwamen er 4 haakse bochten achter elkaar met 2 verschillende soorten wegdek. De eerste 3 bochten op asfalt de overgang van bocht 3 naar bocht 4 waren klinkers. Met de intruder goed te doen, met de GSX-R ook maar niet met mijn rechterpolsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:00 schreef Patrick281 het volgende:
Weet nog niet hoe goed jij bijleest.![]()
Een naked GSX-R .. dat is niet standaard.
![]()
En die van mij had ook maar 155 pk hoor.![]()
Maar tegelijk een disclaimer dat je er mee gevallen was?![]()
![]()
Inderdaad alleen kickstarter, de verkoper zei dat als je de techniek door hebt dat het dan een makkie is. De motor is zo simpel dat er niks kapot aan kon gaan. Blok kan je heel makkelijk spoelen dus ideaal voor de winterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met kickstarter?
Dingen zijn nogal bruut om te starten.![]()
Maar worden alleen maar meer waard als het tenminste een 500 is.![]()
Ai ai aiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:08 schreef R2-D2 het volgende:
Op zich ging het best goed, maar toen kwamen er 4 haakse bochten achter elkaar met 2 verschillende soorten wegdek. De eerste 3 bochten op asfalt de overgang van bocht 3 naar bocht 4 waren klinkers. Met de intruder goed te doen, met de GSX-R ook maar niet met mijn rechterpols![]()
![]()
Heeft hij dat even voorgedaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:11 schreef R2-D2 het volgende:
Inderdaad alleen kickstarter, de verkoper zei dat als je de techniek door hebt dat het dan een makkie is. De motor is zo simpel dat er niks kapot aan kon gaan. Blok kan je heel makkelijk spoelen dus ideaal voor de winter.
Ik was ook bang om over klinkers of kinderkopjes te rijden in het begin, ik was echt geschrokken van de gladde klinkers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ai ai aizo ben ik gevallen tijdens mijn eerste motorles.
Ging keihard regenen, en ik moest linksaf van asfalt naar kinderkopjes.![]()
De instructeur zat achterop en brulde: minder gas, minder gas!
Vroegah, toen was motorrijden nog andersquote:En ik wist toch niet wat dat was.(is dat naar voren of naar achteren!
)
Ik ga verder niet bijlezen, maar dit kan ikniet latenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
<insert door Hicham / Youssef filmpje penningmeester/voorzitter van de Fireblade club>![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:19 schreef R2-D2 het volgende:
Vroegah, toen was motorrijden nog anders![]()
http://members.chello.nl/rosier/blade1.mpegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ai ai aizo ben ik gevallen tijdens mijn eerste motorles.
Ging keihard regenen, en ik moest linksaf van asfalt naar kinderkopjes.![]()
De instructeur zat achterop en brulde: minder gas, minder gas!
En ik wist toch niet wat dat was.(is dat naar voren of naar achteren!
)
<insert door Hicham / Youssef filmpje penningmeester/voorzitter van de Fireblade club>![]()
Hmmm... *denkt na over het maken van startknopje*quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heeft hij dat even voorgedaan?![]()
Dingen kunnen echte ondingen zijn, menige knaap heeft daar zijn poot mee gebroken door de terugslag.![]()
Even erotisch.![]()
![]()
Hier werd ik nog niet eens geraakt, blessure is puur van het blijven aantrappen en niet starten.
[afbeelding]
En ik was dus niet snel genoegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga verder niet bijlezen, maar dit kan ikniet laten![]()
Deel I
Deel II![]()
Goed man, ik ging op een andere manier onderuit. Ik viel op m'n rug en gleed zo een meter of wat door. Ik zag de motor de stoeprand op stuiteren en eventjes later kwam ik erachter aan ...quote:
Das mooi een constructiefout dan, die airbags horen op je rug te zittenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goed man, ik ging op een andere manier onderuit. Ik viel op m'n rug en gleed zo een meter of wat door. Ik zag de motor de stoeprand op stuiteren en eventjes later kwam ik erachter aan ...
Ja, alleen m'n hand was beschadigd en m'n knie van de stoeprand. Ik moest ook maken dat ik wegkwam want ik had geen rijbewijs. Ik ben naar huis gereden met alleen de achterrem. Het was gelukkig niet ver en toen gelijk de motor de garage in en met alleen de spiegel in m'n hand m'n broer het nieuws verteld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Das mooi een constructiefout dan, die airbags horen op je rug te zitten
Droeg je beschermende kleding e.d
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, alleen m'n hand was beschadigd en m'n knie van de stoeprand. Ik moest ook maken dat ik wegkwam want ik had geen rijbewijs. Ik ben naar huis gereden met alleen de achterrem. Het was gelukkig niet ver en toen gelijk de motor de garage in en met alleen de spiegel in m'n hand m'n broer het
Ik heb shoarma besteld en dat is nu binnen, ff eten![]()
Bezorg jij nu ook al zondags kranten ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 07:47 schreef hicham het volgende:
Begin je eerst maar eens bezig te houden met slapen bwt
Wat je nu dus waarschijnlijk ook doet
Mogguh![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En hoe pispotterig bij overtreffende trap zijn die standaard voetsteuenen dan wel voor je gevoel als je bij het opdraaien van een uitvoegstrook in de remmen moet, cq de bebouwde kom inrijdt.![]()
[..]
Ja ik vind je ook mooi in een leren pak.![]()
![]()
[..]
Ja, en motormaatjes die niet weten hoe je foto's bij een avondmeet moet maken.![]()
![]()
Wist je dat niet danquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bezorg jij nu ook al zondags kranten ?![]()
nog nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:09 schreef hicham het volgende:
Weet ze dat jij geweldigadig bent [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:20 schreef hicham het volgende:
Leuk dat je ons meeneemt stinkieWaar moeten we ons melden?
![]()
Mercy, ik vertrek over 10 minuten![]()
Ja echt wel jammer. Het klinkt allemaal erg leuk, een gevarieerde rit met klaverblad, dijkjes en allerlei leuke bochten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:05 schreef hicham het volgende:
En ik ben weer wakker
[..]
Wist je dat niet dan24/7/365 kranten lopen
![]()
![]()
Jammer Raus, volgende keer beter. Likt me ook niet echt verstandig met dikke branderige ogen te gaan rijden(of je maakt gewoon wat minder ruzie met Mercy
) Youssef zei net ook al tegen me dat ie niet kwam
Mijn alarm ging af, hij kwam ff binnen om te zeggen dat ie niet kwam omdat ie nog iets moest doen (administratie hoorde ik
) en nou ligt ie weer in bed
Het zonnetje schijnt hier iig wel, dat wordt dan maar een minimeet denk ik. Tenzij Mercy nog wat Bosche Bollen meesleept
eerst Haarlem, schijnt daarna in Spaarnwoude te zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:20 schreef hicham het volgende:
Leuk dat je ons meeneemt stinkieWaar moeten we ons melden?
![]()
Mercy, ik vertrek over 10 minuten![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:21 schreef hicham het volgende:
Daar sta je dan in je motorpak en de motor die niet aanslaat
Here we go again![]()
![]()
![]()
PoepzooiHeb maar gelijk de ANWB gebeld, probeer de hele tijd te starten maar heb geen zin om mijn accu leeg te starten. Had ook een tijdje geleden eigenlijk de bougies moeten vervangen, maar had de juiste bougiesleutel niet en de motor starte daarna altijd meteen
Straks het ANWB mannetje als vraagbaak gebruiken
Ik ben weer ff naar beneden
Veel plezier peppovitch
Daar in die regio heb ik ook een keer gepaintballed, in een veldje tussen de fabrieken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:51 schreef stinkie het volgende:
eerst Haarlem, schijnt daarna in Spaarnwoude te zijn
Damn, leuk begin van de dag.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:21 schreef hicham het volgende:
Daar sta je dan in je motorpak en de motor die niet aanslaat
Here we go again![]()
![]()
![]()
PoepzooiHeb maar gelijk de ANWB gebeld, probeer de hele tijd te starten maar heb geen zin om mijn accu leeg te starten. Had ook een tijdje geleden eigenlijk de bougies moeten vervangen, maar had de juiste bougiesleutel niet en de motor starte daarna altijd meteen
Straks het ANWB mannetje als vraagbaak gebruiken
Ik ben weer ff naar beneden
Veel plezier peppovitch
Waaaat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:37 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
oh hoor inmiddels dat hij rijdt, maar nu heeft Martie pech.En nog levensgevaarlijk ook, de accu stopt onder het rijden.
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog steeds dat solliformulier schrijven en gewoon leerwerk doen voor school/werk, maar dat gebeurd allemaal achter de computerquote:
Ondanks alle chocolade, koek en snoep ben ik onbewust afgevallen. Misschien lijken mijn ogen daarom wel zo dik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds dat solliformulier schrijven en gewoon leerwerk doen voor school/werk, maar dat gebeurd allemaal achter de computer![]()
Dus er staan netjes wat topics open voor wat afleiding om de zoveel tijd
Maar straks moet ik me PC eruit trekken om een andere PC te maken voor iemand en dat heb ik al zo een week uitgesteld omdat ik dan niet onderwijl kan internetten
Zijn de oogjes nog dik?![]()
![]()
Remember, plaatselijk afvallen lukt niet ..
Ja ik had het F5-en al opgegeven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:29 schreef bwt het volgende:
Wat een rust hier
YEAHquote:
Ik betaal 400 per jaar WA+quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:43 schreef yup het volgende:
Fappers vraagje aan jullie:
Wat betalen jullie aan verzekering?
Volgens de Orion site zou een 25 kw brommer mij 130 euro per jaar kosten aan verzekering ? WTF dat is fucking cheap ?
ik poste beetje laat vanwege een niet leuk telefoontjequote:Op zondag 2 oktober 2005 17:51 schreef hicham het volgende:Ook thuis
Straks bijlezen en verhaaltje, nu eerst even rustig settelen
Je bent laat Mercy, of post je gewoon laat
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:48 schreef yup het volgende:
WA+ is echt wat anders dan WA hoor...
Denk dat het daardoor komt... Bij WA betalen ze GEEN FUCK aan je brommer. En motorrijders veroorzaken meestal minder klappers die hun eigen schuld is, zeg maar door roekeloos rijden etc. want meestal bekoop je zulke dingen met zware verwondingen of zelfs de dood... Met een auto is het klapper maken en uitstappen...
Maar het is bij orion direct... Ik ga morgen direct een belletje plegen want 130 per jaar is ECHT GEEN GELD...
http://www.oriondirect.nl/
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:56 schreef Rausdouwer het volgende:
ik poste beetje laat vanwege een niet leuk telefoontje![]()
En heb je op orion direct site je premie berekent ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]WA is de simpelste ja, maar dat is dus wanneer je iemand anders van z'n bike ragt ofzo
All Risk is me te duur en dat is eigenlijk de enige die je wat voldoening kan geven als je crasht, dan krijg je tenminste zelf ook wat
WA+ is alleen diefstal (vandalisme
) en brandschade eentje die ik dus wel nuttig vind hierzo
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef yup het volgende:
[..]
En heb je op orion direct site je premie berekent ?
Verder zie ik het wel, denk dat WA+ ook nuttig kan zijn helemaal tegen brandschade etc
WA is idd goedkoop omdat ze je dure motor niet hoeven te betalen, dat beperkt Casco is hier wel een lachertjequote:WA: ¤ 127
WA Beperkt casco: ¤ 529
ik betaal nu 550 euro per jaar voor mijn CeeBeeRquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:43 schreef yup het volgende:
Fappers vraagje aan jullie:
Wat betalen jullie aan verzekering?
Volgens de Orion site zou een 25 kw brommer mij 130 euro per jaar kosten aan verzekering ? WTF dat is fucking cheap ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |