quote:Op maandag 03 oktober 2005 16:12 schreef Speedphreax het volgende:
[...]
As if! Ga daar maar eens op zitten als volwassene. Zo'n 50cc tweetakt haalt het bij lange na niet bij zo'n 110cc of 125 4-takt die is afgeveerd op hoog gewicht.
Onderstaande ga ik wellicht zelf verkopen. Overigens worden ze wel een heel stukje duurder dan die goedkope China rommel die je veel op markplaats/speurders ziet staan
Kenteken kan wel maar dan wel alleen op Thumpstars en Monsters. Je kunt ze in Belgie door een belgische eigenaar op kenteken laten zetten en dan naar NL importeren. Er zijn in .be bedrijven die ze binnenkort met kenteken gaan leveren.
deeltje 319 mistquote:
Waaaahquote:
En, hoe was je eerste werkdagje sinds je tijdelijk ongeplande vakantie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:24 schreef bwt het volgende:
TVP
Drempelvreesquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En die stinkende BMW haalt de 3 ton niet eens volgens mij![]()
![]()
![]()
Shit had ik nu maar niet geklikt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:11 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham hier klikken.![]()
En nu ff wat doen, pics volgen hopelijk.![]()
Coolquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Waaaah [afbeelding] mijn ogen [afbeelding] wat heb je gedaan [afbeelding]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:45 schreef stinkie het volgende:
net ff kettingreinigen en invetten en afstellen, zie ik dat de bout waar mijn achteras mee vastzit eraf getrid is, as was ook al beginnen te schuiven.....
Morgen maar even met de auto naar het werk dan maar
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Shit had ik nu maar niet geklikt.Er stond nog alleen Hicham bij ook.
![]()
Nu zie ik helemaal groen.![]()
Nieuwsgierige aagjesquote:
En daar ben je blij om? Wat heb je gedaan danquote:
Volvoquote:Wat is de beste vrouw ter wereld?
Rijdt als een Saab, trekt als een Scania, zuigt als een Nilfisk, naait als een Husqvarna. (die van die naaimachines dan...)
Een Zweedse ..
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil het alleen graag weten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
[..]Mooi op tijd gezien
[..]
[..]
Nieuwsgierige aagjes
Het was mijn link
[..]
En daar ben je blij om? Wat heb je gedaan dan
Hij heeft het al hartstikke druk joh. Eerst 3 pagina's typen over z'n nieuwe baan, dan nog CDtjes ophalen...quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil moet het alleen graag weten.![]()
Godver, luie kubo'squote:
ik ben blij dat in nu even niet meer hoef te werkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
En daar ben je blij om? Wat heb je gedaan dan
Werken zal ie, hij heeft lang genoeg mogen niksenquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hij heeft het al hartstikke druk joh. Eerst 3 pagina's typen over z'n nieuwe baan, dan nog CDtjes ophalen...![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Godver, luie kubo'sHebben weer gangmakers nodig zeker
Heb het mp3'tje op repeat gezet en zit nu zo achter de PC [afbeelding] heen en weer te swingen [afbeelding]
Maar het is op een zaterdag zie ik, zaterdagavond ofzoWant Youssef werkt 's zaterdags
en zondags
en maandags
en dinsdags
en woensdags
en donderdags
en vrijdags
![]()
Ik zit weer aan mijn smileyquota in deze post dus ik ga in de volgende post verder ... [afbeelding]
Ik wens dergelijke smilies niet te zien jegens mijn postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |