quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Eusj...
H A L L O B R O E R T J E V A N H I C H A M! !
Ik heb extra langzaam getypt
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef stinkie het volgende:
Het vrouwelijk orgasme
het wachten is nu op de echte happerts
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:35 schreef stinkie het volgende:
ik heb genoeg vrouwen huilend achter gelaten. Hoezo?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef stinkie het volgende:
Het vrouwelijk orgasme
liggen nog wel wat klonen klaar hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]![]()
trollen blijft leuk
ben het wel een beetje afgeleerd...
Hopelijk vergeet BrightEyes niet in het crewforum de admins te herinneren aan een sinterklaas /kerst /ramadan /nieuwjaars-unban![]()
Posten in serieuze fora lijkt af en toe zo veel op vissenquote:
ikkequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef stinkie het volgende:
Het vrouwelijk orgasme
Had ik net moeten doen toen ik me zo verveelde. Ik heb morgen vast wel tijd om zoiets op te zetten, ik kan alleen niet zo snel een onderwerp bedenken...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Posten in serieuze fora lijkt af en toe zo veel op vissen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef worldpimber het volgende:
Middag [afbeelding]
Pep, check je mail![]()
Mijn boetes komen vanaf nu op een ander adres binnen, geloof dat ik het nu al een stuk minder erg na een flits
Begin met tubgirl/goatse, 2 plaatjes die kennelijk een speciale reputatie bij de crew hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Had ik net moeten doen toen ik me zo verveelde. Ik heb morgen vast wel tijd om zoiets op te zetten, ik kan alleen niet zo snel een onderwerp bedenken...
Wrom nie?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef Rausdouwer het volgende:
maar dat kan ik nu natuurlijk niet meer doen.![]()
Stormfront doet het ook goed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin met tubgirl/goatse, 2 plaatjes die kennelijk een speciale reputatie bij de crew hebbenZorg wel dat je een kloon voor ons klaar hebt staan.
@ Martie .. wrong guess, maa komt wel op hetzelfde neer
ben ' verhuist'
En de reden was niet vanwege de boetes hoor
![]()
Rechts in het algemeen doet het wel goed bij Dannyquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stormfront doet het ook goed.
Zal nog eens bij mij kloontjes kijken, misschien is er nog wat te recyclen.![]()
Kan je dat uitleggen meesterbrein?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef worldpimber het volgende:
Begin met tubgirl/goatse, 2 plaatjes die kennelijk een speciale reputatie bij de crew hebben
Ga ik straks eventjes testen, doet Raus mee?quote:Zorg wel dat je een kloon voor ons klaar hebt staan.![]()
Holocaust ontkennen schijnt ook te werkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stormfront doet het ook goed.
Zal nog eens bij mij kloontjes kijken, misschien is er nog wat te recyclen.![]()
Je kan het het best even navragen in Feedback. Moet je ff op google zoeken naar tubgirl.jpg en dat plaatje posten (zitten wat newbie mods bij tegenwoordig, dus voor de duidelijkheid is dat wel aan te raden)quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen meesterbrein?
[..]
Ik hou je wel op de hoogte, moet nu eventjes een vergadering in.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je kan het het best even navragen in Feedback. Moet je ff op google zoeken naar tubgirl.jpg en dat plaatje posten (zitten wat newbie mods bij tegenwoordig, dus voor de duidelijkheid is dat wel aan te raden)
Zie tip van stinkie, ik ga nu ff pitten en 's avonds weer naar schoolquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen meesterbrein?
[..]
Ga ik straks eventjes testen, doet Raus mee?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Holocaust ontkennen schijnt ook te werken
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begin met tubgirl/goatse, 2 plaatjes die kennelijk een speciale reputatie bij de crew hebbenZorg wel dat je een kloon voor ons klaar hebt staan.
![]()
ohoho studifinancierings fraudequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
@ Martie .. wrong guess, maa komt wel op hetzelfde neer
ben ' verhuist'
En de reden was niet vanwege de boetes hoor
![]()
[..]
Wrom nie?![]()
Kan je ook een keer rellen buiten FokMC
Daar hebben we het ook al eens over gehadquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Winter = kartmeet ?Heb het bollentopic gezien en begrijp niet waarom ze voor bowlen gaan
![]()
Beterquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Met mijn ogen gaat het best aardig. Ze zijn gistermiddag weer tot de normale proporties teruggekeerd. Vandaag voelen ze alleen nog branderig aan, maar ja ik kan de lenzen vrij aardig verdragen, dus het komt wel goed hoor. Bedankt voor het vragen.![]()
Altijd handig een stoeptegel, anders krijg je dit soort dingenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je het lief vraagt vast wel![]()
Ze zijn vies.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:46 schreef hicham het volgende:
Kan iemand nog iets aflezen aan mijn vorige bougies?
Ik zag het.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:57 schreef stinkie het volgende:
zo, leuk topic in SEX. Algemene zeikopmerking, iemand persoonlijk een schopje gegeven en daaruitvolgend zo goed als zeker een kloon bekend gemaakt van een gebande user. Al met al hoef ik niet te klagen
Heb je al een proefrit gemaakt dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef hicham het volgende:
Damnnn, ik ben echt technisch joh, ik overtref Makster volgens mij
Ik heb de bougies vervangen, wie doet me dat na
quote:
Nope, alleen even de motor gestartquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je al een proefrit gemaakt dan?
Ik weet van iemand dat hij een keer een bougie door de motorkap heen kreeg.
Die werd afgevuurd vanaf het motorblok.![]()
Net niet goed vast.![]()
Camera accu is aan het opladenquote:[..]
Maak ff een foto vanaf de andere kant, lichter en wat dichterbij graag.
![]()
Misschien kan je een lichttentje maken, wat vellentjes A4 erachter als lichtreflectiescherm.![]()
Edit: het gaat met name om de kleur van het porselein achter de electrode.
Die zien we zo toch niet!![]()
Nope, ben er nog lang niet doorheen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:21 schreef hicham het volgende:
Ben je al door je orders heen?
Kennelijk erg druk de afgelopen uurtjes gezien je postgedrag
Bikkelquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nope, ben er nog lang niet doorheen.![]()
Maar het was zo druk met telefoon dat ik geen zin meer heb.![]()
Zelfs de telefoniste klaagde dat het zo chaotisch was, en dat is normaal de mooiste baan hier.
Soort orkaan overgekomen.![]()
Ga nu op rustig tempo alles afwerken, morgen weer een dag van volledige inzet.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ohoho studifinancierings fraude![]()
wtf? Die BX lijkt echt sprekend op mijn exquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zie tip van stinkie, ik ga nu ff pitten en 's avonds weer naar school![]()
Maakt iemand nog screenies van het gebeuren voor de aftermath die ik dan kan volgen?
[afbeelding]
Nee ik ga naar Utrecht om even mijn bougies te vervangen keejquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
wtf? Die BX lijkt echt sprekend op mijn ex![]()
Is het in Amsterdam toevallig?
Btw, ik ben vanochtend gelaserd.. ging nog op de rem staan, maar dat was al veel te laat. Was op de ventweg naast de autoweg, ik reed 70/65 ofzo. Weet alleen niet of ik daar nou 50 of 80 mocht, vermoedelijk toch 50. Anyway, ik reed rustig langs die agent, keek hem aan en hij mij, ik met een blik van 'wat moet ik nou'. Hij keek even maar deed niks.. toen ik weer keek zag ik hem weer koekeloeren door de laser. Ik neem aan dat als ie mij wou bekeuren, mij wel aangehouden zou hebben?
true, anders mogen ze je niet bekeuren. Zal wel zo'n opleindingsmanetje zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee ik ga naar Utrecht om even mijn bougies te vervangen keej
Ja tis Amsterdam
Bij laseren houden ze je meestal iets verderop aan, maar dat is bij jou niet gebeurd omdat je lelijk bent
je zal ook eens buiten de MC posten hequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]Op zich zou dat wel kunnen, maar daar doe ik niet aan ..
Reden was al een keer besproken hier
Misschien dat Pepijn het weet, anders niet
![]()
vrouw aan haar trekken ja of nee? Dees is ook nog wel leuk, alleen een beetje onder de iq-grensQwue zegt me eigenlijk niets verder
WTFFFFFFF DAT IS MIJN BX !!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee ik ga naar Utrecht om even mijn bougies te vervangen keej
Ja tis Amsterdam
Bij laseren houden ze je meestal iets verderop aan, maar dat is bij jou niet gebeurd omdat je lelijk bent
Er schijnt een kentekenplaat te zitten op dat ding om het te kunnen identificerenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
WTFFFFFFF DAT IS MIJN BX !!!!!
waarschijnlijk/misschien
ST-81-NXquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Er schijnt een kentekenplaat te zitten op dat ding om het te kunnen identificeren
Wawasjouwkenteken?![]()
Jammer.. naja it's a small world after allquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:26 schreef hicham het volgende:
Nope, kenteken komt niet overeen
ZR-56-RL, better luck next time
in tegenstelling tot sommige Beemers had ie hem vrij snel verkochtquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:28 schreef yup het volgende:
Ding van jou zal wel uitelkaar gewaaid zijn fulcrum
En nu kan ik je chanteren voor 50% van het geld.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef worldpimber het volgende:Op zich zou dat wel kunnen, maar daar doe ik niet aan ..
Reden was al een keer besproken hier
Misschien dat Pepijn het weet, anders niet
![]()
Besneden vrouwen hebben al helemaal niets.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef worldpimber het volgende:
vrouw aan haar trekken ja of nee? Dees is ook nog wel leuk, alleen een beetje onder de iq-grensQwue zegt me eigenlijk niets verder
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in tegenstelling tot sommige Beemers had ie hem vrij snel verkocht![]()
![]()
Ik schat dat het Beemer publiek de auto ook wat meer door de toeren haalt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
En die stinkende BMW haalt de 3 ton niet eens volgens mij![]()
![]()
![]()
Hoezo.. alsof ik als een oud wijf reed? Trok hem ook regelmatig door naar het rode gebiedquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik schat dat het Beemer publiek de auto ook wat meer door de toeren haalt.![]()
Volgens mij had je niet helemaal door waarom pimber die pic poste, maar het is voor mij een kwestie van uit het raam kijken hoor. Kleine moeite dusquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jammer.. naja it's a small world after all![]()
Leuk dat je even gekeken hebt![]()
Maakte hij niet teveveel herrie dan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoezo.. alsof ik als een oud wijf reed? Trok hem ook regelmatig door naar het rode gebied![]()
quote:Op maandag 03 oktober 2005 16:12 schreef Speedphreax het volgende:
[...]
As if! Ga daar maar eens op zitten als volwassene. Zo'n 50cc tweetakt haalt het bij lange na niet bij zo'n 110cc of 125 4-takt die is afgeveerd op hoog gewicht.
Onderstaande ga ik wellicht zelf verkopen. Overigens worden ze wel een heel stukje duurder dan die goedkope China rommel die je veel op markplaats/speurders ziet staan
Kenteken kan wel maar dan wel alleen op Thumpstars en Monsters. Je kunt ze in Belgie door een belgische eigenaar op kenteken laten zetten en dan naar NL importeren. Er zijn in .be bedrijven die ze binnenkort met kenteken gaan leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |