Jadus, kreeg net elke keer foutmelding maar nu doet ie hetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:07 schreef R2-D2 het volgende:
Wat was de website ook alweer van de motorkledingwinkel in Duitsland? Louis.de?
Ben ik net klaar, lees ik dit ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
(lekdijk had ik zelf ook nog btw)
De verhoudingen op deze foto kloppen niet, ik ben wel klein maar niet zo klein.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:05 schreef stinkie het volgende:
Zullen we R2-D2 zo op een meet tegenkomen![]()
sowwyquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben ik net klaar, lees ik dit ...
Ok even opnieuw dus
Hoiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De verhoudingen op deze foto kloppen niet, ik ben wel klein maar niet zo klein.
Dat je me in een soortgelijke houding zal tegenkomen is niet uitgesloten
Ik kon net niet met m'n teentjes aan de grond komen![]()
Ja dat zijn dus de lekdijk pics, die had ik al verzonden alvorens ik je reactie lasquote:
Dat mag ik hopen, want het 'zwaartepunt' zit bij haar niet op de juiste plekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De verhoudingen op deze foto kloppen niet,
Laat even weten waar en wanneer.Wil ik bij zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De verhoudingen op deze foto kloppen niet, ik ben wel klein maar niet zo klein.
Dat je me in een soortgelijke houding zal tegenkomen is niet uitgesloten
Ik kon net niet met m'n teentjes aan de grond komen![]()
Alles wat motorrijders boeit he.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef worldpimber het volgende:
Pfff, lekker bezig mensen [afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Fysio:Wat doe jij met die schoenen, ben je helemaal gek ofzo!
![]()
![]()
Ik:euh, zwakke enkels en zo krijg ik toch steun.
![]()
Fysio: NEE, zo worden ze zwakker en zwakker, die spieren moeten zich wel kunnen ontwikkelen!![]()
Ik: oh mevrouw.![]()
Herkenbaar in de winter, elke dag de ballen in je liesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben meerdere malen met het oog door de naald gekropen omdat je handcoordinatie wat afneemt met die kou.![]()
Direct na de rit een lange trap aflopen met je koude knieen is ook leuk.![]()
Net alsof je gewrichten even geen smering hebben.![]()
Ben alweer terug, tjokvolle kantine, ik bestel een shaslick met tomatensaus krijg ik een slaatje met tomatensausquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:49 schreef worldpimber het volgende:
Voor stinkie nog van het nieuwsbericht dat ie gisteren postte: hierrrr een reconstructieOf is iedereen nou alweer aan het werk
![]()
De 13e... Succes in ieder geval!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kom ff melden dat ik op donderdag de 13de me examen ga rijden! Daarna zal ik me hier weer een keer melden, al dan niet met rijbewijs!
Wees blij dat het op Donderdag de 13de is.Voor het zelfde geld is het Vrijdag de 13de.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kom ff melden dat ik op donderdag de 13de me examen ga rijden! Daarna zal ik me hier weer een keer melden, al dan niet met rijbewijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |