quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:51 schreef stinkie het volgende:
Het vrouwelijk orgasme is een fabeltje. Een sprookje in het leven geroepen door de feministische bewegingen. Je hoeft er dus echt geen moeite voor te doen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:51 schreef stinkie het volgende:
Het vrouwelijk orgasme is een fabeltje. Een sprookje in het leven geroepen door de feministische bewegingen. Je hoeft er dus echt geen moeite voor te doen.
nou bij mij lukt het anders bijna nooitquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:23 schreef Silven het volgende:
Vrouwen komen makkelijk klaar..
of je gaat er nog serieus op in ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:02 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is wel echt de slechtste smoes die ik ooit heb gehoort van iemand die zijn vriendin niet aan haar trekken kan laten komen
![]()
Je hebt vast nog nooit een vrouw huilend en kronkelend van genot achtergelaten na een goede befbeurt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:51 schreef stinkie het volgende:
ik heb genoeg vrouwen huilend achter gelaten. Hoezo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Je hebt vast nog nooit een vrouw huilend en kronkelend van genot achtergelaten na een goede befbeurt?
Sounds good.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef nozem het volgende:
Je hebt vast nog nooit een vrouw huilend en kronkelend van genot achtergelaten na een goede befbeurt?
Hhm huis schoonmaken, boodschapjes evenin huis halen etc..quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef Hunk007 het volgende:
Wat is er nou lekkerder dan een vrouw kronkelend van genot te zien nagenieten op bed
Huilen en kronkelen kan ook best een indicatie ze zijn dat je wat te ruw bezig was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef nozem het volgende:
Zelf klaarkomen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef Hunk007 het volgende:
Wat is er nou lekkerder dan een vrouw kronkelend van genot te zien nagenieten op bed
Was jij dat? Ik moest huilen omdat m'n lip tussen je beugel zat!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat is leuk, zelf klaarkomen is lekker.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef obs het volgende:
Ah joh toch lief je meisje een pleziertje geven![]()
Vergis je je niet met de kringspier? Als je een vrouw beft en je wil tegelijkertijd in d'r ogen kijken als ze klaarkomt....quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Hunk007 het volgende:
D'r is niks zo lekker geil, dan een vrouw klaar te laten komen, terwijl je haar diep in de ogen kijkt.
Heerlijk....![]()
En als je je wel vergist vinden wij dat hélemaal niet erg. Het is namelijk afschuwelijk lekker om over je anus te worden gelikt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:54 schreef R2-D2 het volgende:
Vergis je je niet met de kringspier? Als je een vrouw beft en je wil tegelijkertijd in d'r ogen kijken als ze klaarkomt....
Heb je het nou zelf al eens gedaan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En als je je wel vergist vinden wij dat hélemaal niet erg. Het is namelijk afschuwelijk lekker om over je anus te worden gelikt.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En als je je wel vergist vinden wij dat hélemaal niet erg. Het is namelijk afschuwelijk lekker om over je anus te worden gelikt.
Ik wil je er wel een keer bij helpen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
nou bij mij lukt het anders bijna nooit
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik wil je er wel een keer bij helpen?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:01 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik wil je er wel een keer bij helpen?
dat komt omdat je mij nog nooit hebt ontmoetquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
nou bij mij lukt het anders bijna nooit
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat komt omdat je mij nog nooit hebt ontmoet
ik welquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef nozem het volgende:
[..]
of ze moet het gefaket hebben, maar ja, dat weet je nooit zeker natuurlijkquote:
Dat is ook helemaal niet boeiend.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
of ze moet het gefaket hebben, maar ja, dat weet je nooit zeker natuurlijk
met de geestelijke gesteldheid van jouw vriendin is alles twijfelachtig natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
of ze moet het gefaket hebben, maar ja, dat weet je nooit zeker natuurlijk
Een goede minnaar hoeft er inderdaad niet zoveel moeite voor te doen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:51 schreef stinkie het volgende:
een slimme minnaar bespaard zich de moeitequote:Op maandag 3 oktober 2005 15:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een goede minnaar hoeft er inderdaad niet zoveel moeite voor te doen.
Hij likt gewoon goed. Volg eens een befcursus bij hem. Misschien dat je er nog wat van op kan steken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
met de geestelijke gesteldheid van jouw vriendin is alles twijfelachtig natuurlijk
hoi Qweaquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Wexqer het volgende:
[..]
Hij likt gewoon goed. Volg eens een befcursus bij hem. Misschien dat je er nog wat van op kan steken.
Er heeft nog niemand om gevraagd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:59 schreef speknek het volgende:
Heb je het nou zelf al eens gedaan?
Ik maakte ook een grapje. Ik zal het eens proberen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:38 schreef erodome het volgende:
Je moet ook niet wachten tot het gevraagd wordt, je moet tijdens het pijpen gewoon even afdalen naar zijn ballen en dan nog even rustig aan doorgaan richting anus, dan merk je erg snel of het gewaardeerd wordt of niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |